-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Προσωπικά απολαμβάνω πιο πολύ τα manual κιβώτια.Αυτό που με τρελαίνει βέβαια στο smg είναι αυτή η αλητοξερογκαζιά ......
Πριν κανα εξάμηνο ήμουν με 'navouxodonosor' και πήραμε βόλτα μια Μ3c smg ενός φίλου στον παράδρομο της ε.ο...........αυτή η 'αλητοξερογκαζιά' ...μας είχε πάρει τα μυαλάΔεν πειράζει....
στο manual θα σου αρέσει περισσότερο, όταν θα κάνεις 'μύτη-τακούνι'! -
Ημερα 2η..
Κατ αρχας ενας υμνος στο μοτερ με κωδικο Ν54... ΕΛΕΟΣ με κανει να ανεβαζω την καταναλωση ...
Δεν μπορω να μην το σανιδωνω και να νιωθω με το που ροπιαζει , ενα σφιξιμο στο στομαχι ? Σαν να ειμαι σε επαγρυπνηση. Ολος ο κοσμος λεει πως με τα 1700Ευρω του παραλληλου αυτο το συναισθημα γινεται πολυ πιο εντονο μιας και ολα αποκρινονται πολυ πιο αμεσα.Δευτερο. Αν το καλοθυμηθω το αμαξι εχει σκληρηνει αρκετα σε σχεση με τη μαμα αναρτηση που φορουσε.
Αλλα ρε πουστη μου με το που στριψεις το τιμονι καθεται κατω σαν βατραχος στα πισω στιβαρα του ποδια και δεν το κουναει ουτε πλαγια συγκρουση με σοβιετικη αμαξοστοιχεια. Αφου πανω στο στροφη γκαζωνω για να δω αντιδρασεις και βλεπω οτι ολα ειναι ελεγχομενα.Γενικα πιστευω οτι καθε αμαξι σε κανει οδηγο, το συγκεκριμενο αμαξι σαν να σου προσθετει κιλα στα μορια σου... Απολυτη εμπιστοσυνη(τωρα αυτο ειναι καλο η κακο?) Σιγα σιγα αρχιζω και παθαινω την πλακα μου.
Πηγα ενα Σουνιο και γυρισα απο την πισω μερια.. Δεν καταλαβαινα τιποτα μεχρι και ψιλοδυνατα φρενα πανω στη στροφη και η αντιδραση παρα πολυ ουδερη.
ειναι δυνατον ολα αυτα απο ελατηρια και αντιστρεπτικες? Το τιμονι επιτελους εχει γινει ενα κομματι με το αυτοκινητο. Στριβεις και στριβει ολο μαζι σαν ενα κομματι.Οσον αφορα τα φρενα εγω το εχω πει. Δεν την παλευουν για σκληρη χρηση. Αλλα αν σκεφτει κανεις οτι κυριολεκτικα το στιβω και οτι γενικα πολλοι λιγοι κατοχοι BMW τα στιβουν τοτε τα φρενα κρινονται επαρκη
Θα εχω νεα και εντυπωσεις πολυ συντομα μετα την επεμβαση και την τοποθετηση των επρος εξαπιστονων φρενων που φοραει η 135i.Ειναι τα ιδια με τα performance μονο που αλλαζει ο δισκος..δεν ειναι διατρητος κλπ..
-
delete
-
Το οτι οι επρος δισκοι στη Ζ4 ειναι 348mm και οι δισκοι του 135 καθως και του Perfomance ειναι 338mm σε διαμετρο παιζει αραγε σημαντικο ρολο στη μετατροπη που σκεφτομαι να κανω???
Μηπως την πατησω ?
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Το οτι οι επρος δισκοι στη Ζ4 ειναι 348mm και οι δισκοι του 135 καθως και του Perfomance ειναι 338mm σε διαμετρο παιζει αραγε σημαντικο ρολο στη μετατροπη που σκεφτομαι να κανω???Μηπως την πατησω ?
Βεβαίως και θα την πατήσεις, οπότε ρώτα πρώτα αν οι εξαπίστονες δαγκάνες περφόρμανς διατίθενται για τον δίσκο 348Χ30μμ που φοράς εσύ και η 335. Αν όχι, η λύση είναι μόνο ΒΒΚ και άσε ήσυχο το θεσπέσιο μοτέρ σου.
Μπορείς ενδιαμέσως να δοκιμάσεις άλλα τακάκια και υγρά, καθώς και σωληνάκια χαλυβδοεπενδεδυμένα. -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Ημερα 2η..Κατ αρχας ενας υμνος στο μοτερ με κωδικο Ν54... ΕΛΕΟΣ με κανει να ανεβαζω την καταναλωση ...
Δεν μπορω να μην το σανιδωνω και να νιωθω με το που ροπιαζει , ενα σφιξιμο στο στομαχι ? Σαν να ειμαι σε επαγρυπνηση. Ολος ο κοσμος λεει πως με τα 1700Ευρω του παραλληλου αυτο το συναισθημα γινεται πολυ πιο εντονο μιας και ολα αποκρινονται πολυ πιο αμεσα.Δευτερο. Αν το καλοθυμηθω το αμαξι εχει σκληρηνει αρκετα σε σχεση με τη μαμα αναρτηση που φορουσε.
Αλλα ρε πουστη μου με το που στριψεις το τιμονι καθεται κατω σαν βατραχος στα πισω στιβαρα του ποδια και δεν το κουναει ουτε πλαγια συγκρουση με σοβιετικη αμαξοστοιχεια. Αφου πανω στο στροφη γκαζωνω για να δω αντιδρασεις και βλεπω οτι ολα ειναι ελεγχομενα.Γενικα πιστευω οτι καθε αμαξι σε κανει οδηγο, το συγκεκριμενο αμαξι σαν να σου προσθετει κιλα στα μορια σου... Απολυτη εμπιστοσυνη(τωρα αυτο ειναι καλο η κακο?) Σιγα σιγα αρχιζω και παθαινω την πλακα μου.
Πηγα ενα Σουνιο και γυρισα απο την πισω μερια.. Δεν καταλαβαινα τιποτα μεχρι και ψιλοδυνατα φρενα πανω στη στροφη και η αντιδραση παρα πολυ ουδερη.
ειναι δυνατον ολα αυτα απο ελατηρια και αντιστρεπτικες? Το τιμονι επιτελους εχει γινει ενα κομματι με το αυτοκινητο. Στριβεις και στριβει ολο μαζι σαν ενα κομματι.Οσον αφορα τα φρενα εγω το εχω πει. Δεν την παλευουν για σκληρη χρηση. Αλλα αν σκεφτει κανεις οτι κυριολεκτικα το στιβω και οτι γενικα πολλοι λιγοι κατοχοι BMW τα στιβουν τοτε τα φρενα κρινονται επαρκη
Θα εχω νεα και εντυπωσεις πολυ συντομα μετα την επεμβαση και την τοποθετηση των επρος εξαπιστονων φρενων που φοραει η 135i.Ειναι τα ιδια με τα performance μονο που αλλαζει ο δισκος..δεν ειναι διατρητος κλπ..
Δημήτρη νομίζω ότι όλο και μαθαίνεις καλύτερα το αυτοκίνητό σου και οι αντιστρεπτικές σου έχουν δώσει απλώς λίγο παραπάνω αυτοπεποίθηση ...γιατί είπαμε καλές, χρυσές αλλά μαγικά δε κάνουν.
Όπως λέει και ο Coyot...άλλαξε πρώτα υγρά φρένων, μετά σωληνάκια και μετά τακάκια. Σε κάθε αλλαγή τσέκαρε την αίσθηση των φρένων κι αν έφτιαξαν. Αν όλα αυτά δε φτιάξουν, βάλε τα σωστά Performance που βγαίνουν για το δικό σου και όχι μικρότερους δίσκους της 135i.
-
Δεν έχω ακούσει ούτε μια περίπτωση τοποθέτησης παράλληλης ECU που να δουλεύει σωστά και οι εμπειρίες είναι από απλή απογοήτευση έως τραγικές. Και τα €1700 για μια λύση-ημίμετρο είναι τραγικά πολλά, έκανα reflash (= σωστή λύση) το δικό μου με custom πρόγραμμα σε δυναμόμετρο με €1200. Σε Αμερικάνικα Forum βλέπω πολλές εναλλακτικές για reflash του Ν54, κάτι πρέπει να υπάρχει και εδώ. Κρίμα τέτοιο μοτέρ να του βάλεις λύσεις τύπου 'Ελληνας ημιμαθής βελτιωτής'.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
φυσικά ΔΕΝ είναι σκισμένο το πάτωμα εκεί που κουμπώνει το πίσω διαφορικό!!!Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί.Θέλει προσοχή και σωστή μεταχείρηση για να αντέξει.Για πες λίγο για το συγκεκριμένο επειδή δεν το κατέχω το θέμα. Τσεκάρω το πάτωμα στο αυτοκίνητο σε κάθε σέρβις που πάω και είναι 'τζιτζί' βέβαια, αλλά μου έβαλες ψύλλους στ'αυτιά τώρα. Όταν είπες 'Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί' εννοείς ότι έχουνε λύσει το πρόβλημα στα αυτοκίνητα της τελευταίας φουρνιάς ή ότι δεν έχει προλάβει να σκιστεί επειδή είναι ακόμα (σχετικά) καινούριο; Εγώ γενικά το προσέχω βέβαια, κόντρες δεν κάνω, στα φανάρια δεν το σκίζω, στις ευθείες βολτάρω, αλλά όταν βρεθώ σε κανα στροφιλίκι της γ$**&ω τη μάνα κανονικά.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
φυσικά ΔΕΝ είναι σκισμένο το πάτωμα εκεί που κουμπώνει το πίσω διαφορικό!!!Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί.Θέλει προσοχή και σωστή μεταχείρηση για να αντέξει.
Για πες λίγο για το συγκεκριμένο επειδή δεν το κατέχω το θέμα. Τσεκάρω το πάτωμα στο αυτοκίνητο σε κάθε σέρβις που πάω και είναι 'τζιτζί' βέβαια, αλλά μου έβαλες ψύλλους στ'αυτιά τώρα. Όταν είπες 'Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί' εννοείς ότι έχουνε λύσει το πρόβλημα στα αυτοκίνητα της τελευταίας φουρνιάς ή ότι δεν έχει προλάβει να σκιστεί επειδή είναι ακόμα (σχετικά) καινούριο; Εγώ γενικά το προσέχω βέβαια, κόντρες δεν κάνω, στα φανάρια δεν το σκίζω, στις ευθείες βολτάρω, αλλά όταν βρεθώ σε κανα στροφιλίκι της γ$**&ω τη μάνα κανονικά.
Το έχουν λύσει το πρόβλημα Μάνο.Είσαι οκ
-
ΟΚ τώρα θα αρχίσω και τις κόντρες.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
φυσικά ΔΕΝ είναι σκισμένο το πάτωμα εκεί που κουμπώνει το πίσω διαφορικό!!!Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί.Θέλει προσοχή και σωστή μεταχείρηση για να αντέξει.
Για πες λίγο για το συγκεκριμένο επειδή δεν το κατέχω το θέμα. Τσεκάρω το πάτωμα στο αυτοκίνητο σε κάθε σέρβις που πάω και είναι 'τζιτζί' βέβαια, αλλά μου έβαλες ψύλλους στ'αυτιά τώρα. Όταν είπες 'Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί' εννοείς ότι έχουνε λύσει το πρόβλημα στα αυτοκίνητα της τελευταίας φουρνιάς ή ότι δεν έχει προλάβει να σκιστεί επειδή είναι ακόμα (σχετικά) καινούριο; Εγώ γενικά το προσέχω βέβαια, κόντρες δεν κάνω, στα φανάρια δεν το σκίζω, στις ευθείες βολτάρω, αλλά όταν βρεθώ σε κανα στροφιλίκι της γ$**&ω τη μάνα κανονικά.
Το έχουν λύσει το πρόβλημα Μάνο.Είσαι οκ
Από ποια Μ3 και μετά το έχουν λύσει?
-
Παντελή καλορίζικο ρε!!!! Πήρες ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!!!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
ΟΚ τώρα θα αρχίσω και τις κόντρες.λογικο, αυτο κανει ο μεσος κατοχος Μ3
-
Οι μέσοι κάτοχοι Μ3 ζούνε στην Αυστρία.
-
Συλλογή φωτό των BMW art cars, από το 1975 έως το 2007
-
Λειπει το bmw 635 που ειχε κανει το Top gear.....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@MANGOΔεν έχω ακούσει ούτε μια περίπτωση τοποθέτησης παράλληλης ECU που να δουλεύει σωστά και οι εμπειρίες είναι από απλή απογοήτευση έως τραγικές. Και τα €1700 για μια λύση-ημίμετρο είναι τραγικά πολλά, έκανα reflash (= σωστή λύση) το δικό μου με custom πρόγραμμα σε δυναμόμετρο με €1200. Σε Αμερικάνικα Forum βλέπω πολλές εναλλακτικές για reflash του Ν54, κάτι πρέπει να υπάρχει και εδώ. Κρίμα τέτοιο μοτέρ να του βάλεις λύσεις τύπου 'Ελληνας ημιμαθής βελτιωτής'.
Περιεργο γιατι εγω που ψαχνω και σε αμερικανικα και σε ευρωπαικα και σε ελληνικα φορουμ, η συντριπτικη πλειοψηφια φοραει παραλληλα. Και ουρλιαζουν για το ποσο καλυτερα παει το αυτοκινητο τους. Εχω γνωρισει απο κοντα ατομα με παραλληλο και δεν εχω ακουσει το παραμικρο.
Δοκιμαζω και αν βγει μαπα θα ειμαι ο πρωτος που θα αρχισει να κραζει.εννοειται οτι θα παραγγειλω απο εξωτερικο καποιο (99% procede V4)και δεν θα παω σε 'συνεργειο ο κιτσος'
@ΝΙΚΟ320si κι ομως το συνολο εδεσε με ελατηρια και ζανφορ..δεν το πιστευω!!
τωρα για 10mm διαφορα δεν νομιζω οτι θα γινει κατι ουτε καν στο ματι θα φαινεται. Θα αλλαξω ολο το σετ δισκους-δαγκανες κλπ και θα βαλω της 135 που εχουν λιγο πιο σοβαρο look και οχι τα κιτρινα λες και ειμαι καμια murcielago . ετσι κι αλλιως ειναι ακριβως τα ιδια μονο ο δισκος αλλαζει.δεν εχω δει την παραμικρη αρνητικη κριτικη για τα φρενα του 135 ενω για τα performance γραφουν οτι δεν ειναι ακριβως αυτο που περιμενεις. -
Συγνώμη αν δεν κατάλαβα καλά, αλλά θα αλλάξεις τα φρένα της Ζ435 με αυτά της 135...?
Και έχεις δει θετικές κριτικές σε αυτά επάνω στην Ζ435 ή επάνω στην 1...? -
Ναι θα αλλαξω τους δισκους μου και τις δαγκανες με τους δισκους και της δαγκανες της 135.Δεν γινεται να κρατησω τους δικους μου γιατι ειναι ελαχιστα μεγαλυτεροι..
Μιλαμε μονο για τα εμπρος!
Ειναι εξαπιστονα και εχω ακουσει/διαβασει φοβερες κριτικες οσον αφορα αντοχη κυριως που θελω εγω αλλα και σε ολους τους τομεις. googlαρε το λιγο!!!
Δεν εχω ακουσει κατι προσωπικα πανω στο Ζ4 αν και μου εχουν πει οτι εχουν γινει τετοια Project και σε Ζ4 και σε 335(υπαρχουν και φωτος απο νεο Ζ4 με φρενα performance και εδειχναν χαλια παρεπιπτοντως).. γιατι ειναι νωρις ακομα και γιατι οι περισσοτεροι προσεχουν το αμαξακι τους και δεν του πινουν το αιμα οπως εγω.
Εγω θελω οταν την παρατησω(τη Ζετα) για καποια αλλη, να φαινεται 10 χρονια μεγαλυτερη if you know what i mean!!
Πλακα πλακα ελαχιστοι εχουν παραπονεθει για τα φρενα ... τιποτα παλιοκαγκουρες κοντρακηδες θα ναι
Α το βαρος της 135 ειναι 20-30 κιλα λιγοτερο απο της Ζ4 35
-
Λογικά δε θα έχεις πρόβλημα γιατί περίπου ίδιο βάρος έχεις...απλά νομίζω θα φαίνονται μικρά και ίσως μικρότερα από αυτά που έχεις.
Αν συνεργάζονται σωστά με τη μονάδα του ABS και με το γενικότερο σύστημα, τότε βάλτα!
BMW FORUM