Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 6 1.8 Vs Skoda Scout 1.8T Vs Qashqai 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 6 1.8 Vs Skoda Scout 1.8T Vs Qashqai 1.6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    154
    351
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-m6 last edited by

      Η δίκια μου (ψήφο) δεν θα μετρήσει, αλλά σαν κάτοχος mazda 6 εδω και τέσσερα χρόνια περίπου χαίρομαι το αμάξι κάθε φορά που το οδηγώ και δεν ξενερώνω σε καμία περίπτωση.

      Και μέχρι στιγμής από θέμα αξιοπιστίας δεν έχει παρουσιάσει τίποτα.

      Σου εύχομαι καλή επιλογή ότι και αν αποφασίσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakisalfa last edited by

        Εχοντας οδηγησει και τα τρια, αν θες να ευχαριστιεσε οδηγηση (οπως εγω) και οχι απλα να μετακινισε τοτε καλοριζικο...
        Ειδικα με τον διλιτρο οπου το f/l εχει καινουριο αμεσου ψεκασμου.


        και αν θες παραπανω πρακτικοτητα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis-m6 last edited by

          Το δικό μου είναι 147 Ο καινούργιος 2λιτρος ξέρει κανείς πόσους hp βγάζει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            151 επισήμως. Όμως στην πράξη περιμένω να έχει διαφορά σε σχέση με τον παλιό. Προς το καλύτερο βέβαια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis-m6 last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              151 επισήμως. Όμως στην πράξη περιμένω να έχει διαφορά σε σχέση με τον παλιό. Προς το καλύτερο βέβαια.

              Ευχαριστω πολυ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                prisma last edited by

                Skoda απο μενα.....Σκυλι και με τεραστιους χωρους, θα σου χρειαστουν!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannik1977 last edited by

                  πάντως μου κάνει εντύπωση το πολύ μικρό ποσοστό αποδοχής του Q.Q, σε αντίθεση με τιςπωλησεις του , οι οποίες σε σχέσε με τα άλλα 2 είναι πολύ περισσότερες...
                  Δεν λέω ότι οι πωλήσεις είναι ασφαλές κριτήριο , αλλά κάτι λέει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bibendum last edited by

                    Μου κανε και μενα λιγο εντυπωση αυτο...
                    Η μια εξηγηση ειναι οτι το μαλλον το qq το επιλεγουν ανθρωποι που το αυτοκινητο το εχουν απλα για μεταφορα. Οι περισσοτεροι αναγνωστες εδω νομιζω οτι δεν το βλεπουν ετσι και ζητανε το κατι παραπανω απο το αυτοκινητο. Οπως και για μενα το qq δεν ειναι κατι ιδιαιτερο σαν αυτοκινητο. Το μονο που του δινει χαρακτηρα ειναι οτι ειναι υπερυψωμενο, ενω νομιζω δεν εχει να προσφερει κατι σε χωρους , επιδοσεις, επιδοσεις εκτος δρομου και αλλα τετοια στοιχεια...Μπορει απλα ομως να το εχω παραξηγησει το αυτοκινητο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannik1977 last edited by

                      κοίτα , από επιδόσεις για τα κυβικά του μια χαρά είναι..( το έχω οδηγήσει και μπορώ να σου πω ότι ο κινητήρας του είναι διαμάντι) , όσον αφορά την οδηγική απόλαυση που σου παρέχει πολλοί κάτοχοι έχουν να λένε καλά πράγματα , κυρίως λόγω της θέσης οδήγησης..
                      Απλά νομίζω αυτό το αυτ/το ή το συμπαθείς ή απλά το μισείς..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Το Mazda6 είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Είναι όμορφο, ενδιαφέρον στην οδήγηση και στην s/w έκδοση είναι και πρακτικό.
                        Συγκρινόμενο όμως με το scout δεν... Επιδόσεις, 4κίνηση, κινητήρας, δυνατότητα άνετης κίνησης σε χωματόδρομο και χιόνι αφήνουν (πολύ) πίσω το 6.
                        Αν κάποιος πάντως είναι ανάμεσα σε avensis π.χ. και 6 τότε ας πάρει το 6. Στη δεδομένη σύγκριση όμως δεν έχει τύχη. Μόνο από κάποιον συντηρητικό συνταξιούχο που το scout θα του φανεί πολύ γρήγορο και πολύ φανταχτερό.

                        Το qashqai τι δουλειά έχει εδώ; Άλλο σχήμα, μικρότεροι χώροι, σημαντική διαφορά στην τιμή. Πολύ καλό αυτοκίνητο και αυτό πάντως. Αν δε βγαίνουν τα κουκιά δεν θα απογοητεύσει σε καμία περίπτωση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          markvag last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Το 6 θα τον ανταμείψει πολύ περισσότερο σε μια στροφοδιαδρομή όμως. Και πριν πεις ότι δεν μίλησε για στροφές, θα σου θυμήσω ότι ούτε για γκάζια μίλησε αλλά για αξιοπιστία!

                          Κοίτα, μπορεί, αλλά αφενός εγώ με το κάθισμα τέρμα κάτω σχεδόν ακουμπούσα με το κεφάλι το σκιάδιο (και δεν είμαι και πρώτο μπόι...), άρα τι να ευχαριστηθείς με το χτένισμα φλατ και στην παραμικρή λακούβα να λες 'πάλι καλά μου είναι μαλακή η επένδυση της οροφής'... ενώ αφετέρου το octavia (το σεντάν βέβαια) στις στροφές οδηγείται άμα θέλεις με πολύ 'περίεργες' γωνίες...

                          Από αυτά που προτείνονται εδώ θεωρώ το skoda το καλύτερο (αν και προσωπικά θα έπαιρνα το απλό SW και θα του έβαζα κανένα dsg αντί για την 4κίνηση), απλά εγώ έχω ένα θέμα με την αντιπροσωπεία...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannik1977 last edited by

                            το απλό το s/w το θεωρώ άσχημο...την έκδοση scout όμως
                            Το dsg είμαι πολύ περίεργος να το δοκιμάσω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fsword last edited by

                              Νομίζω όμως ότι DSG δεν μπαίνει στο Scout. Σχετικά με το ερώτημά σου: προσωπικά θεωρώ το Mazda 6 μακράν ομορφότερο και πιο 'sportif' σε σχέση με τα άλλα δύο. Επίσης, εφόσον θέτεις βασική προϋπόθεση την αξιοπιστία, νομίζω ότι είναι μπροστά και σ' αυτό τον τομέα. Αυτό δεν το λέω υπό την έννοια ότι τα άλλα δύο είναι αναξιόπιστα, ούτε ότι τα turbo χαλάνε κτλ κτλ. Όπως και να το κάνουμε όμως πιο αξιόπιστο είναι.

                              Για χώρους τώρα, ok, το Scout υπερέχει, αλλά όχι και τόσο πολύ σε σχέση με το Mazda 6. Φαντάζομαι έχεις δει το πορτ παγκάζ του... Τεράστιο! Δε νομίζω να σε απογοητεύσει ούτε να μη χωρέσει βαλίτσες, καροτσάκια και ό,τι άλλο χρειαστείς. Για μένα πιστεύω ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο επιχείρημα υπέρ του Scout αναφορικά με το χώρο αποσκευών (εκτός ίσως αν σκοπεύεις να το χρησιμοποιείς για... μετακομίσεις συχνά).

                              Από 'κει και πέρα: το Scout είναι νομίζω πιο πρακτικό συνολικά και λόγω station vagon και λόγω τετρακίνησης. Γενικά σε συνθήκες εκδρομής σε βουνά και σε λαγκάδια θα σε βολέψει περισσότερο (το προφανές λέω βέβαια...).

                              Για τον κινητήρα: εδώ τα πράγματα είναι υπέρ του Scout (σε επιδόσεις εννοώ). Το άτιμο το turbo είναι πολύ γλυκό όπως είπαν και άλλοι. Μπορεί να σε κάνει να παραβλέψεις και κάποια μικροπροβληματάκια. Το όλο θέμα για μένα είναι:

                              α) Τι προβλήματα μπορεί να βγάλει παραπάνω από τον ατμοσφαιρικό 1.8 του Mazda. Εδώ πραγματικά δεν ξέρω. Ακούω πολλές θετικές απόψεις αλλά και πολλές επιφυλακτικές. Δεν έχω όμως προσωπική εμπειρία οπότε δεν μπορώ να ξέρω. Φυσικά το θέμα δεν είναι μόνο αν θα σου βγάλει κάτι αλλά και πόσο σημαντικό θα το θεωρήσεις. Το ίδιο πρόβλημα για κάποιον μπορεί να μην είναι ανάξιο αναφοράς και για κάποιον άλλο σοβαρό θέμα.

                              β) Πόσα 'προβληματάκια' μπορεί να σε κάνει να παραβλέψεις η υπεροχή του 1.8Τ. Για κάποιον που πάει μέχρι 60 μέσα στην πόλη και με 120 στο ταξίδι χωρίς πολλά πολλά προφανώς δεν του λέει τίποτα το turbo. Για κάποιον που θέλει να νιώθει 'ζωντανό' τον κινητήρα και γουστάρει και λίγο το γκάζι ο 1.8Τ είναι σημαντικό ατού. Προσωπικά, αν πειθόμουν για μια λογική αξιοπιστία του turbo, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.

                              Τέλος, βασικός παράγοντας είναι πάντα και τι σου κάνει κλικ. Αυτό είναι προσωπικό σου θέμα βέβαια (απ' ό,τι κατάλαβα σ' αρέσει το Scout). Πάντως εμένα δε θα μ' απασχολούσε καθόλου αν κάποιο αυτοκίνητο φαίνεται πιο νεανικό ή αν κάποιο χαρακτηρίζεται 'συντηρητικό'. Αν σ' αρέσει το (κατά τους άλλους) 'συντηρητικό' μην το σκέφτεσαι καν.

                              Εγώ θα σκεφτόμουν είτε Mazda 6 είτε Scout. Το Qashqai θα το έβαζα ως επιλογή μόνο αν αποκλείσεις τον turbo και σ' ενδιαφέρει ένα πιο ψηλό όχημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                volvozeus last edited by

                                Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                ενώ αφετέρου το octavia (το σεντάν βέβαια) στις στροφές οδηγείται άμα θέλεις με πολύ 'περίεργες' γωνίες...

                                Ουτε καν.....sorry κιολας αλλα για να δεις περιεργες γωνιες πρεπει να παιξεις με την γεωμετρια και να πας για μεγαλυτερη πισω αντιστρεπτικη (εχουν γινει και τα δυο!)...αλλα και παλι το αργο και αναισθητο τιμονι σε αποθαρρυνει...οπως και οι κλισεις. Το χαρακτηριστικο του ειναι οτι απο τη στιγμη που θα σταθεροποιηθει μεσα σε μια στροφη δεν κουνιεται ευκολα, αλλιως στην εισοδο, μουτρα και παλι μουτρα...και ολα αυτα το RS!
                                Απο ποιοτητα....ναι εκ πρωτης οψεως ολα καλα...αλλα απο τα 12000χλμ ηδη ηταν πολυ τριζατο. Πλεον την εχει ακουσει τελειως...χαρακτηριστικο οτι σε μια τελευταια βολτα γυρισαμε νωριτερα κι αρχισαμε να προσπαθουμε να μαζεψουμε τους τριγμους με σπρευ σιλικονης Το αποκιρυφωμα παντως ειναι οτι σε αυτοκινητο κυκλοφοριας 01/2008 το οποιο φυλασσετε σε γκαραζ και δεν κυκλοφορει καθημερινα, η ταπετσαρια του συνοδηγου εκανε φουσκαλα στο πανω μερος και αλλαχθηκε στην εγγυηση (Οκτ 2009), ο εξωτερικος καθρεπτης του οδηγου τρεμοπαιζει μετα τα 150, αισθανεσαι οτι μπαινει αερας απο το παραθυρο του συνοδηγου ακομα και μετα την αλλαγη των τσιμουχων....και πολλα αλλα!

                                Το αποκλειστικο πλεονεκτημα στην συγκεκριμενη συγκριση που εχει το Scout ειναι το μοτερ του...η τετρακινηση και το αυξημενο υψος δεν νομιζω οτι πολυαπασχολει τον φιλο (διορθωσε με αν κανω λαθος) μιας και σε αυτη την περιπτωση δεν θα σκεφτοταν καν τα αλλα δυο!

                                Ο καλυτερος συνδιασμος θα ηταν το 6 με το μοτερ του Scout.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannik1977 last edited by

                                  εγώ για τριξίματα πάντως δεν έχω ακούσει και πολλά για τα skoda. Στην δουλειά μου έχουμε OCTAVIA τα οποία τα οδηγάνε καμμιά δεκαριά άτομα το κάθε ένα και εδώ και 5 χρόνια όλα καλά..Όσον αφορά για βλάβες , αυτοί οι γαμ$%%^^&* οι πολλαπλασιαστές να μην υπήρχαν και όλα καλα θα ήταν..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    volvozeus last edited by

                                    Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
                                    εγώ για τριξίματα πάντως δεν έχω ακούσει και πολλά για τα skoda. Στην δουλειά μου έχουμε OCTAVIA τα οποία τα οδηγάνε καμμιά δεκαριά άτομα το κάθε ένα και εδώ και 5 χρόνια όλα καλά..Όσον αφορά για βλάβες , αυτοί οι γαμ$%%^^&* οι πολλαπλασιαστές να μην υπήρχαν και όλα καλα θα ήταν..

                                    Απλα παραθετω μια εμπειρια (σχεδον) συμβιωσης! Περιεργο παντως γιατι ο ιδιοκτητης που ασχολειτε περισσοτερο αναφερει οτι οι περισσοτεροι τριγμοι ειναι 'γνωστα' ζητηματα.
                                    Απο προβληματα μεχρι στιγμης μονο πολλαπλασιαστες δεν εχει βγαλει..... ενα μοτερ παραθυρου πισω δεξια, εμπρος αριστερος μετασχηματιστης ξενον (Κινεζικος δεν ευθυνετε η Skoda αλλα ο εμπορος), μπαταρια (μενει για πλακα, εχει πολυ μικρη 45ah-αντικατασταθηκε με 60ah), PCV, αντλια νερου....λαδι εκαψε μονο στα πρωτα 10000χλμ και εκτοτε ουτε γραμμαριο (φυσιολογικο), o συμπλέκτης την ακουει πολυ ευκολα αλλα αυτο ειναι το τιμημα της οικολογικης συνειδησης και τωρα που εχει S3 setup 320 αλογα εβγαλε προβλημα και στο τουρμπο (αλλα φυσικα δεν ευθυνετε η Skoda!)..........αυτα!

                                    Παρολα αυτα δεν στοχευα τοσο στο θεμα αξιοπιστιας αλλα στο θεμα ποιοτητας/οδικης συμπεριφορας, που ειναι σαν δεδομενα πιο συγκρισιμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Το superb με 18000 χλμ δεν τρίζει ακόμα. Το sx4 και το corolla έχουν γίνει κοδουνίστρες . Αν και να σου πω την αλήθεια με αυτούς τους δρόμους και τους κρατήρες (κυριολεκτικά) είναι θέμα χρόνουν να τρίξουν σχεδόν όλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                        Ουτε καν.....sorry κιολας αλλα για να δεις περιεργες γωνιες πρεπει να παιξεις με την γεωμετρια και να πας για μεγαλυτερη πισω αντιστρεπτικη (εχουν γινει και τα δυο!)...αλλα και παλι το αργο και αναισθητο τιμονι σε αποθαρρυνει...οπως και οι κλισεις. Το χαρακτηριστικο του ειναι οτι απο τη στιγμη που θα σταθεροποιηθει μεσα σε μια στροφη δεν κουνιεται ευκολα, αλλιως στην εισοδο, μουτρα και παλι μουτρα...και ολα αυτα το RS!

                                        Πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με το 1,8Τ με πρόγραμμα της αντιπροσωπείας (για και καλά 200 άλογα, που ανάθεμά με αν βελτίωνε πουθενά το μοτέρ...) που είχα οδηγήσει εγώ... Στον επαρχιακό που κάνω καθημερινά το ευχαριστήθηκα πολύ... Ακόμα και με γωνίες που το 206 θα με είχε στείλει με συνοπτικές διαδικασίες 'στου χαντάκ' '... Προοδευτικό και εύκολα ελεγχόμενο σε κάθε περίπτωση. Ούτε το τιμόνι μου φάνηκε όπως το λες (πχ του Α3 το θεωρώ κατώτερο), μου φάνηκε απλά καλό, ούτε οι κλίσεις τίποτα το ιδιαίτερο (εντάξει... μαθημένος από 206, που φτάνει τις 90 μοίρες για πλάκα... ), μόνο η αίσθηση των φρένων μ' ενόχλησε και το σχήμα του λεβιέ ταχυτήτων...

                                        Φυσικά με γκάζι στη στροφή πας ευθεία, αλλά συνηθισμένος με γαλλικό με πίσω υστερούντες, όπου σε στροφή που πας γρήγορα οι κινήσεις σε γκάζι/φρένο/τιμόνι πρέπει να γίνονται χειρουργικά (αν δεν θέλεις να γνωρίσεις την τοπική χλωρίδα ) δεν με ενόχλησε... Ούτως ή άλλως σε στροφές πατάω γκάζι με μέτρο. Φροντίζω να μπαίνω από πριν με την ταχύτητα που θέλω... Και δεν το βρίσκω παράλογο σε προσθιοκίνητο με τούρμπο αυτό...

                                        Δεν αμφισβητώ την εμπειρία σου (εννοείται), απλά με παραξενεύει...

                                        Τεσπα... τέλος το

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bathan
                                          bathan last edited by

                                          Σαν κάτοχος Mazda6 (παλιότερου βέβαια) θα το πρότεινα με κλειστά μάτια. Ομορφο, πολύ αξιόπιστο χωρίς βλάβες, με μεγάλους χώρους, οικονομικό, σπορτίφ κλπ. Τίμιο αυτοκίνητο που δεν θα κουράσει σε τίποτε
                                          Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του αλλά η κλιμάκωση του κιβωτίου το κάνει να πηγαίνει πολύ καλά σε σχέση με άλλα με περισσότερους ίππους.
                                          Τα Nissan τα θεωρώ πολύ αδιάφορα και ανάλατα αυτοκίνητα

                                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            giannik1977 last edited by

                                            Επειδή αυτό το και καλά ανάλατο των Nissan δεν το συμερίζομαι , θεωρώ ότι το Q.Q έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα , τον οποίο μόνο ανάλατο δεν το λες. Βέβαια αυτά είναι γούστα.
                                            Ευχαριστώ όλους σας για τις απόψεις σας , γράφτηκαν πολύ ωραία άρθρα , τεκμηριωμένα και κατανοητά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr