Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VOLVO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VOLVO FORUM
    • 1
    • 2
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 178
    • 271
    • 272
    • 176 / 272
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    5426
    35108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

      **Όποιος θέλει κανονίζουμε καφέ. Τι λέτε για Πέμπτη απογευματάκι . ?
      Παρασκευή θα το επιστρέψω. **

      Πεμπτη εχουμε εξοδο!! Ειναι και τσικνοπεμπτη θα εχει πολυ κοσμο εξω...Αυριο?

      απογευματάκι ?

      ΕΣΤΕΙΛΑ και στον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ το κινητό μου . Νωρίς το απογευματάκι ( 5 , 5,5 , 6 , 6,5 ) νομίζω μπορούμε , ο Έλληνας δεν τρώει από πριν της 8

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alex-g last edited by

        Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
        Τα λαστιχα τα κοιταξες οσον αφορα φθορα/πιεσεις? Κατα τον ελεγχο προσπαθησε να δεις το εσωτερικο πελμα διοτι λογω αυξημενου καμπερ η φθορα ειναι αρκετα ανιση και μπορει να σε μπερδεψει.

        Φιλε, οι γνωσεις σου και οι συμβουλες σου ειναι λιρα εκατο Το μπροστινο δεξι λαστιχο εσωτερικα ειναι τοσο φαγωμενο που ειναι επικινδυνο, ενω τα υπολοιπα ειναι μια χαρα. Αυτο προφανως σημαινει οτι χρειαζομαι και ευθυγραμμιση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          volvozeus last edited by

          Το μονο που ρυθμιζετε και στους δυο αξονες ειναι η συγκλιση...Απ οσο θυμαμαι το αυτοκινητο το πηρες μεταχειρισμενο...Ριξε μια ματια στην ημερομηνια παρασκευης των ελαστικων, μηπως το συγκεκριμενο ηταν απλα το μονο που δεν ειχε αλλαχτει και απλα περασε αρκετα χιλιομετρα καποτε στον πισω αξονα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alex-g last edited by

            Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
            Το μονο που ρυθμιζετε και στους δυο αξονες ειναι η συγκλιση...Απ οσο θυμαμαι το αυτοκινητο το πηρες μεταχειρισμενο...Ριξε μια ματια στην ημερομηνια παρασκευης των ελαστικων, μηπως το συγκεκριμενο ηταν απλα το μονο που δεν ειχε αλλαχτει και απλα περασε αρκετα χιλιομετρα καποτε στον πισω αξονα!

            Ναι, ηταν test drive με 35000 χλμ και παραλληλα το χρησιμοποιουσε η υπευθυνη της αντ/πειας. Τα λαστιχα δεν εχουν αλλαχτει. Η ευθυγραμμιση δε θα δωσει αποτελεσμα και θα εξακολουθησω μελλοντικα να εχω το ιδιο προβλημα με τα καινουργια ελαστικα? Δηλαδη φθορα του εσωτερικου του ελαστικου στο συγκεκριμενο τροχο?. Παντως ηταν απιστευτη η φθορα που ειχε εσωτερικα, ενω το πελμα του ηταν οκ. Να σημειωσω οτι το αυτοκινητο σε ευθειες και με μεγαλη ταχυτητα δε φευγει καθολου απο τη πορεια του ουτε ασταθεια παρουσιαζει, αρα δε πρεπει να εχω υπερβολικη τιμη συγκλισης. Υπερβολικη αποκλιση ισως? αν και το τιμονι μου δεν ειναι βαρυ, ουτε προβλημα σε στροφες υπαρχει. Και επειδη δεν ειμαι σχετικος, η συγκλιση/αποκλιση μεσω της διαδικασιας της ευθυγραμισης ρυθμιζεται, η ειναι μια ξεχωριστη διαδικασια?.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              volvozeus last edited by

              Ο χρήστης ALEX-G έγραψε:
              Ναι, ηταν test drive με 35000 χλμ και παραλληλα το χρησιμοποιουσε η υπευθυνη της αντ/πειας. Τα λαστιχα δεν εχουν αλλαχτει. Η ευθυγραμμιση δε θα δωσει αποτελεσμα και θα εξακολουθησω μελλοντικα να εχω το ιδιο προβλημα με τα καινουργια ελαστικα? Δηλαδη φθορα του εσωτερικου του ελαστικου στο συγκεκριμενο τροχο?. Παντως ηταν απιστευτη η φθορα που ειχε εσωτερικα, ενω το πελμα του ηταν οκ. Να σημειωσω οτι το αυτοκινητο σε ευθειες και με μεγαλη ταχυτητα δε φευγει καθολου απο τη πορεια του ουτε ασταθεια παρουσιαζει, αρα δε πρεπει να εχω υπερβολικη τιμη συγκλισης. Υπερβολικη αποκλιση ισως? αν και το τιμονι μου δεν ειναι βαρυ, ουτε προβλημα σε στροφες υπαρχει. Και επειδη δεν ειμαι σχετικος, η συγκλιση/αποκλιση μεσω της διαδικασιας της ευθυγραμισης ρυθμιζεται, η ειναι μια ξεχωριστη διαδικασια?.

              Απο τη περιγραφη σου δεν νομιζω να υπαρχει θεμα ευθυγραμμισης. Το setup του, εχει αυξημενο καμπερ στους πισω τροχους. Των μπροστινων δεν δημιουργει τοσο εμφανη φθορα. Γι αυτο λεω οτι το συγκεκριμενο ελαστικο μαλλον ξεκινησε την ζωη του στον πισω αξονα! Ριξε μια ματια στην ημερομηνια κατασκευης του σε σχεση με τα αλλα.
              Η συγκλιση ειναι μια απο τις παραμετρους που ρυθμιζετε στην ευθυγραμμιση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                Νομίζω ότι ξεχαστήκαμε ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  scandinavian last edited by

                  Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                  Νομίζω ότι ξεχαστήκαμε ....

                  Πήγαν όλοι στο Volvoclub....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    νομίζω, ότι όλοι μπορούμε να γράφουμε στο thead της volvo στο φόρουμ των 4Τ, αλλά όπως και να το εξετάσουμε/δούμε ένα μόνο thread δεν είναι πλέον τόσο λειτουργικό για να καλύψει πολλά θέματα, να γίνονται εύκολα αναζητήσεις και να υπάρξει μια πιο οργανωμένη γνωσιακή βάση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1774535

                      Volvo: Ζημίες 269 εκατ. δολαρίων το δ’ τρίμηνο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim_c30 last edited by

                        Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
                        Πήγαν όλοι στο Volvoclub....

                        Το Volvoclub.gr είναι η πρώτη προσπάθεια προκειμένου να οργανώσουμε ένα δικό μας κλαμπ, δίνοντας δικαίωμα να συμμετάσχουν και άλλοι οι οποίοι για δικούς τους λόγους δεν είναι μέλη στο φόρουμ των 4Τ.
                        Δεν ξεχνάμε φυσικά ότι οι 4Τ μας έδωσαν τη δυνατότητα να γνωριστούμε μεταξύ μας και να κάνουμε αυτή την προσπάθεια, και ευχαριστούμε γι'αυτο!
                        Συνεπώς μόνο κατακριτέο δε μπορεί να είναι αυτό που προσπαθούμε να δημιουργήσουμε και συνεπώς δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπάρχει μία απογοήτευση στο σχόλιό σου αγαπητέ φίλε Scandinavian...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scandinavian last edited by

                          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                          http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1774535

                          Volvo: Ζημίες 269 εκατ. δολαρίων το δ’ τρίμηνο

                          Aφορά την Volvo φορτηγών που δεν έχει καμιά σχέση με την Volvo αυτοκινήτων.

                          Πήγαν όλοι στο Volvoclub....

                          Το Volvoclub.gr είναι η πρώτη προσπάθεια προκειμένου να οργανώσουμε ένα δικό μας κλαμπ, δίνοντας δικαίωμα να συμμετάσχουν και άλλοι οι οποίοι για δικούς τους λόγους δεν είναι μέλη στο φόρουμ των 4Τ.
                          Δεν ξεχνάμε φυσικά ότι οι 4Τ μας έδωσαν τη δυνατότητα να γνωριστούμε μεταξύ μας και να κάνουμε αυτή την προσπάθεια, και ευχαριστούμε γι'αυτο!
                          Συνεπώς μόνο κατακριτέο δε μπορεί να είναι αυτό που προσπαθούμε να δημιουργήσουμε και συνεπώς δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπάρχει μία απογοήτευση στο σχόλιό σου αγαπητέ φίλε Scandinavian...

                          Να μη βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα σε παρακαλώ....ούτε να ερμηνεύεις πράγματα που δεν έγρψα κατά το δοκούν. Και εγώ θα γίνω μέλος αρκεί να βρω το χρόνο να γραφτώ....είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία αυτό που έγινε....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            grgio1 last edited by

                            Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που έμπαινα ήταν ψηλά στη λίστα το VOLVO FORUM, και χαιρόμουν ιδιαίτερα που αύξανε τις σελίδες του τόσο γρήγορα!! Βέβαια, πραγματικά το Volvoclub.gr είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία που η αλήθεια είναι όλοι οι φίλοι της VOLVO την περιμέναμε!! Γιάννη πραγματικά συγχαρητήρια σε εσένα, αλλά και σε όποιον άλλον συνέβαλε και δεν το γνωρίζω!!
                            Υ.Γ.: Να σε ρωτήσω ρε συ Γιάννη για να μου λύσεις και μία απορία!! Όταν ανέβασα τις pic, δεν ήταν ορατές απευθείας, αλλά έπρεπε να κλικάρεις πάνω τους για να τις δεις. Μετά ξαφνικά έγιναν!! Επειδή δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα, αυτό έγινε αυτόματα, ή έβαλες και εσύ το χεράκι σου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              panagiotis-s60 last edited by

                              Καλημέρα, είμαι ο ικανοποιημένος κάτοχος, εδώ και τρία χρόνια, ενός s60. Παρακολουθώ, όταν μπορώ, τη συζήτηση και με χαροποιεί το φιλικό-ενημερωτικό ύφος της που με βοήθησε να ''γνωρίσω'' καλύτερα το αυτοκίνητό μου.
                              Θα' θελα με τη σειρά μου να ρωτήσω ποιόν τύπο καυσίμου θεωρείτε κατάλληλο για τον κινητήρα 2.0Τ του S60 M.Y. 2006; Ευχαριστώ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                Ο χρήστης grgio1 έγραψε:
                                Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που έμπαινα ήταν ψηλά στη λίστα το VOLVO FORUM, και χαιρόμουν ιδιαίτερα που αύξανε τις σελίδες του τόσο γρήγορα!! Βέβαια, πραγματικά το Volvoclub.gr είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία που η αλήθεια είναι όλοι οι φίλοι της VOLVO την περιμέναμε!! Γιάννη πραγματικά συγχαρητήρια σε εσένα, αλλά και σε όποιον άλλον συνέβαλε και δεν το γνωρίζω!!
                                Υ.Γ.: Να σε ρωτήσω ρε συ Γιάννη για να μου λύσεις και μία απορία!! Όταν ανέβασα τις pic, δεν ήταν ορατές απευθείας, αλλά έπρεπε να κλικάρεις πάνω τους για να τις δεις. Μετά ξαφνικά έγιναν!! Επειδή δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα, αυτό έγινε αυτόματα, ή έβαλες και εσύ το χεράκι σου;

                                Γιώργο σχετικά με τις φωτογραφίες, απλά σου πρόσθεσα τοκ κωδικό ------
                                Τώρα σχετικά με το σιτε/φορουμ www.volvoclub.gr, ήταν κάτι που πέρασε από το μυαλό μου ένα βράδυ αργά για 5min και υλοποιήθηκε, σε άλλα 10min.

                                @καλώς ήρθες παναγιώτηs60

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  volvozeus last edited by

                                  Ο χρήστης Παναγιώτης s60 έγραψε:
                                  Καλημέρα, είμαι ο ικανοποιημένος κάτοχος, εδώ και τρία χρόνια, ενός s60. Παρακολουθώ, όταν μπορώ, τη συζήτηση και με χαροποιεί το φιλικό-ενημερωτικό ύφος της που με βοήθησε να ''γνωρίσω'' καλύτερα το αυτοκίνητό μου.
                                  Θα' θελα με τη σειρά μου να ρωτήσω ποιόν τύπο καυσίμου θεωρείτε κατάλληλο για τον κινητήρα 2.0Τ του S60 M.Y. 2006; Ευχαριστώ

                                  Καλωσηρθες...
                                  Για νορμαλ οδηγηση συνισταται χρηση βενζινης 95 RON και για καλυτερη αποδοση και οικονομια 98 RON, οπως επισης και κατα την οδηγηση με θερμοκρασια πανω απο 38 °C.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitris60 last edited by

                                    Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                    Καλημέρα, είμαι ο ικανοποιημένος κάτοχος, εδώ και τρία χρόνια, ενός s60. Παρακολουθώ, όταν μπορώ, τη συζήτηση και με χαροποιεί το φιλικό-ενημερωτικό ύφος της που με βοήθησε να ''γνωρίσω'' καλύτερα το αυτοκίνητό μου.
                                    Θα' θελα με τη σειρά μου να ρωτήσω ποιόν τύπο καυσίμου θεωρείτε κατάλληλο για τον κινητήρα 2.0Τ του S60 M.Y. 2006; Ευχαριστώ

                                    Καλωσηρθες...
                                    Για νορμαλ οδηγηση συνισταται χρηση βενζινης 95 RON και για καλυτερη αποδοση και οικονομια 98 RON, οπως επισης και κατα την οδηγηση με θερμοκρασια πανω απο 38 °C.

                                    Οντως με 98 RON πετυχαινεις καλυτερη οικονομια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Να με ενημερώσετε και μένα που πουλάνε τα τελευταία 4-5 χρόνια βενζίνη 98 οκτανίων στη χώρα μας?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                        Να με ενημερώσετε και μένα που πουλάνε τα τελευταία 4-5 χρόνια βενζίνη 98 οκτανίων στη χώρα μας?

                                        Στην χωρα μας 95 και 100 εχουμε....ονομαστικα γιατι στην ουσια ευχεσαι να ειναι 95 η 100

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panagiotis-s60 last edited by

                                          Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Είχα ακούσει διάφορες απόψεις σχετικά με το θέμα: κινητήρες turbo και τύπος καυσίμου (π.χ. όχι 100άρα σε turbo), και ενώ ξεκίνησα με 100, στη συνέχεια, σε κάθε γέμισμα, το ξανασκεφτόμουν. Σε ανάλογη ερώτηση κατά το προτελευταίο service μου είπαν ότι συνιστάται 95+ καθώς δεν υπάρχουν αρκετά δεδομένα από τη χρήση 100άρας. Διβάζοντας τις απαντήσεις σας θα καταλήξω στην 100.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            volvozeus last edited by

                                            Ο χρήστης Παναγιώτης s60 έγραψε:
                                            Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Είχα ακούσει διάφορες απόψεις σχετικά με το θέμα: κινητήρες turbo και τύπος καυσίμου (π.χ. όχι 100άρα σε turbo), και ενώ ξεκίνησα με 100, στη συνέχεια, σε κάθε γέμισμα, το ξανασκεφτόμουν. Σε ανάλογη ερώτηση κατά το προτελευταίο service μου είπαν ότι συνιστάται 95+ καθώς δεν υπάρχουν αρκετά δεδομένα από τη χρήση 100άρας. Διβάζοντας τις απαντήσεις σας θα καταλήξω στην 100.

                                            Εγω (τουρμπο επισης) βαζω μονο 100..ειδικα παντως το bold/υπογραμμισμενο παραπανω, δεν ξερω ποιος στο ειπε, ειναι πολυ ακυρο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 176 / 272
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr