-
Απίστευτο αυτό που συμβαίνει..μπορεί κάποιος 'φίλος μας' να πάρει το link μιας φωτογραφίας μας και να μας βγάλει στο google..
-
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Aφήστε τα ντεμέκαπό εδώ:
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=123354
Και το ακουγα που το λεγε ο Πορτοσαλε στο ραδιοφωνο του ΣΚΑΙ και δεν το πισευα πωρι πρωι
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Aφήστε τα ντεμέκ
από εδώ:
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=123354
Και το ακουγα που το λεγε ο Πορτοσαλε στο ραδιοφωνο του ΣΚΑΙ και δεν το πισευα πωρι πρωι
'Με ιδιαίτερη χαρά η Ομάδα Πολυμέσων της Ιεράς Μητροπόλεως ανακοινώνει πως η ιστοσελίδα churchbook δεν έπαθε απολύτως τίποτα απο την διαδυκτιακή επίθεση hackers που είχε. Αντίθετα, αυτοί που προσπάθησαν να σιωπήσουν την πρωτοπόρα αυτή 'φωνή' αντιμετώπισαν τα αντιμέτρα που είχαμε λάβει σε αυτές τις περιπτώσεις, για αυτό και η 'ἐπίθεσή τους' περιορίστηκε μονον στόν πρωταρχικό φάκελλο 'index' και δεν προχώρησαν περαιτέρω. Αυτό φυσικά έχει ώς αποτέλεσμα μια μικρή καθυστέρηση ώστε να είμαστε πάλι κοντά σας.'
Index
-
Ο χρήστης Monika έγραψε:
Το ίδιο το φάτσαμπουκ έχει δηλώσει ότι ακόμα και αν οι φωτό διαγραφούν παραμένουν στη βάση δεδομένων του στην Αμερική για 'εύλογο χρονικό διάστημα'.πόσο εύλογο μπορεί να είναι?
πάω να τα σβήσ όλα μήπως και στα 80μου λυτρωθώ απ΄το ρεζιλίκι!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Aφήστε τα ντεμέκΠετνταχρονο εγραψε το κειμενο;
-
Πάντως εγώ έζησα πρόσφατα μια εμπειρία μπιγκ μπρόδερ, το βιβλίο μου απόκλησε ξαφνικά την πρόσβαση χωρίς λόγο και χωρίς προειδοποίηση. Από όσο μπόρεσα να καταλάβω η αιτία ήταν οτι χρησιμοποιούσα διεύθυνση ηλ.ταχυδρομίου 'μίας χρήσης' όπως κάνω συνήθως σε φόρουμ κτλ για αποφυγή σπαμ (κατά δύναμην). Εντελώς τυχαία την ίδια ημερομηνία 19/01/2010 το βιβλίο άνοιξε στους προγραμματιστές εφαρμογών την δυνατότητα να βλέπουν και να χρησιμοποιούν τη διεύθυνση ηλ.ταχ των χρηστών. Η εταιρεία αυτή των εκατομυρίων μελών και της κοινονικοποίησης έχει τηλεφωνικό κέντρο που στο κλείνει στα μούτρα παραπέμποντας σε στο help, ακόμα και αν επιλέξεις να μιλήσεις με το κέντρο σε πετάει σε τηλεφωνητή. Αρνείται ακόμη και σε δικαστικούς στις ΗΠΑ πρόσβαση μετα απο καταγγελίες σε προανακριτικό στάδιο. Επίσης εκτός απο το γνωστό με τις φωτογραφίες που σου λέει οτι έχει δικαίωμα να τις χρησιμοποιήσει όπως θέλει, διαβάζοντας τα TOS λέει οτι ' το βιβλίο αποκτά παγκόσμια πνευματικά δικαιώματα σε ο,τιδήποτε γράφετε ή ανεβάζετε σε σελίδες του και διατηρεί το δικαίωμα χρήσης τους κατά το δοκούν' κοινώς πουλάνε τις φωτογραφίες, τα δεδομένα μας, τις ιστορίες ακόμη και τα στάτους. Γενικά είναι εύκολη απενοχοποίηση όπως λχ η οικολογία ή ο ακτιβισμός του 20εύρου (συνδρομή στη greenpeace, λεφτά στην Αιτή/Τσουνάμι κτλ) που ο καθένας κάνει για να νιώσει οτι κάτι κάνει οταν δεν μπορεί να κάνει το ουσιαστικό: Να πάει επιτόπου να βοηθήσει σε προβληματικές καταστάσεις (όχι κατ ανάγκη μακριά απο το τόπο του). Έτσι και το βιβλίο σε απενεχοποιεί που σε έχει φάει το 12ώρο στο γραφείο και δεν βλέπεις κανέναν για να νομίζεις οτι έχεις ακόμη κοινωνική ζωή. Σκέφτομαι σοβαρά να σβήσω το λογαριασμό μου μετά τα τελευταία γεγονότα. Α, και στις ΗΠΑ το χρησιμοποιούν οι μυστικές υπηρεσίες για να αποκομίζουν πληροφορίες για πιθανούς συνεργάτες και πιθανούς στόχους αλλά κυρίως για να προβλέπουν αντιδράσεις του πολύ κόσμου σε γεγονότα (χρησιμοποιούν τα στοιχεία για να φτιάξουν behavioural patterns).
-
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Εδώ έχει κάποιες οδηγίες.. http://www.wikihow.com/Permanently-Delete-a-Facebook-Accountγενικά με μία αναζήτηση βρίσκεις πολύ υλικό..
Ακολούθησα το λίνκ σου και απενεργοποίησα τελείως το λογαριασμό σου. Σε 14 ημέρες έλεγε θα σβηστεί. Για να δούμε... Ήδη πάντως δεν τον εμφανίζει στην αναζήτηση ούτε στις λίστες φίλων των φίλων μου...
-
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=60889Εγώ προσωπικά το βρήκα απαράδεκτο να αποβάλουν την κοπέλα. Μπορούσε να της κάνει παρατήρηση αλλά όχι αποβολή. Το μισώ είναι το αντίθετο του λατρεύω. Εάν έλεγε 'Αγαπάμε την τάδε' γιατί να μην απεβληθεί? Με το ίδιο τρόπο ακριβώς διατυπώνονται οι απόψεις ενός ατόμου απλά στην προκειμένη είναι αρνητικές.
Το μισώ εκφράζει συναίσθημα, το ο τάδε είναι !@#$ είναι προσωπική επίθεση. Το χάνω κάπου;
Επίσης όταν 100+ άτομα σε ένα προφανώς μικρό σχολείο συμφωνούν γι αυτή την άποψη, ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε...
Ακόμα πιο πολύ λυπάμαι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα. -
Τώρα τι να πεις ακριβώς γι αυτήν την απόφαση...Εγώ πάντως δεν συμφωνώ.Αλλά όπως και να έχει το facebook έπαιξε πάλι το ρόλο του.
-
Μονο απαραδεκτο?Αμα ειναι ετσι τοτε στο σχολειο μου πρεπει να παρει αποβολη ολο το σχολειο!
-
Απο τη στιγμή που είναι εκφορά γνώμης και όχι προσβλητική μείωση προσωπικότητας πιστεύω οτι δεν δικαιούται το σχολείο ούτε να επέμβει όχι να αποβάλει τη μαθήτρια. Επίσης το γεγονός οτι είναι τόσοι μαθητές με αντίστοιχη γνώμη θα έπρεπε να προβληματίσει τους επιθεωρητές δευτεροβάθμιας για την επάρκεια και την ποιότητα της δουλειάς της συγκεκριμένης δασκάλας ή καθηγήτριας.
-
αυτά συμβαίνουν και βλέπουμε πόσο σάπιο είναι το σύστημα ανεξαρτήτως κυβέρνησης
-
Δεν θέλω να ακουστώ σπαστικός αλλά εμένα παιδιά δεν μου έκανε και τόσο κακή εντύπωση η όλη ιστορία. Νομίζω ότι πολλοί (και ιδιαιτέρως τα παιδιά) ΔΕΝ γνωρίζουν που τελειωνεί η πλάκα και που αρχίζει και η προσβολή. Ειδικά μάλιστα για τα ανήλικα θεωρώ απαραίτητη την 'καθοδήγηση'. Και όταν αυτή δεν γίνεται από τους γονείς (πράγμα πολύ συνηθισμένο στην σύγχρονη κοινωνία όταν δουλεύουν και οι δύο) κάποιος πρέπει να 'πεί' στα παιδιά 'αυτό είναι λάθος' και να τα διδάξει κάποιες αρχές, όπως ο σεβασμός και το ότι δεν είναι όλα ίσα βάρκα ίσα γιαλός.
Γενικά είμαι αντίθετος με το 'αφήστε τα παιδιά να κάνουν ότι θέλουν'. Επειδή μπαίνω σε σπίτια με παιδιά, έχω ακούσει παιδιά δημοτικού να γ@μοσταυρίζουν τη μάνα τους γιατί η φουκαριάρα ήταν της κατηγορίας 'δεν μπορώ να πω όχι στα παιδί μου και ότι κανει αυτό είναι σωστό'. Λυπηρό πραγματικά...
-
το θεμα ειναι οτι σχεδον ποτε δεν φταινε τα παιδια για την οποια κακη συμπεριφορα τους.
-
Μερικές σκέψεις και από μένα...
Λέει στο άρθρο 'επέκρινε με δριμύτητα'. Μπορεί και να την έβριζε τη λυκειάρχισσα. Συμφωνώ ότι τα παιδιά πρέπει να μάθουν τρόπους. Αλλά η αποβολή είναι η σωστή τιμωρία; Αναρωτιέμαι... Θέλουμε τα παιδιά να μαθαίνουν τρόπους εντός σχολείου και όχι να τα διώχνουμε από αυτό. Εξάλλου δεν είμαστε και στον καιρό της χούντας να στέλνουμε εξορία τον αντιφρονούντα.. Η απόρριψη των νέων οδηγεί σε ακόμα χειρότερες συμπεριφορές. Εξάλλου τη συγκεκριμένη πράξη θέλουμε να απορρίψουμε και όχι ολόκληρο το παιδί. Η αποβολή απορρίπτει ολόκληρο το παιδί. Ίσως μια άλλη τιμωρία να το βοηθούσε καλύτερα. Συμφωνώ με όποιον είπε ότι τα παιδιά θέλουν καθοδήγηση και όχι απόρριψη και να τα βάζουμε 'απέναντί μας'... -
Ο χρήστης Monika έγραψε:
:hmmm: Μερικές σκέψεις και από μένα...
Λέει στο άρθρο 'επέκρινε με δριμύτητα'. Μπορεί και να την έβριζε τη λυκειάρχισσα. Συμφωνώ ότι τα παιδιά πρέπει να μάθουν τρόπους. Αλλά η αποβολή είναι η σωστή τιμωρία; Αναρωτιέμαι... Θέλουμε τα παιδιά να μαθαίνουν τρόπους εντός σχολείου και όχι να τα διώχνουμε από αυτό. Εξάλλου δεν είμαστε και στον καιρό της χούντας να στέλνουμε εξορία τον αντιφρονούντα.. Η απόρριψη των νέων οδηγεί σε ακόμα χειρότερες συμπεριφορές. Εξάλλου τη συγκεκριμένη πράξη θέλουμε να απορρίψουμε και όχι ολόκληρο το παιδί. Η αποβολή απορρίπτει ολόκληρο το παιδί. Ίσως μια άλλη τιμωρία να το βοηθούσε καλύτερα. Συμφωνώ με όποιον είπε ότι τα παιδιά θέλουν καθοδήγηση και όχι απόρριψη και να τα βάζουμε 'απέναντί μας'...H αποβολή δεν είναι χριστιανική πράξη και άρα είναι κατακριτέα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
:hmmm: Μερικές σκέψεις και από μένα...
Λέει στο άρθρο 'επέκρινε με δριμύτητα'. Μπορεί και να την έβριζε τη λυκειάρχισσα. Συμφωνώ ότι τα παιδιά πρέπει να μάθουν τρόπους. Αλλά η αποβολή είναι η σωστή τιμωρία; Αναρωτιέμαι... Θέλουμε τα παιδιά να μαθαίνουν τρόπους εντός σχολείου και όχι να τα διώχνουμε από αυτό. Εξάλλου δεν είμαστε και στον καιρό της χούντας να στέλνουμε εξορία τον αντιφρονούντα.. Η απόρριψη των νέων οδηγεί σε ακόμα χειρότερες συμπεριφορές. Εξάλλου τη συγκεκριμένη πράξη θέλουμε να απορρίψουμε και όχι ολόκληρο το παιδί. Η αποβολή απορρίπτει ολόκληρο το παιδί. **Ίσως μια άλλη τιμωρία να το βοηθούσε καλύτερα. **Συμφωνώ με όποιον είπε ότι τα παιδιά θέλουν καθοδήγηση και όχι απόρριψη και να τα βάζουμε 'απέναντί μας'...H αποβολή δεν είναι χριστιανική πράξη και άρα είναι κατακριτέα
Ε κατά της αποβολής τάχθηκα κι εγώ. Άλλη τιμωρία πρότεινα.
Facebook: κοινωνικη ή αντικοινωνική δικτυωση?