Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 233
    • 234
    • 129 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    12628
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gansan last edited by

      Enlighten me Master!!! Αμα μπορείς με λογικά επιχειρήματα φυσικά..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jdl last edited by

        Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
        Enlighten me Master!!! Αμα μπορείς με λογικά επιχειρήματα φυσικά..

        Εντελώς φιλικά, ενώ δεν το έχεις σε επίπεδο στοιχειωδών γνώσεων γίνεσαι δηκτικός.
        Eίμαστε όμως τελείως off topic και δεν χρειάζονται προσωπικές αντιπαραθέσεις, αν χρειάζεσαι κάτι συγκεκριμένο να μάθεις και μπορώ να βοηθήσω ευχαρίστως, στείλε μου pm.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gansan last edited by

          Περίπου τετοια απάντηση περίμενα και γώ. Και συγνωμή που έγινα δεικτικός. Είμουν ο μόνος. Τη στιγμή που δεν το κατέχω κιόλας

          Το inbox μου έχει χώρο. Πολύ θα χαρώ να λάβω απαντήσεις. Σε διαβεβαιώνω πως ευχαριστως θα παραδεχθώ τα λάθη μου αν μου υποδειχθούν και υποστηριχθούν με λογικά και ευρέως αποδεκτα επιχειρήματα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sign-b last edited by

            Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
            Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Δεν νομίζω καθώς δεν αποδεικνύεται καν ότι το αυτοκίνητο είναι ελαττωματικό και μη επισκευάσιμο.

              Άλλωστε η αντικατάσταση γίνεται προληπτικά για να μην υπάρχει πρόβλημα στο μέλλον. Δεν νομίζω πως μπορεί να σταθεί τέτοιο αίτημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cavallino last edited by

                Ο χρήστης sign-b έγραψε:
                Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
                Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες?

                Θα μπορούσε να το κάνει ίσως, αν του έσπαγε το μοτέρ πριν την αντικατάσταση κινητήρα. Από τη στιγμή που η Nissan έχει μεριμνήσει εκ προοιμίου για την αντικατάσταση του μοτέρ σε 100% λειτουργικό όχημα, προσφέροντας ουσιαστικά εκ νέου ένα ολοκαίνουριο μηχανικά αυτοκίνητο, δεν νομίζω να σταθεί η απαίτηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sign-b last edited by

                  Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                  Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
                  Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες?

                  Θα μπορούσε να το κάνει ίσως, αν του έσπαγε το μοτέρ πριν την αντικατάσταση κινητήρα. Από τη στιγμή που η Nissan έχει μεριμνήσει εκ προοιμίου για την αντικατάσταση του μοτέρ σε 100% λειτουργικό όχημα, προσφέροντας ουσιαστικά εκ νέου ένα ολοκαίνουριο μηχανικά αυτοκίνητο, δεν νομίζω να σταθεί η απαίτηση.

                  Ευχαριστω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης sign-b έγραψε:
                    Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
                    Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες?

                    σκέφτεσαι αυτό το ενδεχόμενο??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cavallino last edited by

                      Δε νομίζω να αναφέρεται στον εαυτό του ο φίλος sign-b.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης JDL έγραψε:

                        αρα ο,τι πληρωσεις παιρνεις?? δε νομιζω

                        Αγορίνα δεν έχω πρόθεση αντιπαράθεσης, το ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ αφορούσε αποκλειστικά το ίδιο προιόν και όχι την πολιτική της NISSAN.
                        Φαντάσου τι θα γινόταν αν η νέα 911 Τurbo με τo PDK έβγαζε ανακοίνωση ότι το κιβώτιο σπάει κατά την εκκίνηση και μάλιστα θα σε πετάει και εκτός εγγύησης αν βγάλεις έξω όλα τα ηλεκτρονικά, και φαντάσου στο καπάκι να έκανε ανάκληση για αλλαγή του κινητήρα λόγω αστοχίας.
                        Ξέρω το σενάριο αυτό είναι επιστημονικής φαντασίας, όπως όμως επιστημονικής φαντασίας αποδεικνύεται ότι είναι και η υπεροχή της NISSAN έναντι της PORSCHE.
                        Πρόσεξε δεν λέω ότι οι Ιάπωνες στερούνται τεχνογνωσίας η εφευρετικότητας αλλά η υλοποίηση τελικά θέλει χρήματα για να έχει αντοχή στόν χρόνο, αυτό τουλάχιστον φαίνεται από την μέχρι τώρα πορεία του GTR στην αγορά.

                        κοιτα συμφωνω οτι ειναι μεγαλο φαουλ της nissan που σε πεταει εκτος εγγυησης ειτε κλεινοντας τα ηλεκτρονικα ή ακομα και αυτο με το launch cantrol

                        αλλα απο την αλλη ουτε τα ηλεκτρονικα θα χρειαστει να κλεισει καποιος (για να μιλησουμε λιγο σοβαρα) , ουτε το pdk θεωρω οτι θα αντεξει πολλες εκκινησεις οπως και τα περισσοτερα launch διπλου συμπλεκτη

                        αμα καψεις τους συμπλεκτες θα ηθελα να δω ποιος θα παει στη πορσε να του δωσουν εγγυηση , γιατι στην ουσια εκει ειναι το προβλημα και αυτο θεωρειται αναλωσιμο

                        στην audi παντως οποιος καιει συμπλεκτη παιρνει τα @@ μου και εκει ουτε lc σου λενε να μη χρησιμοποιεις ουτε τιποτα

                        αρα καλα κανουν στη nissan και σε αποτρεπουν απο το να κανεις ασκοπες εκκινησεις στα φαναρια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimgster last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          αλλα απο την αλλη ουτε τα ηλεκτρονικα θα χρειαστει να κλεισει καποιος (για να μιλησουμε λιγο σοβαρα)

                          είπαμε να μιλήσουμε σοβαρα...αλλα αυτό που το ξέρεις και το προδικάζεις?

                          στην audi παντως οποιος καιει συμπλεκτη παιρνει τα @@ μου και εκει ουτε lc σου λενε να μη χρησιμοποιεις ουτε τιποτα

                          δε νομίζω οτι αμα συμβει οτιδήποτε σε μαμα αμάξι με DSG θα πάρει τα @@ σου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            αμα φας τους δισκους και δουν στον εγκεφαλο οτι εκανες πολλες εκκινησεις εχεις καταστραφει
                            (πολλους δε τους καλυπτουν επειδη μετρανε κοφτες, δεν εχει μονο η αλφα και η nissan αυτο το προνομιο )

                            εδω αλλοι με χειροκινητα και 2000 χλμ που ειχαν ελαττωματικους δισκους , τους επρηζαν τη παναγια να τους αλλαξουν, να μη μιλησω για το χαμο με τους δισκους που εχει γινει στο δικο μου μοντελο , τον οποιο διορθωσαν μεν στα f/l , (πολλοι στα 30Κ χλμ τον ειχαν φαει τελειως και ο δικος μου ακομα οταν ειναι κρυος μπορει να παντιναρει και εχει κρατησει τοσο επειδη δε κανω πλεον εκκινησεις) , αλλα δεν φωναξαν κανεναν για ανακληση, περιμενουν να παμε να σκασουμε το 700αρι..

                            οσο για τα ηλεκτρονικα ειμαι 100% βεβαιος 1ον (καλα αυτο το γνωριζω) οτι σε 4κινητο δεν σε απασχολουν ιδιαιτερα και 2ον οτι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο θα εχουν και τις αναλογες ζμπορ ρυθμισεις και οπως και στις ferrari πιο καλο θα σου κανουν παρα κακο

                            τωρα αμα θες να γυριζεις γυρω απο πλατειες μπορει οντως να χεις προβλημα

                            συνεχιζω και το θεωρω απαραδεκτο , απλα δεν εγινε και κανα μεγαλο κακο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jdl last edited by

                              Το συνεχίζω γιατί η εγώ δεν έχω καταλάβει η εσύ, οπότε να βρούμε την άκρη, άλλο πράγμα το δίσκο πλάτώ που από όλες τις εταιρείες θεωρούνται και είναι αναλώσιμα (το βολάν πάραυτα έχει εγγύηση και δεν θεωρήται αναλώσιμο) και άλλο πράγμα το κιβώτιο ταχυτήτων.
                              Στο NISSAN το κιβώτιο ΣΠΑΕΙ δεν μίλησε κανείς για συμπλέκτες και αναλώσιμα αλλά για το ίδιο το κιβώτιο.
                              Άρα τι μου λες για την Porsche και τον συμπλέκτη, αν τον κάψεις (δίσκο - πλατώ) θα το θεωρήσουν αναλώσιμο και πιθανότατα θα το πληρώσεις, αλλά το PDK δεν θα σπάσει.
                              Ελπίζω να συνενοηθούμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                swift-b-p-m last edited by

                                Αυτή η **boltαρισμένη **σιγουριά του Έλληνα να τα μηδενίζει όλα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  καταλαβαινω απολυτα τι θες να πεις, απλα δεν ηξερα οτι το προβλημα ειναι οτι σπαει το κιβωτιο θεωρουσα μονο οτι περιοριζεται στο συμπλεκτη

                                  βεβαια εδω εχουμε τα εξης θεματα, τα περισσοτερα διπλου συμπλεκτη δεν ειναι εξισου ανθεκτικα με τα τα χειροκινητα ή αλλα αυτοματα (ακομα και αν μιλαμε για το ιδιο μοντελο)
                                  δεν ξερω το γιατι αλλα δεν ειναι

                                  υπαρχει μονο μια εξαιρεση (αλλα θα μου πεις οτι εκει παει ο κουκος αηδονι), η veyron

                                  τα pdk δεν εχω δει τι ροπες διαχειριζονται και τι κανουν γενικως

                                  στην 997 turbo εχει μπει??

                                  γιατι μια απλη carrera s δεν εχει και τοση ροπη, η cayman s επισης δεν εχει πολλη , με ενδιαφερει τι γινεται στο κτηνος

                                  αν το εχουν βαλει στη τουρμπο και σου λενε κανε εκκινησεις ελευθερα μαγκια τους και εχεις απολυτο δικο, αλλα με ουτε 40 κιλα ροπης σιγα τα αυγα που ειναι ανθεκτικο το pdk (ωστε να κατακρινουμε το gtr)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης JDL έγραψε:
                                    Το συνεχίζω γιατί η εγώ δεν έχω καταλάβει η εσύ, οπότε να βρούμε την άκρη, άλλο πράγμα το δίσκο πλάτώ που από όλες τις εταιρείες θεωρούνται και είναι αναλώσιμα (το βολάν πάραυτα έχει εγγύηση και δεν θεωρήται αναλώσιμο) και άλλο πράγμα το κιβώτιο ταχυτήτων.
                                    Στο NISSAN το κιβώτιο ΣΠΑΕΙ δεν μίλησε κανείς για συμπλέκτες και αναλώσιμα αλλά για το ίδιο το κιβώτιο.
                                    Άρα τι μου λες για την Porsche και τον συμπλέκτη, αν τον κάψεις (δίσκο - πλατώ) θα το θεωρήσουν αναλώσιμο και πιθανότατα θα το πληρώσεις, αλλά το PDK δεν θα σπάσει.
                                    Ελπίζω να συνενοηθούμε.

                                    Για να το λες εσυ κατι θα ξερεις...Ρωτα μονο σε χερια ποιων και με τι χρηση μπορει να εχει γινει κατι τετοιο...
                                    Καλο θα ειναι οταν λεμε ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ, να τεκμηριωνουμε, συμφωνα με τις περιστασεις
                                    και οχι να επιμενουμε χωρις εστω καποια αναλυτικοτερη τοποθετηση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      θα μου πει καποιος αν μπαινει θα μπει Pdk στη τουρμπο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jdl last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        στην 997 turbo εχει μπει??
                                        γιατι μια απλη carrera s δεν εχει και τοση ροπη, η cayman s επισης δεν εχει πολλη , με ενδιαφερει τι γινεται στο κτηνος
                                        αν το εχουν βαλει στη τουρμπο και σου λενε κανε εκκινησεις ελευθερα μαγκια τους και εχεις απολυτο δικο, αλλα με ουτε 40 κιλα ροπης σιγα τα αυγα που ειναι ανθεκτικο το pdk (ωστε να κατακρινουμε το gtr)

                                        Είδες φτάνουμε κάπου τώρα , στην νέα 997 Turbo μοντέλο του 2010 μπαίνει πια το νέο PDK το οποίο διαχειρίζεται 500 άλογα και 70 κιλά ροπής.
                                        O λόγος που το είχαν καθυστερήσει οι Γερμανοί ήταν για να μπορεί άφοβα να αντέχει την παραπάνω δύναμη χωρίς σπασίματα και ανακλήσεις και τις λοιπές αστειότητες που προβάλει η Nissan.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ωραια τοτε εχεις δικιο

                                          αλλωστε εγω παντα προτιμουσα την 997 απο το gtr

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            H Porsche δεν έχει κάνει ποτέ ανακλήσεις;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 129 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr