αμα μιλαμε για ενα καθημερινο αυτοκινητο (δηλαδη οχι σπορ), δε βρισκω το προβλημα να ψοφαει ψηλα αλλα να δινει αλογα χαμηλα
δηλαδη ο twin spark που ηθελε στροφαρισμα για να παει σε καθημερινες συνθηκες ηταν καλυτερος?
ή ακομα και μια μιτο που ψοφαει ψηλα και θα φανει η πτωση της αποδοσης αφου απο κει που πηγαινες σα 2λιτρο+ και ξαφνικα επιστρεφεις στη πραγματικοτητα των 1400 κεκ δε μπορεις να αρνηθεις οτι τελικα δουλευει μια χαρα αυτο το συνολο
εχεις δυναμη και κοντα στον κοφτη ή στο κατω κατω σε καμια μεγαλη ταχυτητα ισως χρειαστει να αλλαξεις λιγο νωριτερα δε χαλασε ο κοσμος, αν σκεφτεις τι ησουν και τι εγινες για τα κυβικα σου
παντως σου ξαναθυμιζω υπαρχουν και σπορ τουρμπατα που δεν ψοφανε ουτε λιγο ψηλα, οπως επισης σου θυμιζω οτι οσο πιο πολλα αλογα στο λιτρο εχεις τοσο πιο πολυ θα φαινεται η διαφορα στη περιοχη που δουλευει το τουρμπο , χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι το αυτοκινητο ψοφαει αλλα οτι σου δινει αυτη την αισθηση η ξαφνικη πτωση ροπης που πριν απο λιγο κοροιδευες
απο την αλλη μπορεις να εχεις μια μεγαλη τουρμπινα και να τα δινεις ολα ψηλα οπως το abarth ss και να δινεις πολλα
σε τετοιες υλοποιησεις ακομα και αν χανεις σε 'καθημερινοτητα' , σε σπορ οδηγηση μη μου πεις οτι εχεις παραπονο
μονο το θεμα γραμμικοτητας να καταλαβω , γιατι οτιδηποτε αλλο στην ελλαδα οπου με 2 λιτρα θεωρεισαι πλουσιος οχι δεν τον καταλαβαινω
και μη μου λες για παλιες 3λιτρες αλφα , γιατι αυτες ηταν εξωφρενικα ακριβες και αφορουσαν λιγους
ο κοσμος τοτε αντε να επαιρνε μια 33 1400 που ναι μεν εδινε τουλαχιστον +10 αλογα απο τον ανταγωνισμο αλλα μεχρι εκει.. ουτε 100 αλογα και πολλα τους ηταν και ελεγαν τι γρηγορη αμαξαρα που εχουν κι απο πανω..
σημερα ο ιδιος κοσμος παιρνει ενα Mito και εχει οντως γρηγορη αμαξαρα