Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 160
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 437
    • 438
    • 162 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    119
    8747
    39270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Σημερινή μέτρηση:

      7,18 (45,02 λίτρα για 626,9χλμ). Τα γ@μημ#ν@ μποτιλιαρίσματα στον περιφερειακό με κατέστρεψαν!!!!

      για το 206 πάντα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        famas last edited by

        Ο χρήστης markvag έγραψε:
        Σημερινή μέτρηση:

        7,18 (45,02 λίτρα για 626,9χλμ). Τα γ@μημ#ν@ μποτιλιαρίσματα στον περιφερειακό με κατέστρεψαν!!!!

        για το 206 πάντα...

        Μάρκο, μια και το 206 έχει υπολογιστή ταξιδίου, μπορείς να μου πεις τι νούμερα βλέπεις καθώς ανεβαίνεις την ανηφόρα του ΤΙΤΑΝ πηγαίνοντας για Δερβένι; Μιλάμε για στιγμιαία κατανάλωση...

        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Ο χρήστης famas έγραψε:
          Μάρκο, μια και το 206 έχει υπολογιστή ταξιδίου, μπορείς να μου πεις τι νούμερα βλέπεις καθώς ανεβαίνεις την ανηφόρα του ΤΙΤΑΝ πηγαίνοντας για Δερβένι; Μιλάμε για στιγμιαία κατανάλωση...

          Μμμμ... Συνήθως φροντίζω να είμαι με καμμιά 120-130 και να χάνω σταδιακά ταχύτητα μέχρι τα 110 για να ανέβω την ανηφόρα με 110. Με σταθερά τα 110 μου δίνει κάπου στα 10-11...

          Βέβαια, πάντα θα σε κόψει ο μπάρμπας που είναι στη μεσαία με 81 προσπερνώντας φορτηγό που πάει με 80, ενώ στην αριστερή είναι ο 'γρήγορος' που σε προσπερνάει με 111...

          Μιλάω για ανέβασμα από ΤΙΤΑΝ προς Καβάλα. Στο ανάποδο ανέβασμα βλέπω παραπάνω (πιο έντονη ανηφόρα).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bibendum last edited by

            με το clio μου (1.2 16V) απο το γεμισμα μεχρι να αναψει το λαμπακι (αραγε ποσα λιτρα ειναι;) εκανα 685 km. Αθηνα - Πατρα - Αθηνα περιπου 470 km και τα υπολοιπα στην Αθηνα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              www2000 last edited by

              Κρύο και αυξήθηκε η κατανάλωση 2-3 λίτρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Έχω τη μισή μάσκα κλεισμένη με νάιλον,
                σε μποτιλιάρισμα ζεσταίνεται πολύ και πατάω το κουμπάκι να δουλεύει συνέχεια ο ανεμιστήρας.
                Παρά τα κόλπα η κατανάλωση με το κρύο ανέβηκε από 8 -> 8,5 λτρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  μπορειτε να πειτε 2 λογια γιατι με το κρυο ανεβαινει η καταναλωση?
                  οκ, περα απο το γεγονος οτι αργει περισσοτερο να ζεσταθει στην αρχη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    μπορειτε να πειτε 2 λογια γιατι με το κρυο ανεβαινει η καταναλωση?
                    οκ, περα απο το γεγονος οτι αργει περισσοτερο να ζεσταθει στην αρχη.

                    Αν κάνεις πολλές μικρές διαδρομές αυτός ο λίγος χρόνος μέχρι να ζεσταθεί (είτε είσαι ακίνητος είτε κινείσαι) είναι σημαντικό ποσοστό του χρόνου της διαδρομής κατά το οποίο έχει πολύ μα πολύ αυξημένη κατανάλωση (δουλεύει με πολύ πλούσιο μίγμα). Εμένα πχ μόλις ξεκινάει κρύο έχει κατανάλωση στο ρελαντί πάνω από 3λτ/ώρα που γρήγορα πέφτουν στα 1,8 και μετά σιγά σιγά στο 1,1 μέχρι και κάτω από 1 στο ζεστό ρελαντί.
                    Ο πιο κρύος αέρας είναι και πιο πυκνός οπότε αυξάνεται και η βενζίνη που πέφτει μέσα (και η απόδοση). Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πιο χαλαρή οδήγηση για οικονομία ή χωρίς προσοχή για επιδόσεις αλλά σε βάρος της οικονομίας.
                    Αν όμως ξεκινήσεις και οδηγώντας με τον ίδιο τρόπο αδειάσεις όλο το ντεπόζιτο με ένα ξεκίνημα πιθανόν να μην είναι μεγαλύτερη η κατανάλωση, μπορεί να είναι και μικρότερη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rx8_drifter last edited by

                      Ποιο το κέρδος ρε λέοντα, αφού όταν είναι κρύο ούτως ή άλλως δεν κυκλοφορεί νερό.
                      Άπαξ και φτάσει σε θερμοκρασία να κυκλοφορεί δεν κερδίζεις κάτι, δεν πρόκειται να κρυώσει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Με το κρύο αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση (δεν είναι αμελητέο).

                        Αυτό που επηρεάζει σημαντικά το αμάξι μου είναι η θερμοκρασία του λαδιού, αυξάνοντας υπερβολικά το ιξώδες. Καλύπτοντας τη μισή μάσκα τα λάδια είναι πιο ζεστά στο ταξίδι (θέλει προσοχή γιατί εύκολα υπερθερμαίνεται το αμάξι καλύπτοντας μέρος της μάσκας).
                        Το προηγούμενο μοντέλο είχε ψυγείο λαδιού/νερού και το χειμώνα τα λάδια ήταν ωραία και ζεστά, το κατάργησαν όμως στο δικό μου μοντέλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Με το κρύο αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση (δεν είναι αμελητέο).

                          Αυτό που επηρεάζει σημαντικά το αμάξι μου είναι η θερμοκρασία του λαδιού, αυξάνοντας υπερβολικά το ιξώδες. Καλύπτοντας τη μισή μάσκα τα λάδια είναι πιο ζεστά στο ταξίδι (θέλει προσοχή γιατί εύκολα υπερθερμαίνεται το αμάξι καλύπτοντας μέρος της μάσκας).
                          Το προηγούμενο μοντέλο είχε ψυγείο λαδιού/νερού και το χειμώνα τα λάδια ήταν ωραία και ζεστά, το κατάργησαν όμως στο δικό μου μοντέλο.

                          http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Road_Truckers style!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zorz last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Καλύπτοντας τη μισή μάσκα τα λάδια είναι πιο ζεστά στο ταξίδι (θέλει προσοχή γιατί εύκολα υπερθερμαίνεται το αμάξι καλύπτοντας μέρος της μάσκας).

                            Και γιατί δεν βάζεις ένα κλαπέτο στη μάσκα που θα ανοιγοκλείνει με ντίζα μέσα από τη καμπίνα; Ξέρεις, efficient dynamics: gypsy edition

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Σε παλιά αυτοκίνητα υπήρχε η ντίζα με αναδιπλούμενο κάλυμμα του ψυγείου.... τότε όμως δεν είχαν θερμοστάτες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kon5 last edited by

                                Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                Καλύπτοντας τη μισή μάσκα τα λάδια είναι πιο ζεστά στο ταξίδι (θέλει προσοχή γιατί εύκολα υπερθερμαίνεται το αμάξι καλύπτοντας μέρος της μάσκας).

                                Και γιατί δεν βάζεις ένα κλαπέτο στη μάσκα που θα ανοιγοκλείνει με ντίζα μέσα από τη καμπίνα; Ξέρεις, efficient dynamics: gypsy edition

                                Λεωνίδα όλο πατέντες είσαι
                                Κύρος γρανάζης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Σε παλιά αυτοκίνητα υπήρχε η ντίζα με αναδιπλούμενο κάλυμμα του ψυγείου.... τότε όμως δεν είχαν θερμοστάτες...

                                  Στις θερμοκρασίες της Ελλάδας δεν χρειάζεται.
                                  Πάντως τα Στάγιερ του στρατού είχαν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Μόλις επέστρεψα από ταξίδι στον Αθανάσιο Διάκο, στα Βαρδούσια (είναι μετά τη Παύλιανη).

                                    Συνολικά, 508χμ πήγαινε-έλα, κλιματισμό, 4 άτομα (με εμένα) και γεμάτο πορτ-μπαγκάζ.

                                    Ελέω αγροτών όταν πηγαίναμε, μέχρι το Κάστρο πήγαινα 160-180. Από τη παράκαμψη του Κάστρου, μας πήγαν προς Λιβαδειά (άρα έριξα πολύ τους ρυθμούς υποχρεωτικά), μετά Αμφίκλεια, ανεβήκαμε από Κάτω Μπράλο προς Παύλιανη, Οίτη και μετά Αθ. Διάκο. Στις στροφές πήγαινα αρκετά σβέλτα (απόλαυση ήταν ) αλλά λίγο πριν τη Παύλιανη και μετά έκοψα αρκετά γιατί είχε χιόνι στην άκρη, αλλά όχι στο δρόμο.

                                    Στην επιστροφή κατεβήκαμε από Μπράλο, Θερμοπύλες, παράκαμψη Κάστρου και πίσω Αθήνα. Στους επαρχιακούς σβέλτα, στην Εθνική 170-180.

                                    Κατανάλωσε συνολικά 58.66 λίτρα για 508χμ. Μέση: 11,54λτ/100κμ. Αν πήγαινα νορμάλ θα έκαιγε περίπου 9-10.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      48 λίτρα βενζίνης (100άρα) έβγαλαν 530χλμ στο 140άρι tsi
                                      δηλαδή μέση κατανάλωση 9λίτρα/100χλμ
                                      χρήση 50-50 σε εθνική και πόλη, χωρίς οικονομία στο γκάζι (στην εθνική μπόλικες προσπεράσεις και στην πόλη έπεσα σε κίνηση μερικές φορές).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pico last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                        48 λίτρα βενζίνης (100άρα) έβγαλαν 530χλμ στο 140άρι tsi
                                        δηλαδή μέση κατανάλωση 9λίτρα/100χλμ
                                        χρήση 50-50 σε εθνική και πόλη, χωρίς οικονομία στο γκάζι (στην εθνική μπόλικες προσπεράσεις και στην πόλη έπεσα σε κίνηση μερικές φορές).

                                        Πολλά είναι μάστορα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                                          48 λίτρα βενζίνης (100άρα) έβγαλαν 530χλμ στο 140άρι tsi
                                          δηλαδή μέση κατανάλωση 9λίτρα/100χλμ
                                          χρήση 50-50 σε εθνική και πόλη, χωρίς οικονομία στο γκάζι (στην εθνική μπόλικες προσπεράσεις και στην πόλη έπεσα σε κίνηση μερικές φορές).

                                          Πολλά είναι μάστορα!

                                          φταίνε αυτά που σημείωσα και προσωπικά μια χαρά μου ακούγεται για τη χρήση που φαντάζομαι ότι έγινε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Βασικά για να λέμε και τα πράγματα όπως έχουν, ο twincharger δεν είναι κανένα τέρας οικονομίας. Καίει πολύ λογικά για την απόδοσή του αλλά όχι αντικειμενικά λίγο. Λίγο καίει ο 122 που μπορεί να κάνει την ίδια διαδρομή με αυτή που έκανα εγώ, με σχεδόν (κατά 90%) τον ίδιο ρυθμό και να κάψει 8 λίτρα.
                                            Ο κομπρέσσορας επιβαρύνει την κατανάλωση στις χαμηλές στροφές γιατί εμπλέκεται και τρώει έργο απ τον κινητήρα, οπότε και με λίγες στροφές να πηγαίνεις δεν μπορείς να την ρίξεις εντυπωσιακά πολύ. Αλλά δίνει άμεση ροπή και απόκριση, κάτι που προσωπικά με ικανοποιεί πολύ όταν οδηγώ Πηγαίνοντας με φυσιολογικό ρυθμό θα κάψεις φυσιολογικά. Μέχρι εκεί την παλεύει καλά και καίει σαφώς λιγότερο από 2λιτρο με τα ίδια άλογα και μικρότερη ροπή

                                            Πολλά είπα πάλι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 162 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr