-
Χαιρετισμούς σε όλους στο thread...
Μια ερωτισούλα για όσους πέρασαν τη διαδικασία αγοράς του 3008.
Εάν ήθελε κάποιος να παραγγείλει το 3008 με Νάβι, μπορεί; Προσφέρεται η οπσιόν;
Έχω ακούσει απο φίλο οτι του είπαν σε μια Πεζώ οτι δεν έχει χάρτες Ελλάδος, σε άλλη Πεζώ οτι απλώς δεν υπάρχει η οπσιόν, και σε άλλη οτι μπορούσε να το παραγγείλει...
Εσάς τι σας είπαν; Παραγγέλνεται; Δουλεύει Ελλάδα; Είναι και ο μόνος 'μαμίσιος' τρόπος για bluetooth σωστά; (κάτι σα να διάβασα εδώ ότι εξαρτάται απο την ημερομηνία παραγωγής του αμαξίου, τα καινούργια το έχουν δηλαδή με το ράδιο;)
Σας ευχαριστώ για τα φωτα σας...και για το thread...
boogaboo
-
Η κόρνα δεν πατάει πού εύκολα η είναι η ιδέα μου?
-
Ο χρήστης boogaboo έγραψε:
Χαιρετισμούς σε όλους στο thread...Μια ερωτισούλα για όσους πέρασαν τη διαδικασία αγοράς του 3008.
Εάν ήθελε κάποιος να παραγγείλει το 3008 με Νάβι, μπορεί; Προσφέρεται η οπσιόν;
Έχω ακούσει απο φίλο οτι του είπαν σε μια Πεζώ οτι δεν έχει χάρτες Ελλάδος, σε άλλη Πεζώ οτι απλώς δεν υπάρχει η οπσιόν, και σε άλλη οτι μπορούσε να το παραγγείλει...
Εσάς τι σας είπαν; Παραγγέλνεται; Δουλεύει Ελλάδα; Είναι και ο μόνος 'μαμίσιος' τρόπος για bluetooth σωστά; (κάτι σα να διάβασα εδώ ότι εξαρτάται απο την ημερομηνία παραγωγής του αμαξίου, τα καινούργια το έχουν δηλαδή με το ράδιο;)
Σας ευχαριστώ για τα φωτα σας...και για το thread...
boogaboo
Σε εμανα οτι δεν εχει χαρτες ελλαδoς ,αρα δεν δουλευει το navi, αλλα για να εχεις το dvd με
παραγγελία έρχεται στην ελλαδα κόστος 3000€
και χρόνο παραδωσεις 5 μηνες + σύμφωνα με το Γαλλικο forum τις PEUGEOT γιατι εδώ θα σου πουν 3 μηνες σίγουρα.
τη εψαξα και εγω αλλα 3000€ + 5 μηνες παραδωση δεν λεει....... -
οι 5 μηνες υπερβολη ειναι, οι 3 ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα...
το navi εχει χαρτες navteq αν δεν κανω λαθος. εχει καλυψη ελλαδας ως ενα βαθμο, αλλα μεχρι προτεινος περιμεναν 'καλη' αναβαθμιση, δεν ξερω τι εγινε τελικα.
Παντως, μεχρι τωρα ήξερα ότι το bluetooth module είναι πρόσθετο στο RD4, άρα θεωρητικά μπορείτε να το βάλετε όποτε θέλετε. Έχει αλλάξει κάτι και είναι integral στην πηγή πχ;
-
Σ αυτα τα συστηματα τα εργοστασιακα δεν υπαρχει δυνατοτητα να περασεις τους χαρτες της ελλαδας απο dvd? Αφου υπαρχουν ευρεως οι χαρτες, σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι που θα ειναι συμβατοι με το συστημα που χρησιμοποιει οι Peugeot
-
Για όσους δεν το έμαθαν και για όλους τους νυν αλλά και υποψήφιους κατόχους του 3008 σας παραθέτω το παρακάτων από το αγγλικό what car:
The Car of the Year 2010
Peugeot 3008 1.6 THP 150 Sport
List price £18,399
Target price £17,504If one thing marks out every one of our 42 cars of the year, it’s clever thinking. Whether it’s a case of recognising a new niche and exploiting the opportunity, or finding a smart new way to fold down the rear seats, clever thinking makes for a hugely desirable car.
That’s what the Peugeot 3008, our 2010 Car of the Year, is all about. Nissan might argue that its Qashqai ignited the new breed of crossover, but Peugeot has taken the idea and run with it – and it’s running very well.
The 3008 may not be pretty, but it has the rugged looks that will tempt people out of their 4x4s (although punitive running costs are doing a pretty good job of that, too).
If the outside isn’t that attractive, the interior is far more appealing: made with high-quality materials and styled in a striking and user-friendly fashion. It’s spacious, too, with all the room inside that a modern family should need.
Some of the features you can get on the 3008 are a delight – for example, the full-length glass roof, the head-up display and the massive cooled storage bin between the front seats.
Sure, some of these are found only on the top-specification models, or on the options list, but the rest of the car that comes as standard is pretty clever, too. The rear seats fold flat at the pull of a lever in the boot and the false cargo bay floor means you can get a long or a tall load in.
The 3008 is comfortable to drive and be driven in, it’s keenly priced and affordable to run. It ticks the green box and will be even more environmentally friendly when the hybrid versions turn up in a couple of years.
So 2010 is the year of the 3008 – clever thinking and ultra-desirable, it’s another brilliant Car of the Year.
-
Καλα τωρα μπηκε το 2010 ποτε προλαβαν και το εβγαλαν αυτοκινητο της χρονιας? Το ιδιο λεει και στην διαφημιση για το Yeti νομιζω αλλα μαλλον ειναι απο αλλο περιοδικο.
-
το Yeti ειναι το ευρωπαικο αυτοκινητο του 2010. Το Peugeot 3008 βγηκε αυτοκινητο της χρονιας για την Bρετανια οπως εδω στην Eλλαδα νομιζω βγαλανε το polo...
-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
Να μην ξεχάσω, έχω φτιάξει στο Facebook μια ομάδα: Peugeot 3008 Greece http://www.facebook.com/home.php?#/grou ... 7657176679. Όποιος μπορεί ας γίνει μέλος για να γνωριζόμαστε σιγά σιγά και να κανονίσουμε κάποια στιγμή κάποια καλή βόλτα και συνάντηση…. Δεν θα αφήσουμε τα nissan qashqai να μας φάνε με τα club τους…
εγινα ηδη μελος!!!
και για να μη ξεχασω,σημερα ρωτησα στη lion για usb box και μου ειπαν 170 ευρω με την τοποθετηση
μαλλον θα το βαλω αλλα θα επιδιωξω να μου το κανουν δωρο!!! -
Θα ηθελα να διατυπωσω μια αποψη και θα ηθελα να μου πειτε αν ειναι ο σωστος τροπος οδηγησης με αυτο το αυτοκινητο σε συνθηκες χιονιου
Τις επομενες μερες αναμενονται πολλα χιονια και ιδιαιτερα στη βορειο ελλαδα..και τυγχανει να δουλευω στο βοριοτερο μερος του Ν. Κιλκις.
Καταρχην να πω πως οι αλυσιδες ειναι το καλυτερο προφανως για χιονι
Επιπλεον το 3008 δεν ειναι τετρακινητι ..αρα δε βοηθαει σε τετοιες συνθηκες
Εχει ομως grip control και M+S λαστιχα (τουλαχιστον το δικο μου).
Αν θυμαμε καλα στα διαφορα modes του grip control μεταφερεται ισχυς ως και 95% στον εναν τροχο (αυτον που εχει προσφυση).
Με αυτη τη σκεψη εχουμε τα παρακατω:- Αν δεν εχει πιασει πολυ χιονι κατω και ειναι καλοπατημενο..νερομενο...παταμε εκει
- Αν ειναι παντου ομοιομορφα πατημενο ..προφανως δεν εχει αξια να επιλεξουμε καποιο 'μονοπατι'
- Αν εχει δημιουργηθει μια γραμμη πατημενη...παγωμενη ομως τοτε προφανως υπαρχει πανω σε αυτην ελλειψη προσφυσης...Και εδω ειναι το ερωτημα μου...Δε θα ηταν καλο τουλαχιστον ενας εκ των τροχων να παταει εκτος της γραμμης..σε φρεσκο-απατητο χιονι που προσφερει καποιου ειδους προσφυση (θεωρωντας παντα οτι υπαρχουν τα m+s λαστιχα και η μεταφορα ισχυος στον τροχο με τη καλυτερη προσφυση) ?
Επαναλμβανω το παραπανω ερωτημα αφορα την οδηγηση σε 3008 με grip control πακετο.
Και μια 2η ερωτηση...στα περισσοτερα αυτοκινητα προτεινουν την απενεργοποιηση του ESP αν φορεθουν αλυσιδες. Και το 3008 (με ή χωρις grip control) στην ιδια κατηγορια εμπιπτει ?
Οταν τους ρωτησα δεν ηξεραν να μου πουν ..απλα πεταξαν οτι αρκουν τα λαστιχα του και το grip control (που ειναι λαθος) ...προσπαθουσαν να καλυψουν την αγνοια τους (το πηρα και απο τους πρωτους..τελη μαϊου). -
Ο χρήστης tiniakos31 έγραψε:
Η κόρνα δεν πατάει πού εύκολα η είναι η ιδέα μου?Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα… Πρέπει να βαράω μπουνιές το τιμόνι κάθε φορά που θέλω να κορνάρω ??
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Παντως, μεχρι τωρα ήξερα ότι το bluetooth module είναι πρόσθετο στο RD4, άρα θεωρητικά μπορείτε να το βάλετε όποτε θέλετε. Έχει αλλάξει κάτι και είναι integral στην πηγή πχ;
Έψαξα και βρηκα αυτές της τιμες
bluetooth car kit για το 3008 για να δουλευει με το εργοστασιακο cd και το Χειριστήριο στο τιμόνι 300 €
To USB Box 145€ -
Premium Pack ή απλό Premium; Αξίζει τα λεφτά του το PP; Τι θα λέγατε για το λευκό;
-
Ο χρήστης ΣΤΑΥΡΑΚΑΣ έγραψε:
Premium Pack ή απλό Premium; Αξίζει τα λεφτά του το PP; Τι θα λέγατε για το λευκό;Ένα από τα χρώματα που σκεφτόμουνα αλλά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, νομίζω θα του πάει (αυτά βέβαια είναι και υποκειμενικά).
-
Δοκιμασα να πατησω την κορνα και δεν ειδα καμια δυσκολια .Απλα την παταω στις ακρες οχι στην μεση.
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Premium Pack ή απλό Premium; Αξίζει τα λεφτά του το PP; Τι θα λέγατε για το λευκό;
Ένα από τα χρώματα που σκεφτόμουνα αλλά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, νομίζω θα του πάει (αυτά βέβαια είναι και υποκειμενικά).
Χθες είδα στο δρόμο ένα λευκό. Το δείχνει τεράστιο αλλά και πολύ όμορφο μπροστά!
-
Ο χρήστης Petros S. έγραψε:
Η κόρνα δεν πατάει πού εύκολα η είναι η ιδέα μου?
Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα… Πρέπει να βαράω μπουνιές το τιμόνι κάθε φορά που θέλω να κορνάρω ??
Τινιακέ, συνέχισε να βαράς μπουνιές στον αερόσακο και πες μας τις εντυπώσεις σου όταν ανοίξει...
Δοκιμάσατε το αυτονόητο; Εννοώ να πατήσετε στα σημεία που έχει το σηματάκι με την κόρνα;Premium Pack ή απλό Premium; Αξίζει τα λεφτά του το PP; Τι θα λέγατε για το λευκό;
Ένα από τα χρώματα που σκεφτόμουνα αλλά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, νομίζω θα του πάει (αυτά βέβαια είναι και υποκειμενικά).
Συμφωνώ ότι είναι υποκειμενικό. Σαν χρώμα μου αρέσει αλλά δεν το προτίμησα για λόγους πρακτικότητας. Αν μένεις σε μέρος που δεν βρέχει και δεν έχει λάσπες, ή αν δεν σε πειράζει να φαίνεται λερωμένο, πάρτο...
-
Πιέζοντας υπερβολικά το τιμόνι πιο πιθανό είναι να σχιστεί προς τα μέσα το κάλυμα του αερόσακκου παρά να ανοίξει αυτός.
Το έχει κάνει η κοπέλα μου στο CC της.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το έχει κάνει η κοπέλα μου στο CC της.Για πες μας αναλυτικά σε τι οφειλόταν το σμπρώξιμο του τιμονιού
-
Ε πολύ απλά πήγε να πατήσει κόρνα με δύναμη, πιέζοντας με τα δάχτυλα στην ραφή ακριβώς του καλύματος. Δεν ήθελε και πολλά...
ξενέρωτο εντελώς ε;
Peugeot 3008 '08