Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Avensis Multidrive S vs C5 THP auto vs Passat DSG
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Avensis Multidrive S vs C5 THP auto vs Passat DSG
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    69
    232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Γιατί χαζό; Είναι ατμοσφαιρικό και για κάποιους μετράει το στροφάρισμα και η αξιοπιστία της Mazda.

      H Βανδή τσιφτετέλι είναι ρε Γιώργο... σκυλάδικο είναι ο Μπουγάς...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

        :lol: και παλι μαλλον θα ειναι δυνατοτερο και ας ειναι 1600αρι

        ειναι πολυ καλο μοτερ το συγκεκριμενο

        αλλα περα απο οτιδηποτε αλλο, μονο και μονο λογω κυβικων/σηματων δεν εχει νοημα να μιλαμε για 2λιτρο ατμοσφαιρικο (πλην λιγοστων εξαιρεσεων)

        που ξερεις οτι το συγκεκριμενο μοτερ ειναι πολυ καλο αφου ειναι ολοκαινουριο και μη δοκιμασμενο στην αγορα;;;;;;;φανταζομαι επειδη ειναι τουρμπο,εχει 155αλογα....αρα καλο θα ειναι!!!

        δεν ειναι το γνωστο 1600αρι της psa (με bmw) ?

        αλλα και αυτο να μην ειναι, θα ειναι ακομα καλυτερο αν ειναι καινουριο , αρα + τουρμπο + 155 αλογα + 1600 κεκ

        ναι ειναι τουμπανο , οχι απλα καλο

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Γιατί χαζό; Είναι ατμοσφαιρικό και για κάποιους μετράει το στροφάρισμα και η αξιοπιστία της Mazda.

          H Βανδή τσιφτετέλι είναι ρε Γιώργο... σκυλάδικο είναι ο Μπουγάς...

          δε γνωριζω για την αξιοπιστια των μαζντα , για τους βανκελ κατι εχει παρει το αυτι μου..

          δεν ειπα ολα τα 2λιτρα.. τι στροφαρισμα εχει ενα διλιτρο με 150 αλογα? ποσο περισσοτερο απο το το 1600αρι?

          sorry, δεν τα ξερω πολυ καλα τα σκυλο-τσιφτετελια

          και ο,τι και να λεμε μιλαμε για 580 ευρω σημα για 147 αλογα.. δλδ ενα χιλιαρικο καθε αρχη του χρονο μαζι με την ασφαλεια για να εχεις 147 αλογα και την αξιοπιστια και το στροφαρισμα της μαζντα ?

          καλυτερα το ψιτροεν, οσο και να σου χαλασει αυτα τα ποσα δε τα φτανει

          καλυτερη λυση passat 1.8T

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • D
            deep-purple last edited by

            Ρε παιδιά μ΄αρέσει που σας παρακάλεσα να μην το 'σκίσετε' το θέμα. Άντε τραβάτε παρακάτω να παίξετε. Καληνύχτα..............

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Sorry re Deep...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • V
                vartan last edited by

                Εγώ προτείνω το C5.Πιστεύω ότι σε άποψη άνεσης πραγματικά δεν παίζεται ενώ τώρα πια έχει και επιδόσεις λόγω του turbo κινητήρα με τα 155 άλογα.Το Passat δεν είναι κακό ενώ ο κινητήρας είναι εξαιρετικός σε χαρακτηριστικά λειτουργίας.Το Mazda απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει σε επιδόσεις ενώ και τα τέλη είναι ένα θεματάκι....

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Citroen C5 1.6 THP auto , και απο εμένα .

                  Γατί είναι όμορφο .
                  Γιατι έχει διαχρονική σχεδίαση.
                  Γιατί διαφέρει .
                  Γιατί είναι άνετο .
                  Και γιατί επιτέλους φοράει κινητήρα που του πάει.

                  Το Avensis δεν βλέπεται , το Πασσατ το βαρέθηκα κα μάλλον δεν θα αργήσει να αλλάξει , τουλάχιστον όσο η C5 !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • B
                    bihlas87 last edited by

                    Ο χρήστης deep purple έγραψε:
                    Για Ινσίγνια και Μάζντα δεν καλύπτουν την πρώτη προϋπόθεση που έβαλα (κάτω από 2.000 κυβικά).

                    Το insignia 1.6T 180hp δεν διατίθεται με αυτόματο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Το C5 THP φορά τον ίδιο κινητήρα που έχει το δικό μου;

                      Αν ΝΑΙ τότε Avensis ή Passat. Απλά τα πράγματα.

                      Εγώ μάλλον θα έπαιρνα το Avensis...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gez last edited by

                        1)Δυστυχως το opel δεν μπορει να φορεσει αυτοματο σασμαν με τον 1,6Τ
                        2)Ο κινητητηρας ειναι παρομοιος με του δικου σου μονο που φοραει βελτιωμενα εξαρτηματα (EP6CDT ενω ο δικος σου ειναι ο EP6DT) εξου και η αυξηση ιπποδυναμης κατα 5 αλογα και προδιαγραφες Euro5. Τωρα επειδη ετυχε να πεσεις και σε monday car και σε χαλια αντιπροσωπο δεν σημαινει οτι η C5 πρεπει να καταργηθει απο την συγκριση. Μην γινεσαι τοσο απολυτος επειδη ετυχε σε εσενα αυτο με τον τεντωτηρα. Κι ετσι κι αλλιως καμμια σχεση η C5 με 207 απο το conception και τα εξαρτηματα μεχρι τον χωρο και την διαδικασια κατασκευης τους!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης GeZ έγραψε:
                          ...Τωρα επειδη ετυχε να πεσεις και σε monday car και σε χαλια αντιπροσωπο δεν σημαινει οτι η C5 πρεπει να καταργηθει απο την συγκριση. Μην γινεσαι τοσο απολυτος επειδη ετυχε σε εσενα αυτο με τον τεντωτηρα. Κι ετσι κι αλλιως καμμια σχεση η C5 με 207 απο το conception και τα εξαρτηματα μεχρι τον χωρο και την διαδικασια κατασκευης τους!!!!!!

                          Δεν έτυχε να πέσω. Με μαθηματική ακρίβεια θα είχα ΚΑΙ ΕΓΩ το πρόβλημα από την στιγμή που σχεδόν όλα (αν όχι όλα) το παρουσιάζουν.
                          Αν ήμουν ο μοναδικός δεν θα το ανέφερα. Το θέμα αφορά και τους κατόχους PSA ΤΗP αλλά και τους κατόχους του Mini και δεν αφορά μία απλή εργοστασιακή αστοχία σε ένα 'monday car' όπως το αποκαλείς. Είναι θέμα που υπάρχει από παλιά και έχει γίνει θέμα προβληματισμού σε πολλούς ιστοχώρους σε παγκόσμιο επίπεδο.

                          π.χ. το 2008: http://www.motoringfile.com/2008/07/07/ ... ix-coming/

                          Και επειδή έχω το κάθε δικαίωμα να έχω και εγώ άποψη, εγώ θεωρώ ότι μόνο και μόνο για αυτό το λόγο ΔΕΝ θα επέλεγα το Γαλλικό. Δεν με πείθει.

                          Αυτά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gez last edited by

                            Ο χρήστης Storm έγραψε:

                            ...Τωρα επειδη ετυχε να πεσεις και σε monday car και σε χαλια αντιπροσωπο δεν σημαινει οτι η C5 πρεπει να καταργηθει απο την συγκριση. Μην γινεσαι τοσο απολυτος επειδη ετυχε σε εσενα αυτο με τον τεντωτηρα. Κι ετσι κι αλλιως καμμια σχεση η C5 με 207 απο το conception και τα εξαρτηματα μεχρι τον χωρο και την διαδικασια κατασκευης τους!!!!!!

                            Δεν έτυχε να πέσω. Με μαθηματική ακρίβεια θα είχα ΚΑΙ ΕΓΩ το πρόβλημα από την στιγμή που σχεδόν όλα (αν όχι όλα) το παρουσιάζουν.
                            Αν ήμουν ο μοναδικός δεν θα το ανέφερα. Το θέμα αφορά και τους κατόχους PSA ΤΗP αλλά και τους κατόχους του Mini και δεν αφορά μία απλή εργοστασιακή αστοχία σε ένα 'monday car' όπως το αποκαλείς. Είναι θέμα που υπάρχει από παλιά και έχει γίνει θέμα προβληματισμού σε πολλούς ιστοχώρους σε παγκόσμιο επίπεδο.

                            π.χ. το 2008: http://www.motoringfile.com/2008/07/07/ ... ix-coming/

                            Και επειδή έχω το κάθε δικαίωμα να έχω και εγώ άποψη, εγώ θεωρώ ότι μόνο και μόνο για αυτό το λόγο ΔΕΝ θα επέλεγα το Γαλλικό. Δεν με πείθει.

                            Αυτά

                            Ναι αλλα απο την στιγμη που η μηχανη αυτη του C5 εχει βελτιωθει στα σημεια που ποναγε δεν βλεπω τον λογο να μην το επιλεξει καποιος.
                            http://www.psooc.com/forum/showpost.php ... stcount=11
                            the 09 thp i am told by the dealer does not suffer from this problem and i guess the new engines have been modifed
                            Επισης απ'οτι ξερω αυτο συνεβαινε με τα παλιοτερα μοτερ και δεν εχει σχεση με κινδυνο αστοχιας ή να σε αφησει αλλα πιο πολυ ειναι ενοχληση παρα κατι σοβαρο σε λειτουργεια κινητηρα. Και ειμαι σιγουρος οτι αυτο εχει σχεση με το λογισμικο πιο πολυ παρα με τεντωτηρες κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                              Citroen C5 1.6 THP auto , και απο εμένα .

                              Γατί είναι όμορφο .
                              Γιατι έχει διαχρονική σχεδίαση.
                              Γιατί διαφέρει .
                              Γιατί είναι άνετο .
                              Και γιατί επιτέλους φοράει κινητήρα που του πάει.

                              Το Avensis δεν βλέπεται , το Πασσατ το βαρέθηκα κα μάλλον δεν θα αργήσει να αλλάξει , τουλάχιστον όσο η C5 !

                              το c5 αν φορά υδροπνευματική έχει κ ένα θέμα με την συντήρησή της και το κόστος επισκευής αν χαλάσει.

                              προτιμώ νορμάλ ανάρτηση κ ας θυσιάσω λίγο άνεση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                πολλα monday cars βγαζει το psa

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  Citroen C5 1.6 THP auto , και απο εμένα .

                                  Γατί είναι όμορφο .
                                  Γιατι έχει διαχρονική σχεδίαση.
                                  Γιατί διαφέρει .
                                  Γιατί είναι άνετο .
                                  Και γιατί επιτέλους φοράει κινητήρα που του πάει.

                                  Το Avensis δεν βλέπεται , το Πασσατ το βαρέθηκα κα μάλλον δεν θα αργήσει να αλλάξει , τουλάχιστον όσο η C5 !

                                  το c5 αν φορά υδροπνευματική έχει κ ένα θέμα με την συντήρησή της και το κόστος επισκευής αν χαλάσει.

                                  προτιμώ νορμάλ ανάρτηση κ ας θυσιάσω λίγο άνεση.

                                  Τι θέμα έχει ακριβώς με την αναρτηση και την συντηρήση θα μας πείς Σάββα; Ξέρεις τι απαιτήσεις έχει η υδροπνευματική της C5 σε συντήρηση; Κάθε πότε αλλάζουν αμορτισέρ οι νορμάλ αναρτήσεις; Πόσο κοστίζουν αυτά; Συγνώμη για το ύφος της απάντησης αλλά ειδικά από πρώην υποψήφιο αγοραστή C5 περίμενα κάτι πιο λογικό ως τοποθέτηση...
                                  Προς Κιούση
                                  Πότε θα σταματήσεις/τε να καταστρέφεις/τε όλα τα θέματα με τα χαζά σας Δεν έχετε καταλάβει οτι έχετε γίνει κουραστικοί, για να μην πώ γραφικοι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gez last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                    Citroen C5 1.6 THP auto , και απο εμένα .

                                    Γατί είναι όμορφο .
                                    Γιατι έχει διαχρονική σχεδίαση.
                                    Γιατί διαφέρει .
                                    Γιατί είναι άνετο .
                                    Και γιατί επιτέλους φοράει κινητήρα που του πάει.

                                    Το Avensis δεν βλέπεται , το Πασσατ το βαρέθηκα κα μάλλον δεν θα αργήσει να αλλάξει , τουλάχιστον όσο η C5 !

                                    το c5 αν φορά υδροπνευματική έχει κ ένα θέμα με την συντήρησή της και το κόστος επισκευής αν χαλάσει.

                                    προτιμώ νορμάλ ανάρτηση κ ας θυσιάσω λίγο άνεση.

                                    Κανενα απολυτως θεμα ειδικα η καινουρια C5 (Χ7)(το μοντελο του 2001 ειχε βγαλει προβλημα απο το 2002 και μετα τπτ) δεν χρειαζεται απολυτως καμμια συντηρηση μεχρι τις 200000 χλμ ή 5 χρονια και η συντηρηση της βγαινει πιο φτηνα απ'οτι με τις μεταλλικες ( το κοστος 6 σφαιρων+υγρα ειναι χαμηλοτερο απο 4 αμορτισερ (παντα για γνησια μιλαμε). Και ΑΝ χαλασει (που ουτε οι προπαραγωγες δεν ειχαν χαλασει σε αναρτηση!!!!!!) θα το δειξει αμεσως δηλαδη μεσα στην εγγυηση. Δεν εχει το περιεργο συστημα των Xantia (που κι αυτο δεν χαλαγε εαν εκανες ΣΩΣΤΗ συντηρηση) που θελει αρκετα λεφτα για τη συντηρηση της λογω λαστιχενιων επιστροφων που γινοταν ξερες μετα απο χρονια.
                                    Πιο πολυ μυθος ειναι αυτο που ειπες παρα αληθεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                      Citroen C5 1.6 THP auto , και απο εμένα .

                                      Γατί είναι όμορφο .
                                      Γιατι έχει διαχρονική σχεδίαση.
                                      Γιατί διαφέρει .
                                      Γιατί είναι άνετο .
                                      Και γιατί επιτέλους φοράει κινητήρα που του πάει.

                                      Το Avensis δεν βλέπεται , το Πασσατ το βαρέθηκα κα μάλλον δεν θα αργήσει να αλλάξει , τουλάχιστον όσο η C5 !

                                      το c5 αν φορά υδροπνευματική έχει κ ένα θέμα με την συντήρησή της και το κόστος επισκευής αν χαλάσει.

                                      προτιμώ νορμάλ ανάρτηση κ ας θυσιάσω λίγο άνεση.

                                      Τι θέμα έχει ακριβώς με την αναρτηση και την συντηρήση θα μας πείς Σάββα; Ξέρεις τι απαιτήσεις έχει η υδροπνευματική της C5 σε συντήρηση; Κάθε πότε αλλάζουν αμορτισέρ οι νορμάλ αναρτήσεις; Πόσο κοστίζουν αυτά; Συγνώμη για το ύφος της απάντησης αλλά ειδικά από πρώην υποψήφιο αγοραστή C5 περίμενα κάτι πιο λογικό ως τοποθέτηση...
                                      Προς Κιούση
                                      Πότε θα σταματήσεις/τε να καταστρέφεις/τε όλα τα θέματα με τα χαζά σας Δεν έχετε καταλάβει οτι έχετε γίνει κουραστικοί, για να μην πώ γραφικοι.

                                      Γιατί αρπάζεστε ρε παιδιά; Δεν λέω ότι βγάζει πρόβλημα αλλά τι γίνεται εάν βγάλει; Υπάρχει τεχνογνωσία; Γιατί θυμάμαι τραγελαφικές καταστάσεις με τις Xantia. Πρωην Σιτροενάκιας είμαι κ όπως είπες ζαχάρωνα κάποτε ένα C5 αλλά ήξερα κ που θα μπλέξω.
                                      Αλλωστε πρότεινα C5 με συμβατική ανάρτηση. Αποψή μου είναι αν θέλετε την διαβάζετε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Δεν αρπάχτηκα ρε Σάββα απλά μου φάνηκε περίεργο να διαβάζω κάτι τέτοιο απο σένα. Τα περι υδροπνευματικής και αξιοπιστίας τα έγραψε ο Gez. Εγώ να προσθέσω οτι η επιλογή της μεταλλικης έχει λογική αν δεν του αρέσει η αίσθηση της υδροπνευματικής στο δρόμο ή αν δεν έχει τα λεφτά για μια πλούσια έκδοση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gez last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          Γιατί αρπάζεστε ρε παιδιά; Δεν λέω ότι βγάζει πρόβλημα αλλά τι γίνεται εάν βγάλει; Υπάρχει τεχνογνωσία;

                                          Πλεον δεν υπαρχει το υπερπεριπλοκο συστημα της Xantia και ενα συν ειναι το οτι το ιδιο το προγραμμα (Lexia) καθοδηγει για την επισκευη. Αμα απο την αλλη χρειαστει αντικατασταση ενα εξαρτημα παλι ειναι πιο ευκολα απο την συμβατικη. Ανοιγεις την βαλβιδα του συσσωρευτη (μεσω Lexia) και βγαζεις-βαζεις οτι θες. Δεν χρειαζεται αλλος φοβος πιο πολλες ειναι οι πιθανοτητες να κατσει λαθος μια συμβατικη αναρτηση παρα να γινει λαθος επισκευη σε υδρ/κο (οι δικλιδες ασφαλειας που εχουν βαλει ειναι παρα παρα πολλες πλεον). Πιο πολυ ειναι μυθος παρα αληθεια η 'δυσκολια' στο σερβις για να τα τσεπωνουν οι εξω 'μαστορες'!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            πόσο βγαίνει γυμνή η c180 και πόσο η 159 tb?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr