Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
  • 1
  • 2
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 939
  • 940
  • 86 / 940
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
0
18.8k
137.6k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • I
    italakias last edited by Jan 29, 2010, 10:40 PM

    ρε παιδια τι λετε;

    ειναι λαστιχο για απλη σπορ οδηγηση οχι για αγωνες και πολλαααααα γκαζια

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • X
      xeno last edited by Jan 30, 2010, 7:57 AM

      Καμιά σχέση τα ER300 με τα premium contact2 . Έβαλα τα δεύτερα μετά από δύο χρόνια σχέση με τα πρώτα και χαμογέλασα.
      Τα Turanza ήταν καλά το καλοκαίρι μόνο. Σε κρύο και βροχερές συνθήκες με απογοήτευαν συνεχώς.
      Edit: οι πρώτες/δεύτερες θεσεις στα διάφορα τεστς μάλλον εξαρτώνται από την ποιότητα της ασφάλτου, εκεί που τα δοκιμάζουν. Σε κανονικές συνθήκες δρόμου δεν είχα ποτέ την εντύπωση ενός καλού ελαστικού και το ABS έμπαινε πανεύκολα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by Jan 30, 2010, 8:51 AM

        Θα συμφωνήσω για τα συγκεκριμένα Bridge και κατ' επέκταση και για κάποια Dunlop σε σχέση με τα Conti. Είναι μάλλον θέμα φιλοσοφίας των εταιρειών. Τόσο το ER300 που είχα στο Colt όσο και το SP3000 που είχα στο ΙΜΑ είναι καλά ελαστικά αλλά στην Ελληνική άσφαλτο ζεσταίνονται δύσκολα. Τα PC2 που είχα στο GOLF σε αντικατάσταση των Turanza μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις αν και η αλλαγή διαστάσεων δεν μου επιτρέπει να κάνω συγκρίσεις.

        Για τα ES που έχω αυτή τη στιγμή στο ΙΜΑ απλά ζεσταίνονται πολύ πιο εύκολα από τα SP3000 και στην οδήγηση που ασκώ δεν έχω ακόμα δει το VSA να επεμβαίνει ακόμα και όταν το παρακάνω (σε περιπτώσεις που τα σχετικά σκληρά από πλευράς γόμας SP3000 έθεταν το VSA σε λειτουργία).

        Προς αποκατάσταση της αλήθειας να αναφέρω ότι τα Maxx της Dunlop έχουν λάβει εξαιρετικές κριτικές και στην Ελλάδα όσο και τα 050Α της Bridge.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • xenos
          xenos last edited by Jan 30, 2010, 2:57 PM

          Πέρασα σήμερα από έναν λαστιχά που μου έχει δώσει την καλύτερη τιμή για 2-3 σετ που θέλουμε και τον ρώτησα ανάμεσα σε π ζέρο νέρο και PE2 και μου είπε ότι και τα 2 είναι κορυφαία λάστιχα και όποιο και να πάρω δεν θα έχω πρόβλημα, ,ειδικά στο βρεγμένο. Επίσης του είπα για τα πιρέλλι ότι είναι Υ και μου είπε αυτό σημαίνει ότι είναι σχεδιασμένος ο σκελετός για να σηκώσουν πολλά χλμ και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ζεσταίνονται. (1η φορά μου λέει λαστιχάς τέτοιο πράγμα ). Μου είπε ότι σχετικά με το ζέσταμα έχει σχέση μόνο η γόμα και το πιρέλλι είναι μία μέση περίπτωση χωρίς να είναι πολύ σκληρά. Ο άνθρωπος δεν ήταν ο κλασσικός μουτζούρης 'λέω ότι να ναι' και μου φάνηκε σωστός...

          (ούτε μου είπε μην πάρεις αυτό, εκείνο κλπ. Ότι τον ρώτησα μόνο. )

          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pico last edited by Jan 30, 2010, 3:36 PM

            Πολύ ακριβά βρε παιδί μου τα PE2 και τα P Zero Nero, πρέπει να φεύγουν πάνω από 400αρού στην διάσταση 205/55/16.

            Δεν θα πήγαινα και για Wanli ή Syron, αλλά κάτι σε Toyo T1R, Kuhmo KU31, Falken F452, Vredestein Sportrac 3, Uniroyal Rainsport 2 ή BFGoodrich gForce Profiler 2 αν υπάρχει Ελλάδα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by Jan 30, 2010, 4:01 PM

              Ο χρήστης PiCo έγραψε:
              Πολύ ακριβά βρε παιδί μου τα PE2 και τα P Zero Nero, πρέπει να φεύγουν πάνω από 400αρού στην διάσταση 205/55/16.

              Σε 50άρι προφίλ να δεις! (530-680ε)

              Δεν θα πήγαινα και για Wanli ή Syron, αλλά κάτι σε Toyo T1R, Kuhmo KU31, Falken F452, Vredestein Sportrac 3, Uniroyal Rainsport 2 ή BFGoodrich gForce Profiler 2 αν υπάρχει Ελλάδα.

              Η γνώμη μου είναι ότι τα λάστιχα παίζουν σημαντικό ρόλο και επειδή δεν τα αλλάζουμε πολύ συχνά, πρέπει να είναι καλά. Συμφωνώ για Τ1Ρ (αν και παντού δαβάζω ότι είναι μαλακά) αλλά για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και δεν γνωρίζω κάποιους που να τα δοκίμασαν. (και χρειάζονται αρκετοι για κάτι τέτοιο). Όπως επίσης και για τα dunlop έχω ακούσει καλά πράγματα (έχει και ο θείος μου στο έβο κάτι περίεργα τέτοια) αλλά οι περισσότεροι λαστιχάδες δεν τα έχουν καν. Γι αυτό θέλω να πάω σε κάτι καλό και επώνυμο που έχουν δοκιμάσει πολλοί. Αν είχα 195/50/15 δεν θα με ένοιαζε, αλλά η διάσταση μου είναι χρυσάφι!

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by Jan 30, 2010, 5:14 PM

                Ο χρήστης PiCo έγραψε:
                Πολύ ακριβά βρε παιδί μου τα PE2 και τα P Zero Nero, πρέπει να φεύγουν πάνω από 400αρού στην διάσταση** 205/55/16**.

                σε αυτή τη διάσταση θα πρότεινα ανεπιφύλακτα Pzero Rosso, αλλά η τιμή τους ξεφεύγει.

                Ψάξε πάντως για τιμές.Σε 205/45/16 (που είναι πιο ακριβή διάσταση) βρήκα (βρήκε ο αδερφός μου για την ακρίβεια) για ΡΕ2 σε τιμή 400€ παρά κάτι ψιλά (380? 390? κάπου εκεί πάντως).
                (αν είσαι και επαγγελματίας και τα κόψεις τιμολόγιο βγαίνουν ακόμα πιο πολλά τα 'παρά κάτι' )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pico last edited by Jan 30, 2010, 6:58 PM

                  Δεν νομίζω να πάρω ποτέ Michelin Κάβουρας, τα Energy μου έχουν αφήσει μερικές άσχημες εντυπώσεις στην βροχή και ειδικά σε κάτι ταλαντώσεις που κάνουν με >160km/h που είναι σαν να σφάζεις γουρούνι.
                  Οκ μπορεί να κρατάνε 1 εκατομύριο χιλιόμετρα το πέλμα τους, αλλά δεν είναι αυτή η δική μου νοοτροπία.

                  Θα μου πεις καμιά σχέση το E3A με το PE2, αλλά όπως αντιλαμβάνεσαι έχω μια διστακτικότητα. Θα προτιμήσω κάτι που φαγώνεται πιο εύκολα, ούτως άλλως ατμόσφαιρα έχω δεν θα το σκίσω στις ρεπρίζ, ίσως λίγο τα πλαινά μόνο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntolord last edited by Jan 30, 2010, 9:18 PM

                    Ο χρήστης PiCo έγραψε:
                    Πολύ ακριβά βρε παιδί μου τα PE2 και τα P Zero Nero, πρέπει να φεύγουν πάνω από 400αρού στην διάσταση 205/55/16......

                    Τα Pirelli P-Zero Nero είναι κορυφαία και με πάρα πολύ καλή απόδοση σε ΚΜ.......σε 225/45/17 94W κόστιζαν 350€ στη Γερμανία πριν 3 μήνες.....και τα πήρα για το μέλλον...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      professeur last edited by Jan 31, 2010, 6:36 AM

                      Ο χρήστης xenos έγραψε:

                      Έτσι, η γερμανίδα φόρεσε τις νέες γιαπωνέζικες μπαλαρίνες της :

                      Σε τι δείκτη? Τα έχει φίλος σε V και είναι πάρα πολύ μαλακά.

                      Σόρυ για την καθυστερημένη απάντηση!
                      Είναι με 91 (615 κιλά) W(270χλμ/ωρα) δείκτη. Όταν λες 'μαλακά' εννοείς σε ποιο τομέα. Εμένα π.χ. δεν μου έχουν δώσει το τιμόνι διαβήτη που είχα με τα 070 και είναι ένα κλικ (ένα κλικ όμως έτσι ? ) πιο άνετα. Συνφορουμίστας μου είπε να παίξω λίγο με τις πιέσεις πέρα από αυτές που λέει το αυτοκίνητο αλλά να πω την αλήθεια δεν το έχω κάνει ακόμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by Jan 31, 2010, 2:05 PM

                        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                        Πολύ ακριβά βρε παιδί μου τα PE2 και τα P Zero Nero, πρέπει να φεύγουν πάνω από 400αρού στην διάσταση 205/55/16......

                        Τα Pirelli P-Zero Nero είναι κορυφαία και με πάρα πολύ καλή απόδοση σε ΚΜ.......σε 225/45/17 94W κόστιζαν 350€ στη Γερμανία πριν 3 μήνες.....και τα πήρα για το μέλλον...

                        Εντυπώσεις σε βροχή? 350????

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bathan
                          bathan last edited by Jan 31, 2010, 4:42 PM

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Στην Ελλάδα δεν... Το ER30 απλά καθόλου, το ER300 λίγο καλύτερο, αλλά και πάλι...

                          Καμιά σχέση τα ER300 με τα premium contact2 . Έβαλα τα δεύτερα μετά από δύο χρόνια σχέση με τα πρώτα και χαμογέλασα.
                          Τα Turanza ήταν καλά το καλοκαίρι μόνο. Σε κρύο και βροχερές συνθήκες με απογοήτευαν συνεχώς.
                          Edit: οι πρώτες/δεύτερες θεσεις στα διάφορα τεστς μάλλον εξαρτώνται από την ποιότητα της ασφάλτου, εκεί που τα δοκιμάζουν. Σε κανονικές συνθήκες δρόμου δεν είχα ποτέ την εντύπωση ενός καλού ελαστικού και το ABS έμπαινε πανεύκολα.

                          Συμφωνώ απόλυτα, τα ER30/300 δεν συγκρίνονται με τα ContiPC2 ή τα αντίστοιχα Michelin (Primacy HP ή Exalto). Ειδικά στα ζέσταμα και στο θόρυβο που παράγουν

                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntolord last edited by Jan 31, 2010, 5:13 PM

                            Ο χρήστης xenos έγραψε:

                            Πολύ ακριβά βρε παιδί μου τα PE2 και τα P Zero Nero, πρέπει να φεύγουν πάνω από 400αρού στην διάσταση 205/55/16......

                            Τα Pirelli P-Zero Nero είναι κορυφαία και με πάρα πολύ καλή απόδοση σε ΚΜ.......σε 225/45/17 94W κόστιζαν 350€ στη Γερμανία πριν 3 μήνες.....και τα πήρα για το μέλλον...

                            Εντυπώσεις σε βροχή? 350????

                            Με BMW E46 325i και με 18άρες, ήταν απίστευτα σταθερά τα Pirelli P-Zero Neroσε βρεγμένο Γερμανικό δρόμο.......ξαναλέω πως για ελαστικό επιδόσεων, η διάρκειά του ήταν εξαιρετικά μεγάλη (με 24.000ΚΜ είχε χάσει μόλις 2mm πέλματος)....

                            Όσο για την τιμή που σου έγραψα, φαντάσου κέρδος οι λαστιχάδες εδώ......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tm last edited by Feb 1, 2010, 9:35 AM

                              Καλημερα!
                              Για Fiat Punto του 2005, τι λαστιχακι να βαλουμε?
                              Δεν υπαρχει καμμια απαιτηση για στριφτερες διαδρομες.. Κινηση σχεδον αποκλειστικα στην πολη και κανενα ταξιδακι παντα προβλεπομενα!

                              Σας μερσω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by Feb 1, 2010, 1:02 PM

                                Αν το αμάξι κάνει λίγα χιλιόμετρα βάλε κάτι που φθείρεται γρήγορα. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάζεις λάστιχα με καλό πέλμα στην πενταετία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by Feb 1, 2010, 2:27 PM

                                  Όσο περισσότερο το ψάχνω το θέμα των ελαστικών, τόσο περισσότερο μπερδεύομαι!

                                  Στα διάφορα φόρα οι χρήστες λένε τα πάντα για κάθε λάστιχο. Από το χειρότερο μέχρι το καλύτερο το βγάζουν το κάθε ένα. Ακόμα και στα 'τεστ' που προσπαθώ να βρω, υποτίθεται ψαγμένα και με ωραία κριτήρια, βγάζουν διαφορετικά αποτελέσματα. Πχ στο tyretest.com έχει ως καλύτερο το
                                  ΡΕ2 βαθμός: 2.0 (1.4/1.9) (στεγνό/βρεγμένο - άριστα=1)
                                  T1R βαθμός: 2.3 (1.5/2.3)
                                  SC2 βαθμός: 2.4 (1.6/2.3)
                                  p zero nero βαθμός: 2.9 (2.1/2.

                                  ,ενώ πχ στο άρθρο αυτό στο οποίο διαβάζω:

                                  Δεύτερο σε ικανότητες σε βρεγμένη άσφαλτο και με μικρή διαφορά από το Ηankook είναι το λάστιχο της Ρirelli, με το οποίο ακινητοποιείται το VW Golf σε 40,4 μ.

                                  Ακόμα, εδώ φαίνεται μέτριο το πιρέλλι.

                                  Πραγματικά δεν βγαίνει συμπέρασμα αν δεν οδηγήσεις το αυτοκίνητο με κάθε λάστιχο, κάτι που είναι ανέφικτο. Άκρη δεν βγάζω...

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    neos last edited by Feb 1, 2010, 2:41 PM

                                    Ναι φίλε, δεν πρόκειται να βγάλεις συμπέρασμα για λάστιχα από διαφορετικούς χρήστες σε διαφορετικές διαστάσεις με διαφορετικούς δείκτες σε διαφορετικά αυτοκίνητα. Άσε που καθένας έχει διαφορετικές προσδοκίες και εμπειρίες από άλλα λάστιχα, οπότε κάθε γνώμη είναι σχεδόν τελείως υποκειμενική. Περισσότερο δώσε βάρος σε τι λένε άνθρωποι με το ίδιο αμάξι με το δικό σου. Δεν 'κάθονται' καλά εξ'άλλου όλα τα λάστιχα σε όλα τα αυτοκίνητα.
                                    Άσε που υπάρχει πάντοτε σε δοκιμές η υποψία να 'προμοτάρονται' επίτηδες κάποια λάστιχα.
                                    Ασφαλείς επιλογές πάντως είναι σίγουρα τα Exalto, SC2 & 3 και τα P Zero Nero που μέσες-άκρες ξέρουμε ότι είναι καλά όπου κι αν δοκιμάστηκαν.
                                    Από κει και πέρα, random κατάσταση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by Feb 1, 2010, 3:53 PM

                                      Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                      Ασφαλείς επιλογές πάντως είναι σίγουρα τα Exalto, SC2 & 3 και τα P Zero Nero που μέσες-άκρες ξέρουμε ότι είναι καλά όπου κι αν δοκιμάστηκαν.
                                      Από κει και πέρα, random κατάσταση

                                      Μα και για τα πιρέλλι αν δεις σε αυτό που γράφω παραπάνω μερικοί το βγάζουν πολύ καλό στο βρεγμένο, μερικοί χάλια.

                                      Τα εξάλτο δε, έπρεπε να τα πουλάνε σε κοσμηματοπωλεία.

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        neos last edited by Feb 1, 2010, 3:59 PM

                                        Εγώ για τα P Zero μόνο καλά λόγια έχω ακούσει πάντως όσον αφορά απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο. Οι γνώμες όμως ξέρεις σαν τι είναι, καθένας έχει κι από μία

                                        Μιας και έχεις 205/50/16 αν θες μπορείς να ψάξεις εντυπώσεις και για τα Falken FK 452
                                        Είναι αρκετά φτηνότερα του ανταγωνισμού και οι γνώμες που υπάρχουν στο interwebs τα βγάζουν εξαιρετικά, ειδικά για τα λεφτά τους κορυφαία. Και κάποιος γνωστός που είχε προσωπική εμπειρία με αυτά μου είπε τα καλύτερα. Τα σκέφτομαι πολύ σοβαρά

                                        Michelin είναι πανάκριβα λόγω ονόματος..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          piii last edited by Feb 1, 2010, 5:56 PM

                                          Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                          Εγώ για τα P Zero μόνο καλά λόγια έχω ακούσει πάντως όσον αφορά απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο. Οι γνώμες όμως ξέρεις σαν τι είναι, καθένας έχει κι από μία

                                          Μιας και έχεις 205/50/16 αν θες μπορείς να ψάξεις εντυπώσεις και για τα Falken FK 452
                                          Είναι αρκετά φτηνότερα του ανταγωνισμού και οι γνώμες που υπάρχουν στο interwebs τα βγάζουν εξαιρετικά, ειδικά για τα λεφτά τους κορυφαία. Και κάποιος γνωστός που είχε προσωπική εμπειρία με αυτά μου είπε τα καλύτερα. Τα σκέφτομαι πολύ σοβαρά

                                          Michelin είναι πανάκριβα λόγω ονόματος..

                                          Τα συγκεκριμένα(fk 452) τα φοράω εδώ και 25.000 περίπου χλμ σε διάσταση 225/45/17.
                                          Η αλήθεια είναι πως για το κόστος τους ανταποκρίνονται αρκετά καλά.
                                          Στην μέχρι τώρα εμπειρία στο στεγνό απεδείχθησαν άριστα, στο δε βρεγμένο μέτρια προς καλά.
                                          Δεν ξέρω τι αντοχή θα έχουν στην μετέπειτα πορεία τους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • locked-by  A aea4tf  Oct 28, 2021, 12:33 PM
                                          1704 out of 18797
                                          • First post
                                            1704/18797
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 84
                                          • 85
                                          • 86
                                          • 87
                                          • 88
                                          • 939
                                          • 940
                                          • 86 / 940
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr