-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Αλήθεια, όλοι όσοι ψήφισατε ενάντια στις σχεδιαστικές επιλογές του Bangle εξακολουθείτε να έχετε την ίδια άποψη ή έχετε αρχίσει να μαλακώνετε λίγο και να αναθεωρείτε λίγο τις απόψεις σας? Μήπως τελικά οι φωτογραφίες ρίχνουν λίγο τις νέες μπε-μπέ?Σίγουρα από κοντά οι νέες μπέμπες σε κερδίζουν πολύ περισσότερο.
Αυτό που παρατηρώ, είναι ότι πλέον συνηθίζουμε τα καινούρια μοντέλα, και επιπλέον δεν είναι τόσο τραγικά τα τελευταία, είναι πιο ήπια σχετικά με τις σειρά 7 , Ζ4 κτλ...
Y.Γ. Άντε τα χίλιασα κι εγώ !!!
-
Τι σας λέει με την συνεντευξή του στους 4Τ?
-
Μου άρεσε!Δεν τον περίμενα έτσι!!
Ειδικά η άποψη του περί διαφορετικότητας των αυτοκινήτων,είναι κάτι που είναι προσόν για κάποιον που παίρνει αποφάσεις τέτοιου επιπέδου!
Τέτοιες συνεντεύξεις είναι πραγματικό χρυσάφι!!Αποκτάμε μια άμεση γνώμη σχετικα με τις συνθήκες που οδηγούν στην παρουσίαση αυτοκινήτων που σίγουρα ταράζουν τα νερά!!
-
Διάβασα τη συνέντευξη με μεγάλο ενδιαφέρον !
Μακάρι σε κάθε τεύχος των 4Τ να υπάρχει και από μια συνέντευξη ενός σχεδιαστή αυτοκινήτων, ακριβώς επειδή μπορούμε να καταλάβουμε πολλά περισσότερα για το design των νέων μοντέλων, καθώς και και για τη φιλοσοφία που ακολουθείται.
Αν δεν κάνω λάθος, στο προηγούμενο τεύχος υπάρχει συνέντευξη ενός άλλου σχεδιαστή, του Stephenson αν θυμάμαι, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τις νέες Ferrari-Maserati
Φιλοσοφημένος σχεδιαστής, λοιπόν, ο Κος Bangle.
-
Εκανε καμια αναφορα στον σχεδιαστη που 8α τον αντικαταστησει? 8εωρειται μεγαλο ονομα στο χωρο του σχεδιου, κ οχι μονο αυτοκινητων..
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Εκανε καμια αναφορα στον σχεδιαστη που 8α τον αντικαταστησει? 8εωρειται μεγαλο ονομα στο χωρο του σχεδιου, κ οχι μονο αυτοκινητων..Μπά, δε διάβασα κάτι τέτοιο.
Αυτό που έλεγε είναι ότι τώρα ο Bangle είναι κάτι σαν διευθυντής σχεδιασμού των BMW, δηλαδή δεν σχεδιάζει ο ίδιος όπως πρίν, αλλά δίνει τις κατευθυντήριες σχεδιαστικές γραμμές που θα πρέπει να ακολουθήσουν τα νέα μοντέλα της εταιρείας.
Αυτά με κάθε επιφύλαξη πάντα.
-
Απο την αρχη δεν ηταν διευ8υντης κ οχι σχεδιαστης στην BMW? Την 7αρα τη σχεδιασε ο Adrian van Hooydonk, την 5αρα ενας Ιταλος ο οποιος πε8ανε πριν την δει να βγαινει στην παραγωγη κοκ. Ο Adrian van Hooydonk 8α αντικαταστησει τον Bangle ως διευ8υντη του τμηματος design.
To ειχε αναφερει κ ο TGD:>Ο χρήστης TGD έγραψε:
O Adrian van Hooydonk, πρώην διευθυντής της DesignWorks USA και αντικαταστάτης του Bangle ως αρχισχεδιαστής στην BMW, δίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη:
http://autoweek.com/cat_content.mv?port_code=autoweek&cat_code=carnews&loc_code=index&content_code=01575462
Πιστεύει ότι η σχεδίαση των νέων BMW είναι πολύ μπροστά από την εποχή τους και ότι ήταν απαραίτητο άλμα για την εταιρία.Ειχε δωσει κ συνεντευ3η στο αγγλικο CAR τον χειμωνα.. Ο Adrian van Hooydonk ειναι διευ8υντης τμηματος σχεδιασμου της BMW στην Καλιφορνια κ ηταν υπευ8υνος για το προτοτυπο ΜΙΝΙ, ενω εχει σχεδιασει κ μασκα για την αμερικανικη SCOTT, το 9210 για τη ΝΟΚΙΑ κ... βρυσες για την ALESSI!!!
-
Διάβασα τη συνέντευξη του Bangle... Άμα αντλεί έμπνευση από τον Αδάμ, την Εύα κλπ, λογικό είναι οι σχεδιαστικές του κατευθύνσεις να είναι για τα μπάζα.
-
Συνέχεια από άλλο θέμα:
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Η 5άρα μου αρέσει πολύ ως έχει,ενώ όταν την πρωτοείδα τη μίσησα (θεέ μου,τι έχω πάθει? )!
Η Ζ4 μου άρεσε από την αρχή,η 7άρα και η 6άρα (ναι,και η 6άρα..) μπλιάχ,μπλιάχΗ 5άρα έχει τον τρόπο της να σε κερδίζει τελικά. Η Ζ4 δε μου αρέσει ιδιαίτερα αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο όμορφη από την παντόφλα την Ζ3! Η 7άρα είναι έτσι κι αλλιώς μακριά από μένα λόγω μεγέθους και η 6άρα είναι χαμένη υπόθεση όσο υπάρχουν οι Μαζεράτι Κουπέ (και σύντομα η 8C ) και ας θυμίζει 911 από πίσω με ανοιχτό το πορτ-μπαγκάζ...
-
Πάντως, εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι **ο σχεδιασμός του εσωτερικού **των νέων BMW. Πού είναι το λιτό και απέριτο, σχεδόν Δωρικό, σχέδιο το οποίο όντας απόλυτα λειτουργικό... ήταν όμορφο! Πλέον υπάρχουν πολλές γραμές και επιφάνειες οι οποίες, όντας αχρείαστες, υποβαθμίζουν την εργονομία ενώ το εσωτερικό δείχνει λιγότερο δεμένο, πολύ 'πλαστικοποιημένο' και, τελικά, φτηνό. Με λίγα λόγια (και συγκριτικά με το παρελθόν της BMW) 'ΚΙΤΣ'.
-
Παιδιά δεν ξέρω, πρέπει να είμαι από τους λίγους που τους αρέσει η νέα σχεδίαση της BMW. H 5 με ξετρελαίνει (ειδικά από μπροστά), όπως και η Ζ4 καθώς και η 6. Μόνο η 7, ίσως λογου του όγκου της με ξενίζει λιγάκι. Η Χ5 θεωρώ ότι είναι ίσως το ομορφότερο όχημα στην κατηγορία της και έπεται η Χ3.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Παιδιά δεν ξέρω, πρέπει να είμαι από τους λίγους που τους αρέσει η νέα σχεδίαση της BMW. H 5 με ξετρελαίνει (ειδικά από μπροστά), όπως και η Ζ4 καθώς και η 6. Μόνο η 7, ίσως λογου του όγκου της με ξενίζει λιγάκι. Η Χ5 θεωρώ ότι είναι ίσως το ομορφότερο όχημα στην κατηγορία της και έπεται η Χ3.Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xμμμ...θα συμφωνήσω μαζί σου για όλα τα μοντέλα.
Βέβαι στη σειρά 7 με χαλάει το ότι 'αμερικανίζει' έντονα....Αλήθεια, πώς πάνε οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αλήθεια, πώς πάνε οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ ?Για την 7αρα δεν ξέρω ακριβώς αλλά το Αssociated Press λεει ότι οι πωλήσεις της BMW γενικά αυξήθηκαν κατά 12% για τον Μαϊο και για τα επιβατικά κατά 3%
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Αλήθεια, πώς πάνε οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ ?
Για την 7αρα δεν ξέρω ακριβώς αλλά το Αssociated Press λεει ότι οι πωλήσεις της BMW γενικά αυξήθηκαν κατά 12% για τον Μαϊο και για τα επιβατικά κατά 3%
Για την μάρκα BMW και μόνο, το autopress αναφέρει ότι στο πρώτο πεντάμηνο του 2004, είχε αύξηση 6,5% :
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7383,τη στιγμή μάλιστα που η Mercedes είχε πτώση 6% :
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7381Ανταλλαγή ;
Πάντως, αναμένω να δώ τη νέα σειρά 3, το πιο εμπορικό μοντέλο της BMW.
Στυλιστικά λάθη εδώ, θα πληρωθούν....ακριβά -
.......
Πάντως, αναμένω να δώ τη νέα σειρά 3, το πιο εμπορικό μοντέλο της BMW.
Στυλιστικά λάθη εδώ, θα πληρωθούν....ακριβάΣυμφωνώ, πάντως κάποιες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στην ενότητα NEA MONTELA--> Νεα σειρά 3 φαίνεται ωραία - δεδομένου ότι παραδοσιακά τα σχήματα του Bangle αδικούνται από τις φωτογραφίες...
-
Το έχω ξαναγράψει, αλλά για να το ακούσουν και οι νεότεροι...
Η BMW ποτέ δεν φημίζονταν για την εμφάνιση των αυτοκινήτων της. Μπορεί η E46 coupe να είναι πανέμορφο το αποτέλεσμα μια εξέλιξης που κράτησε πολλά χρόνια, αλλά οι BMW συνήθως έμοιαζαν κάπως έτσι:
Οπότε, έπρεπε να γίνει μια δραστική αλλαγή αν ήθελε η εταιρία να φτιάξει ένα στυλ. Η περαιτέρω εξέλιξη του E46 coupe δεν ήταν αρκετή, ούτε θα μπορούσε να μεταφερθεί στα μεγαλύτερα μοντέλα. Ο αμερικάνος έπεισε τη διοίκηση της εταιρίας και απ' ότι φαίνεται έπεισε νέους αγοραστές κι ας στεναχώρησε τους παλιούς. Έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι από τους παλιούς έπερναν BMW ή για την οδική συμπεριφορά (που γίνεται όλο και καλύτερη) ή για τη φιγούρα (και από αυτή τα Banglοειδή έχουν μπόλικη). -
Oι περισσότεροι σίγουρα αγόραζαν/ουν BMW για τις άλλες αρετές τους.
Σήμερα όμως, ακριβώς λόγω ανταγωνισμού, πρέπει πέρα από τα καλά στοιχεία που συνθέτουν μια BMW, να υπάρχει και μια ελκυστική εμφάνιση.
(Άλλωστε, είναι πολλοί αυτοί που επιλέγουν αυτοκίνητο με βάση το σχέδιο..)Ο Bangle δεν ξέρω αν τις έκανε πιο ελκυστικές ή όχι,
σίγουρα όμως δημιούργησε αρκετό ντόρο, τις διαφήμισε... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ο Bangle δεν ξέρω αν τις έκανε πιο ελκυστικές ή όχι,
σίγουρα όμως δημιούργησε αρκετό ντόρο, τις διαφήμισε...Σίγουρα, και όταν παλεύεις για ενα μικρό ποσοστό των πωλήσεων σε μια κατηγορία με αρκετές προτάσεις (π.χ σειρά 3) το να δημιουργείς φανατικούς οπαδούς και φανατικούς φίλους μετράει. Αντίθετα όταν διεκδικείς το 40-50% της κατηγορίας (π.χ σειρά 7) και παίζεις με 1-2 αντιπάλους ή επιβιώνεις ή καταστρέφεσαι.
Νομίζω ότι η 3άρα θα έχει πιο αποδεκτό σχήμα για να κρατήσει την ευρεία πελατιακή της βάση. Εξάλλου την πόλωση που μάλλον ήθελε την πέτυχε ήδη.
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Ο Bangle δεν ξέρω αν τις έκανε πιο ελκυστικές ή όχι,
σίγουρα όμως δημιούργησε αρκετό ντόρο, τις διαφήμισε...Σίγουρα, και όταν παλεύεις για ενα μικρό ποσοστό των πωλήσεων σε μια κατηγορία με αρκετές προτάσεις (π.χ σειρά 3) το να δημιουργείς φανατικούς οπαδούς και φανατικούς φίλους μετράει. Αντίθετα όταν διεκδικείς το 40-50% της κατηγορίας (π.χ σειρά 7) και παίζεις με 1-2 αντιπάλους ή επιβιώνεις ή καταστρέφεσαι.
Νομίζω ότι η 3άρα θα έχει πιο αποδεκτό σχήμα για να κρατήσει την ευρεία πελατιακή της βάση. Εξάλλου την πόλωση που μάλλον ήθελε την πέτυχε ήδη.
Aσφαλώς και πέτυχε ως ένα βαθμό πόλωση...
Βέβαια, μην ξεχνάμε ότι η BMW είναι η εταιρεία με τους πιο πιστούς οπαδούς (αγοραστές δηλαδή), μεταξύ όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με έρευνα.Πλέον, όσο ιδιαίτερο και να είναι το σχήμα της νέας σειράς 3,
όχι μόνο δεν θα είναι πιστεύω στα πρότυπα της 7αρας,
αλλά θα είναι ένα σχήμα, που αν μή τι άλλο, έχει καταγραφεί στο μυαλό των αγοραστών εδώ και αρκετό καιρό. -
Τελικά μήπως ο Bangle είναι βαλτός από την Audi,
για να μειωθούν οι πωλήσεις της BMW;
CHRIS BANGLE (ΑΡΧΙΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ BMW) : ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ;