Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία για A/C
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορία για A/C
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    35
    189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos7 last edited by

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Πατινάρει ο ιμάντας μήπως?

      θεωρω οτι αυτο θα το έκανε και χωρις τον κλιματισμο ανοικτο. κανω λαθος?μαλλον θα τους επισκεφθω για να σιγουρευτουμε κιολας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dog80 last edited by

        Ο χρήστης nikos7 έγραψε:

        Πατινάρει ο ιμάντας μήπως?

        θεωρω οτι αυτο θα το έκανε και χωρις τον κλιματισμο ανοικτο. κανω λαθος?μαλλον θα τους επισκεφθω για να σιγουρευτουμε κιολας..

        Η τροχαλία του A/C γυρνάει συνέχεια μαζί με τη μηχανή, είτε αυτό είναι αναμμένο είτε όχι. Όταν είναι σβηστό, η τροχαλία γυρνά ελεύθερα χωρίς κανένα φορτίο.

        Όταν είναι αναμένο όμως, το φορτίο αυξάνεται σημαντικά και άν ο ιμάντας είναι φθαρμένος ή έχει λασκάρει, τότε αρχίζει να πατινάρει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Αν πατινάρει ο ιμάντας δεν θα κάνει γκρου γκρου όπως μας είπε ο φίλος μας αλλά θα στρίγκλιζε κατά την ολίσθηση.
          Διαγνώσεις βλαβών με περιγραφές του τύπου γκρου, τσαφ, τσουφ, μπουμ, γλουκ δυστυχώς είναι σχεδόν αδύνατες και παρακινδυνευμένες. Το καλύτερο είναι να το δει από κοντά εξειδικευμένος μηχανικός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • E
            ermis3 last edited by

            Να προσθέσω ότι ο λόγος που πρέπει να κλείνουμε το κλιματιστικό τουλάχιστον 5 με 10 δευτερόλεπτα πριν σβήσουμε τον κινητήρα είναι για να εκτονώνεται η πίεση στο κύκλωμα του κλιματισμού.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • D
              dimitrios2004 last edited by

              Άν το κλιματιστικό πρέπει να το ανοίγουμε λίγα δευτερόλεπτα αφότου ξεκινήσουμε το αυτοκίνητο, και να το κλεινουμε λιγα δευτερόλεπτα πριν το σβήσουμε, τότε γιατι αρκετές εταιρείες πλέον έχουν αυτόματο με το που ξεκινάς το αυτοκίνητο να ανοίγει το a/c kai na σβήνει με το που το σβήνεις;

              Δίνουν πάντα την δυνατότητα να το απενεργοποιήσεις απο επιλογή αυτό, αλλα μου κάνει εντύπωση που ο κατασκευαστής το προτιμάει έτσι...

              Ίσως και να είναι θέμα marketing απο την άλλη για περισσότερη ευκολία του οδηγού.

              Δημήτρης

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                sharpshooter last edited by

                Άλλη μία απορία σχετικά με A/C.
                Το καλοκαιράκι, όταν κλείνω το A/C και επιστρέφω μετά από καμιά ώρα στο παρπρίζ υπάρχει θολούρα στο σημείο που είναι η αεραγωγοί. Επίσης όταν το ξαναλειτουργώ, ο αέρας που βγάζει είναι καυτός (στην κυριολεξία).
                Το μεν πρώτο πρέπει να οφείλεται στην υγρασία (αν και τα κλιματιστικά κατακρατούν την υγρασία). Το δεύτερο;; Κανένα hint;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Ο καυτος αερας προφανως ειναι για να στεγνωνει την υγρασια!

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                    Ναι μπορεί απο το computer να απενεργοποιηθεί ώστε να μήν ξεκινάει αυτόματα κάθε φορά που ξεκινάω το αυτοκίνητο, αλλά το προτιμώ να ξεκινάει. Είναι φορές που ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα έχω το a/c ανοιχτό. Βασικά μου αρέσει η ξυρασία που δημιουργεί στο χώρο του αυτοκινήτου, ειδικά όταν έξω το κλίμα είναι αρκετά υγρο.
                    Δέν θα διαφωνσω με τον Αλέξανδρο οτι ίσως να είναι πλεονασμός και να μήν προσφέρει κατι παραπάνως, αλλα το ερωτημά μου είναι κατα πόσο είναι ζημιογόνο για το αυτοκίνητο.
                    Συμφωνώ επίσης με τον Spyros οτι δεν είναι καλή ιδέα να ξεκινούμε μια συσκευή πολλές φορές (Για τον ίδιο λόγο σχεδόν ποτε δεν κλείνω το computer mou )..
                    Eιναι σχεδόν βέβαιο πχ το καλοκαίρι οτι το a/c όλοι θα το χρησιμοποιήσουμε ακομα και για μικρές αποστάσεις (πέρα απο αυτοκίνητα που το a/c δεν προλαβαίνει να προκαλέσει κρύο στιν καμπίνα).. Η ερώτηση μου περισσότερο εκεί βασιζόταν.. Στο άν ο οδηγός που το έχει μόνιμα ενεργοποιημένο μπορεί να βλάψει το όχημα.
                    Πχ έχει επιπτωση στον ίδιο τον κινητήρα;

                    Με εκτίμηση,
                    Δημητρης

                    Den katalabainw giati na to kaneis auto. Nomizw to mono pou 8a douleuei monima einai o anemistiras, afou to a/c anoigei kai klinei apo mono tou (analoga me tis apaitiseis psi3is, episis otan epitaxyneis apotoma bgainei off) opote kai na prospa8eis na to apofygeis auto 8a anoigoklinei.

                    Logiko na einai ta kinoumena meri na exoun mia sygkekrimeni diarkeia zois. An ta douleueis oli tin wra 8a f8ar8oun poli poio grigora.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • X
                      xtkz last edited by

                      Παρεν8εση(χιουμοριστικη):

                      Στο αυτοκινητο μου τρωει πολλη δυναμη το Α/C οποτε κ τελει χρεη πλεον Νιτρου.. Το εχω ανοιχτο, παταω το κουμπακι κ επιταχυνει ακαριαια.. Εχει γελιο παντως σε ε8νικες κ προσπερασεις..

                      Sorry για το off-topic..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Ο χρήστης xtkz έγραψε:
                        Παρεν8εση(χιουμοριστικη):

                        Στο αυτοκινητο μου τρωει πολλη δυναμη το Α/C οποτε κ τελει χρεη πλεον Νιτρου.. Το εχω ανοιχτο, παταω το κουμπακι κ επιταχυνει ακαριαια.. Εχει γελιο παντως σε ε8νικες κ προσπερασεις..

                        Sorry για το off-topic..

                        Μια τέτοια συνήθεια το μόνο που θα σου αποφέρει είναι πρόωρη φθορά στον συμπλέκτη σύνδεσης του κλιματιστικού σου. Καλό θα ήταν να το αποφεύγεις όταν κινείσαι με υψηλές τουλάχιστον στροφές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xtkz last edited by

                          Συχνα(ειδικα σε γρηγορες βολτες κ οχι οταν βγαινω) μενει κλειστο το A/C γιατι ειναι που ειναι στο οριο η δυναμη του αυτοκινητου, το A/C το σκοτωνει τελειως.. Γι αυτο κ η 1η κινηση που 8α κανω με το που γυρισω το καλοκαιρι ειναι να βαλω ζελατινες στα τζαμια..
                          Παντως οσες φορες ειναι ανοιχτο, ειναι αναποφευκτο το να το κλεινω στιγμιαια σε προσπερασεις κ ανηφορες.. Οποιαδηποτε φ8ορα δεν ειναι τιποτα μπροστα στην ασφαλεια..

                          Η αλλη εναλλακτικη ειναι να πηγαινω ηρεμα κ ωραια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos7 last edited by

                            ισχύει αυτό που έχω ακουσει ότι το Α/C πρεπει να τιθεται σε λειτουργία ΜΟΝΟ όταν το αμαξι δουλευει στο ρελαντι??? Αν ναι ξερει κανεισ γιατι??[/img][/url]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos7 last edited by

                              ισχύει αυτό που έχω ακουσει ότι το Α/C πρεπει να τιθεται σε λειτουργία ΜΟΝΟ όταν το αμαξι δουλευει στο ρελαντι??? Αν ναι ξερει κανεισ γιατι???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panoscorfu last edited by

                                το εχω ακουσει και εγω αυτο για ρελαντι η για πολυ χαμηλες στροφες στον κινητηρα αλλα δεν ξερω αν ισχυει. αν μπορει καποιος να μας πει. βεβαια αυτο το ειχα ακουσει για τα παλια συστηματα δεν ξερω αν εννοουν και για τα καινουργια (κλιμα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Προφανώς η οδηγία αυτή αφορούσε την προστασία του συμπλέκτη του A/C από φθορά κάτι που συμβαίνει όταν οι στροφές του κινητήρα είναι ψηλές. Δεν είναι όμως απαγορευτικό για ενεργοποίηση σε στροφές πέραν του ρελαντί. Δεν υπάρχει περίπτωση άμεσης βλάβης. Είναι κανόνας άλλωστε ότι κάθε τι που προσέχουμε να μην καταπονείται πολύ μας συντροφεύει περισσότερο καιρό απροβλημάτιστα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sharpshooter last edited by

                                    Συμφωνώ με τον Εμμανουήλ και προσθέτω ότι και ο ιμάντας θα υποφέρει λιγότερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr