-
Εγώ έχω απλά συνοδηγήσει στο SportKa του Vasilios όταν ήταν ακόμα στο στρώσιμο όμως και το έχω δει να στρίβει στη διαδρομή Αγ.Στέφανος - φράγμα Μαραθώνα (εγώ με την 147).
Εντυπώσεις: Πολύ καλό (αλλά βαρύ) τιμόνι, ροπάτος και εύηχος κινητήρας, εκπληκτικό κιβώτιο και συμπεριφορά ανάμεσα σε 147 και 106 Rallye, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Βασίλη που τα έχει οδηγήσει και τα δύο. Κατ'εμέ αυτό μεταφράζεται 'στήσιμο 147 με μεταξόνιο Rallye'.
Δεν ξέρω κανένα από τα άλλα αυτοκίνητα αλλά μόνο και μόνο για την εντύπωση 'απλή κατασκευή με μοναδικό στόχο την οδηγική ευχαρίστηση' που σου δίνει σε συνδυασμό με την κακιασμένη του όψη κερδίζει την ψήφο μου ασυζητητεί και δε νομίζω να άλλαζα γνώμη αν οδηγούσα κάποιο από τα άλλα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
: Πολύ καλό (αλλά βαρύ) τιμόνι...Μήν τόν ακούτε παιδιά!!!Η σχέση τού Κώστα μέ τά τιμόνια είναι λίγο περίεργη!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
: Πολύ καλό (αλλά βαρύ) τιμόνι...
Μήν τόν ακούτε παιδιά!!!Η σχέση τού Κώστα μέ τά τιμόνια είναι λίγο περίεργη!!!
Περίεργο, Κώστα, μου είχες δώσει την εντύπωση του μπρατσαρά... Πρέπει να είναι επίπεδο φτερού το τιμόνι?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Περίεργο, Κώστα, μου είχες δώσει την εντύπωση του μπρατσαρά...Εγώ;! Όχι δα!
Μήν τόν ακούτε παιδιά!!!Η σχέση τού Κώστα μέ τά τιμόνια είναι λίγο περίεργη!!!
Πρέπει να είναι επίπεδο φτερού το τιμόνι?
Παιδιά, δεν το έχω οδηγήσει το SportKa, μεταφέρω απλά τα λεγόμενα του Βασίλη, ο οποίος είναι σαφώς δυνατότερος από μένα.
Ανδρέα, το πρόβλημα με τη Σουντ δεν είναι τόσο ότι είναι βαρύ το τιμόνι αλλά ότι η θέση οδήγησης -ειδικά αν φοράς κράνος- είναι άβολη για να βάλεις δύναμη και στο τιμόνι αλλά και στον επιλογέα που είναι κι αυτός σκληρός.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Περίεργο, Κώστα, μου είχες δώσει την εντύπωση του μπρατσαρά...
Εγώ;! Όχι δα!
Σουτ βρε (για σένα δουλεύω... )
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ανδρέα, το πρόβλημα με τη Σουντ δεν είναι τόσο ότι είναι βαρύ το τιμόνι αλλά ότι η θέση οδήγησης -ειδικά αν φοράς κράνος- είναι άβολη για να βάλεις δύναμη και στο τιμόνι αλλά και στον επιλογέα που είναι κι αυτός σκληρός.
Ναί,όταν τήν οδήγησα,τό κεφάλι μου ακουμπούσε στό ταβάνι!!!Τό αυχενικό σύνδρομο...πρό τών πυλών!!!
-
Βρε παιδιά αυτό το 'χαμηλών τόνων' με χαλάει το GTi πρέπει να είναι υψηλών τόνων κατά την γνώμη μου το μόνο GTi πλέον είναι το type R αλλά είναι ακριβό γι αυτό ψηφίζω μεταχείρο 106 ή για τους τολμηρούς 205 GTi
-
Sorry n_olympios, λαθος συνταξη! Εννοουσα οτι το Ignis μου αρεσε περισσοτερο **απο **το 206! Και για να εξηγουμαι, μεταξυ των δυο το 206 εχει λιγοτερο σαφες τιμονι, αναρτησεις πολυ πιο μαλακες, υπερστροφικες τασεις (χωρις να το επιδιωκεις). Και για να λεμε κ του στραβου το δικιο, τα μειονεκτηματα που βρισκω εγω στο Ignis ειναι ο πισω αξονας οπως ανεφεραν κ αλλοι -που εχει ως αποτελεσμα οπου εχει σαμαρακια ο δρομος να μην τον 'διαβαζει' καλα- κ η ανασφαλεια που σου προκαλει το υψος του (αυτο ισως ειναι θεμα συνηθειας γιατι πριν ειχα χαμηλωμενο polo 16v). Αλλα συνολικα δεν ξερω αν υπαρχει αλλο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη που να παει κ να μην σπαει κ να ειναι τοσο γρηγορο κ τοσο φτηνο οσο το Ignis sport...
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Βρε παιδιά αυτό το 'χαμηλών τόνων' με χαλάει το GTi πρέπει να είναι υψηλών τόνων κατά την γνώμη μου το μόνο GTi πλέον είναι το type R αλλά είναι ακριβό γι αυτό ψηφίζω μεταχείρο 106 ή για τους τολμηρούς 205 GTiΜα, αν πάμε σε μικρομεσαίου μεγέθους αυτοκίνητα, υπάρχουν κι'άλλα: Leon, Focus, 206, κλπ.
Στη σκέψη μου ο όρος Gti έχει ταυτιστεί με αμάξωμα μεγέθους σουπερμίνι, με φωτεινή εξαίρεση το 306. Και σ'αυτή την περίπτωση το μόνο πραγματικά δυνατό που υπάρχει σήμερα είναι το Clio Sport.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Βρε παιδιά αυτό το 'χαμηλών τόνων' με χαλάει το GTi πρέπει να είναι υψηλών τόνων κατά την γνώμη μου το μόνο GTi πλέον είναι το type R αλλά είναι ακριβό γι αυτό ψηφίζω μεταχείρο 106 ή για τους τολμηρούς 205 GTi
Μα, αν πάμε σε μικρομεσαίου μεγέθους αυτοκίνητα, υπάρχουν κι'άλλα: Leon, Focus, 206, κλπ.
Στη σκέψη μου ο όρος Gti έχει ταυτιστεί με αμάξωμα μεγέθους σουπερμίνι, με φωτεινή εξαίρεση το 306. Και σ'αυτή την περίπτωση το μόνο πραγματικά δυνατό που υπάρχει σήμερα είναι το Clio Sport.
Απλώς μίλησα γαι φιλοσοφία GTi όπως με εκφράζει εμένα όσο για το 306 το λησμόνησα συγνώμη, το κλιό καλό αλλα πάντα θα είναι στην σκιά του Williams
Ρε γαμώτο μήπως έχω γίνει γραφικός?? -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Απλώς μίλησα γαι φιλοσοφία GTi όπως με εκφράζει εμένα όσο για το 306 το λησμόνησα συγνώμη, το κλιό καλό αλλα πάντα θα είναι στην σκιά του Williams
ΟΚ, αλλά τα πράγματα αλλάζουν, έτσι; Εξάλλου και η Honda δεν είχε σλόγκαν στην διαφημιστική της εκστρατεία το 'Buy buy Gti'; Εννοώντας ότι το δικό της αυτοκίνητο είναι πλέον σε μια άλλη κλάση.
Ρε γαμώτο μήπως έχω γίνει γραφικός??
Ναι, αλλά δεν πειράζει και τόσο!
Αυτό που γράφεις παραπάνω το νοιώθω και εγώ, κατά καιρούς, αλλά μετά σκέφτομαι ότι, γιατί να μην πάμε πίσω στο 205 ή στο Renault 5, και πιο πίσω στο Golf I, την AlfaSud κλπ.
Η αλήθεια είναι όμως ότι ένα σημερινό 'αντίστοιχου' κόστους και προσανατολισμού αυτοκίνητο, σαφώς υπερέχει, σε όλους σχεδόν τους τομείς. Για φαντάσου να είχαν να σχεδιάσουν το 205 να περνάει τις σημερινές προδιαγραφές ρύπων και ασφάλειας; Πιστεύεις ότι θα ήταν καλύτερο από τα σημερινά, ή εξίσου καλό μ'αυτό που ήταν; Και δεν αναφέρομαι καν σε ποιότητα κατασκευής, παθητική ασφάλεια, κλπ. Σε κάθε περίπτωση δε μιλάμε για αγωνιστικά, αλλά για αυτοκίνητα που τα κυκλοφορείς κάθε μέρα.
Εννοείται βέβαια, ότι αν κάποιος το έχει ξεφτυλλίσει τελείως το θέμα, σε σημείο που το λογότυπο 'gti' να φαίνεται αστείο (you can call me Golf), τότε ούτε λόγος, χίλιες φορές το παλιό!
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Εννοείται βέβαια, ότι αν κάποιος το έχει ξεφτυλλίσει τελείως το θέμα, σε σημείο που το λογότυπο 'gti' να φαίνεται αστείο (you can call me Golf), τότε ούτε λόγος, χίλιες φορές το παλιόΚαλά σχετικά με αυτό εγώ τι να πω? Κι η ΒΧ μου GTI λέγεται
ΟΚ, αλλά τα πράγματα αλλάζουν, έτσι; Εξάλλου και η Honda δεν είχε σλόγκαν στην διαφημιστική της εκστρατεία το 'Buy buy Gti'; Εννοώντας ότι το δικό της αυτοκίνητο είναι πλέον σε μια άλλη κλάση.
Δεν θα διαφωνήσω ότι τα πράγματα αλλάζουν αλλά μάλλον εγώ γενικά δεν προλαβαίνω τις αλλαγές
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
ΟΚ, αλλά τα πράγματα αλλάζουν, έτσι; Εξάλλου και η Honda δεν είχε σλόγκαν στην διαφημιστική της εκστρατεία το 'Buy buy Gti'; Εννοώντας ότι το δικό της αυτοκίνητο είναι πλέον σε μια άλλη κλάση.'Buy Buy Gti' ή 'Bye Bye Gti'? Εχει τεράστια διαφορά...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
ΟΚ, αλλά τα πράγματα αλλάζουν, έτσι; Εξάλλου και η Honda δεν είχε σλόγκαν στην διαφημιστική της εκστρατεία το 'Buy buy Gti'; Εννοώντας ότι το δικό της αυτοκίνητο είναι πλέον σε μια άλλη κλάση.
'Buy Buy Gti' ή 'Bye Bye Gti'? Εχει τεράστια διαφορά...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
ΟΚ, αλλά τα πράγματα αλλάζουν, έτσι; Εξάλλου και η Honda δεν είχε σλόγκαν στην διαφημιστική της εκστρατεία το 'Buy buy Gti'; Εννοώντας ότι το δικό της αυτοκίνητο είναι πλέον σε μια άλλη κλάση.
'Buy Buy Gti' ή 'Bye Bye Gti'? Εχει τεράστια διαφορά...
Μπουαχαχαχαααχαχααααα!!!!
'Γλώττα λανθάνουσα';
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Καλά σχετικά με αυτό εγώ τι να πω? Κι η ΒΧ μου GTI λέγεταιΣήμερα προσπάθησε η ΒΧ να μου κλείσει το στόμα! Μάλλον το δικαιούτε το GTi
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σήμερα προσπάθησε η ΒΧ να μου κλείσει το στόμα! Μάλλον το δικαιούτε το GTiΕπαναλάβατε;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Σήμερα προσπάθησε η ΒΧ να μου κλείσει το στόμα! Μάλλον το δικαιούτε το GTi
Επαναλάβατε;
Εκανε γρήγορη βόλτα και είδε ότι η ΒΧ έχει στήσιμο GTi, σε αντίθεση με ό,τι πίστευε στην αρχή λόγω μεγέθους...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Σήμερα προσπάθησε η ΒΧ να μου κλείσει το στόμα! Μάλλον το δικαιούτε το GTi
Επαναλάβατε;
Εκανε γρήγορη βόλτα και είδε ότι η ΒΧ έχει στήσιμο GTi, σε αντίθεση με ό,τι πίστευε στην αρχή λόγω μεγέθους...
Επι του θέματος σχετικά με την BX θα σας πω τι μου λεει συνεχώς φίλος μου πρώην κάτοχος Golf II GTI 16V και νυν 307 1,6 όποτε μπαίνει στο Xantia για καμιά βολτούλα.
Μου λέει ρε συ σίγουρα το Xantia είναι ένα απλό μεσαία αυτοκίνητο;
Γιατί όταν το χώνεις και οταν χρειαστεί να κάνεις απότομο ελιγμό το αυτοκίνητο δίνει ρέστα. Εκεί που περνάμε τις λακούβες στο κυριλέ, ξαφνικά σκληραίνει και δεν καταλαβαινεις πως μπήκες.
Πως το κάνει αυτό το θέλω και στο golfάκι μου (έλεγε τότε) και στο 307 μου (λέει τώρα, αν και το 307 είναι αρκετά κοντά στο Xantia στις λακούβες τουλάχιστον κατα προσωπική εκτίμηση, απλά στις στροφές με φοβίζει αν και μπαίνει, βέβαια νοιώθεις λίγο άβολα το πίσω μέρος ώρες-ώρες αλλα ... τι να κάνουμε). -
Øçöïò óôï Õaris Ts Sport
Ëïãù êéíçôÞñá -êéâùôéïý áëëÜ êáé ëüãù áñêåôÜ êáëïý óáóé ãéá ìêñü ÉÜðùíá êÜôù ôùí 4ìÝôñùíÁí äåí Þôáí áêñéâü êáé åß÷å ëßãï ìåãáëýôåñï ÷þñï áðïóêåõþí èá Þôáí óôéò ðñþôåò åðéëïãÝò ìïõ.
Õ.à Ãéá ôï 206 íá ðù üôé ôï áäéêïýí áñêåôÜ ôá ëÜóôé÷á ðñþôçò ôïðïèÝôçóçò (Conti Premium Contact)
Gti χαμηλών... τόνων