Καβουρα sorry,εχω φαει ολη την βιβλιοθηκη μου απο το πρωι αλλα δεν καταφερα να βρω το ρημαδοπεριοδικο...
Εχω και PowerT αλλα και Evo(εχω και Drive αλλα δεν νομιζω οτι ηταν εκει).
Αμα καποιος θυμηθει νουμερο και περιοδικο,ας μου πει να το ξαναδω.
Σχετικα με το Clio,τα μετατροχια και τα μεταξονια του,οταν σχεδιαστηκε διερευσαν καποιες φημες οτι το πλαισιο και η δομη της αναρτησης του νεου RS θα ηταν βασισμενο στις διαστασεις του πρωην Clio II Super 1600.Ολοι γελασαμε φυσικα...
Τελικα οταν βγηκε,οντως σε μετατροχια ηταν σαν το S1600 και το μεταξονιο του ειναι τεραστιο(αναλογικα με το μηκος της καροτσας) για αυτο και οσοι το θυμαστε,θα εχετε παρατηρησει οτι οι τροχοι ειναι σχεδον διπλα στους προφυλακτηρες.
Οσο αφορα την οδικη συμπεριφορα του,ειναι η μοναδικη φορα που η Renault διεψευσε τον εαυτο της και σχεδιασε ενα αυτοκινητο που ειχε ενα εξαιρετικο turn in(ιδιαιτερα σε σχεση με τους προκατοχους του),σημαντικα μειωμενο torque steer σε αντιθεση με ολο τον υπολοιπο ανταγωνισμο και φυσικα κρατημα απο αλλο πλανητη.
Για να ειμαστε ρεαλιστες βεβαια,η ελλειψη torque steer δεν οφειλεται μονον στην αναρτηση αλλα και στην νεα δομη των μπροστινων γονατων που η αλλαγη γεωμετριας ειναι παααρα πολυ μικροτερη απο αλλα μοντελα που ειχαν το αμορτισερ να κινειται μαζι με την πλυμνη.
Τελοσπαντων,σε καμια περιπτωση δεν τιθεται αμεση συγκριση με το Scirocco,ουτε ειπε κανενας οτι ειναι πιο καλο(overall) αυτοκινητο,απλα για αυτο για το οποιο σχεδιαστηκε,ειναι καλο,καλυτερο απο το Scirocco.
Περι κατανομης βαρους,μην νομιζετε οτι ειναι και πολυ καλυτερο,και αυτο μια απο τα ιδια με το Scirocco ειναι απλα σε μικροτερο βαθμο.Βγαζει περιπου 550 κιλα στον πισω αξονα και τα υπολοιπα στον μπροστινο.
Πλησιαζει μεν αρκετα την αναλογια 55/45 σε αντιθεση με τους προκατοχους του που ειχαν 700/400(μπρος/πισω αξονας) αλλα και παλι δεν ειναι τελειο.
Οσο αφορα το μοτερ,οντως εμεινε αρκετα πισω παρα την μεγαλη ονομαστικη αποδοση του και τα 200 ηταν καπου στα 185 στην πραγματικοτητα.Το καλο απο την αλλη ειναι οτι φτανει ευκολα τα +20 με περιφερειακες βελτιωσεις παρα το γεγονος οτι ειναι ατμοσφαιρικο,πραγμα το οποιο το κανει ενα αξιολογο συνολο για 'βουνισια χρηση'.