-
Enlighten me Master!!! Αμα μπορείς με λογικά επιχειρήματα φυσικά..
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Enlighten me Master!!! Αμα μπορείς με λογικά επιχειρήματα φυσικά..Εντελώς φιλικά, ενώ δεν το έχεις σε επίπεδο στοιχειωδών γνώσεων γίνεσαι δηκτικός.
Eίμαστε όμως τελείως off topic και δεν χρειάζονται προσωπικές αντιπαραθέσεις, αν χρειάζεσαι κάτι συγκεκριμένο να μάθεις και μπορώ να βοηθήσω ευχαρίστως, στείλε μου pm. -
Περίπου τετοια απάντηση περίμενα και γώ. Και συγνωμή που έγινα δεικτικός. Είμουν ο μόνος. Τη στιγμή που δεν το κατέχω κιόλας
Το inbox μου έχει χώρο. Πολύ θα χαρώ να λάβω απαντήσεις. Σε διαβεβαιώνω πως ευχαριστως θα παραδεχθώ τα λάθη μου αν μου υποδειχθούν και υποστηριχθούν με λογικά και ευρέως αποδεκτα επιχειρήματα
-
Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες? -
Δεν νομίζω καθώς δεν αποδεικνύεται καν ότι το αυτοκίνητο είναι ελαττωματικό και μη επισκευάσιμο.
Άλλωστε η αντικατάσταση γίνεται προληπτικά για να μην υπάρχει πρόβλημα στο μέλλον. Δεν νομίζω πως μπορεί να σταθεί τέτοιο αίτημα.
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες?Θα μπορούσε να το κάνει ίσως, αν του έσπαγε το μοτέρ πριν την αντικατάσταση κινητήρα. Από τη στιγμή που η Nissan έχει μεριμνήσει εκ προοιμίου για την αντικατάσταση του μοτέρ σε 100% λειτουργικό όχημα, προσφέροντας ουσιαστικά εκ νέου ένα ολοκαίνουριο μηχανικά αυτοκίνητο, δεν νομίζω να σταθεί η απαίτηση.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες?Θα μπορούσε να το κάνει ίσως, αν του έσπαγε το μοτέρ πριν την αντικατάσταση κινητήρα. Από τη στιγμή που η Nissan έχει μεριμνήσει εκ προοιμίου για την αντικατάσταση του μοτέρ σε 100% λειτουργικό όχημα, προσφέροντας ουσιαστικά εκ νέου ένα ολοκαίνουριο μηχανικά αυτοκίνητο, δεν νομίζω να σταθεί η απαίτηση.
Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
Θα ηθελα να βαλω στο τραπεζι ενα νομικο ερωτημα..
Αν καποιος ιδιοκτητης δεν δεχθει να γινει η αντικατασταση του κινητηρα και απαιτησει αντιστροφη της πωλησης εχει ελπιδες?σκέφτεσαι αυτό το ενδεχόμενο??
-
Δε νομίζω να αναφέρεται στον εαυτό του ο φίλος sign-b.
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
αρα ο,τι πληρωσεις παιρνεις?? δε νομιζω
Αγορίνα δεν έχω πρόθεση αντιπαράθεσης, το ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ αφορούσε αποκλειστικά το ίδιο προιόν και όχι την πολιτική της NISSAN.
Φαντάσου τι θα γινόταν αν η νέα 911 Τurbo με τo PDK έβγαζε ανακοίνωση ότι το κιβώτιο σπάει κατά την εκκίνηση και μάλιστα θα σε πετάει και εκτός εγγύησης αν βγάλεις έξω όλα τα ηλεκτρονικά, και φαντάσου στο καπάκι να έκανε ανάκληση για αλλαγή του κινητήρα λόγω αστοχίας.
Ξέρω το σενάριο αυτό είναι επιστημονικής φαντασίας, όπως όμως επιστημονικής φαντασίας αποδεικνύεται ότι είναι και η υπεροχή της NISSAN έναντι της PORSCHE.
Πρόσεξε δεν λέω ότι οι Ιάπωνες στερούνται τεχνογνωσίας η εφευρετικότητας αλλά η υλοποίηση τελικά θέλει χρήματα για να έχει αντοχή στόν χρόνο, αυτό τουλάχιστον φαίνεται από την μέχρι τώρα πορεία του GTR στην αγορά.κοιτα συμφωνω οτι ειναι μεγαλο φαουλ της nissan που σε πεταει εκτος εγγυησης ειτε κλεινοντας τα ηλεκτρονικα ή ακομα και αυτο με το launch cantrol
αλλα απο την αλλη ουτε τα ηλεκτρονικα θα χρειαστει να κλεισει καποιος (για να μιλησουμε λιγο σοβαρα) , ουτε το pdk θεωρω οτι θα αντεξει πολλες εκκινησεις οπως και τα περισσοτερα launch διπλου συμπλεκτη
αμα καψεις τους συμπλεκτες θα ηθελα να δω ποιος θα παει στη πορσε να του δωσουν εγγυηση , γιατι στην ουσια εκει ειναι το προβλημα και αυτο θεωρειται αναλωσιμο
στην audi παντως οποιος καιει συμπλεκτη παιρνει τα @@ μου και εκει ουτε lc σου λενε να μη χρησιμοποιεις ουτε τιποτα
αρα καλα κανουν στη nissan και σε αποτρεπουν απο το να κανεις ασκοπες εκκινησεις στα φαναρια
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αλλα απο την αλλη ουτε τα ηλεκτρονικα θα χρειαστει να κλεισει καποιος (για να μιλησουμε λιγο σοβαρα)είπαμε να μιλήσουμε σοβαρα...αλλα αυτό που το ξέρεις και το προδικάζεις?
στην audi παντως οποιος καιει συμπλεκτη παιρνει τα @@ μου και εκει ουτε lc σου λενε να μη χρησιμοποιεις ουτε τιποτα
δε νομίζω οτι αμα συμβει οτιδήποτε σε μαμα αμάξι με DSG θα πάρει τα @@ σου
-
αμα φας τους δισκους και δουν στον εγκεφαλο οτι εκανες πολλες εκκινησεις εχεις καταστραφει
(πολλους δε τους καλυπτουν επειδη μετρανε κοφτες, δεν εχει μονο η αλφα και η nissan αυτο το προνομιο )εδω αλλοι με χειροκινητα και 2000 χλμ που ειχαν ελαττωματικους δισκους , τους επρηζαν τη παναγια να τους αλλαξουν, να μη μιλησω για το χαμο με τους δισκους που εχει γινει στο δικο μου μοντελο , τον οποιο διορθωσαν μεν στα f/l , (πολλοι στα 30Κ χλμ τον ειχαν φαει τελειως και ο δικος μου ακομα οταν ειναι κρυος μπορει να παντιναρει και εχει κρατησει τοσο επειδη δε κανω πλεον εκκινησεις) , αλλα δεν φωναξαν κανεναν για ανακληση, περιμενουν να παμε να σκασουμε το 700αρι..
οσο για τα ηλεκτρονικα ειμαι 100% βεβαιος 1ον (καλα αυτο το γνωριζω) οτι σε 4κινητο δεν σε απασχολουν ιδιαιτερα και 2ον οτι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο θα εχουν και τις αναλογες ζμπορ ρυθμισεις και οπως και στις ferrari πιο καλο θα σου κανουν παρα κακο
τωρα αμα θες να γυριζεις γυρω απο πλατειες μπορει οντως να χεις προβλημα
συνεχιζω και το θεωρω απαραδεκτο , απλα δεν εγινε και κανα μεγαλο κακο
-
Το συνεχίζω γιατί η εγώ δεν έχω καταλάβει η εσύ, οπότε να βρούμε την άκρη, άλλο πράγμα το δίσκο πλάτώ που από όλες τις εταιρείες θεωρούνται και είναι αναλώσιμα (το βολάν πάραυτα έχει εγγύηση και δεν θεωρήται αναλώσιμο) και άλλο πράγμα το κιβώτιο ταχυτήτων.
Στο NISSAN το κιβώτιο ΣΠΑΕΙ δεν μίλησε κανείς για συμπλέκτες και αναλώσιμα αλλά για το ίδιο το κιβώτιο.
Άρα τι μου λες για την Porsche και τον συμπλέκτη, αν τον κάψεις (δίσκο - πλατώ) θα το θεωρήσουν αναλώσιμο και πιθανότατα θα το πληρώσεις, αλλά το PDK δεν θα σπάσει.
Ελπίζω να συνενοηθούμε. -
Αυτή η **boltαρισμένη **σιγουριά του Έλληνα να τα μηδενίζει όλα...
-
καταλαβαινω απολυτα τι θες να πεις, απλα δεν ηξερα οτι το προβλημα ειναι οτι σπαει το κιβωτιο θεωρουσα μονο οτι περιοριζεται στο συμπλεκτη
βεβαια εδω εχουμε τα εξης θεματα, τα περισσοτερα διπλου συμπλεκτη δεν ειναι εξισου ανθεκτικα με τα τα χειροκινητα ή αλλα αυτοματα (ακομα και αν μιλαμε για το ιδιο μοντελο)
δεν ξερω το γιατι αλλα δεν ειναιυπαρχει μονο μια εξαιρεση (αλλα θα μου πεις οτι εκει παει ο κουκος αηδονι), η veyron
τα pdk δεν εχω δει τι ροπες διαχειριζονται και τι κανουν γενικως
στην 997 turbo εχει μπει??
γιατι μια απλη carrera s δεν εχει και τοση ροπη, η cayman s επισης δεν εχει πολλη , με ενδιαφερει τι γινεται στο κτηνος
αν το εχουν βαλει στη τουρμπο και σου λενε κανε εκκινησεις ελευθερα μαγκια τους και εχεις απολυτο δικο, αλλα με ουτε 40 κιλα ροπης σιγα τα αυγα που ειναι ανθεκτικο το pdk (ωστε να κατακρινουμε το gtr)
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Το συνεχίζω γιατί η εγώ δεν έχω καταλάβει η εσύ, οπότε να βρούμε την άκρη, άλλο πράγμα το δίσκο πλάτώ που από όλες τις εταιρείες θεωρούνται και είναι αναλώσιμα (το βολάν πάραυτα έχει εγγύηση και δεν θεωρήται αναλώσιμο) και άλλο πράγμα το κιβώτιο ταχυτήτων.
Στο NISSAN το κιβώτιο ΣΠΑΕΙ δεν μίλησε κανείς για συμπλέκτες και αναλώσιμα αλλά για το ίδιο το κιβώτιο.
Άρα τι μου λες για την Porsche και τον συμπλέκτη, αν τον κάψεις (δίσκο - πλατώ) θα το θεωρήσουν αναλώσιμο και πιθανότατα θα το πληρώσεις, αλλά το PDK δεν θα σπάσει.
Ελπίζω να συνενοηθούμε.Για να το λες εσυ κατι θα ξερεις...Ρωτα μονο σε χερια ποιων και με τι χρηση μπορει να εχει γινει κατι τετοιο...
Καλο θα ειναι οταν λεμε ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ, να τεκμηριωνουμε, συμφωνα με τις περιστασεις
και οχι να επιμενουμε χωρις εστω καποια αναλυτικοτερη τοποθετηση... -
θα μου πει καποιος αν μπαινει θα μπει Pdk στη τουρμπο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στην 997 turbo εχει μπει??
γιατι μια απλη carrera s δεν εχει και τοση ροπη, η cayman s επισης δεν εχει πολλη , με ενδιαφερει τι γινεται στο κτηνος
αν το εχουν βαλει στη τουρμπο και σου λενε κανε εκκινησεις ελευθερα μαγκια τους και εχεις απολυτο δικο, αλλα με ουτε 40 κιλα ροπης σιγα τα αυγα που ειναι ανθεκτικο το pdk (ωστε να κατακρινουμε το gtr)Είδες φτάνουμε κάπου τώρα , στην νέα 997 Turbo μοντέλο του 2010 μπαίνει πια το νέο PDK το οποίο διαχειρίζεται 500 άλογα και 70 κιλά ροπής.
O λόγος που το είχαν καθυστερήσει οι Γερμανοί ήταν για να μπορεί άφοβα να αντέχει την παραπάνω δύναμη χωρίς σπασίματα και ανακλήσεις και τις λοιπές αστειότητες που προβάλει η Nissan. -
ωραια τοτε εχεις δικιο
αλλωστε εγω παντα προτιμουσα την 997 απο το gtr
-
H Porsche δεν έχει κάνει ποτέ ανακλήσεις;
Nissan GT-R