-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
στο autotriti εχει ενα ενδιαφερον συγκριτικο του opel astra 1,6T-180 με το vw golf 1,4 tsi-160.http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38238.asp
ασχετα με τη συγκριση αυτη το συγκεκριμενο astra φαινεται ενδιαφερουσα επιλογη σε πολυ καλη τιμη, 21.500 ευρω και ειδικα στην εκδοση sport.
προβλεπω δυσκολη μαχη αναμεσα σε astra, gulietta, golf, megane, αντε και τα νεα focus και leon αργοτερα.
σε κανα χρονο που λεω να αλλαξω to gp μου για μεγαλυτερο θα μπω σε σκεψεις πολλες...3 στροφές από άκρη σε άκρη το τιμόνι του golf? Πολύ μου φαίνεται για στροφοδιαδρομές..
-
αυτο το τιμονι ομως του νεου αστρα εδω μου καθεται, το βρισκω πολυ ασχημο, χαθηκε ενα τριακτινο...
και αυτος ο κικεωνας κουμπιων στην κονσολα !!!
κατα τα αλλα το βρισκω ομορφο αμαξι. -
Διαβάζω το συγκριτικό στους 4Τ Φεβρουαρίου μεταξύ Opel Astra 1,6 turbo Sport και Golf 1,4 TSI DSG και βλέπω ότι το συμπέρασμα είναι ότι το Golf είναι καλύτερο.
Το ότι το Astra έχει πολύ μέτριες ρεπρίζ, με απογοήτευσε λίγο. Αν θυμάμαι καλά (δεν έχω τα περιοδικά μπροστά μου), οι ρεπρίζ του είναι στα ίδια επίπεδα με μιας 'ταπεινής' Octavia των 122 ίππων που είχε δοκιμάσει το περιοδικό πριν από λίγους μήνες. Επίσης, η κατανάλωσή του είναι σημαντικά υψηλότερη από το Golf 1,4 TSI DSG (με την επιφύλαξη ότι το Golf έχει το κιβώτιο DSG-ίσως με το 6άρι να μην είχε τέτοιο προβάδισμα σε ρεπρίζ και κατανάλωση). Πραγματικά αποκαρδιωτικές οι μέτριες ρεπρίζ, ενώ ο κινητήρας, όπως και τα φρένα είναι τόσο καλά, σύμφωνα με τους 4Τ.
Επιπλέον, και το Opel Astra 1.4T Sport που είχαν κάνει συγκριτική δοκιμή με τα Renault Megane 1.4TCe και Seat Leon 1.4 TSI (Δεκέμβριος 2009), είχε επίσης πολύ μέτριες ρεπρίζ, κυρίως εξαιτίας των μακριών σχέσεων, σύμφωνα με τους 4Τ. Φίλος που περίμενε το νέο Astra με τους «καλούς» τούρμπο κινητήρες απογοητεύτηκε (αν και τελικά μάλλον το Astra θα αγοράσει, λόγω προτίμησης προς την εταιρία. Οι περισσότεροι όμως που δεν έχουν ιδιαίτερη προτίμηση σε μία εταιρία, αλλά κρίνουν περισσότερο με λογικά κριτήρια;)
Τελικά πάλι το Astra, σύμφωνα με τους 4Τ στις δυο συγκριτικές δοκιμές που αναφέρω, μένει πίσω από τον ανταγωνισμό. Για να είμαι αντικειμενικός πρέπει να αναφέρω ότι ίσως σε άλλες εκδόσεις να τα πηγαίνει καλύτερα. Γράφουν π.χ. οι 4Τ στο τεύχος Δεκεμβρίου 2009 ότι περιμένουν την «απλή έκδοση με τη συμβατική ανάρτηση και τους στάνταρντ τροχούς», ενώ μέχρι τότε κρατούν «μια επιφύλαξη στη συνολική μας εκτίμηση». Επίσης συμπεραίνω με βάση τα τεστ των 4Τ, αν και δεν έχω λόγο να υποθέτω ότι οι δοκιμές δεν περιέχουν σωστές κρίσεις για τα αυτοκίνητα.
Διαβάζω παρόμοια στο Autocar, πού κάνει τεστ την έκδοση 'Vauxhall Astra 1.4T SRi', όπου γράφονται θετικότατες κριτικές, αλλά καταλήγουν:
So we will give the Astra a hearty welcome and point out that if you’re interested in a car’s static rather than dynamic qualities, it makes a strong case for itself. But for enthusiasts like us, who will always care more about what a car does than how it looks, the Astra’s role as eternal class bridesmaid looks set to continue.
Τα διάβασα στο: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Roa ... Ri/244394/Δεν θα έπρεπε να το γράψω, αλλά επειδή η σκέψη κάποιων ίσως να πάει μακριά, δεν έχω καμμία ιδιαίτερη προτίμηση/προκατάληψη, ή οποιαδήποτε αντιπάθεια ή συμπάθεια σε καμία από τις εταιρίες που αναφέρω παραπάνω. Οι όποιες πιθανόν λάθος εκτιμήσεις μου είναι λάθη λόγω ενδεχόμενης έλλειψης γνώσεων, επιπολαιότητας στο διάβασμα του περιοδικού, κι όχι αποτέλεσμα προκατάληψης/έλλειψης αντικειμενικότητας.
Jacob
-
ειδικα αυτο με τις ρεπριζ ειναι ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Οταν εχουν μεγαλες διαφορες στ ratio ταχυτητα προς ταχυτητα προφανως συγκρινουν μηλα με πορτοκαλια... Ναι μεν θελουμε ενα κοινο μετρο αναφορας, αλλα σε καποιες περιπτωσεις απλα δεν γινεται ετσι...
Μια χαρα παει το αμαξι! Οδηγηστε το!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ειδικα αυτο με τις ρεπριζ ειναι ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!Οταν εχουν μεγαλες διαφορες στ ratio ταχυτητα προς ταχυτητα προφανως συγκρινουν μηλα με πορτοκαλια... Ναι μεν θελουμε ενα κοινο μετρο αναφορας, αλλα σε καποιες περιπτωσεις απλα δεν γινεται ετσι...
Μια χαρα παει το αμαξι! Οδηγηστε το!
Γι αυτό ακύρωσες την παραγγελία
-
Μπορεί το Astra να μοιάζει με το Leon (και όχι να είναι ολόιδιο), αλλά δείχνει πολύ πιο ακριβό/πολυτελές/κυριλλέ...προσεγμένο τέλως πάντων.
Το τρόπος του λέγειν...Μοιάζει με το Leon
-
Υπάρχουν και άλλα κριτήρια εκτός από τον κινητήρα ο οποίος δεν έχει μεγαλές διαφορές και είναι και οικονομικός.
Το αντικειμενικό άρθρο των 4τ το διάβασα και γω... σε κάθε παράγραφο η λέξη 'βασιλιάς'
Άνοιξε την πόρτα του Αστρα και κάτσε μέσα να δεις διαφορά και σε άλλα πράγματα... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ειδικα αυτο με τις ρεπριζ ειναι ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Οταν εχουν μεγαλες διαφορες στ ratio ταχυτητα προς ταχυτητα προφανως συγκρινουν μηλα με πορτοκαλια... Ναι μεν θελουμε ενα κοινο μετρο αναφορας, αλλα σε καποιες περιπτωσεις απλα δεν γινεται ετσι...
Μια χαρα παει το αμαξι! Οδηγηστε το!
Γι αυτό ακύρωσες την παραγγελία
Εγω τι σχεση εχω με το Αστρα?
-
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
Υπάρχουν και άλλα κριτήρια εκτός από τον κινητήρα ο οποίος δεν έχει μεγαλές διαφορές και είναι και οικονομικός.
Το αντικειμενικό άρθρο των 4τ το διάβασα και γω... σε κάθε παράγραφο η λέξη 'βασιλιάς'
Άνοιξε την πόρτα του Αστρα και κάτσε μέσα να δεις διαφορά και σε άλλα πράγματα...Προφανώς ανήκεις στην κατηγορία των αγοραστών που περιγράφει το Αutocar... βλέπεις το αυτοκίνητο στατικά και όχι δυναμικά. Το αυτοκίνητο από την φύση του όμως είναι μια δυναμική μηχανή... σαλόνια και τραπεζαρίες ταιριάζουν περισσότερο στο Σπίτι και Διακόσμηση και όχι σε περιοδικά αυτοΚΙΝΗΤΩΝ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχουν και άλλα κριτήρια εκτός από τον κινητήρα ο οποίος δεν έχει μεγαλές διαφορές και είναι και οικονομικός.
Το αντικειμενικό άρθρο των 4τ το διάβασα και γω... σε κάθε παράγραφο η λέξη 'βασιλιάς'
Άνοιξε την πόρτα του Αστρα και κάτσε μέσα να δεις διαφορά και σε άλλα πράγματα...Προφανώς ανήκεις στην κατηγορία των αγοραστών που περιγράφει το Αutocar... βλέπεις το αυτοκίνητο στατικά και όχι δυναμικά. Το αυτοκίνητο από την φύση του όμως είναι μια δυναμική μηχανή... σαλόνια και τραπεζαρίες ταιριάζουν περισσότερο στο Σπίτι και Διακόσμηση και όχι σε περιοδικά αυτοΚΙΝΗΤΩΝ.
οταν θα σαι μποτιλιαρισμενος να δω τι ΚΙΝΗΣΗ θα κανεις... Στατικος θα εισαι
Αλλα τελος παντων ειναι μακραν απο τα ποιο ομορφα εσωτερικα και φυσικα μετραει....
-
Εσύ χαιδεύεις το ταμπλώ στην κίνηση; Εγώ πάντως είτε την αποφεύγω (παίρνω ΜΜΜ) ή ακούω ραδιόφωνο και ψάχνω με το GPS τρόπους να αποφύγω το μποτιλιάρισμα. Εκεί βέβαια θέλω και ένα άμεσο μοτέρ για να πετάγομαι μπροστά απο κινούμενους χάρους...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ειδικα αυτο με τις ρεπριζ ειναι ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Οταν εχουν μεγαλες διαφορες στ ratio ταχυτητα προς ταχυτητα προφανως συγκρινουν μηλα με πορτοκαλια... Ναι μεν θελουμε ενα κοινο μετρο αναφορας, αλλα σε καποιες περιπτωσεις απλα δεν γινεται ετσι...
Μια χαρα παει το αμαξι! Οδηγηστε το!
Γι αυτό ακύρωσες την παραγγελία
Εγω τι σχεση εχω με το Αστρα?
Πρόσεξε μη βγουν τα logs στη φόρα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ειδικα αυτο με τις ρεπριζ ειναι ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
Οταν εχουν μεγαλες διαφορες στ ratio ταχυτητα προς ταχυτητα προφανως συγκρινουν μηλα με πορτοκαλια... Ναι μεν θελουμε ενα κοινο μετρο αναφορας, αλλα σε καποιες περιπτωσεις απλα δεν γινεται ετσι...
Μια χαρα παει το αμαξι! Οδηγηστε το!
Γι αυτό ακύρωσες την παραγγελία
Εγω τι σχεση εχω με το Αστρα?
Πρόσεξε μη βγουν τα logs στη φόρα.
σε προκαλώ
Δεν καταλαβαινω πως σας ηρθε οτι εγω πλησιασα στο Αστρα... να προσεχετε τις πηγες σας Καμια φορα τα φαινομενα απατουν και για πολυ καιρο
-
Τωρα να πιστέψουμε τους mods ή τον corsair ?
Πάντως το μυστήριο λύνεται σιγα σιγα -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Τωρα να πιστέψουμε τους mods ή τον corsair ?
Πάντως το μυστήριο λύνεται σιγα σιγα -
είδα ενα ασημι ολοκαίνουργιο στην αττικη οδο το μεσημερι, και οι 3 που είμασταν στο αμαξι συμφωνήσαμε πως φαίνεται ΠΟΛΥ κυριλατο αμαξι.. αντικειμενικά ομορφο και του ταίριαζε πολυ το ανοιχτό ασημι..
-
Νομίζω ότι έχει νόημα να συγκρίνει κανείς αυτοκίνητα και χαρακτηριστικά αυτών μόνο όταν αυτά ανήκουν στην ίδια κατηγορία (αυτοκινήτου και τιμής). Δε συγκρίνεις Land Cruiser με Mitsubishi Colt.
Από εκεί και πέρα κάθε σύγκριση είναι θεμιτή. Το αν ο κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτου έχει επιλέξει διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, αυτό δε σημαίνει ότι δε γίνεται σύγκριση (σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας πάντα). Αντιθέτως οι επιλογές και πολύ περισσότερο η υλοποίησή τους είναι αντικείμενο κριτικής. Αν δηλαδή ένας κατασκευαστής έχει καλύτερων προδιαγραφών φρένα, και όντως αυτό φαίνεται στο δρόμο με καλύτερο φρενάρισμα, ο κατασκευαστής με φρένα χαμηλότερων προδιαγραφών δεν μπορεί να πει ότι ξέρετε συγκρίνετε ανόμοια πράγματα, επειδή οι δικές μου επιλογές είναι διαφορετικές. Και τι με νοιάζει, εγώ καλά φρένα θέλω-το πώς θα το καταφέρεις δε με αφορά άμεσα.
Με άλλα λόγια ο κάθε κατασκευαστής κάνει επιλογές (ή απλά κάνει ότι καλύτερο μπορεί-δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες) και κρίνεται από αυτές στο δρόμο, όχι σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών. Για παράδειγμα όταν το Astra χρειάζεται 2 μέτρα λιγότερο από το Golf για να σταματήσει από τα 120 χλμ./ώρα, το Golf είναι υποδεέστερο σε αυτόν τον τομέα, άσχετα από το τι γίνεται σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών.
Το ίδιο με τις ρεπρίζ. Αν ένας κατασκευαστής για κάποιο λόγο (πχ. μεγάλο βάρος, μακριές σχέσεις μετάδοσης) έχει μέτριες ρεπρίζ, δεν μπορεί να πει ότι δε μπορεί να γίνει σύγκριση για τις ρεπρίζ με 4η ταχύτητα για παράδειγμα, επειδή εγώ έχω μεγάλο βάρος ή μακριές σχέσεις. Τον οδηγό δεν τον ενδιαφέρουν αυτά, αλλά απλά όταν θέλει να προσπεράσει να έχει γκάζι. Στο προσπέρασμα νταλίκας που κινείται με 70 χλμ./ώρα (4Τ, τεύχος Φλεβάρη, σελ. 122), τον οδηγό τον ενδιαφέρει ότι με το Golf θέλει 10 μέτρα λιγότερα από ότι με το Astra (129 εναντι 139 μέτρα). Και οι δύο αυτές επιδόσεις είναι πολύ καλές βέβαια.
[Εδώ βέβαια δικαίως θα πει κανείς ότι κιβώτιο χειροκίνητο με DSG δεν πρέπει να συγκρίνονται. Απολύτως σωστό, απλά το αναφέρω γιατί πιστεύω ότι και με το χειροκίνητο κιβώτιο το Golf θα είναι ταχύτερο. Επίσης τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα τα αναφέρω ως παράδειγμα. Αυτό που κυρίως θέλω να πω είναι ότι οι τεχνικές προδιαγραφές έχουν πολύ λιγότερη σημασία από την υλοποίησή τους στο δρόμο-ιδιαίτερο τον Ελληνικό]
Μια τέτοια ανάγνωση βέβαια προυποθέτει: α) ο αναγνώστης να εμπιστεύεται το έντυπο που διαβάζει, και β) ο αναγνώστης να είναι αντικειμενικός, όχι να έχει ήδη σχηματισμένη από πριν άποψη και προτιμήσεις και όταν αυτά δεν επιβεβαιώνεται στο περιοδικό να ψάχνει αλλού τις αιτίες (Τι, βγάλατε το αυτοκίνητο που οδηγώ, ή θαυμάζω δεύτερο στο συγκριτικό; τα έχετε πάρει απ’ τους άλλους!). Το δεύτερο στάδιο το έχω περάσει στα πρώτα (πιο ενθουσιώδη) στάδια της σταδιοδρομίας μου ως οδηγός και αναγνώστης αυτοκινητικών περιοδικών.
Jacob
-
Σωστά αυτά που λες, αλλά οι ρεπριζ όπως μετριονται με σταθερές ταχύτητες δε μπορεί να είναι αντιπροσωπευτικές. Γιατί πχ να μετριέται το 80-110 με 4η και οχι το 60-90 με τριτη κ.τ.λ. Γιατι το ένα αμάξι μπορεί πχ. στα 80-110 να εχει με τετάρτη το εύρος από 3Κ-4.5Κ στροφές και να αποδίδει το μέγιστο της ισχύος και το άλλο να είναι στα 1,5Κ-3,5Κ στη συγκεκριμένη ταχύτητα και σχέση.
Φορτηγά θα υπάρχουν και με 70 και με 50 και με 100.
Πιο αντιπροσωπευτικό πιστεύω είναι η μέτρηση απόστασης που απαιτεί αλλάγές σε μεγαλύτερο φάσμα. π.χ 0-400μ κτλ.
Γενικά πάντα μιλώντας. δεν ξέρω πως μπορεί να είναι το 1,4Τ αστρα αλλά σε καθημερινές συνθηκες δε πιστεύω δύο 1400αρια με παραπλήσια ισχύη να έχουν μεγάλη διαφορά. -
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Το ίδιο με τις ρεπρίζ. Αν ένας κατασκευαστής για κάποιο λόγο (πχ. μεγάλο βάρος, μακριές σχέσεις μετάδοσης) έχει μέτριες ρεπρίζ, δεν μπορεί να πει ότι δε μπορεί να γίνει σύγκριση για τις ρεπρίζ με 4η ταχύτητα για παράδειγμα, επειδή εγώ έχω μεγάλο βάρος ή μακριές σχέσεις. Τον οδηγό δεν τον ενδιαφέρουν αυτά, αλλά απλά όταν θέλει να προσπεράσει να έχει γκάζι. Στο προσπέρασμα νταλίκας που κινείται με 70 χλμ./ώρα (4Τ, τεύχος Φλεβάρη, σελ. 122), τον οδηγό τον ενδιαφέρει ότι με το Golf θέλει 10 μέτρα λιγότερα από ότι με το Astra (129 εναντι 139 μέτρα). Και οι δύο αυτές επιδόσεις είναι πολύ καλές βέβαια.
Αυτο ακριβως ειναι το λαθος... γιατι απλα λογω κλιμακωσης οταν ο οδηγος του Golf θα εχει τεταρτη, ο οδηγος του Astra θα ειναι με τριτη και θα επιταχυνουν με διαφορετικες ταχυτητες στο κιβωτιο. Κατανοητο ξαναλεμε οτι gear vs gear μπορει να γινετε για σκοπους συγκρισης και εξαγωγης αποτελεσμετων, αλλα θα πρεπει να σημειωθει απο το περιοδικο ομως οτι μιλαμε για σημαντικες διαφορες στα ratio που πρακτικα σημαινει οτι ο οδηγος του Astra σε καθε ταχυτητα θα ειναι μια κατω...
Αντιπροσωπευτικο θα ηταν μονο ενα 60-160 οπου εκει καταβαλεται best effort και μπορεις να δεις πολυ ποιο καθαρα τα πραγματα!
-
Mόλις διάβασα κ εγω το αρθρο κ όπως είπε κ ο φίλος Dr.Evil, βαρέθηκα να βλέπω τη λέξη 'βασιλιας'
Συγγνώμη κιόλας αλλα εγω δεν είδα κανένα βασιλιά στις φωτο... Είδα ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο μιας εταιρείας με @@@@δια που παρόλη τη μαυριλα στα οικονομικά κάνει τεράστιες προσπάθειες κ μπράβο της που μας εκπλήσει ευχάριστα, κ απο την άλλη είδα ένα αυτοκίνητο 5ετίας με άλλα φανάρια,βαρετό,συνηθισμένο,γεροντίστικο...
Αλλα είπαμε...Στους 4Τ ειναι βασιλιάς
Να σας πώ είδημονες του περιοδικού: Πάρτε το Astra κ βάλτε του 205/55/16 με 16άρες κ πάρτε κ το Golf κ βάλτε του 235/40/19 με 19άρες με το χειροκίνητο κ τον εξοπλισμό του άστρα κ ξαναμετρήστε τα.. Να δούμε θα είναι ίδιες οι μετρήσεις σε ρεπρίζ,άνεση,ποιότητα κύλησης;;;;;
Opel Astra 2009