-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αισθανόντουσαν πάρα πολύ κοντά οι Σπαρτιάτες με τους Αθηναίους... τόσο κοντά που μόνο ΜΙΑ φορά συνασπίστηκαν εναντίον του κοινού εξωτερικού εχθρού (τους Πέρσες).Εστω κι ετσι όμως,( αλήθεια, τί πάει να πει 'Εξωτερικός εχθρος' αφου όπως μας τα παρουσιάζεις, οτιδήποτε εξω απο την πόλη τους ηταν 'εξωτερικό' και 'εχθρικό'...;; ) φάινεται οτι κάτι τους ένωνε μεταξύ τους και κάτι τους χώριζε απο τους 'άλλους'. Aλλιώς θα λέγανε (τουλάχιστον οι Σπαρτιάτες που τους έταζε και πολλά ο Ξέρξης) 'καλώς τα παλληκάρια απ΄την Περσία...!!' Aντιθετα βρήκαν περισσότερα κοινά με τους μισητούς εχθρούς τους Αθηναίους, παρά με τους Πέρσες. Για άλλους οχτρούς (Ρωμαίους) είχαν διαφορές αντιλήψεων. Και φυσικά σπανιότατα έσφαζαν ο ένας τον άλλον... ή τους Θηβαίους, Μακεδόνες, κτλ...Η έννοια του έθνους όπως τη γνωρίζουμε σήμερα δημιουργήθηκε εδώ και πολύ λίγο καιρό. Ούτε τα έθιμα ήταν τόσο κοινά (είχαν πάρα πολλά κοινά βέβαια), χαρακτηριστικό παράδειγμα ο θεσμός της βασιλείας στη Σπάρτη, την Αθήνα (που δεν υπήρχε) και τη Μακεδονία. Σίγουρα υπήρχε μία αίσθηση του ανήκειν σε ένα κοινό 'κάτι', αλλά η έκφραση αυτού του ανήκειν και του κάτι ήταν σε γενικές γραμμές προβληματική... Και αν έλεγες τότε σ' έναν Σπαρτιάτη/Θηβαίο/Αθηναίο/Θεσσαλό (κοκ) ότι μία μέρα θα κατοικεί στο ίδιο κράτος με τους υπόλοιπους, το οποίο θα λέγονταν Ελλάδα, θα σ' έστελνε αμέσως στο τότε τρελάδικο ή θα σε κατηγορούσε ως προδότη. To θέλησε και το επεδίωξε ο Μ. Αλέξανδρος όμως, ετσι δεν έιναι...;; Ή μηπως η Σκοπιανή εκδοχή είναι ορθότερη...;;
Βέβαια, το πόσο σχέση (γεννετικά και ηθικά) έχουμε με τους αρχαίους ημών προγόνους είναι πολύ σχετικό... Και πολύ άσχετο με το θέμα μας όμως....(των τελευταίων ποστ δηλαδή....)Και μια απορία που θυμηθηκα οτι έχω, με αφορμή το παραπάνω....Εσεις που δεν έχετε πρόβλημα με τους μετανάστες στη χώρα μας, στα πόσα εκατομμύρια αυτών εξαντλείται η ευαισθησία σας...;; Στα 2 εκ., στα 5, στα 10, στα 30, ή ποτέ...;;;; Δεν ρωτάω καθόλου ειρωνικά, εκφράζω ειλικρινή απορία.....
Αυτή η απορία δεν θα απαντηθεί ποτέ. Βασικά, στηριγμένες κάπου -οπουδήποτε- απόψεις δεν υφίστανται.
Περιμένω, μάταια κατα τα φαινομενα, να βγει έστω κι ενας απο τους.... ορκισμένους οχτρούς σου να σε διαψεύσει, αλλα.....
Η χώρα μας χρειάζεται τόσους μετανάστες όσες εισφορές χρειάζονται τα ταμεία για να πληρώνουν τις συντάξεις των πατεράδων μας (και αργότερα τις δικές μας). Έχετε υπόψη σας φυσικά ότι οι εισφορές όσων μεταναστών δουλεύουν νόμιμα εδώ τα τελευταία 20 χρόνια είναι σημαντικό στήριγμα στα ταμεία;;;; 1ο συμπέρασμα...Είσαι ορκισμένος εχθρός του Μάνου , και 2ον Αν εμείς έχουμε φουλ μαύρη εργασία και υπογεννητικότητα σοβαρή, διελυμένα ταμεία απο κάθε άποψη (κακοδιαχείριση πόρων, σκανδαλα κλπ γνωστά), ας βρίσκουμε αποκούμπι στους μετανάστες....Των οποίων τις συντάξεις αυριο-μεθαυριο θα τις πληρώνει ποιος....;;;
Προσωπική μου άποψη βέβαια είναι ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι όροι. Εάν κάποιοι άνθρωποι είναι περιττοί (εννοώ ότι δεν μπορούν να απορροφηθούν) σε μία οικονομία, απλά θα φύγουν, όπως έγινε και με τους Έλληνες παλαιότερα...Μέχρι να το πάρουν αποφαση βέβαια, θα εγκληματούν ανενόχλητοι αφου το κακό Ελληνικό Κράτος και οι κακούργοι ρατσιστές Ελληνες δεν φρόντισαν να τους βρουν δουλειά ως όφειλαν.....Αυτοί που παραμένουν δηλαδή τώρα που μιλάμε και κάνουν αυτά που είπαμε στις προηγούμενες σελίδες, μπορούν να απορροφηθούν, αλλα είμαστε εμείς..... τζαναμπέτηδες και δεν τους απορροφούμε.....!! -
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Εστω κι ετσι όμως,( αλήθεια, τί πάει να πει 'Εξωτερικός εχθρος' αφου όπως μας τα παρουσιάζεις, οτιδήποτε εξω απο την πόλη τους ηταν 'εξωτερικό' και 'εχθρικό'...;; ) φάινεται οτι κάτι τους ένωνε μεταξύ τους και κάτι τους χώριζε απο τους 'άλλους'. Aλλιώς θα λέγανε (τουλάχιστον οι Σπαρτιάτες που τους έταζε και πολλά ο Ξέρξης) 'καλώς τα παλληκάρια απ΄την Περσία...!!' Aντιθετα βρήκαν περισσότερα κοινά με τους μισητούς εχθρούς τους Αθηναίους, παρά με τους Πέρσες.Είπα ότι υπήρχε η αίσθηση του ότι είχαν κάτι κοινό. Αλλά κατά βάση για τους αρχαίους εξωτερικός εχθρός ήταν όλοι εκτός της πόλης-κράτους τους. Η περίπτωση των Περσικών πολέμων είναι Η ΜΟΝΗ που ενώθηκαν. Και πάλι, ενώθηκαν λιγότεροι από τους μισούς... Οι Θεσσαλοί, οι Θηβαίοι και πολλοί άλλοι έδωσαν γη και ύδωρ...
To θέλησε και το επεδίωξε ο Μ. Αλέξανδρος όμως, ετσι δεν έιναι...;; Ή μηπως η Σκοπιανή εκδοχή είναι ορθότερη...;;
Τι σχέση έχουν τα Σκόπια;;; Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο πατέρας του προσωπικά δεν πιστεύω ότι είχε ιδιαίτερη γκαήλα να ενώσει τους Έλληνες. Απλά ήθελε να έχει τα νώτα του καλυμένα για την εκστρατεία κατά των Περσών. Και εν πάσει περιπτώσει, το όποιο έργο του διαλύθηκε πολύ γρήγορα... Και φυσικά ήταν 'πλην Λακεδαιμονίων'...
1ο συμπέρασμα...Είσαι ορκισμένος εχθρός του Μάνου , και 2ον Αν εμείς έχουμε φουλ μαύρη εργασία και υπογεννητικότητα σοβαρή, διελυμένα ταμεία απο κάθε άποψη (κακοδιαχείριση πόρων, σκανδαλα κλπ γνωστά), ας βρίσκουμε αποκούμπι στους μετανάστες....Των οποίων τις συντάξεις αυριο-μεθαυριο θα τις πληρώνει ποιος....;;;
Από που βγήκε ότι είμαι εχθρός του Μάνου;;;; Ποιανού Μάνου βασικά;;;; Επί της ουσίας, φυσικά και όταν έρθει η ώρα τους να πάρουν σύνταξη θα βρεθούμε και πάλι εκεί απ' όπου ξεκινήσαμε, απλά τώρα τα ταμεία έχουν ανακουφιστεί από αυτές τις εισφορές, μιας και ακόμα δεν έχουν ιδιαίτερα έξοδα γι' αυτούς τους ανθρώπους (οι περισσότεροι νέοι, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε περίθαλψη). Όταν έρθει η ώρα να πάρουν σύνταξη έχει να πέσει πολύ γέλιο (ή κλάμα...)
color=#FF0000]Μέχρι να το πάρουν αποφαση βέβαια, θα εγκληματούν ανενόχλητοι αφου το κακό Ελληνικό Κράτος και οι κακούργοι ρατσιστές Ελληνες δεν φρόντισαν να τους βρουν δουλειά ως όφειλαν.....Αυτοί που παραμένουν δηλαδή τώρα που μιλάμε και κάνουν αυτά που είπαμε στις προηγούμενες σελίδες, μπορούν να απορροφηθούν, αλλα είμαστε εμείς..... τζαναμπέτηδες και δεν τους απορροφούμε.....!! [/color]
[/quote]
Αδυνατώ να σε κατανοήσω... Απλά, όπως έχει ήδη αναφερθεί πάρα πολλές φορές εδώ μέσα (και αλλού) η εξίσωση μετανάστης = έγκλημα είναι λανθασμένη ακόμα και ως σύλληψη.
Επαναλαμβάνω, αν ΔΕΝ υπήρχαν δουλειές ΔΕΝ θα υπήρχαν και αυτοί. Είτε δεν θα τους είχαμε εδώ, είτε θα έφευγαν. Όσο υπάρχουν δουλειές, θα έχουμε μετανάστες.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Εστω κι ετσι όμως,( αλήθεια, τί πάει να πει 'Εξωτερικός εχθρος' αφου όπως μας τα παρουσιάζεις, οτιδήποτε εξω απο την πόλη τους ηταν 'εξωτερικό' και 'εχθρικό'...;; ) φάινεται οτι κάτι τους ένωνε μεταξύ τους και κάτι τους χώριζε απο τους 'άλλους'. Aλλιώς θα λέγανε (τουλάχιστον οι Σπαρτιάτες που τους έταζε και πολλά ο Ξέρξης) 'καλώς τα παλληκάρια απ΄την Περσία...!!' Aντιθετα βρήκαν περισσότερα κοινά με τους μισητούς εχθρούς τους Αθηναίους, παρά με τους Πέρσες.
Είπα ότι υπήρχε η αίσθηση του ότι είχαν κάτι κοινό. Αλλά κατά βάση για τους αρχαίους εξωτερικός εχθρός ήταν όλοι εκτός της πόλης-κράτους τους. Η περίπτωση των Περσικών πολέμων είναι Η ΜΟΝΗ που ενώθηκαν. Και πάλι, ενώθηκαν λιγότεροι από τους μισούς... Οι Θεσσαλοί, οι Θηβαίοι και πολλοί άλλοι έδωσαν γη και ύδωρ...
To θέλησε και το επεδίωξε ο Μ. Αλέξανδρος όμως, ετσι δεν έιναι...;; Ή μηπως η Σκοπιανή εκδοχή είναι ορθότερη...;;
Τι σχέση έχουν τα Σκόπια;;; Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο πατέρας του προσωπικά δεν πιστεύω ότι είχε ιδιαίτερη γκαήλα να ενώσει τους Έλληνες. Απλά ήθελε να έχει τα νώτα του καλυμένα για την εκστρατεία κατά των Περσών. Και εν πάσει περιπτώσει, το όποιο έργο του διαλύθηκε πολύ γρήγορα... Και φυσικά ήταν 'πλην Λακεδαιμονίων'...
-
Δεν ήταν μόνο η κάποια κοινή αίσθηση. Απο τους ολυμπιακούς αγώνες όπου δεν επιτρεπόταν η συμμετοχή αλλοδαπών μέχρι τη ξένια φιλοξενία και το συμπέρασμα για τους τότε Έλληνες απο τον Ηρόδοτο περί όμαιμου, ομόγλωσσου,κλπ υπάρχει πλήρως συνειδητή σκέψη σε όλες τις πόλεις κράτη της Α.Ελλάδας.
-
Δεν είναι ανάγκη ούτε αποτέλεσε σώνει και καλά απόδειξη για το αν ήταν εθνότητα για τους τότε Έλληνες η δημιουργία κράτους όπως στον 18-19ο αιώνα. Ίσα ίσα μπορούσαν να έχουν συνείδηση της κοινής προέλευσης τους όμως με την λογική ότι ο καθένας ως πόλη κράτος ακολουθούσε τον δικό του δρόμο.
-
Ενώθηκαν στους Πέρσες ενάντια στον κοινό εχθρό. Το ότι άλλες πόλεις δεν το έπραξαν δεν σημαίνει ότι δεν το έκαναν απο έλλειψη κοινή συνείδησης με τους υπόλοιπους. Στην περίπτωση των Θηβαίων η στάση της πόλης ήταν αποτέλεσμα της ηγεσίας τους, και όχι του απλού λαού, γι'αυτό και όταν πολιορκήθηκε μετά η πόλη απο Αθηναίους και Σπαρτιάτες, ενώ οι απλοί πολίτες δεν ειχαν κάποια συνέπεια, η θηβαική ηγεσία εκτελέσθηκε για λόγους προδοσίας.
-
Αυτό για τον Αλέξανδρο που γράφεις είναι και εκτός πραγματικότητας. Το 'πεσίμι' του Αλέξανδρου στους Πέρσες δεν ήταν παρά το αποτέλεσμα μιας ιδεολογίας που σκοπό είχε την ένωση όλων των ελληνικών πόλεων κρατών με σκοπό την απελευθέρωση των πόλεων της τότε Μ.Ασίας και ύστερα την υποταγή των Περσών, ένα είδος Μεγάλης Ιδεας της τότε εποχής, που εκφράστηκε κυρίως απο τον Αθηναίο ρήτορα Ισοκράτη και των παρενέσεων του για αυτή την πολιτική στον Φίλιππο τον Β΄.Οι Σπαρτιάτες δεν συμετείχαν καθαρά λόγω ιστορικής διαμάχης με τους Μακεδόνες για δικούς τους λόγους.
-
-
παντως ο ελληνοποιημενος μακεδονας αλεξανδρος κολλαει μια χαρα σε θεμα που σχετιζεται με την ελληνοποιηση
-
Αυτός δεν ήταν που του στείλαμε δάσκαλο στα μέρη του για να γίνει Έλλην, αντί να μας κουβαληθεί εδώ να τον σπουδάσουμε;
Σοφοί οι αρχαίοι, όλοι το λένε. -
οκ,ας το φωνάξουμε λοιπόν ανα τον κόσμο και ας αφησουμε τα σκοπια να λέγονται μακεδόνες ή μαλλον ας λέμε οτι ο Μεγας Αλεξανδρος ηταν σκοπιανός.
Δεν λεγονται αυτα τα πραγματα.,,,,,,Ειμαστε χαμένοι -
Εξάγοντας μορφωμένους επιστήμονες και εισάγοντας εργάτες μετανάστες, δεν νομίζω ότι θα προχωρήσει πολύ μπροστά η χώρα.
Δείτε γύρω σας στους δρόμους, πλέον μιλάμε για πολιτισμική χρεωκοπία, όχι οικονομική. -
delete
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αυτός δεν ήταν που του στείλαμε δάσκαλο στα μέρη του για να γίνει Έλλην, αντί να μας κουβαληθεί εδώ να τον σπουδάσουμε;
Σοφοί οι αρχαίοι, όλοι το λένε.τι γίνεται με τον έλληνα δάσκαλο που έχει απαχθεί πριν μήνες από ταλιμπάν στη περιοχή των καλάς στο πακιστάν ?
γνωρίζει κανείς? -
-
Κι ύστερα λένε ότι δεν υπάρχει νέος ελληνικός κινηματόγραφος.
-
Καθυστερημένο, αλλά μια που το θυμήθηκα:
Οι σκέψεις του P.L. Fermor για τις διαδόσεις, που ήθελαν κάποιους κατοίκους της Μάνης είναι Εβραίοι:
(...) It was very puzzling. Perhaps he was right. And yet the Greek world, with all its absorptions and dispersals and its Odyssean ramifications, is an inexhaustible Pandora’s box of eccentricities and exceptions to all conceivable rule. I thought of the abundance of strange communities: the scattered Bektashi and the Rufayan, the Mevlevi dervishes of the Tower of the Winds, the Liaps of Souli, the Pomaks of the Rhodope, the Kizillbashi near Kechro, the Fire-Walkers of Mavrolevki, the Lazi from the Pontic shores, the Linovamvaki-crypto-Christian Moslems of Cyprus – the Dönmehs-crypto-Jewish Moslems of Salonika and Smyrna—the Slavophones of Northern Macedonia, the Koutzo-Vlachs of Samarina and Metzovo, the Chams of Thesprotia, the scattered Souliots of Roumeli and the Heptanese, the Albanians of Argolis and Attica, the Kravarite mendicants of Aetolia, the wandering quacks of Eurytania, the phallus-wielding Bounariots of Tyrnavos, the Karamanlides of Cappadocia, the Tzakones of the Argolic gulf, the Ayassians of Lesbos, the Francolevantine Catholics of the Cyclades, the Turkophone Christians of Karamania, the dyers of Mt Ossa, the Mangas of Piraeus, the Venetian nobles of the Ionian, the Old Calendrists of Keratea, the Jehovah’s Witnesses of Thasos, the Nomad Sarakatzáns of the north, the Turks of Thrace, the Thessalonican Sephardim, the Maniots of Corsica, Tuscany, Algeria and Florida, the dying Grecophones of Calabria and Otranto, the Greek-speaking Turks near Trebizond on the banks of Of, the omnipresent Gypsies, the Chimarriots of Acroceraunia, the few Gagauzi of eastern Thrace, the Mardaïtes of the Lebanon, the half-Frankish Gazmouli of the Morea, the small diasporas of Armenians, the Bavarians of Attic Herakleion, the Cypriots of Islington and Soho, the Sahibs and Bowwallahs of Nicosia, the English remittance men of Kyrenia, the Basilian Monks, both Idiorrhythmic and Cenobitic, the anchorites of Mt. Athos, the Chiots of Bayswater and the Guard’s Club, the merchants of Marseilles, the cotton-brokers of Alexandria, the ship-owners of Panama, the greengrocers of Brooklyn, the Amariots, of Lourenco Marques, the Shqip-speaking Atticans of Sfax, the Cretan fellaheen of Luxor, the Elasites beyond the Iron Curtain, the brokers of Trieste, the Krim-Tartar-speaking Lazi of Marioupol, the Pontics of the Sea of Azov, the Caucasus and the Don, the Turcophone and Armenophone Lazi of southern Russia, the Greeks of the Danube Delta, Odessa and Taganrog, the *rentiers *in eternal *villagiatura *by the lakes of Switzerland, the potters of Syphnos and Messenia, the exaggerators and the ghosts of Mykonos, the Karagounides of the Thessalian plain, the Nyklians and the Achamnómeri of the Mani, the little bootblacks of Megalopolis, the Franks of the Morea, the Byzantines of Mistra, the Venetians and Genoese and Pisans of the archipelago, the boys kidnapped for janissaries and the girls for harems, the Catalan bands, the Kondaritika-speaking lathmakers of the Zagarochoria, the Loubininstika-speaking of the brothels, the Anglo-Saxons of the Varangian Guard, ye olde Englisshe of the Levant company, the Klephts and the Armatoles, the Kroumides of Colchis, the Koniarides of Loxada, the smugglers of Aï-Vali, the lunatics of Cephalonia, the admirals of Hydra, the Phanariots of the Sublime Porte, the princes of boyars of Moldowallachia, the Ralli brothers of India, the Whittals of Constantinople, the lepers of Spinalonga, the political prisoners of the Macronisos, the Hello-boys back from the States, the two pig-roasting Japanese ex-convicts of Crete, the solitary negro of Canea and a wandering Arab I saw years ago in Domoko, the Chinese tea-pedlar of Kolonaki, killed in Piraeus during the war by a bomb—if all these, to name a few, why not the crypto-Jews of the Taygetus?
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αδυνατώ να σε κατανοήσω... Απλά, όπως έχει ήδη αναφερθεί πάρα πολλές φορές εδώ μέσα (και αλλού) η εξίσωση μετανάστης = έγκλημα είναι λανθασμένη ακόμα και ως σύλληψη.
Οπως εχει αναφερθεί ήδη παρα πολλές φορές εδω μέσα η εξίσωση μετανάστης = έγκλημα είναι σωστή ως ενα βαθμό και έχει τα αίτια της. Αν βλέπουμε βέβαια τα πράγματα με αριστερές παρωπίδες και η χορήγηση 'αδειών' σε βαρυποινίτες είναι θεμιτή και καλοδεχούμενη, αλλα τα βλέπουμε τα αποτελέσματά της.
-
έχουμε τα προβλήματα με τις συχνές πορείες στο κέντρο θα κάνουν μεθαύριο και οι λαθρομετανάστες απαιτώντας την ελληνοποίησή τους.
παιδιά φτάνει...δώσαμε...άλλο δεν έχει να πάτε αλλού και στο τέλος θα αναπολείτε την μπαχαλοελλαδίτσα όπου κάνεις ότι θέλεις και κανένας δεν σε πειράζει.
δουλεύεις χωρίς ασφάλιση γιατί δουλεύεις μαύρα ( νο ιφουλία )
πουλάς μαϊμούδες καταλαμβάνοντας πεζοδρόμια (νο πολιτσία)
βγάζεις στα φανάρια μεροκάματο δείχνοντας νοικιασμένο μωρό (νο πολιτσία)
κλέβεις τράπεζες πυροβολώντας ( νο πολιτσία)
σε πιάνουν και την κάνεις από το τμήμα ( πολιτσία μ@λ@κία)γιαυτό έρχονται χιλιάδες, μιλούσα με κινέζους και μου είπαν αυτό που σκεφτόμουνα,
πέφτει σύρμα στο χωριό...- στο ελλάντα καλά πολύ καλά...
και νάσου και ο ξάδερφος, η ξαδέρφη, ο μπατζανάκης κοκ.όσο για τον φίλο που δεν συμφωνεί με την αλματώδη αύξηση της εγκληματικότητας ας δει τα ποσοστά των φυλακών σε αλλοδαπούς και θα αλλάξει γνώμη. εάν προσθέσει και την παραβατικότητα των απέξω από τις φυλακές ε τότε θα αλλάξει χώρα.
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Αδυνατώ να σε κατανοήσω... Απλά, όπως έχει ήδη αναφερθεί πάρα πολλές φορές εδώ μέσα (και αλλού) η εξίσωση μετανάστης = έγκλημα είναι λανθασμένη ακόμα και ως σύλληψη.
Οπως εχει αναφερθεί ήδη παρα πολλές φορές εδω μέσα η εξίσωση μετανάστης = έγκλημα είναι σωστή ως ενα βαθμό και έχει τα αίτια της. Αν βλέπουμε βέβαια τα πράγματα με αριστερές παρωπίδες και η χορήγηση 'αδειών' σε βαρυποινίτες είναι θεμιτή και καλοδεχούμενη, αλλα τα βλέπουμε τα αποτελέσματά της.
Βασικά, αυτό που αναφέρω μου το δίδαξε ο Πιπερόπουλος, λίγο αφού απέτυχε να εκλεγεί βουλευτής στη Θεσσαλονίκη με τη ΝΔ... και πριν γίνει τελείως τηλε-μαϊντανός. Μπορεί να είναι μαϊντανός στην τβ, αλλά στο μάθημά του ήταν respect. Έρχονταν και από άσχετες σχολές για να τον ακούσουν... Ο ένας από τους δύο που τα λεγόμενά τους πραγματικά με βοήθησαν μετά το πανεπιστήμιο...
-
'Γκάζι, Σάββατο βράδυ.
Ο Γιώργος βγαίνει από το Gay bar που συχνάζει και αποφασίζει να γυρίσει με τα πόδια στο σπίτι στα Εξάρχεια. Εκεί κάπου στο ύψος της Ομόνοιας, αισθάνεται κάπως περίεργα... ακούει γλώσσες που δεν καταλαβαίνει. 'Γέμισε η Αθήνα ξένους' μονολογεί, ενώ αισθάνεται όλο και λιγότερη ασφάλεια. Ανοίγει το βήμα, αλλά βλέπει την κοπέλα αφού έχει πέσει πάνω της. 'Ευτυχώς' σκέφτεται 'Ελληνίδα'. Χαμογελά και απομακρύνεται.
Η Μαρία μόλις σχόλασε από την καφετέρια που δουλεύει, ενώ παράλληλα σπουδάζει. Έχει έρθει από ένα χωριό της Πελοποννήσου. Κουρασμένη μετά από 8 ώρες ορθοστασίας, δεν βλέπει τον τύπο που έρχεται κατά πάνω της. Όταν τελικά συγκρούονται τον προσέχει και καταλαβαίνει αμέσως ότι είναι gay - ο Γιώργος, περήφανος για αυτό που είναι, δεν προσπάθησε να το κρύψει ποτέ. Την έκπληξη από τη σύγκρουση διαδέχεται η ανησυχία 'ποιος ξέρει τι κουβαλάει αυτός - γεμίσαμε πούστηδες ρε γαμώτο' σκέφτεται. Πανικοβλημένη, τρέχει να μπει στο πρώτο ταξί της πιάτσας για να γυρίσει σπίτι να πλυθεί.
Ο Νίκος, νέος ταξιτζής, έχει σταματήσει στην Ομόνοια ελπίζοντας ότι θα πάρει καμιά καλή κούρσα για να βγει η βάρδια. Χαίρεται όταν βλέπει τη Μαρία να ανοίγει την πόρτα και να κάθεται δίπλα του. Ευτυχώς δεν είναι κανένας Πακιστανός. Θα έπρεπε να τσακωθεί για να μην τον πάρει. Βρωμάνε κιόλας. Η Μαρία λέει ένα καλησπέρα και μετά αμέσως 'στην Κυψέλη παρακαλώ'. Φαίνεται αγχωμένη για κάποιο λόγο, αλλά ό Νίκος αμέσως καταλαβαίνει ότι δεν είναι από δω - το λάμδα της προδίδει ότι είναι από την επαρχεία. 'Φτου σου γαμώτο, πάλι βλαχάκι μου έπεσε. Μαγνήτη έχω ο κερατάς;'. Φοβάται ότι θα του βγάλει το λάδι με τα λεφτά και έχει ακούσει από παλιότερους ότι οι βλάχοι είναι κουτοπόνηροι και πρέπει να τους προσέχει - πάντα προσπαθούν να σου φάνε λεφτά.
Φτάνουν στη Κυψέλη, η Μαρία πληρώνει, κατεβαίνει. Ο Νίκος, εκνευρισμένος που το βλαχάκι τον έχωσε στα στενά της Κυψέλης, ακούει στον ασύρματο το κέντρο να ζητά ταξί από Κυψέλη για Εκάλη. Αμέσως απαντά - δεν χάνονται τέτοιες ευκαιρίες. Ας μπει και κανένας άνθρωπος της προκοπής σε αυτό το ταξί!
Φτάνει στην οδό που του υπέδειξαν και βλέπει το ζευγάρι: μεσήλικες, καλοβαλμένοι. 'Επιτέλους' μονολογεί.
Η Αφροδίτη με τον άντρα της, γιατροί και οι δύο, μπαίνουν με βαριά καρδιά στο ταξί: σιχαίνονται τους ταξιτζήδες, σχεδόν τους φοβούνται. Δεν είχαν επιλογή όμως απόψε. Το αυτοκίνητό τους είναι στο συνεργείο.
Στο ραδιόφωνο ακούγονται οι βραδινές ειδήσεις. Κάπου ανάμεσα στους νέους φόρους και την αντίδραση των Γερμανών στη βοήθεια προς τη χώρα μας (δεν μας αξίζει, λέει, γιατί οι Έλληνες είναι λαμόγια), γίνεται αναφορά στις νέες δηλώσεις του Άδωνη για το δημοψήφισμα για την ιθαγένεια στους μετανάστες.
'Να γειάσει το στόμα του' λένε και οι τρεις με μία φωνή.'
http://lingua-franca-greece.blogspot.co ... st_11.html
-
Μόνο κανείς Ολλανδός χασισοπότης λείπει για να ολοληρωθεί το σκηνικό καταστροφής.
-
Το κ@λαράκι της Μαρίας καλό?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μόνο κανείς Ολλανδός χασισοπότης λείπει για να ολοληρωθεί το σκηνικό καταστροφής.τον βρήκαμε
-
Ωραία ιστοριούλα αν και στο τέλος θα ήθελα το ζευγάρι να έβγαινε 'κακό'
ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ Η ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ;