-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
H σωστη ερωτηση για τον Νικο320si ειναιΕ92 σε μπλε η Ε46 σε οποιοδηποτε αλλο χρωμα εκτος μπλε ???
Μου βάζεις δύσκολα
-
Η αλλαγή αντιστρεπτικών είναι ένα πολύ ωραίο πράγμα που το σνομπάραμε στην Ελλάδα ενώ στο εξωτερικό φοριέται πολύ. Εδώ ακόμα παίζουμε με ελατήρια και αμορτισέρ... που είναι και πιο μπελαλίδικα να αλλαχτούν και να ταιριαχτούν και πιο ακριβά σαν ανταλλακτικό. Οι αντιστρεπτικές είναι φτηνό πράμα.
Όπως όμως είπατε αλλάζοντας αντιστρεπτικές με παχύτερες πετυχαίνεις μείωση κλίσεων οπότε και ταχύτερη αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς επιβάρυνση της άνεσης. Σχεδόν χωρίς είναι η αλήθεια, με παχύτερες αντιστρεπτικές μειώνεις τον βαθμό ανεξαρτησίας των τροχών του άξονα άρα έχεις λιγότερο ανεξάρτητες αναρτήσεις άρα χειρότερη άνεση και αυτό περισσότερο θα φανεί όταν πέφτει η μία ρόδα σε τρύπα που θα επηρεαστεί περισσότερο και η αντίθετη. Στην πράξη αν δεν το παρακάνεις είσαι μια χαρά σε άνεση.
Προσοχή όμως γιατί αλλάζει και το δυναμικό ζύγισμα και θα αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε θέματα υποστροφής υπερστροφής. Ειδικά αν αλλαχτεί μόνο του ενός άξονα ή δημιουργηθεί νέα αναλογία εμπρός πίσω. Μερικές φορές η αλλαγή αντιστρεπτικής αποσκοπεί σε ακριβώς αυτό, να αλλάξει το δυναμικό ζύγισμα και πχ με πιο σκληρή πίσω ή πιο μαλακή εμπρός να το κάνει πιο υπερστροφικό κοκ. -
Φαίνεται σύνθετο θέμα και δεν το έχω ψάξει καθόλου. Κλασσικός ελληνάρας και εγώ...
Υπάρχει κάποια άλλη εμπειρία εκτός από του φίλου mango, με αντιστρεπτικές να αναφερθεί για να πάρουμε μια ακόμη ιδέα και από ένα άλλο αυτοκίνητο.
-
Εγώ άλλαξα εμπρός αντιστρεπτική στο αμάξι μου, ένα Ρόβερ 75 1.800, και ΛΑΛΗΣΑ.
Πιο συγκεκριμένα το αυτοκίνητο ήταν βάρκα από το εργοστάσιο για λόγους άνεσης.Στις στροφές έγερνε πολύ και υπήρχε μεγάλη μετατόπιση του κέντρου βάρους, τόσο πολύ που κοψοχολιαζόσουν.Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο έχει ένα πολύ γρήγορο, αλλά αναίσθητο τιμόνι, και η παραμικρή κίνηση σε αυτό είχε μεγάλο αντίκτυπο στην πορεία του.
Δεν ήθελα να αλλάξω αμορτισέρ με αυτά από MG ZT που είναι το ίδιο αυτοκίνητο, γιατί άκουγα σε διάφορα φόρουμ της Αγγλίας ότι ήταν πολύ ξερά. Επίσης δεν ήθελα να βάλω σκληρότερα ελατήρια και να το χαμηλώσω, είναι ήδη αρκετά χαμηλό και τα εμπρός ψαλίδια βάσης μπορούν να βρουν κάτω για πλάκα.Η λύση ήταν δικιά μου εφεύρεση και πέτυχε διάνα. Έβαλα αμορτισέρ από το εξακύλινδρο 75άρι 2.500κ.ε., το ΠΟΛΥ 5% σφιχτότερα από το 1.800 εμπρός, ενώ πίσω μάλλον είναι ίδια σε απόσβεση, και την εμπρός παχύτερη αντιστρεπτική από το MG ZT (27 mm, αντί για 23 mm). Η πίσω αντιστρεπτική διατηρήθηκε η ίδια.
Το αμάξι πλέον γαζώνει. Αισθητά μικρότερες κλίσεις, σχεδόν μηδαμινή υποχώρηση σε θέματα άνεσης και σημαντικά βαρύτερο τιμόνι διότι το παλιό ήταν αναίσθητο και πούπουλο. Παράλληλα έχω και πολύ ασθενέστερη επαναφορά τιμονιού στις στροφές, αυτό μάλλον βοηθάει, αν και ξενίζει.
Τώρα αλλάζω λωρίδες και στρίβω χωρίς να πηγαίνει η καρδιά μου στην κούλουρη. -
Παντως κι εμένα το 320i απλό γέρνει.. Ισως όταν μεγαλώσει λίγο το 2ο μωρό να βάλω αντριστρεπτικές
-
Πραγματικά οι αντιστρεπτικές είναι ΠΟΛΥ καλή μετατροπή. Coyote να βάλεις τις αντιστρεπτικές του Μ-pack...ή ακόμα καλύτερα της BMW Performance.
Έχω ένα θέμα και εξηγώ. Ενώ μου είχαν πει ότι δε χρειάζεται να ασχοληθώ με τη ρύθμιση βαλβίδων, ψάχνοντας ανακαλύπτω ότι si μεταγενέστερης ημερομηνίας κατασκευής από του δικού μου είχαν διάφορα θεματάκια από πιθανόν αρρύθμιστες βαλβίδες. Ενώ λοιπόν με διαβεβαίωσαν (τσέκαραν είπαν με τη BMW) ότι το δικό μου δε χρειάζεται, βλέπω και το TIS ότι χρειάζεται και επίσης και στα διάφορα ξένα forum.
Το θέμα άρχισα πάλι να το ψάχνω όταν τις προάλλες που έβρεχε πολύ δε μου πήρε με τη πρώτη και έπρεπε να κρατήσω πατημένο το start. Έκανε κάτι περίεργα σαν να μην ανέβαζε ρελαντί. Δε ξέρω αν έφταιγε η υγρασία...αλλά διάβασα ότι αυτός είναι ένας λόγος να το τσεκάρω. Ίσως περάσω μια βόλτα από τον Μουσάτο γιατί εκεί είναι ακόμα η εγγύηση που έχω.
Επειδή γενικώς του δίνω και καταλαβαίνει...δε θέλω να το πάρω στο χέρι.
Τι λέτε?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Παντως κι εμένα το 320i απλό γέρνει.. Ισως όταν μεγαλώσει λίγο το 2ο μωρό να βάλω αντριστρεπτικέςεμενα παλι ειναι μια χαρα...
δεν το πειραζω.... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Παντως κι εμένα το 320i απλό γέρνει.. Ισως όταν μεγαλώσει λίγο το 2ο μωρό να βάλω αντριστρεπτικές
εμενα παλι ειναι μια χαρα...
δεν το πειραζω....Αυτό εξαρτάται από τις απαιτήσεις και το κυνήγι του καθενός.
Περι αντιστρεπτικών να αναφέρω ότι είναι μια καλή καλή βελτίωση χωρίς όμως να αποτελεί πανάκεια.
Επίσης παν μέτρον άριστον διότι αν στο ΟΕΜ στήσιμο του αυτοκινήτου βάλεις 5χιλιοστά πιο παχιές αντιστρεπτικές, το αμάξι γίνεται πιο απόλυτο. Μια άλλη λύση για να μειωθούν οι κλίσεις, αλλά και η άνεση, όμως είναι η πιο ενδεδειγμένη και ολοκληρωμένη σαν αλλαγή, είναι η τοποθέτηση ρυθμιζόμενης aftermarket ανάρτησης τύπου coilover με γραμμικά(και όχι προοδευτικά) ελατήρια. Είναι τα ελατήρια που έχουν ίση απόσταση στις σπείρες και ενώ δεν προσφέρουν την ίδια άνεση με τα προοδευτικά, τα γραμμικά είναι υπεύθυνα για την μείωση των κλίσεων όμως. Είναι μια ακριβή λύση.Σαν εταιρία σέβομαι την γερμανική Eibach, η οποία βγάζει ΚΑΙ αντιστρεπτικές...
http://automotive-oem.eibach.de/cms/products_products_stabilizer_bars_
Στην Ελλάδα έχει 3 dealer, οπότε κάντε μια ερώτηση για τα αυτοκίνητα σας, αν οι τιμές τις BMW είναι τσιμπημένες -
eibach φοραει το σιροκκο
-
Εγώ πάλι εμπιστεύομαι τις HR στις BMW, διότι είναι ρυθμισμένες έτσι ώστε να εξουδετερώνουν, κατά το δυνατό, την υποστροφική ρύθμιση των απλών BMW και να χαρίζουν ουδέτερο ζύγισμα.
Αντίθετα, όσες Eibach 'μελέτησα' για BMW, είχαν σαν σκοπό την μείωση των κλίσεων μεν, τη διατήρηση του εργοστασιακού 'ζυγίσματος' δέ...Παρεμπιπτόντως, πρόκειται για εξαίρετη μετατροπή, και συστήνεται ανεπιφύλακτα
Σε όλους, έχοντες (όπως εγώ) και μή έχοντες Mpack, θα πρότεινα απ΄ευθείας εφαρμογή aftermarket αντιστρεπτικών από ΗR ή Eibach ,αναλόγως των απαιτήσεων... -
κοιτουσα τις προαλλες την νεα ζ4.κ μου προκληθηκε η εξης απορια.αυτη η ρυθμιζομενη αναρτηση που εχει στον καταλογο του επιπλεον εξοπλισμου,ειναι κατι αντιστοιχο του dcc που εχει το ροκο μου?δηλαδη εχει επιλογη μαλακης,κανονικης κ σκληρης ρυθμισης?κανει οντως διαφορα?γιατι στο ροκο μου την εβαλα επειδη πραγματικα εκανε διαφορα,ειδικα στην σπορ επιλογη..
την ζαχαρωνω την ατιμη την ζ4σ35,αυτοματη..αλλα δεν μπορω να πω ακομα οτι θα εδινα τοσα χρηματα..επειδη δεν ξερω αν τα αξιζει..
επισης μηπως υπαρχει καποιος συνδεσμος με τον βασικο κ τον επιπροσθετο εξοπλισμο,συμπεριλαμβανομενων κ των τιμων? -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
κοιτουσα τις προαλλες την νεα ζ4.κ μου προκληθηκε η εξης απορια.αυτη η ρυθμιζομενη αναρτηση που εχει στον καταλογο του επιπλεον εξοπλισμου,ειναι κατι αντιστοιχο του dcc που εχει το ροκο μου?δηλαδη εχει επιλογη μαλακης,κανονικης κ σκληρης ρυθμισης?κανει οντως διαφορα?γιατι στο ροκο μου την εβαλα επειδη πραγματικα εκανε διαφορα,ειδικα στην σπορ επιλογη..
την ζαχαρωνω την ατιμη την ζ4σ35,αυτοματη..αλλα δεν μπορω να πω ακομα οτι θα εδινα τοσα χρηματα..επειδη δεν ξερω αν τα αξιζει..Yπαρχει και η 'αλητικη' ή σικ τρομοκρατια οπως την αποκαλω, Z4 3.0 Si.
Ελαφρως μτχ τις βρισκεις απο 33-35κ με λιγα χλμ... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
την ζαχαρωνω την ατιμη την ζ4σ35,αυτοματη..αλλα δεν μπορω να πω ακομα οτι θα εδινα τοσα χρηματα..επειδη δεν ξερω αν τα αξιζει..Ότι τα αξίζει...ΣΙΓΟΥΡΑ τα αξίζει...απλά είναι πανάκριβη.
-
προς γρηγορη,ομως εκει παιζει κ το σ2000,που για μενα δεν εχει αντιπαλο.. ,γιαυτο μιλουσα για την σ35..κ εννοειται αυτοματη..δεν ξερω με το βαρος της τι παιζει,ειναι ηδη αρκετα βαρια..αν αρχισεις να προσθετεις εξοπλισμο μηπως ξεφευγει αρκετα?κ μετα δεν θα ειναι κ τοσο διασκεδαστικη στο δρομο?αν κ ο υπερσυμπιεσμενος κινητηρας της δεν νομιζω να αντιμετωπιζει ιδιαιτερο προβλημα να την κινησει..
τελικα ο κινητηρας της παραμενει ο διπλοσυσμπιεσμενος η μπηκε ηδη ο νεος μονοτουρμπινος? -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
προς γρηγορη,ομως εκει παιζει κ το σ2000,που για μενα δεν εχει αντιπαλο.. ,γιαυτο μιλουσα για την σ35..κ εννοειται αυτοματη..δεν ξερω με το βαρος της τι παιζει,ειναι ηδη αρκετα βαρια..αν αρχισεις να προσθετεις εξοπλισμο μηπως ξεφευγει αρκετα?κ μετα δεν θα ειναι κ τοσο διασκεδαστικη στο δρομο?αν κ ο υπερσυμπιεσμενος κινητηρας της δεν νομιζω να αντιμετωπιζει ιδιαιτερο προβλημα να την κινησει..
τελικα ο κινητηρας της παραμενει ο διπλοσυσμπιεσμενος η μπηκε ηδη ο νεος μονοτουρμπινος?Αν τη παραγγείλεις σωστά με την M-adaptive (που έχει παχύτερες αντιστρεπτικές) και χωρίς άχρηστο εξοπλισμό...το αυτοκίνητο είναι Ο-ΝΕΙ-ΡΟ.-
Προσωπικά ανώτερο παντού από το S2K...λογικό γιατί το περνάει κάμποσα άλογα.
-
καλα,δεν εχω οδηγησει τη νεα ζ4,αλλα μονο κ μονο απο το βαρος,το ανωτερο παντου δυσκολευομαι να το δεχθω..πιστευω οτι στις στροφοδιαδρομες μπορει να ειναι εξισου γρηγορα αλλα σε αισθηση ισως να μην φτανει το σαφως ελαφρυτερο σ2000..οκ,στην ευθεια το αυτοκινητο ειναι ταχυτατο,αλλα οπως εχω ξαναπει,εχω παψει να τρεχω διχως λογο..γιαυτο κ αν αποφασισω για ζ4,θα ειναι με την ρυθμιζομενη αναρτηση,για να ειμαι μαλακος κ ανετος στις ευθειες κ να εχω λιγο καλυτερη αισθηση κ σκληρος στις στροφοδιαδρομες..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
καλα,δεν εχω οδηγησει τη νεα ζ4,αλλα μονο κ μονο απο το βαρος,το ανωτερο παντου δυσκολευομαι να το δεχθω..πιστευω οτι στις στροφοδιαδρομες μπορει να ειναι εξισου γρηγορα αλλα σε αισθηση ισως να μην φτανει το σαφως ελαφρυτερο σ2000..οκ,στην ευθεια το αυτοκινητο ειναι ταχυτατο,αλλα οπως εχω ξαναπει,εχω παψει να τρεχω διχως λογο..γιαυτο κ αν αποφασισω για ζ4,θα ειναι με την ρυθμιζομενη αναρτηση,για να ειμαι μαλακος κ ανετος στις ευθειες κ να εχω λιγο καλυτερη αισθηση κ σκληρος στις στροφοδιαδρομες..Καλά δεν είναι και 3 τόνους αμάξι ...1.600 κιλά ζυγίζει και είναι 306 άλογα.
Οδήγησέ το και θα δεις πως κρύβει τα κιλά του...αλλά φτάνει να το φτιάξεις σωστά για να στρίβει όπως πρέπει.
-
αν δεν λανθανω ενας κατοχος ειπε τις προαλλες οτι τα φρενα του δεν ειναι οτι καλυτερο..μηπως αυτο οφειλεται κ στο αυξημενο βαρος?απο την αλλη καποια πραγματα τα θεωρω βασικα στη ζ4,οπως δερμα,θερμαινομενα καθισματα(οχι ηλεκτρικα),με οσφυικη στηριξη,τις 19 ιντσων ζαντες(με τις αλλες φαινεται σαν να ειναι σε ρεζερβες,στα δικα μου ματια),ρυθμιζομενη αναρτηση,αυτοματο κ usb..
λετε αυτα να προσθετουν πολυ επιπλεον βαρος? -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αν δεν λανθανω ενας κατοχος ειπε τις προαλλες οτι τα φρενα του δεν ειναι οτι καλυτερο..μηπως αυτο οφειλεται κ στο αυξημενο βαρος?απο την αλλη καποια πραγματα τα θεωρω βασικα στη ζ4,οπως δερμα,θερμαινομενα καθισματα(οχι ηλεκτρικα),με οσφυικη στηριξη,τις 19 ιντσων ζαντες(με τις αλλες φαινεται σαν να ειναι σε ρεζερβες,στα δικα μου ματια),ρυθμιζομενη αναρτηση,αυτοματο κ usb..
λετε αυτα να προσθετουν πολυ επιπλεον βαρος?Κοίτα...αν τα λιώνεις τα φρένα και είσαι συνέχεια 200-0-200-0 σε όποιο αυτοκίνητο και να είσαι θα τα λιώσεις. Κι εγώ στο si σαπουνιάζω τα φρένα αφού ανέβω και κατέβω τη Πεντέλη σε γρήγορους ρυθμούς. Αλλά κι αυτό φτιάχνεται με πολύ μικρές και φθηνές κινήσεις.
Θερμαινόμενα είναι άχρηστα...επιπλέον βάρος χωρίς λόγο. Οι 19άρες είναι μούρλια, Μ-adaptive οπωσδήποτε, το DKG είναι σούπερ σαν κιβώτιο και το USB χρειάζεται. Μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοίτα...αν τα λιώνεις τα φρένα και είσαι συνέχεια 200-0-200-0 σε όποιο αυτοκίνητο και να είσαι θα τα λιώσεις.Ε όχι... τα κεραμικά δεν καταλαβαίνουν!
BMW FORUM