-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
530+ σελίδες για ένα αυτοκίνητο 4 μέτρων που δεν αρέσει σε κανέναν...
ρε παλικάρια, στα @@ μας τι πιστεύεται για το τιμόνι της μίτο...το είπατε μια δύο , γίνατε γραφικοί... και ακόμα συνεχίζεται...
Για τους δημοσιογράφους βασικά μιλάμε...
στα @@ μας και πάλι...
αν ξέρεις να διαβάζεις , το τοπικ λέεο 'alfa romeo mi.to 2008' ...Έεεετσι μπράβοοοο...δείξε το επίπεδό σου! Βγάλτο από πάνω σου
-
Εντελώς φιλικά φυσικά και δεν θα σου υποδείξω τι και που θα γράφεις, αν και πολύ θα ήθελα να διαλέγω ποιος θα γράφει που ... Η διαπίστωση μου ήταν πως αρκετοί (όχι μόνο εσύ) γράφουν συχνά πυκνά σε ένα θέμα που αφορά έν αυτοκίνητο που έχει κατά τη γνώμη τους πολλά αρνητικά (άσε που όπως είχες πει είναι ιταλικό άρα κάτι θα χαλάσει πολύ σύντομα ) και άρα δεν τους ενδιαφέρει. Εκτός αν σκοπός είναι να μειώσουμε τον 'αντίπαλο' για να εξυψώσουμε τα δικά μας ...
Αν ξαναδιαβάσεις θα δεις πως έγραψα και για το τιμόνι. Τώρα αν για κάποιους είναι πολύ άμεσο ή γρήγορο ή οτιδήποτε περαστικά τους.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Η διαπίστωση μου ήταν πως αρκετοί (όχι μόνο εσύ) γράφουν συχνά πυκνά σε ένα θέμα που αφορά έν αυτοκίνητο που έχει κατά τη γνώμη τους πολλά αρνητικά (άσε που όπως είχες πει είναι ιταλικό άρα κάτι θα χαλάσει πολύ σύντομα ) και άρα δεν τους ενδιαφέρει. Εκτός αν σκοπός είναι να μειώσουμε τον 'αντίπαλο' για να εξυψώσουμε τα δικά μας ...
.ξέρεις πόσα προβλήματα έχει ο κόσμος??
αν τους κάνει να νιώθουν καλύτερα ... τι να πω , να μην τους στερήσουμε αυτή την χαρά , ποιος ξέρει αν έχουν άλλες χαρές στη ζωή τους -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εχουν πιστοποιημενες σπουδες-γνωσεις στο αντικειμενο, και συναναστρεφονται γενικοτερα σε εναν κυκλο στον οποιο εμπλεκονται ακομα και οδηγοι αγωνων.Το δεύτερο δεν το σχολιάζω καν.
Το πρώτο δεν υφίσταται, γιατί απλά δεν υπάρχει φορέας που να πιστοποιεί γνώσεις πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Έχω ξαναπεί και παλαιότερα, στην Ελλάδα ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ μπορεί να μπει σε αυτόν τον χώρο, και να κάνει αυτή τη δουλειά, προσγειωθείτε στην πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Πάντως αντικειμενικά κάποιοι που σαν δουλειά τους, είναι ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ αυτοκινήτων λογικά κάαατι πρέπει να ξέρουν περισσότερο από εμάς.
Αν δεν κάνω λάθος μιλάμε για δημοσιογράφους. Οπότε το τι ξέρουν είναι χαρακτηριστικό του πάθους και της τρέλας που κουβαλάνε για το αντικείμενο.**Γιατί να τα έχουν σε μεγαλύτερο βαθμό από μένα και από σένα ?**Γιατί να μπορούν να καταλάβουν καλύτερα το πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο ?
Και στην τελική γιατί να μην έχουν προσωπική άποψη διαφορετική από τη δική μου ??Γιατι πολυ απλα εχουν οδηγησει πολλαπλασια περισσοτερα αυτοκινητα απο εσενα,
οι περισσοτεροι απο αυτους των οποιων διαβαζω με προσοχη και ενιοτε συμμεριζομαι
αποψεις, εχουν πιστοποιημενες σπουδες-γνωσεις στο αντικειμενο, και συναναστρεφονται γενικοτερα σε εναν κυκλο στον οποιο εμπλεκονται ακομα και οδηγοι αγωνων.
Αν, και οταν εχεις εσυ ολα αυτα τα κριτηρια συγκεντρωμενα, θα συμμεριστω με μεγαλυτερη ευκολια τις δικες σου αποψεις, και οχι ενος απλου οδηγου.
Κανεις δεν ειπε οτι δεν μπορεις να εχεις διαφορετικη αποψη. Απλα αυτων, εχει μεγαλυτερη βαρυτητα απο την δικη σου, ειτε το αποδεχεσαι, ειτε οχι.Κι εγώ κάνω παρέα με οικοδόμους, θα με πάρεις να σου χτίσω το σπίτι ??
Ακυρη και αφελης ερωτηση...Δεν εισαι ηδη οικοδομος, που συναναστρεφεσαι με κατασκευαστη, πολιτικο μηχανικο και αρχιτεκτονα για αρκετα χρονια, ωστε αν εχεις καποια στιγμη τις γνωσεις εμπειρια και χρημα, να κανεις δικη σου κατασκευη, κατι
που γινεται, ειναι εφικτο.
Εκει ειναι η διαφορα, και σε μια σχετικη αντιστοιχια σε κατι τετοιο αναφερομαι.Για πες μου λίγο ποιες είναι οι πιστοποιημένες γνώσεις .Και μη μου πεις για γνώσεις μηχανολογίας γιατί αν είναι έτσι θα πρέπει να μην απαντάμε σε παιδιά που γράφουν εδώ μέσα και σπουδάζουν μηχανολογία.
Οι πιστοποιημενες γνωσεις τουλαχιστον για τους 4τροχους κυριως οπου αναφερομαι,
ειναι για την πλειοψηφια των δοκιμαστων, σε ανωτατα τεχνολογικα ιδρυματα, οι οποιοι
παραλληλα μεσα απο την συνεχη εμπειρια και δοκιμες αυτοκινητων, καταγραφουν
διαπιστωσεις, των οποιων η βαρυτητα ειναι σε γενικες γραμμες μεγαλυτερη απο την δικη σου / δικη μου, ακομα και αν εισαι μηχανολογος, αλλα δεν ασχολεισαι επαγγελματικα
με δοκιμες αυτοκινητων.Η διαφορά δεν είναι ποιανού γνώμη έχει μεγαλύτερη βαρύτητα αλλά ποιανού πληρώνεις για να διαβάσεις.
Οχι και εξηγησα παραπανω το γιατι.
Δεν μπορείς να καταλάβεις πως για 1 εκατ λόγους δεν μπορούν να είναι αντικειμενικοί.
Οντως, 100% αντικειμενικοι δεν μπορουν να ειναι παντα, ακομα και αν το θελουν. Ειναι σιγουρα ομως για ολους τους παραπανω λογους που ανεφερα ΠΙΟ αντικειμενικοι απο εμενα / εσενα.
Μπορούν να σου δώσουν **μια ιδέα **για ένα αυτοκίνητο αλλά για μένα τίποτα περισσότερο.
Μια ΠΟΛΥ ΠΙΟ ολοκληρωμενη και με βαρυτητα ιδεα σε σχεση με την δικη μου / δικη σου.
Ερώτηση κρίσεως. Αν έχουμε ένα δοκιμαστή που μπορεί να καταλάβει και διαφορά 2 γραμμαρίων στο βάρος του αυτοκινήτου αλλά γράφει σαν παιδάκι 6ης δημοτικού κι ένα ψιλό αναίσθητο πίσω από το τιμόνι που γράφει σαν το Καβαφη , ποιον θα διαλέξουμε για το περιοδικό μας ???
KANENAN! Παμε παρακατω, και βρισκουμε ποιοτικοτερα στοιχεια για να συλλεξουμε πληροφοριες.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ειναι για την πλειοψηφια των δοκιμαστων, σε ανωτατα τεχνολογικα ιδρυματα
Σε ποιό ΤΕΙ ιδρύθηκε σχολή δοκιμαστών αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Εντελώς φιλικά φυσικά και δεν θα σου υποδείξω τι και που θα γράφεις, αν και πολύ θα ήθελα να διαλέγω ποιος θα γράφει που ... Η διαπίστωση μου ήταν πως αρκετοί (όχι μόνο εσύ) γράφουν συχνά πυκνά σε ένα θέμα που αφορά έν αυτοκίνητο που έχει κατά τη γνώμη τους πολλά αρνητικά (άσε που όπως είχες πει είναι ιταλικό άρα κάτι θα χαλάσει πολύ σύντομα ) και άρα δεν τους ενδιαφέρει. Εκτός αν σκοπός είναι να μειώσουμε τον 'αντίπαλο' για να εξυψώσουμε τα δικά μας ...Αν ξαναδιαβάσεις θα δεις πως έγραψα και για το τιμόνι. Τώρα αν για κάποιους είναι πολύ άμεσο ή γρήγορο ή οτιδήποτε περαστικά τους.
Πολύ σωστή η διαπίστωσή σου. ...δεν ήξερα ότι χρειάζεται κάποιος να έχει την άδεια κυκλοφορίας μαζί του που να γράφει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ Fiat Group Automobiles S.p.a. για να συμμετέχει εδώ. ...νόμιζα ότι βρισκόμαστε σε φόρουμ ΓΕΝΙΚΗΣ αυτοκίνησης. Επίσης νομίζω πως υπάρχουν φόρουμ τα οποία είναι dedicated σε συγκεκριμένες μάρκες/εταιρίες όπου εκεί δε θα σας ενοχλήσει κανείς. ...τώρα αν γράφαμε εκεί ναι, θα είχες δίκιο να μας κράξεις. Αλλά εδώ? Στους 4Τ βρισκόμαστε ρε σεις...όχι στο αλφίστι.
Ο σκοπός είναι η συζήτηση...μερικοί όμως προφανώς και δε μπορούν να την κάνουν επειδή κυρίως δεν σέβονται τον συνομιλητή τους και τις απόψεις του, αλλά κι επειδή τα παίρνουν όλα ΤΟΣΟ σοβαρά και ΤΟΣΟ προσωπικά που είναι πραγματικά κρίμα.
-
@Κικίζα
Οι μηχανολογικές σπουδές με την καμμία δεν σε κάνουν δημοσιογράφο περιοδικών αυτοκινήτου. Ούτε το πόσα αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει. Ξαναλέω πως υπάρχουν και κάποιο για τους οποίους ισχύουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που λες. Οι 4 Τ για μένα έχουν χάσει πολλά αλλά δεν είναι εδώ το κατάλληλο θέμα να το αναλύσουμε. Και ειδικά για ένα αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, επέτρεψε μου να εμπιστευτώ τις δικές μου αισθήσεις περισσότερο από οποιουδήποτε άλλου, κι ας μην είμαι ευλογημένος.
-
μικρο offtopic απο μενα.
ειχα οδηγησει μια απο τις πρωτες Mito. Δεν ειχα διαπιστωσει προβλημα με το τιμονι, ουτε ομως το ειχα βρει εξαιρετικο. Η μονη επιφυλαξη ειναι οτι επειδη δεν την οδηγησα αρκετα, ισως να μην εχω ολοκληρωμενη αποψη. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εντελώς φιλικά φυσικά και δεν θα σου υποδείξω τι και που θα γράφεις, αν και πολύ θα ήθελα να διαλέγω ποιος θα γράφει που ... Η διαπίστωση μου ήταν πως αρκετοί (όχι μόνο εσύ) γράφουν συχνά πυκνά σε ένα θέμα που αφορά έν αυτοκίνητο που έχει κατά τη γνώμη τους πολλά αρνητικά (άσε που όπως είχες πει είναι ιταλικό άρα κάτι θα χαλάσει πολύ σύντομα ) και άρα δεν τους ενδιαφέρει. Εκτός αν σκοπός είναι να μειώσουμε τον 'αντίπαλο' για να εξυψώσουμε τα δικά μας ...
Αν ξαναδιαβάσεις θα δεις πως έγραψα και για το τιμόνι. Τώρα αν για κάποιους είναι πολύ άμεσο ή γρήγορο ή οτιδήποτε περαστικά τους.
Πολύ σωστή η διαπίστωσή σου. ...δεν ήξερα ότι χρειάζεται κάποιος να έχει την άδεια κυκλοφορίας μαζί του που να γράφει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ Fiat Group Automobiles S.p.a. για να συμμετέχει εδώ. ...νόμιζα ότι βρισκόμαστε σε φόρουμ ΓΕΝΙΚΗΣ αυτοκίνησης. Επίσης νομίζω πως υπάρχουν φόρουμ τα οποία είναι dedicated σε συγκεκριμένες μάρκες/εταιρίες όπου εκεί δε θα σας ενοχλήσει κανείς. ...τώρα αν γράφαμε εκεί ναι, θα είχες δίκιο να μας κράξεις. Αλλά εδώ? Στους 4Τ βρισκόμαστε ρε σεις...όχι στο αλφίστι.
Ο σκοπός είναι η συζήτηση...μερικοί όμως προφανώς και δε μπορούν να την κάνουν επειδή κυρίως δεν σέβονται τον συνομιλητή τους και τις απόψεις του, αλλά κι επειδή τα παίρνουν όλα ΤΟΣΟ σοβαρά και ΤΟΣΟ προσωπικά που είναι πραγματικά κρίμα.
Με συγχωρείς αλλά το φτωχό μου μυαλο δεν μπορεί να καταλάβει γιατί κάποιος να μπει στον κόπο να γράψει για ένα μοντέλο που δεν του αρέσει. Εγώ τουλάχιστον προσπερνάω. Φυσικά δεν περιμένω να κάνεις κι εσύ το ίδιο. Και εμένα με ενοχλούν οι γενικεύσεις που έκανες (και σου θύμισα). Τώρα αν θεωρείς ότι κάτι απο αυτά που έγραψα σε προσβάλει δείξε μου ποιο είναι. Επίσης το σεβασμό πρέπει να τον κερδίσεις.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
εχουν πιστοποιημενες σπουδες-γνωσεις στο αντικειμενο, και συναναστρεφονται γενικοτερα σε εναν κυκλο στον οποιο εμπλεκονται ακομα και οδηγοι αγωνων.
Το δεύτερο δεν το σχολιάζω καν.
Το πρώτο δεν υφίσταται, γιατί απλά δεν υπάρχει φορέας που να πιστοποιεί γνώσεις πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Έχω ξαναπεί και παλαιότερα, στην Ελλάδα ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ μπορεί να μπει σε αυτόν τον χώρο, και να κάνει αυτή τη δουλειά, προσγειωθείτε στην πραγματικότητα.
Παρών...
Ακόμα και εγώ που δεν έχω περάσει το φορέα πιστοποίησης στον οποίο αναφέρεται ο Κίκιζας και χωρίς να έχω κολητηλίκια με οδηγούς αγώνων, είχα ένα πέρασμα -σε τρυφερή ηλικία βέβαια- από το χώρο.
Χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον θα πω την εξής λέξη: ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
Ούτε μηχανολόγοι απαραίτητα, ούτε οδηγοί αγώνων απαραίτητα ούτε τίποτα. Πριν 10 χρόνια μπορώ να πω ότι ο χώρος ήταν σε πολύ καλό επίπεδο γι αυτό και είχαν ξεφυτρώσει ένα κάρο περιοδικά.
Ο grand meister Πατέλος τελειόφοιτος ΠΑ.ΠΕΙ είναι (δεν ξέρω αν πέρασε εκείνες τις λογιστικές τελικά για το πτυχίο του) και μάλιστα είχε διακριθεί για τις στούκες που είχε στους αγώνες ενιαίου. Ήταν ένα άτομο που το περιοδικό επένδυσε πάνω του και ενώ είχε πολύ αξιότερους οδηγικά συντάκτες (πχ Τσιγκρής), ανέθεσε στον ως άνω όλες τις δοκιμές με supercar, οπότε μέσα σε λίγα χρόνια ο άνθρωπος από αιώνιος φοιτητής ΠΑΠΕΙ έφτασε να θεωρείται Ο χεράς, Ο παντογνώστης, Ο αυτοκινητάνθρωπος.
Κίκιζα πάνε οι παλιές εποχές του μάστερ Γιόντα Καββαθά και του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη.
Είναι λίγοι αυτοί που έχουν μείνει στο χώρο και -κατά την άποψη μου- αξίζουν.
Σχετικά με το αν αυτά που γράφονται σε ένα περιοδικό είναι κατευθυνόμενα μπορώ να απαντήσω ξεκάθαρα πως ΝΑΙ το περιεχόμενο ενός περιοδικού επηρρεάζεται από το ποιός πληρώνει τα μηνιάτικα, ήτοι τις διαφημίσεις. Το λέω επειδή το έχω δει με τα μάτια μου.
Τώρα όσοι γουστάρετε μπορείτε να φαντασιώνεστε ότι διαβάζετε Σερτραϊτ και βάλε...
Το Nitro αξίζει περισσότερο τα λεφτά του... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μικρο offtopic απο μενα.
ειχα οδηγησει μια απο τις πρωτες Mito. Δεν ειχα διαπιστωσει προβλημα με το τιμονι, ουτε ομως το ειχα βρει εξαιρετικο. Η μονη επιφυλαξη ειναι οτι επειδη δεν την οδηγησα αρκετα, ισως να μην εχω ολοκληρωμενη αποψη.Το θέμα Σπύρο ξέρεις ποιο είναι? Αν το τιμόνι είναι up to par και ανταποκρίνεται στη φιλοσοφία της εταιρίας. Ο στόχος είναι να πηγαίνουν μπροστά...όχι πίσω. Δε ξέρω αν έχεις οδηγήσει 147 ή 159...σύγκρινέ το με της Μίτο και πες μου πως σου φαίνεται.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μικρο offtopic απο μενα.
ειχα οδηγησει μια απο τις πρωτες Mito. Δεν ειχα διαπιστωσει προβλημα με το τιμονι, ουτε ομως το ειχα βρει εξαιρετικο. Η μονη επιφυλαξη ειναι οτι επειδη δεν την οδηγησα αρκετα, ισως να μην εχω ολοκληρωμενη αποψη.Αυτό με τις μικροδιορθώσεις που χρειαζόταν, φαινόταν κυρίως σε ανοιχτό δρόμο και όσο ανέβαιναν τα χλμ. Μέσα στην πόλη και σε μικρή βόλτα μπορεί όντως να μην το διαπίστωνες καν.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Εντελώς φιλικά φυσικά και δεν θα σου υποδείξω τι και που θα γράφεις, αν και πολύ θα ήθελα να διαλέγω ποιος θα γράφει που ... Η διαπίστωση μου ήταν πως αρκετοί (όχι μόνο εσύ) γράφουν συχνά πυκνά σε ένα θέμα που αφορά έν αυτοκίνητο που έχει κατά τη γνώμη τους πολλά αρνητικά (άσε που όπως είχες πει είναι ιταλικό άρα κάτι θα χαλάσει πολύ σύντομα ) και άρα δεν τους ενδιαφέρει. Εκτός αν σκοπός είναι να μειώσουμε τον 'αντίπαλο' για να εξυψώσουμε τα δικά μας ...
Αν ξαναδιαβάσεις θα δεις πως έγραψα και για το τιμόνι. Τώρα αν για κάποιους είναι πολύ άμεσο ή γρήγορο ή οτιδήποτε περαστικά τους.
Πολύ σωστή η διαπίστωσή σου. ...δεν ήξερα ότι χρειάζεται κάποιος να έχει την άδεια κυκλοφορίας μαζί του που να γράφει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ Fiat Group Automobiles S.p.a. για να συμμετέχει εδώ. ...νόμιζα ότι βρισκόμαστε σε φόρουμ ΓΕΝΙΚΗΣ αυτοκίνησης. Επίσης νομίζω πως υπάρχουν φόρουμ τα οποία είναι dedicated σε συγκεκριμένες μάρκες/εταιρίες όπου εκεί δε θα σας ενοχλήσει κανείς. ...τώρα αν γράφαμε εκεί ναι, θα είχες δίκιο να μας κράξεις. Αλλά εδώ? Στους 4Τ βρισκόμαστε ρε σεις...όχι στο αλφίστι.
Ο σκοπός είναι η συζήτηση...μερικοί όμως προφανώς και δε μπορούν να την κάνουν επειδή κυρίως δεν σέβονται τον συνομιλητή τους και τις απόψεις του, αλλά κι επειδή τα παίρνουν όλα ΤΟΣΟ σοβαρά και ΤΟΣΟ προσωπικά που είναι πραγματικά κρίμα.
Με συγχωρείς αλλά το φτωχό μου μυαλο δεν μπορεί να καταλάβει γιατί κάποιος να μπει στον κόπο να γράψει για ένα μοντέλο που δεν του αρέσει. Εγώ τουλάχιστον προσπερνάω. Φυσικά δεν περιμένω να κάνεις κι εσύ το ίδιο. Και εμένα με ενοχλούν οι γενικεύσεις που έκανες (και σου θύμισα). Τώρα αν θεωρείς ότι κάτι απο αυτά που έγραψα σε προσβάλει δείξε μου ποιο είναι. Επίσης το σεβασμό πρέπει να τον κερδίσεις.
Προσωπικά δε με έχει προσβάλει κανένα δικό σου ποστ.
Θα σου εξηγήσω γιατί γράφει. Για να παραθέσει τη προσωπική του άποψή σε ένα φόρουμ ΓΕΝΙΚΗΣ αυτοκίνησης. Είναι κακό?
Προφανώς και ο σεβασμός κερδίζεται...αλλά υπάρχουν όμως και στοιχειώδεις κανόνες σεβασμού του συνομιλητή σου (πάλι δε μιλάω για σένα προσωπικά).
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
μικρο offtopic απο μενα.
ειχα οδηγησει μια απο τις πρωτες Mito. Δεν ειχα διαπιστωσει προβλημα με το τιμονι, ουτε ομως το ειχα βρει εξαιρετικο. Η μονη επιφυλαξη ειναι οτι επειδη δεν την οδηγησα αρκετα, ισως να μην εχω ολοκληρωμενη αποψη.Αυτό με τις μικροδιορθώσεις που χρειαζόταν, φαινόταν κυρίως σε ανοιχτό δρόμο και όσο ανέβαιναν τα χλμ. Μέσα στην πόλη και σε μικρή βόλτα μπορεί όντως να μην το διαπίστωνες καν.
και με εχεις για τυπο που θα εκανα απλα βολτα μεσα στη πολη?
μεχρι 180 προλαβα να παω με το beeper να χτυπαει για υπερβαση ταχυτητας, και να μη ξερω πως να το βγαλω (στην αρχη νομισα οτι κατι εγινε με το μοτερ) -
@Νικο
Δεκτόν απλά το έγραψες σε παράθεση του δικού μου ποστ.
Φυσικά καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι θέλει. Απλά σε κάποια στιγμή καταντάει βαρετό και προκλητικό να διαβάσεις για ένα μοντέλο που για χ ή y λόγους σ αρέσει αβάσιμες και ανούσιες κατηγόριες.
Κυρίως όταν γίνεται κατ επανάληψη από τα ίδια άτομα. Αυτό μάλλον εμπάθεια δείχνει παρά θέληση για ουσιαστικό διάλογο που εφαρμόζονται οι κανόνες που αναφέρεις. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μικρο offtopic απο μενα.
ειχα οδηγησει μια απο τις πρωτες Mito. Δεν ειχα διαπιστωσει προβλημα με το τιμονι, ουτε ομως το ειχα βρει εξαιρετικο. Η μονη επιφυλαξη ειναι οτι επειδη δεν την οδηγησα αρκετα, ισως να μην εχω ολοκληρωμενη αποψη.οff topic
Πάνω κάτω Σπύρο αυτή την άποψη διατύπωσα μερικές σελίδες πριν.
Κανένα πρόβλημα, αλλά όταν θες να κάνεις σύγκριση θα την κάνεις όμοιος ομοίω...Δε θα συγκρίνεις τιμόνι Mito vs Honda S2000....
Εγώ προερχόμενος από τιμόνι υδραυλικό 2.2 στροφών, όταν οδήγησα τη Mito ξεπερνώντας την τεχνητή αίσθηση βάρους που έχουν όλα τα ηλεκτρικά τότε έμεινα με χαμόγελο από την αμεσότητα που έχει το τιμόνι της μικρής Alfa. Δεν βρίσκω λόγο που έχουν γραφτεί τόσες και τόσες σελίδες ουσιαστικά δημιουργώντας θέμα από κει που δεν υπάρχει....thats all.... -
γιατι το S2000 εχει καλο τιμονι???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
γιατι το S2000 εχει καλο τιμονι???εννοει το ford s2000
-
ελεος...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008