-
Παιδιά τι τέλη κυκλοφορίας ;;; κάθε μέρα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας με την βενζίνη , τα ανταλλακτικά, τις ασφάλειες, τα ΚΤΕΟ κ.λ.π., πρέπει να πληρώνουμε και άλλα τέλη εφάπαξ κάθε χρόνο;;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Παιδιά τι τέλη κυκλοφορίας ;;; κάθε μέρα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας με την βενζίνη , τα ανταλλακτικά, τις ασφάλειες, τα ΚΤΕΟ κ.λ.π., πρέπει να πληρώνουμε και άλλα τέλη εφάπαξ κάθε χρόνο;;;Με την βενζίνη μετακινείσαι(αν και μεγάλο μέρος της είναι φόροι), τα ανταλλακτικά τα βάζεις στο αμάξι σου(δεν τα δίνεις σαν χρήματα στο κράτος), την ασφάλεια την πληρώνεις για την πάρτυ σου(έτσι ώστε όταν θα γίνει η μλκ, να μην πουλήσεις το σπίτι σου για να ξεπληρώσεις), το ΚΤΕΟ για την δική σου ασφάλεια και των γύρω σου.
Τα Τέλη Κυκλοφορίας τα πληρώνεις στο κράτος, για να έχεις δρόμους-φανάρια κλπ
Αυτά είναι τα έξοδα του αυτοκινήτου. Όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα συντήρησης, δεν του φταίει κανένα κράτος. -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Παιδιά τι τέλη κυκλοφορίας ;;; κάθε μέρα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας με την βενζίνη , τα ανταλλακτικά, τις ασφάλειες, τα ΚΤΕΟ κ.λ.π., πρέπει να πληρώνουμε και άλλα τέλη εφάπαξ κάθε χρόνο;;;Ενώ σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου αυτά είναι τσάμπα ε;
-
Kαλά ακόμη δεν το καταλάβατε. Τώρα που πληρώθηκαν τα τέλη 2010, θα αυξηθούν καπάκι οι φόροι στα καύσιμα για να επιβαρύνεται και η χρήση, και από του χρόνου (κι αν, μάλλον όχι γιατί δεν θα έχει λεφτά το κράτος) θα μειωθούν (σιγά μη μειωθούν...) τα τέλη.
Μπείτε στο πνεύμα. ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΦΕΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΟΝΤΡΑ.
Καταλαβαίνω τις τεράστιες ταμειακές ανάγκες αλλά ας μη με υποτιμούν. Μη με θεωρούν κάφρο. Ας πουν ξεκάθαρα θέλουμε τόσα. Να βγει μια επιτροπή κατά το δυνατόν αδιάβλητη όχι κομματικά χρωματισμένη, να βγάλει μια εισήγηση όσο κοινωνικά δικαιότερη γίνεται, και να μας τα πάρουν. Αλλά όχι με τρόπο υποτιμητικό για τη νοημοσυνη μας. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αυτό είναι άλλη συζήτηση. Που ξεκινάει με λάθος παραδοχές. Πρώτον υποθέτεις ότι όλοι οι κάτοχοι μερσέντες, είναι φοροφυγάδες. Δεύτερον, ακόμα και να είναι, έχουν πληρώσει εντελώς ηλίθια τέλος ταξινόμισης( έναν αντίθετο με την ΕΕ φόρο, για την ύπαρξη του οποίου πληρώνει μεγάλο πρόστιμο η χώρα) πολλαπλάσιο ενός μικρού αυτοκινήτου. Το ΤΤ δεν είναι ευθέως ανάλογο με την αξία του αυτοκινήτου. Δεν είναι δηλ 19% σαν το ΦΠΑ, ώστε να επιβαρύνεται περισσότερο το ακριβό αγαθό ΔΙΚΑΙΑ.
Ο τόπος διαμονής είναι εντελώς άσχετο. Κάποιος που έχει κολλήσει σε μποτιλιάρισμα, είναι το θύμα, καθώς το κράτος δεν του έχει δώσει τις κατάλληλες υποδομές για να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητου που του υπερφορολόγησε στην αγορά και τη χρήση. Από την άλλη αυτό που ζητάς συμβαίνει ορθά όσον αφορά τη μόλυνση. Αλλά ένας που βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα μπορεί να κάψει 10 λίτρα για να κάνει 5 χλμ μέσα στην πόλη. Ενώ με τα 10λίτρα μπορείς να ταξιδέψεις πάνω από 100χλμ σε επαρχιακή οδό.Εγω δεν ειπα οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο φοροδιαφευγουν,εσυ ειπες οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο εχουν φορολογηθει για τα χρηματα με τα οποια το αγορασαν.Αλλα δεν ειναι αυτο το σημαντικο.Σημασια εχει αυτο που λες μετα.Συμφωνω με το να μπει ο φορος στην βενζινη ωστε να πληρωνει καποιος αναλογα με το που και πως κανει τα χιλιομετρα και με τι τροπο οδηγησης και οχι να μπει ενα μηχανακι που απλα θα μετραει χιλιομετρα γιατι αυτο θα ειναι αδικο για αυτον που πρεπει να τα κανει και οδηγει οικολογικα ενα οικονομικο αυτοκινητο και θα ευνοει αυτον που κατεβαζει το Q7 για καφε στην Τσιμισκη απο την Καλαμαρια.Και κατι ακομη,λες να παρει λεωφορειο οποιος δεν μπορει.Αν μενει Αθηνα Θεσσαλονικη που εχουν δημοσια ΜΜΜ συμφωνω.Αν ομως μενει επαρχια και πρεπει να παει η ζει σε ενα χωριο που εχει λεωφορειο 1 φορα την εβδομαδα(και υπαρχουν και τετοια χωρια ) τι πρεπει να κανει?Το αυτοκινητο ξερεις δεν ειναι για ολους πολυτελεια,για καποιους αποτελει αναγκη γιατι πραγματικα δεν υπαρχουν εναλλακτικες.
-
Και εγώ σε χωριό μένω με 3 λεωφορεία τη μέρα(το χειμώνα). Για να πάρω ψωμί, ή θα περπατήσω 30 λεπτά ή θα πρέπει να έχω ΙΧ. Αν δε μου βγαίνουν όμως δε θα έχω αυτοκίνητο.
Το ίδιο άδικο που είναι για τον 'φτωχό' να πληρώσει 200€ παραπάνω για το 20ετίας σαπάκι τους που δεν μπορεί να αλάξει, είνια και για τον πλούσιο που πήρε το τζιπ των 3000κ.εκ. Που ΑΝ το βγάζει 5 φορές το χρόνο για να πάει για κυνήγι ή για σκι, τον βάζει να πληρώσει 800€.
Είχαμε μέχρο το 2009 **Τέλη Κατοχής Κυβικών Εκατοστών Αέρα Μηχανής Σε Τετράτροχο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό **
Το 2010 πληρώσαμε Τέλη Κατοχής Κυβικών Εκατοστών Αέρα Μηχανής Σε Τετράτροχο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό Βαση Ημερομηνίας Γέννησης
Ας αλλάξουν τον τίτλο, ή ας γίνουν επιτέλους ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣυ.γ. αν θέλεις σε παρακαλώ βάζε τόνους, γιατί μου βγήκαν τα μάτια
-
Φορο στη βενζίνη σημαίνει φόρο στην ντομάτα και πληθωρισμό. Ο πλούσιος επειδή εχει 2000 κυβικά δεν σημαίνει οτι είναι μαλακας. Το πουλάει και οταν δεν θα υπάρχουν διλιτρα θα τα αρπάξει από τα 1400.
-
Επισης σας καλώ να παρουμε παρεα τρολλευ στη πατησιων.... Καποιος να καλεσει και τα καναλια
-
Η αλλη μεγαλη αδικια με τα τελη στην Ελλαδα,ειναι οτι πρεπει να πληρωσεις ολοκληρο ενα ετος.
πχ Αγοραζεις αυτοκινητο τον 9ο,αναγκαστικα πληρωνεις ολο τον προηγουμενο χρονο.
Στην Αγγλια πχ,εχεις επιλογη για 6 μηνες τελη,και αν θυμαμαι καλα και τριμηνα τελη.
Σε αλλες χωρες δεν ξερω αν γινεται αυτο,παντως ειναι πολυ πιο δικαιο. -
αυτο εμεινε απο παλια που ηταν φτηνα
-
Χθες είπαν ότι θα γίνουν μάλλον με βάσει την ιπποδύναμη και τους ρύπους.
-
και καθε μερα θα λενε και κατι αλλο...
Αυτο σημαινει οτι θα πληρωσουμε (320i) λιγοτερο απο το 1400 golf gt... Λες να αφησουν κατι τετοιο...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και καθε μερα θα λενε και κατι αλλο...Αυτο σημαινει οτι θα πληρωσουμε (320i) λιγοτερο απο το 1400 golf gt... Λες να αφησουν κατι τετοιο...
Αν βάλουν και τους ρύπους στη μέση ναι...αλλιώς βάση ιποδύναμης πληρώνεις τα ίδια.
Κοίτα...το 500άκο δε το γλιτώνουμε
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Φορο στη βενζίνη σημαίνει φόρο στην ντομάτα και πληθωρισμό. Ο πλούσιος επειδή εχει 2000 κυβικά δεν σημαίνει οτι είναι μαλακας. Το πουλάει και οταν δεν θα υπάρχουν διλιτρα θα τα αρπάξει από τα 1400.Μπορούν να επιστρέφουν τον κομμάτι του φόρου αυτού στους επαγγελματίες που αποδεδειγμένα χρησιμοποιούνε το επαγγελματικό τους όχημα για τη μεταφορά των εμπορευμάτων. Δηλαδή σε όλες τις μεταφορικές, εταιρίες διανομών κλπ.
Είπαμε δεν μπορεί να υπάρξει ένα 100% δίκαιο μέτρο.και καθε μερα θα λενε και κατι αλλο...
Αυτο σημαινει οτι θα πληρωσουμε (320i) λιγοτερο απο το 1400 golf gt... Λες να αφησουν κατι τετοιο...
Άμα το πάει τάπα και είναι τουρμπισμένος όλη μέρα, να πληρώσει. Κάποια στιγμή βέβαια θα σκάσει . Και εσύ με το 2λιτρο αν κάνεις 2000χλμ/χρόνο τότε να πληρώσεις λιγότερο. Τί σχέση έχει η αξία του αυτοκινήτου, με τη χρήση του οδοστρώματος- μόλυνση του περιβάλλοντος;
-
Το άκουσα σε ραδιοφωνικό σταθμό. Μία ιδέα που έχει πέσει στο τραπέζι είναι να γίνεται ο υπολογισμίς με τα χιλιόμετρα που κάνει το κάθε αμάξι. Ένα μοντέλο που - σύμφωνα με το σταθμό - υπάρχει αυτη τη στιγμη μόνο στην Ολλανδία.
Καλά το φαντάζεστε? Αν γίνει εδω θα γίνει χαμός!!! -
Αυτό πάλι δεν είναι σωστό. Κάποιος μπορεί να πηγαινοέρχεται Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάθε ΣΚ και να κάψει 80λίτρα για τα 1000 χλμ. Και άλλος μπορεί να τα κάνει μέσα στην πόλη κάνοντας 250 χλμ.. Θα έχουν μολύνει το ίδιο και μάλιστα το εντός πόλης δεν το αποθαρύνεις από τη χρήση του.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καλά το φαντάζεστε? Αν γίνει εδω θα γίνει χαμός!!!
οι μισοί έλληνες ξαφνικά(? ) θα κάνουν με τα αμάξια τους λιγότερα από 5.000km το χρόνο.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Καλά το φαντάζεστε? Αν γίνει εδω θα γίνει χαμός!!!
οι μισοί έλληνες ξαφνικά(? ) θα κάνουν με τα αμάξια τους λιγότερα από 5.000km το χρόνο.
ταχοφράφους και λοιπα πειραγματα...
-
Στην Δ.Ο.Υ. Πύργου έκλεισε η κατάθεση στις 1500 πινακίδες περίπου.
http://www.protinews.gr/index.php?optio ... mitstart=1 -
Σήμερα στο περιφερειακό της θεσσαλονίκης είδα ήδη δύο ιχ 10-15 ετών χωρίς πινακίδες
συμπερασματα δικά σας
Τέλη κυκλοφορίας