-
http://www.youtube.com/watch?v=xd8jUocZ ... r_embedded
-
Αν στη Honda δεν πάρουν γραμμή ότι χωρίς turbo δεν έχουν ελπίδα, το μοντέλο θα καταλήξει να αφορά ελάχιστους afficionados. Εκτός και αν καταφέρουν να κρατήσουν το βάρος πολύ χαμηλά, κάτι που δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό με τα επιπλέον υποσυστήματα...
-
Απογοητευτικο! Απο μπροστα ειναι μετριο, το πισω του μοιαζει με το απαισιο Insight . Εσωτερικα... δεν ειμαι οπαδος του Star Trek αλλα κατι ψιλολεει... ... Θα ειναι μονο 122 ιππους και η καταναλωση του ειναι μετρια εως απαισια ιδιως για υβριδικο (χειροτερη απο το καινουργιο φοκους με τους 155 ιππους). Τα παντα εξαρτονται απο την τιμη που θα πλασαριστει... το βλεπω να ειναι εμπορικη αποτυχια σαν το Insight .
-
ωραιο βιντεο
Εσωτερικα ειναι τρομερο
O Γιαπωνεζουλης με αυτα που λεει απαξιωνει τα μοντελα που εχει βγαλει η HONDA και το setup που εχουν κανει''- We therefore wanted to realise the agile handling of the Mini
- During the development of the CR-Z we driven and we bought several cars for comparison and benchmarking,
the Mini,the Scirroco and the Elise . - The performance of Elise kept on inspiring us throughout the whole development process ''
- During the development of the CR-Z we driven and we bought several cars for comparison and benchmarking,
-
Τι σχέση τώρα έχει η κεντρομήχανη, πισωκίνητη και πανάλαφρη Elise με αυτό που πάνε να κάνουν is beyond me...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Exω αρχισει να συμπαθω ιδιαιτερα αυτο το νεο δημιουργημα
της Ηοnda. Aν ειναι και ευχαριστο οδηγικα θα αποτελεσει μεγαλη θετικη εκπληξη
στα αυτοκινητιστικα δρωμενα για το 2010...Η επισημη ιστοσελιδα-παρουσιαση του στο Detroit.
http://cr-z.honda.com/Μερικα στοιχεια απο το Auto-Triti.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /93964.aspΤο πρωτότυπο ήταν πολύ πιο ωραίο πάντως αυτό δν λέει και πολύ ας ελπίσουμε ότι το αδικούν οι φωτογραφίες.
-
Μεσα απιστευτο ,εξω πηγε να το παιξει κατι αναμεσα σε scirocco και insight αλλα δεν.....
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Youtube VideoΠολυ ενδιαφερον Video...
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Αν στη Honda δεν πάρουν γραμμή ότι χωρίς turbo δεν έχουν ελπίδα, το μοντέλο θα καταλήξει να αφορά ελάχιστους afficionados. Εκτός και αν καταφέρουν να κρατήσουν το βάρος πολύ χαμηλά, κάτι που δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό με τα επιπλέον υποσυστήματα...Θα ειναι κατω απο 1200κιλα.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ωραιο βιντεο
Εσωτερικα ειναι τρομερο
O Γιαπωνεζουλης με αυτα που λεει απαξιωνει τα μοντελα που εχει βγαλει η HONDA και το setup που εχουν κανει''- We therefore wanted to realise the agile handling of the Mini
- During the development of the CR-Z we driven and we bought several cars for comparison and benchmarking,
the Mini,the Scirroco and the Elise . - The performance of Elise kept on inspiring us throughout the whole development process ''
δεν μου έρχεται στο μυαλό honda το οποίο να ήταν καθημερινό και σπορ ταυτόχρονα σε νορμάλ τιμή
πέρα απο αυτό θα ηταν λίγο λαθος ΙΜΟ να το συγκρίνει με type r εκδόσεις παλαιοτέρων μοντέλων και οχι με αυτά που θα 'συναγωνίζεται' (ie χρηστικά/καθημερινά σπορτίφ αυτοκίνητα)
@GusGus
καμία σχέση δεν έχει απλά θεωρείτε ενα απο τα ποιο fun-to-drive αμάξια και μάλλον εκεί στόχευε το σχόλιο - During the development of the CR-Z we driven and we bought several cars for comparison and benchmarking,
-
Το βλεπω να καταληγει σαν το Toyota MR2 ...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
ωραιο βιντεο
Εσωτερικα ειναι τρομερο
O Γιαπωνεζουλης με αυτα που λεει απαξιωνει τα μοντελα που εχει βγαλει η HONDA και το setup που εχουν κανει''- We therefore wanted to realise the agile handling of the Mini
- During the development of the CR-Z we driven and we bought several cars for comparison and benchmarking,
the Mini,the Scirroco and the Elise . - The performance of Elise kept on inspiring us throughout the whole development process ''
δεν μου έρχεται στο μυαλό honda το οποίο να ήταν καθημερινό και σπορ ταυτόχρονα σε νορμάλ τιμή
πέρα απο αυτό θα ηταν λίγο λαθος ΙΜΟ να το συγκρίνει με type r εκδόσεις παλαιοτέρων μοντέλων και οχι με αυτά που θα 'συναγωνίζεται' (ie χρηστικά/καθημερινά σπορτίφ αυτοκίνητα)
Eχεις δικιο αλλα παρακατω λεει :
'' since the target of the car was to enhaced handling we put huge emphasis on the EPS settings and set the body stiffness at a similar level to that of the CIVIC TYPE-R
and i believe the car provides exhilarating driving pleasure ''Οπως και να εχει τα λεγωμενα τους δημιουργουν μεγαλες προσδοκιες για την κατηγορια, δεν μενει παρα να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος και αν τελικα λενε μπαρουφες
- During the development of the CR-Z we driven and we bought several cars for comparison and benchmarking,
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Οπως και να εχει τα λεγωμενα τους δημιουργουν μεγαλες προσδοκιες για την κατηγορια, δεν μενει παρα να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος και αν τελικα λενε μπαρουφεςγενικά τους japs δεν τους εχω για ανθρώπους που θα λέγανε τέτοια και δεν θα μπορούσαν να το υποστηρίξουν με πράξεις -ποτέ δεν ξέρεις βέβαια
ολα θα φανούν στα τεστ
να μην ηταν και αθλιο αισθητικά
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Οπως και να εχει τα λεγωμενα τους δημιουργουν μεγαλες προσδοκιες για την κατηγορια, δεν μενει παρα να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος και αν τελικα λενε μπαρουφες
γενικά τους japs δεν τους εχω για ανθρώπους που θα λέγανε τέτοια και δεν θα μπορούσαν να το υποστηρίξουν με πράξεις -ποτέ δεν ξέρεις βέβαια
ολα θα φανούν στα τεστ
να μην ηταν και αθλιο αισθητικά
πολυ φοβαμαι οτι θα εχει καλο στησιμο αλλα θα του λειπει η δυναμη
-
Εχοντας δει τόσες φωτογραφίες από το CR-Z δεν ξέρω ακόμα αν πραγματικά μου αρέσει. Το λευκό πρωτότυπο ήταν σαφώς πιο εντυπωσιακό από τις φωτοφραφίες της πρόσφατης έκθεσης αλλά συνολικά δε με συγκίνησε...
Αυτό, πάντως, που κατάφερε να κάνει ήταν να με οδηγήσει σε μια νέα περίοδο...κατάθλιψης! Θυμίζει έντονα το **CRX **αλλά (IMHO) δεν το φτάνει πουθενά. Ούτε στη φανταστική του εξωτερική εμφάνιση (πού τα... οπίσθια του CRX και πού αυτά του υβριδικού), ούτε καν στο εσωτερικό που ναι μεν είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό αλλα δε μου δημιουργεί την αίσθηση ότι θα... ξαπλώσω μέσα στο κόκπιτ και θα χαθώ.
Το CRZ δε νομίζω ότι θα το πάρω ποτέ (όχι ότι θα με χαλούσε) αλλά ελπίζω μια μέρα να αξιωθώ να πάρω ένα καλοσυντηρημένο CRX (ας έχει και τα 120 αλόγατα)... -
2 βιντεο απο την παρουσιαση του στο Detroit, το αμαξι θα βγει στην παραγωγη αρχες του καλοκαιριου οποτε λογικα απο χειμωνα θα μας ερθει.
Στο 2ο Βιντεο λεει οτι η Ιαπωνικη εκδοση θα ειναι τετραθεσια ενω η Αμερικανικη και προφανως και η Ευρωπαικη θα ειναι 2 θεσιες ......................http://www.youtube.com/watch?v=laaqYlHJc_U&feature=channel
Youtube Video -
Ελπίζω να μην ισχύει το περί 2θέσιας διαμόρφωσης...
Γιατί λες 'και προφανώς η Ευρωπαική'?? -
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Ελπίζω να μην ισχύει το περί 2θέσιας διαμόρφωσης...
Γιατί λες 'και προφανώς η Ευρωπαική'??Στο βιντεο λεει ΄΄only the Japan version would be 4 seater΄΄
-
Kapou, pantws, diavasa oti (kai) stin Evrwpi 8a einai 4-8esio.
Vevaia an itane kane autotriti.gr or kanena site a8litikwn pou parepiptwntws exei kai aftokinitistika nea, den kserw kata poso mporw na vasistw sta grafomena tou... -
Το όχημα θα είναι στην καλύτερη περίπτωση 2+2. Στα χαρτιά μπορεί να είναι και ομολογκαρισμένο για 4 άτομα στην πράξη όμως....
NEO HONDA CR-Z