-
Αυτό είναι άλλη συζήτηση. Που ξεκινάει με λάθος παραδοχές. Πρώτον υποθέτεις ότι όλοι οι κάτοχοι μερσέντες, είναι φοροφυγάδες. Δεύτερον, ακόμα και να είναι, έχουν πληρώσει εντελώς ηλίθια τέλος ταξινόμισης( έναν αντίθετο με την ΕΕ φόρο, για την ύπαρξη του οποίου πληρώνει μεγάλο πρόστιμο η χώρα) πολλαπλάσιο ενός μικρού αυτοκινήτου. Το ΤΤ δεν είναι ευθέως ανάλογο με την αξία του αυτοκινήτου. Δεν είναι δηλ 19% σαν το ΦΠΑ, ώστε να επιβαρύνεται περισσότερο το ακριβό αγαθό ΔΙΚΑΙΑ.
Ο τόπος διαμονής είναι εντελώς άσχετο. Κάποιος που έχει κολλήσει σε μποτιλιάρισμα, είναι το θύμα, καθώς το κράτος δεν του έχει δώσει τις κατάλληλες υποδομές για να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητου που του υπερφορολόγησε στην αγορά και τη χρήση. Από την άλλη αυτό που ζητάς συμβαίνει ορθά όσον αφορά τη μόλυνση. Αλλά ένας που βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα μπορεί να κάψει 10 λίτρα για να κάνει 5 χλμ μέσα στην πόλη. Ενώ με τα 10λίτρα μπορείς να ταξιδέψεις πάνω από 100χλμ σε επαρχιακή οδό. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αυτό δε λέει κάτι. Τι θα πει 'αναγκαστικά';; Ας πάρει λεωφορείο. Πρέπει επιτέλους να φορολογηθεί η χρήση.
Κάνει 200χλμ ο 'δασκαλάκος'; Άρα χρησιμοποιεί το δρόμο-μολύνει το περιβάλλον περισσότερο από τον mercedesάκια που πίνει την καφεδιά του στη Γλυφάδα. Λογικό να πληρώσει παραπάνω για τη ΧΡΗΣΗ του αυτοκινήτου του.
Στο φινάλε το μερσεντέ, πλήρωσε πολύ υψηλότερο τέλος ταξινόμισης, από ότι ο δασκαλάκος. Άρα αναλογικά έχει πληρώσει περισσότερο για την αξία του αυτοκινήτου του. Που αγόρασε με χρήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί.δεν είναι λάθος βάσει χιλιομέτρων αρκεί να υπάρξει παράμετρος.δηλαδή ένα αμάξι 2,5 κυβικών που κάνει 100 χλμ δεν μπορεί να φορολογηθεί το ίδιο με ένα αμάξι 1.3 κυβικών που στα 100 χλμ θα εκλύει ίσως τους μισούς ρύπους από το παραπάνω θηρίο.
-
Ο χρήστης Into-megane έγραψε:
Αυτό δε λέει κάτι. Τι θα πει 'αναγκαστικά';; Ας πάρει λεωφορείο. Πρέπει επιτέλους να φορολογηθεί η χρήση.
Κάνει 200χλμ ο 'δασκαλάκος'; Άρα χρησιμοποιεί το δρόμο-μολύνει το περιβάλλον περισσότερο από τον mercedesάκια που πίνει την καφεδιά του στη Γλυφάδα. Λογικό να πληρώσει παραπάνω για τη ΧΡΗΣΗ του αυτοκινήτου του.
Στο φινάλε το μερσεντέ, πλήρωσε πολύ υψηλότερο τέλος ταξινόμισης, από ότι ο δασκαλάκος. Άρα αναλογικά έχει πληρώσει περισσότερο για την αξία του αυτοκινήτου του. Που αγόρασε με χρήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί.δεν είναι λάθος βάσει χιλιομέτρων αρκεί να υπάρξει παράμετρος.δηλαδή ένα αμάξι 2,5 κυβικών που κάνει 100 χλμ δεν μπορεί να φορολογηθεί το ίδιο με ένα αμάξι 1.3 κυβικών που στα 100 χλμ θα εκλύει ίσως τους μισούς ρύπους από το παραπάνω θηρίο.
Για αυτό λέω ο φόρος να μπει στα καύσιμα. Ένα 2500κυβικών θα κάψει τα διπλάσια από ότι το 1000ράκι και άρα θα πληρώσει τα διπλάσια και σε φόρο. Όπως και 2 ίδιοι διαφορετικοί κάτοχοι από το 1000ράκι. Ο ένας μπορεί να το πάει τάπα και να κάψει 15λτ/100χλμ. Και ο άλλος που θα το οδηγήσει συντηρητικά να κάψει 7λτ. Με αυτό που προτείνω(και πολλοί άλλοι), πιάνεις και αυτόν που κάνει πολλά χλμ και αυτόν που μολύνει.
Θα μπεί επί πλέον φορολογία στα καύσιμα και θα λυθεί το θέμα......
Εγώ λέω άλλο. Εκτός απο τη φορολογία για συμμόρφωση με τις κοινοτικές οδηγίες, να αντικατασταθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας από ένα Τέλος καυσίμων
-
Και πώς θα υπολογίσουν τα διανυθέντα ετησίως χιλιόμετρα οι στόκοι? Με την κάρτα εκπομπών ρύπων του ΚΤΕΟ?
Φαντάζεστε τόσες 10δες χιλιάδες οχήματα να πρέπει να ελεγχθούν τον Νοέμβρη-Δεκέμβρη εκάστου έτους? Ή μήπως θα διαχωρίσουν την περίοδο ελέγχου βάσει αριθμού κυκλοφορίας κατά μήνα συνεπώς τα 'σήματα' καταβολής τελών θα αφορούν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους (πχ 1/2010-12/2010, 2/2010-1/2011 κτλ) και θα διατίθενται από τις υπηρεσίες του γκουβέρνου καθ όλη την διάρκεια του έτους?
Ο κόπανος δημόσιος υπάλληλος σκέφτεται απλά: Πράσινος φόρος στα καύσιμα και μια ολίγη από πρασινίζοντα τέλη κυκλοφορίας.
-
σε 1 μήνα θα ξέρουμε που το πάνε ..... μέχρι τότε, φαντάζομαι παγώνει η αγορά και βλέπουμε ....
ΠΑΝΤΩΣ, συνολικά, να πληρώσουμε λιγότερο δεν παίζει ......
-
Πρέπει επιτέλους να φορολογηθεί η χρήση.
Έλεος πια!
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των χρημάτων που στοιχίζει αυτό το 'ευγενές' υγρό που ρίχνουμε στα τεπόζιτά μας είναι φόροι. Αυτό δεν είναι φορολόγηση στη χρήση? Η συντήρηση ενός αυτοκινήτου γίνεται και αυτή αφορολόγητα? Η αποκατάσταση των ζημιών? Η αντικατάσταση ενός αυτοκινήτου όταν έχει φορτωθεί με εκατοντάδες χιλιάδες km λόγω χρήσης? Η ασφάλιση?Από την άλλη αφήνουμε τα τερατώδη υβριδικά jeep και limos χωρίς καθόλου τέλος ταξινόμισης τη στιγμή που τα 30, 40, 50 χιλιάδες ευρώ που θα πληρώσει λιγότερα κάποιος ευσυνείδιτος, οικολόγος βιομήχανος ή εφοπλιστής θα του λείψουν περισσότερο από τα 1000 που επιβαρύνεται ένα μη υβριδικό καινούργιο 1000άρι πόλης που καίει τα μισά και μολύνει εξίσου το μισό... Ή μήπως η αντικατάσταση των λιμουζίνών με υβριδικές θα μας σώσει, τη στιγμή που οι επιχειρήσεις αυτών των τύπων εκλύουν ανεξέλεγκτα δηλητήρια στο περιβάλλον?
Και έστω ότι εφαρμόζονται αυτά τα τέλη. Πώς θα γίνεται η καταμέτρηση των km? Θα στέλνουν κλιμάκιο καταμέτρησης των κοντέρ μας κάθε χρόνο με ραντεβου? Γιατί την άλλη εναλλακτική η οποία μπορεί να καταγράψει επιπλέον πού πάω, από πού πάω και πόσο γρήγορα πάω δεν θέλω ούτε να την σκέφτομαι...
-
Ρε παιδιά δε σας αρέσουν να βγούν τα τέλη κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού , βάσει της ιπποδύναμης, βάσει της ρύπανσης που προκαλεί , βάσει των χιλιομέτρων που κάνουμε, εεεεεεεεεεεεεεεεε δε πάτε να ..................................... βγάλετε τα τέλη ο καθένας μόνος του όπως θέλει και να τελειώνει το θέμα;;;;;;;;;;;;;;;;;
Εγώ θέλω να βγάινουν τα τέλη απλά και γρήγορα βάσει αυτού του τύπου :
'' α+23βχ34ι-45ξ+3490γ:56ξθτνφξ-δδνσχξνδσ+βη+8899798ηθβξηβ+ηθιιηιθη+9898θ8:ηηηη/νλκφδμτ96ξ45δοπ επί ύψος οδηγού δια του βάρους των μελών της οικογενειάς του πολλαπλασιασμένο επί των αριθμό των δισέγγονων του αγαμέμνονα δια τον αριθμό που προκύπτει από την διαίρεση την πλευρών των αμνοεριφίων που σφαγιαστικαν κατά την περίοδο του Πάσχα της προηγούμενης χρονιάς προσθέτωντας την διάμετρο του φεγγαριού κατά την τρίτη εαρινή ισημερία στο 245 χιλιόμετρο της παλαιάς εθνικής οδού Αθηνών - θεσααλονίκης!!!!!!!''
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αυτό δε λέει κάτι. Τι θα πει 'αναγκαστικά';; Ας πάρει λεωφορείο. Πρέπει επιτέλους να φορολογηθεί η χρήση.
Κάνει 200χλμ ο 'δασκαλάκος'; Άρα χρησιμοποιεί το δρόμο-μολύνει το περιβάλλον περισσότερο από τον mercedesάκια που πίνει την καφεδιά του στη Γλυφάδα. Λογικό να πληρώσει παραπάνω για τη ΧΡΗΣΗ του αυτοκινήτου του.
Στο φινάλε το μερσεντέ, πλήρωσε πολύ υψηλότερο τέλος ταξινόμισης, από ότι ο δασκαλάκος. Άρα αναλογικά έχει πληρώσει περισσότερο για την αξία του αυτοκινήτου του. Που αγόρασε με χρήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί.Κοίτα! Η λογική μπορεί να λέει 'ναι, σωστά τα λες' αλλά υπάρχει και η κοινωνική πλευρά του θέματος.
Το αναγκαστικά, τα περιορισμένα οικονομικά, ο δασκαλάκος και το λεωφορείο ...
Προσωπικά λέω ναι στην φορολογία της χρήσης, ναι στη βενζίνη, ναι στα κυβικά, ναι στα καυσαέρια αλλά με συνδυασμό και με τις κοινωνικές ομάδες! Και να υπάρξουν και επιπλέον κριτήρια ... άλλος είναι αυτός που αγόρασε καινούρια μια BMW 520 δεκαετίας τωρα και άλλος αυτός που πριν 3,4,5 χρόνια την πήρε μτχ!Από εκεί και πέρα ... εγώ πάντως με φορολογία για τη χρήση ... θα πηγαίνω στη Τσιμισκή με το Q7, στη Χαλκιδική με το 125άρι MP3 και στην Αθήνα με το Splash αν δω ότι με συμφέρει και λίγο με ενδιαφέρουν τα οικολογικά τους!
ΤΩΡΑ ανακάλυψαν ότι κυκλοφορούν καταλυτικά του 1990, ανακάλυψαν ότι τα 2000 κυβικά του 1985 πρέπει να πληρώνουν +150€ ετήσιο ειδικό τέλος, ανακάλυψαν ότι το θηριώδες RX400h πλήρωνε 0€ τέλη όσα και το 50ράκι scooter κλπ ... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αυτό δε λέει κάτι. Τι θα πει 'αναγκαστικά';; Ας πάρει λεωφορείο. Πρέπει επιτέλους να φορολογηθεί η χρήση.
Κάνει 200χλμ ο 'δασκαλάκος'; Άρα χρησιμοποιεί το δρόμο-μολύνει το περιβάλλον περισσότερο από τον mercedesάκια που πίνει την καφεδιά του στη Γλυφάδα. Λογικό να πληρώσει παραπάνω για τη ΧΡΗΣΗ του αυτοκινήτου του.
Στο φινάλε το μερσεντέ, πλήρωσε πολύ υψηλότερο τέλος ταξινόμισης, από ότι ο δασκαλάκος. Άρα αναλογικά έχει πληρώσει περισσότερο για την αξία του αυτοκινήτου του. Που αγόρασε με χρήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί.Κοίτα! Η λογική μπορεί να λέει 'ναι, σωστά τα λες' αλλά υπάρχει και η κοινωνική πλευρά του θέματος.
Το αναγκαστικά, τα περιορισμένα οικονομικά, ο δασκαλάκος και το λεωφορείο ...
Προσωπικά λέω ναι στην φορολογία της χρήσης, ναι στη βενζίνη, ναι στα κυβικά, ναι στα καυσαέρια αλλά με συνδυασμό και με τις κοινωνικές ομάδες! Και να υπάρξουν και επιπλέον κριτήρια ... άλλος είναι αυτός που αγόρασε καινούρια μια BMW 520 δεκαετίας τωρα και άλλος αυτός που πριν 3,4,5 χρόνια την πήρε μτχ!Από εκεί και πέρα ... εγώ πάντως με φορολογία για τη χρήση ... θα πηγαίνω στη Τσιμισκή με το Q7, στη Χαλκιδική με το 125άρι MP3 και στην Αθήνα με το Splash αν δω ότι με συμφέρει και λίγο με ενδιαφέρουν τα οικολογικά τους!
ΤΩΡΑ ανακάλυψαν ότι κυκλοφορούν καταλυτικά του 1990, ανακάλυψαν ότι τα 2000 κυβικά του 1985 πρέπει να πληρώνουν +150€ ετήσιο ειδικό τέλος, ανακάλυψαν ότι το θηριώδες RX400h πλήρωνε 0€ τέλη όσα και το 50ράκι scooter κλπ ...Έχω γράψει σε προηγούμενη σελίδα μια σχετικά αναλυτική πρόταση.
Και αυτό που λες για κοινωνική πλευρά. Αν τα οικονομικά σου είναι οριακά, τότε να μην έχεις αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο δεν είναι αναγκαίο για τη ζωή αγαθό. Όποιος δεν μπορεί λεωφορείο-κτελ κλπ. Κοινωνική παροχή, είναι η εκπαίδευση, η υγεία κλπ. Όχι το αυτοκίνητο του προλετάριου.
Στο παράδειγμα για την 5.20. Ο πρώτος αγοράστής εν γνώση του πήρε ένα πιο ακριβό αυτοκίνητο από ότι κάποια άλλα sedan. Λογικά με την αγορά του αυτή, δείχνει ότι έχει την δυνατότητα να πληρώσει τις βενζίνες του-έξοδά του. Ο δεύτερος-τρίτος που το πέρνει μτχ, μπορεί με τα ίδια χρήματα να πάρει κάτι καινούριο και οικονομικότερο στην χρήση. Μπορεί πάλι να το πάρει γιατί γουστάρει προπέλα. Και να το βγάζει μόνο κάθε ΣΚ βόλτα. Ας το χρησιμοποιήσει ο καθένας όπως θέλει. ΜΟΝΟ με την φορολογία στη βενζίνη, μπορείς να πετύχεις την δίκαιη οικονομική κατανομή των βαρών, της χρήσης του κάθε οχήματος. Για τον όποιο λόγο και αν το μετακινεί ο καθένας.
Όπως και το ηλίθιο με τα υβριδικά. Το RX400h κατανλώνει όσο το 2λιτρο MX-5 μου. Χέστηκα αν θα κατανάλωνε περισσότερο αν είχε συμβατική μηχανή. Είναι οικονομικότερο και μολύνει λιγότερο από το X5, αλλά σαν αυτοκίνητο μολύνει περισσότερο από κάποια που πληρώσαν 600€ τέλη.Αν μπορείς να πας με το scooterάκι Χαλκιδική, μαγκιά σου. Θα μολύνεις λίγο, θα καταναλώσεις λίγο, θα πληρώσεις λίγο. Και μπορείς να πάρεις το q7 για την Tσιμισκή, να κάψεις 5λίτρα από Καλαμαριά, και να πληρώσεις τα 10πλάσια από ότι θα πλήρωνες με το scooter.
-
Πως ακριβώς θέλουμε να δουλέψει το σύστημα με τα τέλη κυκλοφορίας?
Μήπως θέλουμε να τα ταξινομήσουμε με βάση το πόσο δυνητικά επιβαρύνει το περιβάλλον το κάθε όχημα?
Τότε η λύση είναι μία και μόνη, κατάταξη με βάση το πόσο CO2 εκπέμπει ο καθένας, διαφορετική για πετρέλαιο και βενζίνα/bifuel. Να σημειώσουμε εδώ ότι κανένας δεν αδικείται ή ωφελείται από αυτό το κριτήριο αφού τα ρόταρυ και τα υπερτροφοδοτούμενα θα πάνε στην ίδια ζυγαριά με τα απλά και θα φορολογηθούν με όσο εκπέμπουν.
Και τι έγινε που δεν υπάρχουν στοιχεία για τα προ του 2001, γι αυτά υπάρχουν τα κυβικά. Με τα κυβικά γινόταν παλαιότερα η κατάταξη, ας συνεχίσει έτσι για τα παλιά ο αριθμός των οποίων φθίνει άλλωστε χρόνο με το χρόνο, και στην συντριπτική τους πλειοψηφία αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε χέρια ανθρώπων με χαμηλό εισόδημα.Μήπως είναι καλύτερα τα τέλη να υπολογίζονται με βάση το πόσο πραγματικά επιβαρύνουμε και όχι δυνητικά, άρα την συνολική χρήση του οχήματος?
Πολύ σωστή σκέψη, τι κι αν έχω μία Κορβέτ, μπορεί να την βγάζω μία φορά το μήνα για καφέ μέχρι τη Γλυφάδα, άρα δεν ρυπαίνω και πολύ. Ωραία, τότε πρέπει να υποστούμε όλοι μια οργουελιανού τύπου καταγραφή των χλμ. που διανύουμε, του τόπου όπου γίνονται αυτά και του τρόπου γαρ, για να αποδώσουμε τα του καίσαρος τω καίσαρι.
Big brother is watching you με άλλα λόγια και έλα να πείσεις το κάθε ένα ότι όλο αυτό το φακέλλωμα θα γίνεται για τα τέλη κυκλοφορίας και μόνο. Τίμια μέθοδος δεν λέω, αλλά εντόνως απορριπτέα από την πλειοψηφία.Προτείνω το πρώτο σύστημα, οι καιροί είναι ώριμοι, για τα νέα τουλάχιστον αυτοκίνητα, να ξεφύγουν από τον κανόνα των κυβικών και των υβριδικών εξαιρέσεων ή του υπετροφοδοτούμενου και περιστροφικού μασκαρέματος.
-
ΙΜΟ
Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να είναι ίδια για όλα τα αμάξια ανεξαρτήτως αξίας ή κυβικών και η βενζίνη να μην επιβαρύνεται με υπέρογκους φόρους. Τα αμάξια με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση να έχουν πολύ χαμηλά τέλη.
Τα έσοδα του κράτους πρέπει να προέρχονται από την φορολογία εισοδήματος, όπου φαίνεται η πραγματική οικονομική δυνατότητα του καθενός και να μην χαρακτηρίζεται πλούσιος ο κατέχων δίλιτρο αμάξι εικοσαετίας.
-
Παιδιά τι τέλη κυκλοφορίας ;;; κάθε μέρα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας με την βενζίνη , τα ανταλλακτικά, τις ασφάλειες, τα ΚΤΕΟ κ.λ.π., πρέπει να πληρώνουμε και άλλα τέλη εφάπαξ κάθε χρόνο;;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Παιδιά τι τέλη κυκλοφορίας ;;; κάθε μέρα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας με την βενζίνη , τα ανταλλακτικά, τις ασφάλειες, τα ΚΤΕΟ κ.λ.π., πρέπει να πληρώνουμε και άλλα τέλη εφάπαξ κάθε χρόνο;;;Με την βενζίνη μετακινείσαι(αν και μεγάλο μέρος της είναι φόροι), τα ανταλλακτικά τα βάζεις στο αμάξι σου(δεν τα δίνεις σαν χρήματα στο κράτος), την ασφάλεια την πληρώνεις για την πάρτυ σου(έτσι ώστε όταν θα γίνει η μλκ, να μην πουλήσεις το σπίτι σου για να ξεπληρώσεις), το ΚΤΕΟ για την δική σου ασφάλεια και των γύρω σου.
Τα Τέλη Κυκλοφορίας τα πληρώνεις στο κράτος, για να έχεις δρόμους-φανάρια κλπ
Αυτά είναι τα έξοδα του αυτοκινήτου. Όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα συντήρησης, δεν του φταίει κανένα κράτος. -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Παιδιά τι τέλη κυκλοφορίας ;;; κάθε μέρα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας με την βενζίνη , τα ανταλλακτικά, τις ασφάλειες, τα ΚΤΕΟ κ.λ.π., πρέπει να πληρώνουμε και άλλα τέλη εφάπαξ κάθε χρόνο;;;Ενώ σε όλες τις άλλες χώρες του κόσμου αυτά είναι τσάμπα ε;
-
Kαλά ακόμη δεν το καταλάβατε. Τώρα που πληρώθηκαν τα τέλη 2010, θα αυξηθούν καπάκι οι φόροι στα καύσιμα για να επιβαρύνεται και η χρήση, και από του χρόνου (κι αν, μάλλον όχι γιατί δεν θα έχει λεφτά το κράτος) θα μειωθούν (σιγά μη μειωθούν...) τα τέλη.
Μπείτε στο πνεύμα. ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΦΕΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΟΝΤΡΑ.
Καταλαβαίνω τις τεράστιες ταμειακές ανάγκες αλλά ας μη με υποτιμούν. Μη με θεωρούν κάφρο. Ας πουν ξεκάθαρα θέλουμε τόσα. Να βγει μια επιτροπή κατά το δυνατόν αδιάβλητη όχι κομματικά χρωματισμένη, να βγάλει μια εισήγηση όσο κοινωνικά δικαιότερη γίνεται, και να μας τα πάρουν. Αλλά όχι με τρόπο υποτιμητικό για τη νοημοσυνη μας. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αυτό είναι άλλη συζήτηση. Που ξεκινάει με λάθος παραδοχές. Πρώτον υποθέτεις ότι όλοι οι κάτοχοι μερσέντες, είναι φοροφυγάδες. Δεύτερον, ακόμα και να είναι, έχουν πληρώσει εντελώς ηλίθια τέλος ταξινόμισης( έναν αντίθετο με την ΕΕ φόρο, για την ύπαρξη του οποίου πληρώνει μεγάλο πρόστιμο η χώρα) πολλαπλάσιο ενός μικρού αυτοκινήτου. Το ΤΤ δεν είναι ευθέως ανάλογο με την αξία του αυτοκινήτου. Δεν είναι δηλ 19% σαν το ΦΠΑ, ώστε να επιβαρύνεται περισσότερο το ακριβό αγαθό ΔΙΚΑΙΑ.
Ο τόπος διαμονής είναι εντελώς άσχετο. Κάποιος που έχει κολλήσει σε μποτιλιάρισμα, είναι το θύμα, καθώς το κράτος δεν του έχει δώσει τις κατάλληλες υποδομές για να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητου που του υπερφορολόγησε στην αγορά και τη χρήση. Από την άλλη αυτό που ζητάς συμβαίνει ορθά όσον αφορά τη μόλυνση. Αλλά ένας που βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα μπορεί να κάψει 10 λίτρα για να κάνει 5 χλμ μέσα στην πόλη. Ενώ με τα 10λίτρα μπορείς να ταξιδέψεις πάνω από 100χλμ σε επαρχιακή οδό.Εγω δεν ειπα οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο φοροδιαφευγουν,εσυ ειπες οτι ολοι οσοι εχουν αγορασει ακριβο αυτοκινητο εχουν φορολογηθει για τα χρηματα με τα οποια το αγορασαν.Αλλα δεν ειναι αυτο το σημαντικο.Σημασια εχει αυτο που λες μετα.Συμφωνω με το να μπει ο φορος στην βενζινη ωστε να πληρωνει καποιος αναλογα με το που και πως κανει τα χιλιομετρα και με τι τροπο οδηγησης και οχι να μπει ενα μηχανακι που απλα θα μετραει χιλιομετρα γιατι αυτο θα ειναι αδικο για αυτον που πρεπει να τα κανει και οδηγει οικολογικα ενα οικονομικο αυτοκινητο και θα ευνοει αυτον που κατεβαζει το Q7 για καφε στην Τσιμισκη απο την Καλαμαρια.Και κατι ακομη,λες να παρει λεωφορειο οποιος δεν μπορει.Αν μενει Αθηνα Θεσσαλονικη που εχουν δημοσια ΜΜΜ συμφωνω.Αν ομως μενει επαρχια και πρεπει να παει η ζει σε ενα χωριο που εχει λεωφορειο 1 φορα την εβδομαδα(και υπαρχουν και τετοια χωρια ) τι πρεπει να κανει?Το αυτοκινητο ξερεις δεν ειναι για ολους πολυτελεια,για καποιους αποτελει αναγκη γιατι πραγματικα δεν υπαρχουν εναλλακτικες.
-
Και εγώ σε χωριό μένω με 3 λεωφορεία τη μέρα(το χειμώνα). Για να πάρω ψωμί, ή θα περπατήσω 30 λεπτά ή θα πρέπει να έχω ΙΧ. Αν δε μου βγαίνουν όμως δε θα έχω αυτοκίνητο.
Το ίδιο άδικο που είναι για τον 'φτωχό' να πληρώσει 200€ παραπάνω για το 20ετίας σαπάκι τους που δεν μπορεί να αλάξει, είνια και για τον πλούσιο που πήρε το τζιπ των 3000κ.εκ. Που ΑΝ το βγάζει 5 φορές το χρόνο για να πάει για κυνήγι ή για σκι, τον βάζει να πληρώσει 800€.
Είχαμε μέχρο το 2009 **Τέλη Κατοχής Κυβικών Εκατοστών Αέρα Μηχανής Σε Τετράτροχο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό **
Το 2010 πληρώσαμε Τέλη Κατοχής Κυβικών Εκατοστών Αέρα Μηχανής Σε Τετράτροχο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό Βαση Ημερομηνίας Γέννησης
Ας αλλάξουν τον τίτλο, ή ας γίνουν επιτέλους ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣυ.γ. αν θέλεις σε παρακαλώ βάζε τόνους, γιατί μου βγήκαν τα μάτια
-
Φορο στη βενζίνη σημαίνει φόρο στην ντομάτα και πληθωρισμό. Ο πλούσιος επειδή εχει 2000 κυβικά δεν σημαίνει οτι είναι μαλακας. Το πουλάει και οταν δεν θα υπάρχουν διλιτρα θα τα αρπάξει από τα 1400.
-
Επισης σας καλώ να παρουμε παρεα τρολλευ στη πατησιων.... Καποιος να καλεσει και τα καναλια
-
Η αλλη μεγαλη αδικια με τα τελη στην Ελλαδα,ειναι οτι πρεπει να πληρωσεις ολοκληρο ενα ετος.
πχ Αγοραζεις αυτοκινητο τον 9ο,αναγκαστικα πληρωνεις ολο τον προηγουμενο χρονο.
Στην Αγγλια πχ,εχεις επιλογη για 6 μηνες τελη,και αν θυμαμαι καλα και τριμηνα τελη.
Σε αλλες χωρες δεν ξερω αν γινεται αυτο,παντως ειναι πολυ πιο δικαιο.
Τέλη κυκλοφορίας