Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 187
    • 188
    • 31 / 188
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    3746
    61986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      swift-b-p-m last edited by

      90 άλογα δεν έχουν πλέον τα μικρομεσαία κορεάτικα 14άρια My2010?

      Εμένα αυτό και μόνο θα με κώλωνε από το να τσέκαρα τα εν λόγω μοντέλα, αν έκανα τώρα έρευνα αγοράς για καινούριο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

        ...

        Με βάση αυτό:
        http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/cee ... stics.html

        το 0-100 ανέβηκε στα 13'' (από 11,6'')
        και η τελική έπεσε στα 180 (από 187)

        Φαντάζομαι ότι και οι υπόλοιπες επιδόσεις θα έχουν επηρεασθεί.
        Λογικό δεν είναι; Έχασε 19 άλογα...

        Το 1600 έπεσε ένα άλογο... Από 126 στα 125...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgefoto last edited by

          Εχεις δικιο ειχα μπει στο site της κια και ειδα μονο τις καταναλωσεις θεωρουσα δεδομενο οτι οι τιμες ισχυος δεν αλλαζουν και γι αυτο δεν προσεξα τα 90 αλογα καλα τι ειναι αυτο ;meivsh tης ισχυος και μαλιστα κατα 20 ιππους

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
            ΓΙατι γυρισαν σε αποδοση του 90;

            Το 1990 τα καταλυτικά 1400άρια, τα 16V, είχαν ξεκινήσει και έβγαζαν 90 άλογα.
            Θυμάμαι που είχαμε τότε στην οικογένεια το Rover 214/16V και έβγαζε 90 άλογα.

            Μάλλον αυτό εννοεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgefoto last edited by

              Εχειτε δικιο ειχα μπει στο site της κια και ειδα μονο τις καταναλωσεις θεωρουσα δεδομενο οτι οι τιμες ισχυος δεν αλλαζουν και γι αυτο δεν προσεξα τα 90 αλογα καλα τι ειναι αυτο ;μειωση της ισχυος και μαλιστα κατα 20 ιππους καλα γιατι γινεται αυτο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pico last edited by

                Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                Θα τους παραδεχόμουν αν το μοτέρ των 109 ίππων έβγαζε έστω 111 ονομαστικά στα fl models με τη χαμηλότερη κατανάλωση ,που ανακοινώνουν τώρα.

                Τώρα γύρισαν στη δεκαετία του '90 από απόδοση, σε βάρη αμαξωμάτων εν έτει 2010.

                Μετρήσεις επιδόσεων Cee'd 1.4 MY2010 έχουμε?

                Ορίστε -> http://www.kia.co.uk/~/media/Specifications/Spec-Sheet-Ceed.ashx

                edit:// Α επιτέλους! Μια μέτρηση που δεν λέει μούφες, το 13 sec για 0-100 είναι πολύ λογικό με 90 άλογα. Απορώ οι άγγλοι που βασίζουν τα δικά τους νούμερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgefoto last edited by

                  Γιατι μειωσαν την ισχυ του κινητηρα και μαλιστα κατ 19 ιππους;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Για τους ρύπους...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pico last edited by

                      Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
                      Γιατι μειωσαν την ισχυ του κινητηρα και μαλιστα κατ 19 ιππους;

                      Για να γίνει το αμάξι euro 5 (μειωμένη ρύποι + μειωμένη κατανάλωση) και για να υπάρχει μια πιο λογική κλιμάκωση σε σχέση με το 1600άρι μοντέλο (δύσκολα πήγαινε κάποιος στο 1600 όταν έπαιρνε ηδη 109 άλογα στα 1400 με παραπλήσιες επιδόσεις).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgefoto last edited by

                        Eνα λεπτο βρε παιδια τι ρυπους αφου το μοτερ ηταν πιο οικονομικα απο πολλα ευρωπαικα τα οποια καινε περισσοτερο υπαρχουν 1400αρια που εχουν υψηλοτερες τιμες καταναλωσης και μαλιστα παρολο που ειναι σε ελαφρυτερα αυτοκινητα κατηγοριας σουπερ μινι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          swift-b-p-m last edited by

                          Ο χρήστης Storm έγραψε:

                          ΓΙατι γυρισαν σε αποδοση του 90;

                          Το 1990 τα καταλυτικά 1400άρια, τα 16V, είχαν ξεκινήσει και έβγαζαν 90 άλογα.
                          Θυμάμαι που είχαμε τότε στην οικογένεια το Rover 214/16V και έβγαζε 90 άλογα.

                          Μάλλον αυτό εννοεί.

                          ΑΚριβώς φίλτατε Storm. Έκανα αυτή τη σκέψη αναλογιζόμενος το πατρικό Sunny N14 των 87αλόγων και 960κιλών βάρους.

                          Προς θεού για να μην παρεξηγηθώ. Δε λέω πως το Ceed/i30 My2010 θα είναι ανεμικό ή ο,τιδήποτε παρεμφερές. Απλά έχασε αυτό, το κύριο χαρακτηριστικό προτέρημα ,που είχε έναντι του -ατμοσφαιρικού- ανταγωνισμού. Τώρα απλά κατέβηκε στον Μέσο Όρο και κάποιος, που θα το κοιτούσε κατ'αποκλειστικότητα 'για τα μάτια' των 109 ίππων του, τώρα θα τσεκάρει και αλλού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgefoto last edited by

                            Ενα λεπτο βρε παιδια λετε οτι μειωσαν την ισχυ κατα 20 ιππους για να μειωσουν τους ρυπους και να πιασουν το euro 5. Αλλοι 1400αρηδες κινητηρες καινε πολυ περισοτερο σε σχεση με τον κινητηρα με τα 109 αλογα και μαλιστα ειναι πανω σε ελαφρυτερα αυτοκινητα μια κατηγορια κατω , κατηγορια σουπερ μινι.Ισα ισα ο 1400αρης κινητηρας των κορεατων ειχε τις μικροτερες τιμες καταναλωσης απο πολλα 1400αρηδες κινητηρες αλλων κατασκευαστων . Και μαλιστα οι 1400αρηδες κινητηρες αυτωντων αλλων κατασκευαστων καινε περισσοτερο πανω σε ελαφρυτερα αυτοκινητα κατηγοριας σουπερ μινι.Ο κορεατικος κινητηρας ειχε μικροτερες τιμες καταναλωσης παρολο που ηταν τοποθετημενος σε βαρυτερα αυτοκινητα αφου το i30 και το ceed ειναι μια κατηγορια πανωμικρομεσαια κατηγορια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Δεν είναι μόνο θέμα κατανάλωσης αλλα και ρύπων (NoX κλπ κλπ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                ΑΚριβώς φίλτατε Storm. Έκανα αυτή τη σκέψη αναλογιζόμενος το πατρικό Sunny N14 των 87αλόγων και 960κιλών βάρους.

                                Προς θεού για να μην παρεξηγηθώ. Δε λέω πως το Ceed/i30 My2010 θα είναι ανεμικό ή ο,τιδήποτε παρεμφερές. Απλά έχασε αυτό, το κύριο χαρακτηριστικό προτέρημα ,που είχε έναντι του -ατμοσφαιρικού- ανταγωνισμού. Τώρα απλά κατέβηκε στον Μέσο Όρο και κάποιος, που θα το κοιτούσε κατ'αποκλειστικότητα 'για τα μάτια' των 109 ίππων του, τώρα θα τσεκάρει και αλλού.

                                Ακριβώς όπως τα λες... Και το Sunny εκείνης της εποχής ήταν στα 90 άλογα.

                                Άλλα τα βάρη τότε και τα ηλεκτρονικά συστήματα και άλλα τώρα... Και κακά τα ψέμματα λίγοι θα πάρουν ένα Ceed με 19 άλογα λιγότερα. Ο ανταγωνισμός καραδοκεί...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgefoto last edited by

                                  Oταν εινα αυτοκινητο καει λιγοτερο δεν εχει λογικα και μειωμενους ρυπους; δηλ κατι 1400αρια πεζο φιατ σιτροεν οπελ σεατ που καιεν περισοτερο τα μοτερ τους βγαζουν λιγοτερους ρυπους και τα χιουνται κια που εχουν μικροτερη καταναλωση βγαζουν περισσοτερους ρυπους ειναι δυνατον να γινεται αυτο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgefoto last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Δεν είναι μόνο θέμα κατανάλωσης αλλα και ρύπων (NoX κλπ κλπ).

                                    Oταν εινα αυτοκινητο καιει λιγοτερο δεν εχει λογικα και μειωμενους ρυπους; δηλ κατι 1400αρια πεζο φιατ σιτροεν οπελ σεατ που καινε περισοτερο τα μοτερ τους βγαζουν λιγοτερους ρυπους και τα χιουνται κια που εχουν μικροτερη καταναλωση βγαζουν περισσοτερους ρυπους ειναι δυνατον να γινεται αυτο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kalmik last edited by

                                      Όποιος θέλει τους 109 ΗP din θα πάρει αναγκαστικά το i30 μέχρι να ελθει το facelift (β εξάμηνο 2010 και βάλε).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mariadne last edited by

                                        Και προσέξτε το ωραίο :

                                        CEED 1.4 FL 90 ίπποι / 6000 CO2 139
                                        i20 1.4 (ίδιος κινητήρας) 100 ίπποι / 5500 CO2 138!

                                        Έχω χάσει τη μπάλα

                                        Σπύρος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          swift-b-p-m last edited by

                                          Οι Κορεάτες την έχουν χάσει! Δεν υπάρχει λογική να κάνουν τέτοια αυτοχειρία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            μαλλον θελουν να σπρωξουν τον κοσμο στο 1,6 οπου δεν υπαρχει θεμα μειωσης των ιππων και οι ρυποι ειναι αποδεκτοι.....απλα θα πρεπει να βαλει κανεις το χερι λιγο πιο βαθια στην τσεπη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 31 / 188
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr