-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
75 άλογα εγώ ξεκίνησα με 34 !!!!!
Ποιος ομως ηταν ο μεσος ορος ιπποδυναμεων στα μεσα αυτοκινητα?
-
Αν λοιπόν δεχτούμε την επιλογή μάρκας μοντέλου έκδοσης σαν μονόδρομο τότε ναι τραβάει φτιάξιμο. Και εννοείται ότι όσο το ζορίζεις τόσο λιγότερο θα κρατήσει.... Αλλά δεν υπάρχει συγκεκριμένο όριο ούτε καμπύλη που να συσχετίζει την μείωση χλμ με την αύξηση ισχύος... Οπότε η ψυχρή αλήθεια είναι ότι κανένας δεν μπορεί να σου πει πόσο λιγότερα χλμ ή πόσο περισσότερα προβλήματα θα έχεις με ένα πειραγμένο κινητήρα. Βάλε λίγο την κοινή λογική και αποφάσισε....
Αφού λοιπόν θεωρώ ότι τελειώσαμε με αυτό πάμε παρακάτω. Θα έλεγα να μην το κάνεις από την αρχή αλλά να περιμένεις λίγο να βγουν μερικοί βελτιωτές ώστε να επιλέξεις την πιο κατάλληλη βελτίωση. ... εφόσον βέβαια κρίνεις ότι την χρειάζεσαι.Από 34 άλογα κι εγώ... σκαθάρι. Που είχε τη διπλή ροπή και στις μισές στροφές από το 2CV (κινητήρας σαν του Visa αλλά πιο ασθενής )
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Και με το δικιο σου ειναι σκανδαλιστικο...
Εμ δεν ειναι και λιγο να αρχιζουν να ζητανε ολοι ιπποδυναμεις, δεν ειρωνευομαι αλλα και εγω πριν 2 χρονια ξεκινησα με ενα Ιμπιζακι με 75 αλογα και βρεθηκα να ειμαι με μερκ στα 163 αλογα, ουτε αυξηση ιπποδυναμης ζητουσα, ουτε κοιταζα το γαιδαρο στα δοντια επειδη μου το χαριζανε!
75 άλογα εγώ ξεκίνησα με 34 !!!!!
Δηλαδη εγω που ξεκινησα με 60 ,που ειχε το πουντακι που ειχα πριν, να ελπιζω σε κατι καλυτερο απο αυτο που εχεις για avatar καπου αργοτερα στο μελλον;
-
Ο χρήστης m4ni4c έγραψε:
Τι ηλικία έχεις ? Ποιά η εμπειρία σου πίσω από το τιμόνι ?
Αρχικά, να αναφέρω και πάλι ότι το αμαξάκι δεν το αγοράζω εγώ, και δεν μπορώ να επιβάλλω τα δικά μου γούστα. Αν έπερνα δικό μου αυτοκίνητο με δικά μου γούστα ίσως να μην εξέταζα καν το συγκεκρίμενο ως επιλογή. Sv2, είμαι 21 (πιτσιρικάς ) και πάνω κάτω έχω κάνει καμιά 50ριά χιλιάδες χιλιόμετρα, με το γρηγορότερο αμάξι που έχω οδηγησει (τώρα αν έτυχε να προχωρήσω 1 χιλιόμετρο μια carerra turbo s δε πιάνεται) να είναι το αμέσως προηγούμενο Golf GTI edition 30 με τα 230 άλογα. Δεν ψάχνω για το super duper αμάξι να τους πατάει όλους στα λιμανάκια ή στα φανάρια, ούτε προσπαθω να κάνω το συγεκριμένο κάτι τέτοιο (που δε γινεται κιόλας). Απλά θέλω όταν πατάω γκάζι να μη ξενερώνω, να θέλω να κάνω μία προσπέραση και να μη δημιουργώ τρενάκι στην αριστερή λωρίδα...
Συνομιλικοι ειμαστε σχεδον Ενταξει 105 αλογα ειναι οποτε μια χαρα πηγαινει, μην σκας!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Και με το δικιο σου ειναι σκανδαλιστικο...
Εμ δεν ειναι και λιγο να αρχιζουν να ζητανε ολοι ιπποδυναμεις, δεν ειρωνευομαι αλλα και εγω πριν 2 χρονια ξεκινησα με ενα Ιμπιζακι με 75 αλογα και βρεθηκα να ειμαι με μερκ στα 163 αλογα, ουτε αυξηση ιπποδυναμης ζητουσα, ουτε κοιταζα το γαιδαρο στα δοντια επειδη μου το χαριζανε!
75 άλογα εγώ ξεκίνησα με 34 !!!!!
Δηλαδη εγω που ξεκινησα με 60 ,που ειχε το πουντακι που ειχα πριν, να ελπιζω σε κατι καλυτερο απο αυτο που εχεις για avatar καπου αργοτερα στο μελλον; :
Ναι!
-
Ο χρήστης m4ni4c έγραψε:
Απλά θέλω όταν πατάω γκάζι να μη ξενερώνω, να θέλω να κάνω μία προσπέραση και να μη δημιουργώ τρενάκι στην αριστερή λωρίδα...Αυτο εξαρταται απο εσενα.
Προσωπικα, με οποιοδηποτε αμαξι, σπανια ξενερωνω και ακομα πιο σπανια δημιουργω τρενακι στην αριστερη.
Γνωριζω πανω-κατω τις δυνατοτητες του εκαστοτε αμαξιου και οδηγαω αναλογα.Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις μέχρι τώρα, αλλά παραμένω μπερδεμένος
Θα ελεγα πως δεν εισαι μπερδεμενος, αλλα κ@υλ@μενος.
Το Polo μια χαρα αμαξι ειναι,αλλα φυσικα δε θα το παρει κανεις για το 0-100 του, ουτε για το στριψιμο του.
Παρ'το με το καλο και οταν μαθεις να το πας 'μαλλιοκουβαρα' και εξαντλησεις τις δυνατοτητες του, βλεπεις τι θα κανεις. -
Να 'στε καλα ρε παιδια.Εγω να ξερετε παντως δεν θα σας ξεχασω και οποτε θελετε θα σας πηγαινω και βολτα
-
Ενοείται ότι δεν προκείται να κάνω τίποτα απ' την αρχή... Αλλά ρε παιδία είστε κακόι μαζι μου... Τα σχόλια περι καταναλωσης κλπ.. Μένω με γονείς, οπότε ένας μισθός 8ώρου μου φτάνει για να δίνω και λίγο παραπάνω για τις βενζίνες, που όμως όπως είπα και πριν, ανα περίπτωση δεν ισχύει πάντα ότι ένα πιο δυνατό αυτοκίνητο καίει παραπάνω. Αυτό εξαρτάται απο τον οδηγό και τις διαθέσεις του. Μου αρέσει η οδήγηση, οπότε το να δίνω κάτι παραπάνω για να κάνω κάτι που μου αρέσει δενμου φαίνεται και τόσο τραγικό, ειδικά όταν στην παρουσα φάση της ζωής μου βγάζω πιο πολλά απο όσα ξοδεύω... Ποο δεν έχει ελληνικούς χαρακτήρες πάνω στο keyboard και μπερδευομαι και κάνω 2 ώρες να γραψω χιχι
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Να 'στε καλα ρε παιδια.Εγω να ξερετε παντως δεν θα σας ξεχασω και οποτε θελετε θα σας πηγαινω και βολτα -
Θα σου ελεγα οτι τα TSI ειναι απο τους πιο βελτιωσιμους κινητηρες στην αγορα εφοσον μιλουσαμε για αλλα κυβικα, με τα 1.2 κυβικα (που με παραπεμπουν σε charade 1000 turbo) σε καθε πιθανοτητα βελτιωσης θα εισαι με την ταυτοτητα στο στομα.
Παντως ενα καλο προγραμματακι δεν θα του κανει κακο, παντα απο επωνυμο βελτιωτη στα VAG γιατι ο κινητηρας ειναι νεος στην αγορα. -
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
Θα σου ελεγα οτι τα TSI ειναι απο τους πιο βελτιωσιμους κινητηρες στην αγορα εφοσον μιλουσαμε για αλλα κυβικα, με τα 1.2 κυβικα (που με παραπεμπουν σε charade 1000 turbo) σε καθε πιθανοτητα βελτιωσης θα εισαι με την ταυτοτητα στο στομα.
Παντως ενα καλο προγραμματακι δεν θα του κανει κακο, παντα απο επωνυμο βελτιωτη στα VAG γιατι ο κινητηρας ειναι νεος στην αγορα.Αυτό το 'σε καθε πιθανοτητα βελτιωσης θα εισαι με την ταυτοτητα στο στομα' δε το 'πιασα, αλλά δε πειράζει κατάλαβα τι εννοείς Ενοείται οτί δε θα πήγαινα να το φτιαξώ στο μπαρμπα-μήτσο Για ABT σκεφτόμουν αν τελικά κάνω κάτι. Από όσα έχω δει απο αυτούς κάνουν θαύματα σε VW και μάλιστα αξιόπιστη δουλεία σε βάθος χρόνου.
-
Μην πετάτε τα χρήματά σας σε χαζομάρες. Για λίγους ίππους παραπάνω η ABT (μόνο για χαρτογράφηση) θα σου ζητήσει 1000αρικο+.
Αν θες κάτι πιο γρήγορο ή περίμενε το Polo GTI ή πάρε Ibiza 1.4 150ps FR DSG.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μην πετάτε τα χρήματά σας σε χαζομάρες. Για λίγους ίππους παραπάνω η ABT (μόνο για χαρτογράφηση) θα σου ζητήσει 1000αρικο+.Αν θες κάτι πιο γρήγορο ή περίμενε το Polo GTI ή πάρε Ibiza 1.4 150ps FR DSG.
+1
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μην πετάτε τα χρήματά σας σε χαζομάρες. Για λίγους ίππους παραπάνω η ABT (μόνο για χαρτογράφηση) θα σου ζητήσει 1000αρικο+.Αν θες κάτι πιο γρήγορο ή περίμενε το Polo GTI ή πάρε Ibiza 1.4 150ps FR DSG.
+1
+1
_
-
Mια χαρα γρηγορα παει το polo. Μην ξεχνατε οτι ειναι μονο 1.2 κυβικα!Τον ιδιο κινητητρα φοραει το Yeti και δυναμομετρηθηκε 122 αλογα και 21 κιλα ροπη! Αν ειναι παρτο με το DSG7 και οχι θα κανεις τρενακι στην αριστερη, αλλα θα σε βλεπουν με κυαλια! Εδω που τα λεμε ολο για το 0-100 λετε. Εχετε δει καθολου τις ρεπριζ ειδικα με το DSG7???? Σφαιρα παει το αμαξακι!!!!
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Mια χαρα γρηγορα παει το polo. Μην ξεχνατε οτι ειναι μονο 1.2 κυβικα!Τον ιδιο κινητητρα φοραει το Yeti και δυναμομετρηθηκε 122 αλογα και 21 κιλα ροπη! Αν ειναι παρτο με το DSG7 και οχι θα κανεις τρενακι στην αριστερη, αλλα θα σε βλεπουν με κυαλια! Εδω που τα λεμε ολο για το 0-100 λετε. Εχετε δει καθολου τις ρεπριζ ειδικα με το DSG7???? Σφαιρα παει το αμαξακι!!!!0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1
60-100 χλμ./ώρα με kickdown 5,5
80-120 χλμ./ώρα με kickdown 7,4
απλα κορυφαιο... -
απο ποτε τα 0-100 γυρω στα 10'' ειναι αργα;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
απο ποτε τα 0-100 γυρω στα 10'' ειναι αργα;έχουμε χάσει το μέτρο.
Μια χαρά καταπληκτικό είναι το 0-100.
Λίγα αμάξια* έχουν κάτω από 10sec 0-100km/h.*μην κοιτάτε το κατάλογο του εκάστοτε περιοδικού, αλλά πόσα αμάξια κυκλοφορούν στο δρόμο.Μία γραμμή στον πίνακα πιάνει και το polo και μία γραμμή πιάνει και η (οποιαδήποτε) ferrari.
-
Δεν θα το πάρετε και για κόντρες από το φανάρι ή πατώντας ρολλαριστοί!
Πιστεύω μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε στροφοδιαδρομή (από στήσιμο βέβαια δεν ξέρω), σπιρτόζικα στην πόλη και άνετα σε ταξίδι, που υπερκαλύπτει αυτα που θα περίμενες από ένα αμάξι 1200 κυβικών.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Και γω με 45. Σε όλα σχεδόν τα χιονοδρομικά πήγα
Τώρα όλα μου φαίνονται γρήγορα.Αχχχχ... ηρωικό VW Kolo 1.05 με τον κινητήρα που πρωτοφόρεσε το Golf I το 1974...
Το δικό μας ήταν η βασική έκδοση... Είχε έξτρα ράδιο δώρο της αντιπροσωπίας...
Τέλος το
Βασικά για βελτίωση σε VW υπάρχουν συγκεκριμένοι βελτιωτικοί οίκοι που ασχολούνται και έχουν πολύ καλό όνομα. ΑΒΤ, ΜΤΜ.
Αυτό βεβαίως μόνο εφόσον είπες ότι δεν υπάρχει δυνατότητα για επιλογή άλλου αμαξιού. Αν υπάρχει κοίτα κατά την Ισπανία, που με τα ίδια λεφτά παίρνεις 150 άλογα με DSG7...
Νέο Polo 1.2 TSI, τραβάει φτιάξιμο?