-
delete
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Απλά κάνε μια βόλτα στον ΣΣ Λαρίσης για να πάρεις και το φυλλάδιο με τις ώρες, απο το γκισέ με τις πληροφορίες. Φυσικά ο ΟΣΕ απο ενημέρωση του κοινού, μην το συζητάς, άστα να πάνε .Γκισέ; Φυλλάδιο; Τι στο καλό, πού βρισκόμαστε ρε γμτ, στο 1995;
Το πιο αστείο πάντως είναι τα web sites των ΟΣΕ & προαστιακού. Τα μισά 'δελτία τύπου' είναι για στάσεις εργασίας και ακυρώσεις δρομολογίων.
-
Ορίστε και τα δρομολόγια. Φυσικά μιλάμε για άνευ προηγουμένου υποβάθμιση της γραμμής. Απο 20 δρομολόγια προ ανακαίνησης στα 11. Και επειδή μάλλον 2η γραμμή δεν έχει φτιαχτεί στην προσωρινή αποβάθρα, αντί για Αντρανζ με τρία βαγόνια των 80 θέσεων (240 σύνολο) όπως ήταν προ ανακαίνησης πάει όλη την διαδρομή μονό ΜΑΝ2000. Ποιό θα πρωτοχωρέσει εκεί μέσα ένας Θεός το ξέρει. Αχ εκείνα τα 8 Ντεζιράκια πόσο λείπουν. Αγορές τροχαίου υλικού ούτε για δείγμα και οι 36 Άντρανζ οριακά βγάζουν τα όλα τα δρομολόγια όπως φαίνεται. Επίσης μην ρωτάτε για το χρόνο ταξιδιού. Ναί, ναί μετά το Κόρινθος- Τρίπολη, το καταφέραν και αυτό Αθήνα-Χαλκίδα 85 λεπτά ουτέ καν τα 75 πρό ανακαίνησης.
Δρομολόγια: http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... sitx8x.jpg
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Τα δρομολόγια θα είναι:
-Από Τρίπολη προς Κόρινθο τις ώρες 05:30, 07:24, 11:11 και 15:11
-Από Κόρινθο προς Τρίπολη τις ώρες 10:23, 14:23, 18:23 και 22:23ΙΜΟ δεδομένου ότι οι πιο πολλοί οδηγοί περνάνε αέρα τις διαβάσεις κατα μήκος αυτής της διαδρομής, περιμένω να δω σε πόσο καιρό θα έχουμε συμβάν παράσυρσης από τρένο
-
Ο χρήστης Nozomi στις 25 Ιούλ 2009 16 έγραψε:
Για να μην βγούμε πολύ Off topic στο thread για τα Τραίνα Υψηλών Ταχυτήτων, μεταφέρω εδώ μια απάντηση σε ένα πολύ καλό σχόλιο του G60.Καμαρώστε και τα επιτεύγματά μας των τελευταίων ημερών
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54072&cid=4Είμαστε ένα κράτος όπου οι ιθαγενείς τους τσάμπα αναπνέουν και επιβαρύνουν τον πλανήτη.
Να τονίσουμε ότι αν τελικά δεν κυκλοφορήσει τραίνο στην ανακαινισμένη γραμμή Κορίνθου-Τρίπολης θα είναι ένα ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ σκάνδαλο το οποίο θα πάρει την άγουσα για την Ε.Ε (έχει φαγωθεί και κοινοτικό χρήμα για την ανακαίνιση της γραμμής).
Επισήμως κάποιοι ομιλούν για τον Σεπτέμβρη.
Περιμένουμε (έλεγαν για τις ευρωεκλογές, μετά Ιούλιο κοκ.)Δείτε κι άλλα χάλια μας: viewtopic.php?p=1592511#p1592511
-
Όπως και να έχει, παρόλο την αλλαγή κυβέρνησης τα πράγματα για τον σιδηρόδρομμο εξακολουθούν να παραμένουν ομιχλώδη. Ούτε υπάρχει κάτι στον τομέα των οικονομικών προβλημάτων και του πως θα γίνει η εξυγίανση του ΟΣΕ και των θυγατρικών, ούτε κάτι με το θέμα των κομμένων δρομολογίων και της επαναφοράς τους. Δυατηχώς βλέπω ότι αν και τόσο αντισιδηροδρομμική κυβέρνηση όσο αυτή της ΝΔ δεν πρόκειται να δούμε, και με την νέα δεν βλέπω κάτι θεαματικά να αλλάζει.
-
στην γραμμή Αθήνα-Χαλκίδα τηρούνται οι ώρες των δρομολογίων που είναι ένα μεγάλο συν (τουλάχιστον 3-4 φορές που έτυχε να χρησιμοποιήσω απο το καλοκαίρι)
στο σταθμό Λαρίσης κάτι γιαγιάδες και παπούδες δεν μπορούν να μπουν στο τρένο γιατί το πρώτο σκαλοπάτι είναι πολύ ψηλά. (άσχημο συναίσθημα)
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Όπως και να έχει, παρόλο την αλλαγή κυβέρνησης τα πράγματα για τον σιδηρόδρομμο εξακολουθούν να παραμένουν ομιχλώδη. Ούτε υπάρχει κάτι στον τομέα των οικονομικών προβλημάτων και του πως θα γίνει η εξυγίανση του ΟΣΕ και των θυγατρικών, ούτε κάτι με το θέμα των κομμένων δρομολογίων και της επαναφοράς τους. Δυατηχώς βλέπω ότι αν και τόσο αντισιδηροδρομμική κυβέρνηση όσο αυτή της ΝΔ δεν πρόκειται να δούμε, και με την νέα δεν βλέπω κάτι θεαματικά να αλλάζει.Κάτσε ρε μάστορα ακόμα δεν προλάβανε καλά να αναλάβουν την διοίκηση
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
στο σταθμό Λαρίσης κάτι γιαγιάδες και παπούδες δεν μπορούν να μπουν στο τρένο γιατί το πρώτο σκαλοπάτι είναι πολύ ψηλά. (άσχημο συναίσθημα)
Ναι, γιατί χρησιμοποιούνται συρμοί ΜΑΝ-2000 που είναι παλαιάς τεχνολογίας (δεκαετία '80).
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Avlis.JPGκάτι έχουν κάνει και το κάτω σκαλοπάτι είναι διαφορετικό.
έχουν προσθέσει ύψος μάλλον για τους υπόλοιπους σταθμούς ,με ψηλή αποβάθρα, και στο στ. Λαρίσης λος πούλος τα γερόντια. -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
στο σταθμό Λαρίσης κάτι γιαγιάδες και παπούδες δεν μπορούν να μπουν στο τρένο γιατί το πρώτο σκαλοπάτι είναι πολύ ψηλά. (άσχημο συναίσθημα)
Ναι, γιατί χρησιμοποιούνται συρμοί ΜΑΝ-2000 που είναι παλαιάς τεχνολογίας (δεκαετία '80).
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Avlis.JPG@mirage
Τίποτα σαφές δεν έχουν εξαγγείλει ακόμα για τον Εθνικό Σιδηρόδρομο.
Μόνο ευχολόγια...Εγώ προτιμώ να το εξαγγείλουν σε 2 χρονια και να είναι ένα μελετημένο σχέδιο παρα να ακούσω σήμερα: θα συνδέσουμε την Πάτρα με την Στερεα με τραίνα που θα περνάνε πάνω se πλοίο. Το παράδειγμα είναι τυχαίο. Τα συγκοινωνιακά έργα απαιτούν χρόνο μακροπρόθεσμο sxediasno και εξονυχιστική μελέτη. Άρα αυτό σημαίνει ακόμα περισσότερο χρόνο γιατί ο μηχανικός δεν είναι Πυθία, προσπαθεί να προβλέψει μελλοντικές 'προτιμσεις' και μετακινήσεις του πιο απροβλεπτου είδους στον πλανήτη, του Νεοέλληνα. Δεν χρειάζεται να εξαγγέλλουμε έργα, καλύτερα να εργαστούν στο παρασκήνιο, να γίνουν οι μελέτες και μετά να δούμε το 'αποτελεσεσμα' με τίτλο: 'ΟΣΕ 2025 και προβλέψεις για το 2050' και φυσικά να ξεκινήσει η υλοποίηση του μετά από τον απαραίτητο διάλογο. Έτσι σχεδιάζονται τα συγκοινωνιακά έργα σε όλο τον κόσμο και έτσι θα έπρεπε να γίνεται και στην Ελλάδα. Εμείς βεβαια προτιμάμε να εγκαινιάζουμε μια σήραγγα 20 φορες για να φανούν οι διάφοροι πολιτικοί και πολιτικάντηδες στα τοπικά και πανελλαδικά μέσα και ασκούμε αντιπολίτευση αγνοώντας τις τεχνικές δυσκολίες των έργων (βλέπε Εγνατία) για μια ακόμα φορα για το φαίνεσθαι.
Just my 2 cents, δεν είμαι μηχανικός Δημοσιων έργων, δεν ασχολούμαι με συγκοινωνιακά παρόλο που θα μπορούσα αλλα πιστεύω ότι σαν μηχανικός μπορώ να εκφράσω την άποψη μου -
delete
-
Ο ΟΣΕ είναι τέτοιας έκτασης μπουρδέλο που μπροστά του ακόμα και η παλιά Ολυμπιακή φαντάζει σαν συμμαζεμένο μαγαζί. Ο μόνος λόγος που δεν έχει επέμβει ακόμα η ΕΕ για να εκτεθούμε, είναι ότι ο σιδηρόδρομος ακόμα παραμένει κλειστή αγορά, οπότε δυστυχώς δεν τίθεται θέμα αθέμιτου ανταγωνισμού.
Προσθέστε και τις συντεχνίες ΚΤΕΛατζήδων, μεταφορικών και λοιπών πολέμιων των μέσων σταθερής τροχιάς και έδεσε το γλυκό... -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Τι κάθεστε και σπουδάζετε ρε παιδιά (ορισμένοι) ?
Ο δρόμος για καλά λεφτά είναι ο διορισμός στον ΟΣΕ...
ΠΛΗΡΗΣ δικαίωση των μισθών στον ΟΣΕ που αναφέραμε σε προηγούμενα ποστ.
Ένας μέσος μηχανοδηγός στον ΟΣΕ καθαρίζει 60,000 ευρώ ετησίως...
Ορίστε που το ομολογούν και οι ίδιοι:
http://2.bp.blogspot.com/_odopNzzt-Jo/S ... img002.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_odopNzzt-Jo/S ... img003.jpg
Πέρα απ' τις γνωστές κοκορομαχίες ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ, η ουσία είναι ότι οι άνθρωποι [b]ομολογούν ότι βγάζουν 60k ετησίως και τα δικαιολογούν ως υπερ-εργασία, επικινδυνότητα ( ) του επαγγέλματος κτλ.Φυσικά, ο βασικός μισθός είναι χαμηλότερος, αλλά με τα δουλεμένα ρεπό μπορούν και εξασφαλίζουν αυτές τις εξωφρενικές αμοιβές.
Πριν 2-3 χρόνια μάλιστα προκηρύχθησαν θέσεις για μηχανοδηγούς, αλλά οι ίδιοι τις μπλόκαραν προκειμένου να μην χάσουν την 'κουτάλα'.[/b]
Αυτά είναι.
Πολλοί νέοι εργαζόμενοι αμοιβόνται με 700 ευρώ και ορισμένες παράγκες σε κάποιες ΔΕΚΟ έχουν εξασφαλίσει αυτές τις αμοιβές...Το χειρότερο απο όλα είναι ότι πέρα των αμοιβών, η στάση τους να μην προκυρήσονται νέες θέσει εγασίας στον ΟΣΕ, έχει και κάτι άλλο. Το ότι οι περισσότεροι απο αυτούς είναι σε ηλικία κοντά στην συνταξιοδότηση. Που σημαίνει ότι όταν αυτοί οι μάγκες θα την κάνουν, ο οργανισμός ενδέχεται να αντιμετωπίσει τέτοιο κενό προσωπικού με τις όποιες παρενέργειες. Αλλά για να είμαστε δίκαιοι δεν εικονομάνε όλοι στον ΟΣΕ. Υπάρχει και προσωπικό που οι αποδοχές του, δεν είναι οι καλύτερες δυνατές.
ΥΓ: Να χαίρεται ο Ευρυπίδης τον προαστιακό του . Κάθε μέρα 2-3 επιβάτες μεταφέρονται με τα εν λόγω δρομολόγια και φυσικά το όλο τραγελαφικό φαινόμενο πάει πρός κατάργηση. Και για όλη αυτή την ιστορία έπρεπε να περιοριστούν τα τοπικά Λάρισας-Βόλου και το επιτυχημένο IC 47/48 της Καλαμπάκας.
-
Άλλη μια επιτυχία του ΟΣΕ,της ΝΔ και του απελθόντος Κομοτηναίου Στυλιανίδη, ή μήπως και της ελληνικής κοινωνίας που εξαρτάται τόσο πολύ από το ΙΧ, που έχει γυρίσει την πλάτη της σε οτιδήποτε άλλο.
Ο ΟΣΕ στις 10/9/2009 εγκαινίασε τον προαστιακό Θράκης ο οποίος ενώνει την Κομοτηνή με την Ξάνθη και την Αλεξανδρούπολη. Το έργο παρουσιάστηκε με όλες τις δέουσες φανφάρες και επισημότητες.Το ημερήσιο κόστος λειτουργίας είναι 4.000 ευρώ. Τις πρώτες είκοσι ημέρες έκοψε 20 εισιτήρια με συνολική είσπραξη ...70 ευρώ
Και μετά θέλουμε υπερταχείες τύπου TGV ,Bullet και Maglev . -
Για πες δρομολόγια και χρόνο ταξιδιού με το τρένο ανάμεσα σε αυτές τις πόλεις σε σύγκριση με αυτοκίνητο και ΚΤΕΛ.
Επίσης τί έργο είναι αυτός ο προαστιακός?
Γιατί μεταξύ αυτών των πόλεων ανέκαθεν υπήρχε σιδηροδρομική σύνδεση αν δεν κάνω λάθος?
Απλά έβαλαν ένα δρομολόγιο που δε συνεχίζει πέραν της Θράκης και το βάφτισαν προαστιακό? -
Επεισόδια πριν από λίγο στον Σταθμό Λαρίσης
Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2009, 13:47
Επιβάτες του ΟΣΕ που θέλησαν να προμηθευτούν εισιτήρια για να ταξιδέψουν με το τρένο προς διάφορους προορισμούς βρήκαν πριν από λίγο μόνο ένα ταμείο ανοιχτό στον Σταθμό Λαρίσης, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, όπως μας κατήγγειλαν αναγνώστες έχει καταρρεύσει σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Εκνευρισμένοι όσοι βρέθηκαν κατά τις 13:00 στον Σταθμό Λαρίσης επιτέθηκαν φραστικά στον έναν και μοναδικό υπάλληλο που βρίσκονταν στο γκισέ της έκδοσης εισιτηρίων.
Εκείνος τους απείλησε με μήνυση. Επί τόπου έφτασε περιπολικό αλλά και ασθενοφόρο καθώς ο υπάλληλος είπε ότι δεν αισθανόταν καλά.
Μετά την ένταση που επικράτησε εμφανίστηκε με καθυστέρηση μιας ώρας ο προϊστάμενος του σταθμού κ. Καραμολέγκος, ο οποίος προσπάθησε να ηρεμίσει τα πνεύματα ανοίγοντας ένα ακόμα ταμείο που μέχρι εκείνη την ώρα ήταν κλειστό λόγω βλάβης του υπολογιστή που ξαφνικά αποκαταστάθηκε (!).
Το πρόβλημα στην ηλεκτρονική έκδοση των εισιτηρίων παραμένει σε ολόκληρο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
-
delete
-
Με αυτούς του θεούς που έιχαν κάνει παραμάγσζο με τις μεταφορές του ΟΣΕ και κουβάλαγαν ορφανα βαγόνια και ο μηχανοδηγός δεν ήξερε πόσα βαγόνια είχε το τράινο...... έγινε τίποτα?
Πήγε κανείς φυλακή?
ΟΣΕ