-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Με gps tracker σε ολα τα αυτοκινητα
Ναι...βάζε ιδέες εσύ
Το έχουν σκεφτεί ήδη άλλοι και φαίνεται ότι θα υλοποιηθεί στην Ολλανδία.
http://www.popularmechanics.com/blogs/t ... 98625.html
http://www.tracking-system.com/componen ... lland.html -
κάπου προς τα πίσω σε αυτό το τοπικό νομίζω είχα κάνει ένα ποστ με αναλυτικές πληροφορίες για το τί θα κάνουν εδώ
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τι δεν κατάλαβες;Βασικα δεν ενστερνιζομαι την αποψη οτι ετσι πρεπει..σε οτι αφορα τον εξαναγκαστικο-εξουθενωτικο τροπο με τον οποιο προσπαθει να επιτευχθει ολο αυτο..Αναφερομαι φυσικα στα τελη κυκλοφοριας..
Σε πολλες μαλιστα περιπτωσεις δε μολυνουν καν οσο υποστηριζεται...Γενικα το ολο συστημα ειναι λαθος..με τα κυβικα και τα περιβαλλοντικα τελη..
Σου φαινεται λογικο το zx της φωτο να πληρωνει 352 και μια νεα 318 λιγοτερα..? -
Ναι.
Case in point: Το Bora σε ένα μήνα κλείνει τα 10 χρόνια. Είναι απόλυτα λογικό και δίκαιο να πληρώνει μεγαλύτερα περιβαλλοντικά τέλη από ένα καινούργιο 'premium' 1800άρι. Όσο καλά και να το συντηρώ (και κάνω ο,τι περνάει από το χέρι μου), το αυτοκίνητο ρυπαίνει περισσότερο από ένα σύγχρονο όχημα.
-
Αν το Bora κάνει 1000χλμ το χρόνο και το σύγχρονο 15.000χλμ το χρόνο, πιο μολύνει περισσότερο;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ναι.Case in point: Το Bora σε ένα μήνα κλείνει τα 10 χρόνια. Είναι απόλυτα λογικό και δίκαιο να πληρώνει μεγαλύτερα περιβαλλοντικά τέλη από ένα καινούργιο 'premium' 1800άρι. Όσο καλά και να το συντηρώ (και κάνω ο,τι περνάει από το χέρι μου), το αυτοκίνητο ρυπαίνει περισσότερο από ένα σύγχρονο όχημα.
Μονο που τα τελη δεν εχουν περιβαλλοντικο χαρακτηρα..το ξερεις και ο ιδιος πολυ καλα....εχουν καθαρα φοροεισπρακτικο χαρακτηρα..
Αν κανεις περιβαλλοντικη πολιτικη θεσπισε δικο σου οργανο να ελεγχει ρυπους καθε χρονο και φτιαξε κλιμακωτες χρεωσεις τελων κυκλοφοριας...Τοτε και 500 να πληρωσω...Με τα σημερινα τελη μια xsara 1.4 του '99 δε πληρωνει το ιδιο με ενα xsara 1.4 του '02 ενω εχουν ακριβως το ιδιο μοτερ..Το ιδιο με απειρα μοντελα ολων των εταιριων..
Ειναι πασιφανες οτι η πολιτικη αυτη προσβλεπει στο αρμεγμα και οχι στο καθαρο ουρανο...Παραλληλα με το να αυξανεις τα τελη τοσ πολυ σε αυτοκινητα 10ετιας και αναγκαζοντας κοσμο να τα πεταξει σκοτωνεις ολα τα μικρομεσαια συνεργεια και ολες τις εμποριες καινουργιων και μεταχειρισμενων ανταλλακτικων σε συνδυασμο με τις μαντρες αυτοκινητων...Μιλαμε για πολυ, παρα μα παρα πολυ κοσμο...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αν το Bora κάνει 1000χλμ το χρόνο και το σύγχρονο 15.000χλμ το χρόνο, πιο μολύνει περισσότερο;Τα υπόλοιπα τα πληρώνεις μέσω του φόρου που επιβάλλεται στα καύσιμα.
Μονο που τα τελη δεν εχουν περιβαλλοντικο χαρακτηρα..το ξερεις και ο ιδιος πολυ καλα....εχουν καθαρα φοροεισπρακτικο χαρακτηρα..
Και που ξέρεις τι ξέρω;
Με τα σημερινα τελη μια xsara 1.4 του '99 δε πληρωνει το ιδιο με ενα xsara 1.4 του '02 ενω εχουν ακριβως το ιδιο μοτερ..Το ιδιο με απειρα μοντελα ολων των εταιριων..
Ειναι πασιφανες οτι η πολιτικη αυτη προσβλεπει στο αρμεγμα και οχι στο καθαρο ουρανο...Μπορεί να έχουν ακριβώς το ίδιο μοτέρ, αλλά το αυτοκίνητο του 99 έχει +3 χρόνια στην πλάτη του και αυτό in car terms δεν είναι ασήμαντο.
Anywayzz, δεν με πολυενδιαφέρει το θέμα, οπότε, feel free να το συνεχίσετε χωρίς εμένα. Μπήκα εδώ μόνο γιατί με κάλεσες.
-
Νταξ απλα μαλλον πρεπει να εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Δεν ξερω αν γραφτηκε πιο πισω αλλα σοφρων θα ηταν, να αυξηθει ο φορος καταναλωσης της Βενζινης ,ας παει και 2€/lt , με ταυτοχρονη μειωση των τελων κυκλοφοριας Τουλαχιστον να πληρωνουμε για τελη κυκλοφοριας ενα συμβολικο ποσο και ας μας τα παιρνουν απο τη βενζινη! Ζηταω συγγνωμη αν εχει ξαναγραφτει αλλα βαριεμαι να πηγαινω καμια 10ρια σελιδες πισω. Στο κατω κατω ας μην κανουμε ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ τυ αυτοκινητου!Οτι μετα θα φτασουν οι τιμες στα υψη για ΤΑ ΠΑΝΤΑ το σκεφτεσαι ομως...?
-
Astra G 2003 με 1.6 Twinport
Astra H 2004 με 1.6 Twinport
Astra H 2005 με 1.6 TwinportΣτις 3 αυτές περιπτώσεις έχουμε διαφορετικής χρονολογίας οχήματα με διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας. Καταρχάς, γιατί το G και τελευταίο Η πληρώνουν διαφορετικά; Ίσα ίσα που το G ως πιο ελαφρύ ρυπαίνει λιγότερο αφού καταναλώνει και λιγότερο με τον ίδιο κινητήρα.
Από την άλλη, γιατί το ίδιο μοντέλο να πληρώνει διαφορετικά τέλη; Επειδή είναι διαφορετικής χρονιάς; Αφού ο κινητήρας είναι ίδιος ακριβώς.
Ευχαριστώ.
- Αναφέρομαι στον 1.6 με τα 105 Hp που ήταν κοινός σε όλα αυτά τα μοντέλα.
-
Μόλις διάβασα το παρακάτω. Σε γενικές γραμμές μιλάει για μείωση του ΕΤΤ για εισαγόμενα ΙΧ, επαναφορά της απόσυρσης, άρση απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσ/νίκη και υπολογισμός τελών βάση ΚΑΙ της κάρτας καυσαερίων.
Ι.Χ.: Επαναφορά απόσυρσης και αλλαγές στα τέλη
Το σχέδιο για την απόσυρση περιλαμβάνει μικρό οικονομικό κίνητρο για την αντικατάσταση του παλαιού Ι.Χ. έως 1.500 ευρώ'Η' 9/1
Του Γιώργου Aνδρή
andris@pegasus.grΣειρά συναντήσεων μεταξύ στελεχών της κυβέρνησης με εισαγωγείς αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο ώστε να εξεταστούν διάφορες προτάσεις στήριξης της αγοράς αυτοκινήτου.
Oι προτάσεις που «έπεσαν» στο τραπέζι αφορούσαν στην επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, στην άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Aττική και Θεσσαλονίκη ενώ σύμφωνα με πληροφορίες όλοι οι εισαγωγείς πιέζουν την κυβέρνηση ώστε να αλλάξει η φορολογία των αυτοκινήτων κατά την εισαγωγή τους στην Eλλάδα με ένα περισσότερο δίκαιο καθεστώς όπως επίσης και ο τρόπος υπολογισμού των Tελών Kυκλοφορίας για το 2011.
Ωστόσο η άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας δεν επιτρέπει στην κυβέρνηση να παραχωρήσει ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό για την απόσυρση παλαιών IX και το μέτρο μπορεί να επανέλθει μόνο στην περίπτωση που αποδειχθεί με τεκμηριωμένη μελέτη πως μπορεί να αυτοχρηματοδοτηθεί.
Από τον Απρίλιο 2010
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες η μελέτη από τους εισαγωγείς θα κατατεθεί εντός του Iανουαρίου και αν γίνει αποδεκτή από την κυβέρνηση η απόσυρση IX θα ξεκινήσει τον Aπρίλιο του 2010. Πάντως τα οικονομικά κίνητρα της απόσυρσης και αντικατάστασης που υπήρχαν στο παρελθόν θα πρέπει να τα ξεχάσουν οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων καθώς το σχέδιο περιλαμβάνει κάποιο μικρό οικονομικό κίνητρο κατά την αντικατάσταση ενός παλαιού οχήματος μόνο με καινούριο το οποίο θα κυμαίνεται από 300 έως 1.500 ευρώ. Όμως αν πραγματοποιηθεί το εν λόγω σχέδιο και εξαιρεθούν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τριετίας κατά τη διαδικασία αντικατάστασης, τότε θα αντιδράσουν έντονα οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι έχουν ήδη «χάσει» περίπου 1.000 καταστήματα σε όλη τη χώρα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Tα τμήματα Marketing πάντως όλων των εισαγωγικών εταιρειών στο πλάνο των δράσεών τους για το 2010 έχουν συμπεριλάβει την πιθανή επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης παλαιών IX.Πετρελαιοκίνηση: Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Σε ένα από τα θέματα που συμφωνούν κάποιοι εισαγωγείς αλλά και έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αφορά στην άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης. Nα υπενθυμίσουμε πως η Eλλάδα αποτελεί τη μοναδική χώρα στην EE που έχει θεσπίσει την απαγόρευσης των οχημάτων diesel εντός Aττικής και Θεσσαλονίκης τη στιγμή που τα πετρελαιοκίνητα οχήματα στα υπόλοιπα κράτη-μέλη προσεγγίζουν ακόμη και το 90% του στόλου κάποιων άλλων χωρών της EE. Πάντως το βασικό «αγκάθι» στην άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης δεν είναι τα μικροσωματίδια που εκπέμπουν οι σύγχρονοι κινητήρες αλλά το λαθρεμπόριο καυσίμων (πετρέλαιο θέρμανσης «τροποποιείται» σε κίνησης) η ποιότητα του οποίου μπορεί να είναι άκρως επικίνδυνη για το περιβάλλον.Τέλος ταξινόμησης: Κλιμακωτή φορολόγηση για Ι.Χ. άνω των 7.000 ευρώ
H Eλλάδα και η Δανία αποτελούν τις μοναδικές χώρες στην EE οι οποίες επιβάλουν υπέρογκους φόρους (Tέλος Tαξινόμησης και ΦΠA) σε όλα τα αυτοκίνητα που εισέρχονται στα τελωνεία τους. H υπερβολική φορολόγηση στα καινούρια αλλά και μεταχειρισμένα IX άλλωστε έχει οδηγήσει τη χώρα μας αρκετές φορές στο Eυρωπαϊκό Δικαστήριο αλλάζοντας τον τρόπο φορολόγησης των οχημάτων σε αρκετές περιπτώσεις. Tώρα όμως με δεδομένη την οικονομική κρίση και τις πολύ χαμηλές πωλήσεις αυτοκινήτων στην Eλλάδα η κυβέρνηση φαίνεται πως εξετάζει το ενδεχόμενο αλλαγής του τρόπου υπολογισμού του Tέλους Tαξινόμησης. Eιδικότερα ανάμεσα στις προτάσεις που έχουν «πέσει» στο τραπέζι επικρατέστερη φαίνεται πως είναι εκείνη που προβλέπει να είναι αφορολόγητα τα IX που η εργοστασιακή τους τιμή δεν ξεπερνούν τα 7.000 ευρώ ενώ από εκεί και πάνω να φορολογούνται κλιμακωτά ανάλογα με τους ρύπους και τον κυβισμό του κινητήρα. Mάλιστα οι υποστηρικτές της εν λόγω πρότασης, σύμφωνα με πληροφορίες, επισημαίνουν πως η φορολογία για IX αξίας από 7.001 έως και 10.000 ευρώ να κυμαίνεται στο 10%, από 10.001 έως 15.000 ευρώ στο 20%, από 15.001 έως 20.000 ευρώ στο 30%, από 20.001 έως 30.000 ευρώ στο 40% και από 30.001 και πάνω στο 50%. H φορολόγηση μπορεί αρχικά να φαντάζει υπερβολική ωστόσο βάσει του σχεδίου το Tέλος Tαξινόμησης δεν θα υπολογίζεται στην εργοστασιακή τιμή του οχήματος αλλά από την διαφορά που προκύπτει μετά τις πρώτες 7.000 ευρώ που είναι αφορολόγητες. Δηλαδή αν κάποιο IX αξίζει 20.000 ευρώ το Tέλος Tαξινόμησης θα είναι 2.000 ευρώ και όχι 4.000 ευρώ καθώς θα υπολογιστεί με βάση το ποσό που προκύπτει μετά τις πρώτες 7.000 ευρώ που είναι αφορολόγητες (13.000 ευρώ). Bέβαια στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα που η αξία τους ξεπερνά τις 40.000 ευρώ το Tέλος Tαξινόμησης θα είναι πολύ υψηλό και θα ξεπερνά τις 15.000 ευρώ... Tο εν λόγω σχέδιο είναι πολύ πιθανό να συνδυαστεί με την επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης παλαιών IX.Αλλαγές: Tέλη 2011... με κάρτα καυσαερίων
Tα Tέλη Kυκλοφορίας του 2011 θα αλλάξουν και πάλι καθώς έχει ήδη προαναγγελθεί η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού τους από τον Nοέμβριο του 2009 στην Πράξη Nομοθετικού ακύρωσης της απόσυρσης. Mάλιστα όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται για να παραλάβει κανείς τα Tέλη του 2011 θα πρέπει να προσκομίζει την Kάρτα Eλέγχου Kαυσαερίων. Πρακτικά κάτι τέτοιο σημαίνει πως πέραν των αυξημένων Tελών του 2010, της ετήσια εισφοράς και των Πράσινων Tελών οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι και για τις εκπομπές ρύπων των IX τους που μπορεί να τους στοιχίσει πολύ ακριβά. Ένα ακόμη στοιχείο που μπορεί να προσμετρηθεί στον τρόπο υπολογισμού των Tελών Kυκλοφορίας αφορά στην λιανική τιμή του αυτοκινήτου η οποία θα μειώνεται ανάλογα κάθε χρόνο ώστε να «γεφυρωθεί» το χάσμα που δημιουργήθηκε στα Tέλη του 2010 μεταξύ καινούριων και παλαιότερων οχημάτων.Tο κυνήγι για τα δημόσια έσοδα συνεχίζεται, καθώς και η προηγούμενη κυβέρνηση σχεδίαζε την επαναφορά των τεκμηρίων. Oυσιαστικά το μέτρο θα αφορά πολυτελή αυτοκίνητα, η αξία των οποίων δεν θα ξεπερνά τις 7.000 ευρώ.
Φορολογία: Eπαναφορά τεκμηρίων
Το κυνήγι για τα δημόσια έσοδα συνεχίζεται, καθώς και η προηγούμενη κυβέρνηση σχεδίαζε την επαναφορά των τεκμηρίων. Ουσιαστικά το μέτρο θα αφορά πολυτελή αυτοκίνητα, η αξία των οποίων δεν θα ξεπερνά τις 7.000 ευρώ.Από εδώ: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=23665165
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Δεν ξερω αν γραφτηκε πιο πισω αλλα σοφρων θα ηταν, να αυξηθει ο φορος καταναλωσης της Βενζινης ,ας παει και 2€/lt , με ταυτοχρονη μειωση των τελων κυκλοφοριας Τουλαχιστον να πληρωνουμε για τελη κυκλοφοριας ενα συμβολικο ποσο και ας μας τα παιρνουν απο τη βενζινη! Ζηταω συγγνωμη αν εχει ξαναγραφτει αλλα βαριεμαι να πηγαινω καμια 10ρια σελιδες πισω. Στο κατω κατω ας μην κανουμε ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ τυ αυτοκινητου!
Οτι μετα θα φτασουν οι τιμες στα υψη για ΤΑ ΠΑΝΤΑ το σκεφτεσαι ομως...?
Που το στηρίζεις αυτό; Μπορούν άνετα να υπολογισθούν όλες οι παράμετροι και το σύστημα να είναι δίκαιο. 100% δεν γίνεται βέβαια. Αλλά από το εντελώς άδικο, θα είναι μια βελτίωση.
Εντελώς μπακάλικα. Καταργείς τέλη κυκλοφορίας και τα ονομάζεις τέλη συντήρησης-κατοχής. Και φορολογείς ένα μικρό ποσοστό της τωρινής αξίας του οχήματος 0,3% π.χ. Και κάνεις έναν απλό υπολογισμό. Χ τα χρήματα που εισέπρατα(και συνεχίζω να θέλω) τα προηγούμενα χρόνια. Ψ τα χρήματα από τα αλλαγμένα τέλη. Μου λείπουν Χ-Ψ=Α χρήματα.
Πόσα λίτρα ξοδεύονται για την κίνηση των οχημάτων σε όλο το χρόνο; Β λίτρα
Α / Β = Γ το ποσό που θα επιβαρυνθεί το λίτρο. + ένα μικρό φόρο για να υπολογισθούν αυτά που θα επιστρέφονται στους επαγγελματίες μεταφορείς για να μην αυξηθούν τα μεταφορικά κόστη. -
Από τον Απρίλιο 2010 απόσυρση
Χαιρετίσματα
Πετρελαιοκίνηση: Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Κάντε όρεξη. Πάντως επιχειρεί να δώσει μια πιο πειστική εξήγηση, αλλά πάλι το περιβάλλον βάζει εμπροσθοφυλακή.
Πάντως το βασικό «αγκάθι» στην άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης δεν είναι τα μικροσωματίδια που εκπέμπουν οι σύγχρονοι κινητήρες αλλά το λαθρεμπόριο καυσίμων (πετρέλαιο θέρμανσης «τροποποιείται» σε κίνησης) η ποιότητα του οποίου μπορεί να είναι άκρως επικίνδυνη για το περιβάλλον.
Οι δασμοί, η κατανάλωση του καυσίμου και τα έσοδα του ολιγοπωλίου διυλιστήρια, εταιρείες πετρελαιοειδών, βυτιοφορείς, πρατηριούχοι είναι ο λόγος κύριοι. Ελάτε πείτε το, μην ντρέπεστε άλλο.
Τέλος ταξινόμησης: Κλιμακωτή φορολόγηση για Ι.Χ. άνω των 7.000 ευρώ
Θα μπλέξει το πράγμα με τις υποτιμολογήσεις.
Αλλαγές: Tέλη 2011... με κάρτα καυσαερίων
Ε και , τι έγινε.
Φορολογία: Eπαναφορά τεκμηρίων
Αυτό να το δω.
-
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι εννοεί πρακτικά όσον αφορά το υπογραμμισμένο, σχετικά με τον έξτρα φόρο για τα 2λτ?
«Κόκκινο» στα αυξημένα Τέλη
Ο εισηγητής κρίνει αντισυνταγματική την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, αλλά ζητά να κριθούν απαράδεκτες οι προσφυγές'Η' 13/1
Του Αλέξανδρου Αυλωνίτη
«Στον αέρα» κινδυνεύουν να βρεθούν τα αυξημένα «πράσινα τέλη» που υποχρεώθηκαν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την κυκλοφορία τους, το 2010.
Δικαστική εισήγηση - σοκ θεωρεί ότι είναι ανίσχυρη η επιβολή των επίμαχων τελών με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ), γιατί παραβιάζει το άρθρο 78 του Συντάγματος που επιτρέπει την επιβολή φόρου μόνο με «τυπικό νόμο», ψηφισμένο από τη Βουλή.
Ακυρότητα
Στην ίδια εισήγηση επισημαίνεται παράλληλα ότι η ΠΝΠ δεν έχει μέχρι σήμερα κυρωθεί από τη Βουλή (όπου έχει πάντως κατατεθεί για κύρωση) και το γεγονός αυτό θα μπορούσε να συμπαρασύρει σε ακυρότητα και την υπουργική απόφαση που καθόρισε πώς θα εισπραχθούν τα «τσουχτερά» τέλη κατά τη διάθεση των σημάτων κυκλοφορίας.Ωστόσο, παρά τη διαπίστωση της παράνομης μέχρι στιγμής διαδικασίας, υπάρχει ενδεχόμενο να «κολλήσει» η όλη υπόθεση σε ένα τυπικό νομικό πρόβλημα και να μην μπορέσει η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (όπου εκδικάζεται μεθαύριο η υπόθεση) να προχωρήσει στην ουσία της υπόθεσης για να διαπιστώσει τις παρανομίες και τις τυχόν αντισυνταγματικότητες.
Τυπικοί λόγοι
Συγκεκριμένα, ο Σύμβουλος Επικρατείας Ιω. Γράβαρης θεωρεί κατ’ αρχήν ότι οι προσφυγές των ιδιοκτητών 4 αυτοκινήτων και της Γενικής Συνομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος ΙΝΚΑ (ΓΟΚΕ) πρέπει να απορριφθούν ως απαράδεκτες για τυπικούς λόγους. Και τούτο διότι προσβάλλουν ευθέως την υπουργική απόφαση για τον καθορισμό του τρόπου είσπραξης των τελών (από πιστωτικά ιδρύματα και τις ΔΟΥ) η οποία όμως δεν είναι εκείνη η πράξη που θίγει άμεσα τους καταναλωτές και βλάπτει τα συμφέροντά τους.Η πράξη που τους θίγει είναι η ΠΝΠ, η οποία ωστόσο δεν μπορεί να προσβληθεί ευθέως με αίτηση ακυρώσεως. Αν η Ολομέλεια του ΣτΕ δεν καταφέρει τις επόμενες εβδομάδες να λύσει αυτό τον νομικό «γόρδιο δεσμό» για να προχωρήσει στην ουσία της υπόθεσης, υπάρχει ενδεχόμενο το θέμα να καταλήξει σε μία «πύρρειο νίκη» των καταναλωτών, με τη διαπίστωση παράνομων και ανίσχυρων διαδικασιών, που δεν μπορεί όμως να ανατρέψει την καταβολή των διογκωμένων τελών.
Διαπίστωση
Ωστόσο, η διαπίστωση του ανίσχυρου της ΠΝΠ, θα μπορούσε να προκαλέσει αγωγές πολιτών σε βάρος των τελών (εφόσον τους συμφέρει οικονομικά ανάλογα με το ύψος του ποσού) να προσφύγουν στα διοικητικά δικαστήρια, αξιώνοντας την επιστροφή των καταβληθέντων.Φόρος μόνο με ψήφιση νόμου
Η δικαστική εισήγηση αφήνει να φανεί ότι ενώπιον της Ολομέλειας του ΣτΕ θα γίνει μία «κολοβή» δίκη, αφού το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει ακόμα στείλει τον πλήρη φάκελο της υπόθεσης, με συνέπεια να μην μπορούν να ελεγχθούν οι λόγοι ακύρωσης που υποστηρίζουν ότι παραβιάζονται οι συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας, καθώς και το Κοινοτικό Δίκαιο και το 1ο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου! Η εισήγηση δεν αποκλείει την έκδοση προδικαστικής απόφασης η οποία θα διατάσσει την αποστολή πλήρους φακέλου.
Το σκεπτικό
Στην εισήγησή του ο Ιω. Γράβαρης ξεκαθαρίζει, πάντως, ότι τα επίμαχα τέλη δεν έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα, αλλά αποτελούν φόρο. Επισημαίνει, επίσης, ότι στο Σύνταγμα προβλέπεται ότι δεν εισπράττεται φόρος χωρίς την ψήφιση τυπικού νόμου. Με δεδομένο, λοιπόν, τον φορολογικό τους χαρακτήρα, τα τέλη κυκλοφορίας (και ο πρόσθετος φόρος για τα Ι.Χ. άνω των 1.929 κυβικών) δεν μπορούσαν να επιβληθούν με ΠΝΠ.http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=23837199
Λέτε να τα πάρουμε πίσω...ή μπα?
-
Παμε να πάρουμε ένα lexus rx400 τωρα που πεσανε κι αυτά να πληρώνουμ 300 ευρω το χρόνο?
http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=9 ... o=&nu=&tr=
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Παμε να πάρουμε ένα lexus rx400 τωρα που πεσανε κι αυτά να πληρώνουμ 300 ευρω το χρόνο?http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=9 ... o=&nu=&tr=
Fuel type: Μπαταρίες
varta? ή :parta:
-
Βασικα δε ξερω ποσο πληρωνουν πλεον... Μονο τα μισα; χωρις τελος κυβικων;Μπορει να μας πει καποιος ποσα πληρωσε;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Βασικα δε ξερω ποσο πληρωνουν πλεον... Μονο τα μισα; χωρις τελος κυβικων;Μπορει να μας πει καποιος ποσα πληρωσε;Κάτω από 1929 κυβικά 3 ευρώ.
Άνω από 1929 κυβικά τα μισά τέλη και το τέλος κυβικών (πιθανά μισό). -
Το τελος κυβικων ηταν στο νομο του Ιουλιου, γι αυτο ρωταω. Εκει ηταν μηδεν. Κανενας με Λεξους ή γνωσστο με lexus;
-
Τέλη κυκλοφορίας