Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το μονο που ρυθμιζετε και στους δυο αξονες ειναι η συγκλιση...Απ οσο θυμαμαι το αυτοκινητο το πηρες μεταχειρισμενο...Ριξε μια ματια στην ημερομηνια παρασκευης των ελαστικων, μηπως το συγκεκριμενο ηταν απλα το μονο που δεν ειχε αλλαχτει και απλα περασε αρκετα χιλιομετρα καποτε στον πισω αξονα!
Ναι, ηταν test drive με 35000 χλμ και παραλληλα το χρησιμοποιουσε η υπευθυνη της αντ/πειας. Τα λαστιχα δεν εχουν αλλαχτει. Η ευθυγραμμιση δε θα δωσει αποτελεσμα και θα εξακολουθησω μελλοντικα να εχω το ιδιο προβλημα με τα καινουργια ελαστικα? Δηλαδη φθορα του εσωτερικου του ελαστικου στο συγκεκριμενο τροχο?. Παντως ηταν απιστευτη η φθορα που ειχε εσωτερικα, ενω το πελμα του ηταν οκ. Να σημειωσω οτι το αυτοκινητο σε ευθειες και με μεγαλη ταχυτητα δε φευγει καθολου απο τη πορεια του ουτε ασταθεια παρουσιαζει, αρα δε πρεπει να εχω υπερβολικη τιμη συγκλισης. Υπερβολικη αποκλιση ισως? αν και το τιμονι μου δεν ειναι βαρυ, ουτε προβλημα σε στροφες υπαρχει. Και επειδη δεν ειμαι σχετικος, η συγκλιση/αποκλιση μεσω της διαδικασιας της ευθυγραμισης ρυθμιζεται, η ειναι μια ξεχωριστη διαδικασια?.