-
157; Ειδική παραγγελία για σένα;
-
ναι βρε σεις...
με το μυαλό σε 156 κ 147 (από την οποία άρχισε η σχεδιαστική πτώση και ανακύκλωση) μου βγήκε η 157156 sportswagon λοιπόν και 156 σκέτη.
-
πολύ πιο ομορφο το SW απο το 5d...κορυφαια επιλογη στην κατηγορια για μικρη οικογενεια
-
bger ευχαριστούμε για το review, ήταν πολύ ενδιαφέρον. Χαιρόμαστε που είσαι απόλυτα ικανοποιημένος με την επιλογή σου. Καλοτάξιδο και καλορίζικο. Περιμένουμε και παρατηρήσεις από την κίνηση μέσα στην πόλη (καταναλώσεις, ευκολία κτλ).
Ο χρήστης bger έγραψε:
Με τις γνώσεις που έχω ως ηλεκτρολογος-μηχανολογος μηχανικός, δεν ενστερνίζομαι τις υλοποιήσεις 1.4 με 160-170 άλογα για διάφορους τεχνικούς λόγους. Κενό δεν έχει η Renault, κενό έχουν στον εγκέφαλο οι ιθύνοντες που θεωρούν ότι όποιος θέλει 2λιτρο αυτοκίνητο πρέπει να είναι εκατομμυριούχος ή μ...κας για να πληρώνει δυσθεώρητους φόρους και χαράτσια.Αν και δεν έχω ειδικές γνώσεις, είναι λογικό το κράτος να φορολογεί αυτοκίνητα που καταναλώνουν πολύ και ρυπαίνουν πολύ. Επίσης είναι λογικό να φορολογεί τους ιδιοκτήτες ακριβών αυτοκινήτων. Ο κυβισμός του κινητήρα είναι σίγουρα πάντως μπακάλικο κριτήριο για να κάνει τα παραπάνω. Ο τρόπος φορολόγησης (τέλη κυκλοφορίας, ειδικός φόρος στα καύσιμα, τέλη ταξινόμησης κ.α.) πρέπει να αλλάξει και πιστεύω να το κάνουν σύντομα.
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο; στο ελληνικό site της Renault δεν υπάρχει ούτε αναφορά για τέτοιο μοντέλο... (πλάκα-πλάκα μου φάνηκε ομορφότερα από το 5θυρο)
Καλά το site της pga για την Renault είναι τουλάχιστον ανεπαρκές. Μπαίνεις σε site άλλων εταιριών και είναι καλύτερα από το να πήγες στην έκθεση. Το site της renault ανανεώνεται μια φορά το τρίμηνο, υπάρχουν δεν υπάρχουν νέα σε τιμές, μοντέλα κτλ...
Καλά... μόλις το ψιλο-έψαξα στο internet και έπαθα... όντως είναι πολύ πιο όμορφο και πραγματικά αν ήμουν για αυτοκίνητο στα 4,5 μέτρα θα το επέλεγα με κλειστά τα μάτια!
Ναι, είναι πολύ ωραίο για station. Για κάποιον που θέλει χώρους για οικογένεια είναι ιδανικό. Βέβαια υπάρχει και η octavia5 combi, αλλά σίγουρα το megane station είναι πολύ πιο ωραίο και με τα ίδια λεφτά...
-
Πλήρη στοιχεία και άμεσα για τα Renault σε ότι αφορά εξοπλισμό κ τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να βρείτε στο site του αντιπροσώπου Λάμδα. Εχει πίνακες με κάθε λεπτομέρεια κ ενημερώνεται πάντα πιο γρήγορα από την επίσημη σελίδα της Renault. Αν και μάλλον η επίσημη πάει για ανανέωση.
-
περιεργο που αυτη την περιοδο δεν τρεχει καποια προσφορα....
-
Νομίζω το -50% στο ΦΠΑ είναι μέχρι 31/01/2010...
-
ισως..απλα επειδη η αφισα γραφει κατι για χριστουγεννα και χει κ δωρακια φανταστηκα οτι θα ναι μεχρι το τελος του χρονου. αλλα στα μαγαζια που πηγαινουμε για καφε ακομα δωρο χριστουγεννων πληρωνουμε( ) γιατι να μην το χει κρατησει κ η renault???
-
RENAULT MEGANE COUPE 1.4 TCE PRIVILEGE - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ, Β' ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ->ΚΑΒΑΛΑ->ΞΑΝΘΗ & ΟΡΕΙΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΜΕ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ
Με το οδόμετρο πλέον στα 500 χλμ., ξεκίνησα το προηγούμενο Σάββατο για τη δεύτερη εκδρομή μου με το MEGANE. Ήδη ο κινητήρας είχε δώσει κάποια δειλά σημάδια ότι βρίσκει το ρυθμό του, οπότε αποφάσισα να τον πιέσω λίγο περισσότερο. Φουλάρισα με ΒΡ 100 οκτανίων, ρύθμισα τα ελαστικά στο σκληρό σετ απ που προτείνει η Renault (38 psi μπροστινοί τροχοί, 33 psi πίσω) έναντι 33-29 του μαλακού, και έβαλα πλώρη...
Σίγουρα η επιλογή πιέσεων έκανε τις αντιδράσεις αρκετά πιο ξερές (ειδικά της πίσω ανάρτησης) αλλά βελτίωσε δραματικά την επαφή με το δρόμο. Το τιμόνι έγινε πιο άμεσο και οι γρήγορες αλλαγές λωρίδας πραγματοποιούνταν ακαριαία και αλάνθαστα. Τα φρένα έδειξαν πιο προοδευτική απόκριση, ενώ η κατανάλωση έπεσε περίπου 1.5 λίτρο/100 χλμ.
Ο κινητήρας, φανερά βελτιωμένος, έχει μάλλον τα καλύτερα ρεπρίζ τις κατηγορίας (κάτι που διαπίστωσε και ένα κόκκινο Scirocco στις στροφές έξω από την Καβάλα), δίχως όμως να επαρκεί για να φτάσει το σασί στα όρια. Έστριβα με χαρακτηριστική ευκολία σε κομμάτια όπου η σήμανση ήταν 70, με 6η και 130-135 χαω. Το ESP εμφανίστηκε μόνο σε μια φουρκέτα όπου είχε σήμανση 40 κι εγώ μπήκα με 110. Ακαριαία το αυτοκίνητο σταθεροποιήθηκε και βγήκα από τη στροφή με ταχύτητα εξόδου 90-95 χαω. Με συνοδηγό τον φίλο μου που συνάντησα στην Ξάνθη, πήγα σε κάποιες ημιορεινές διαδρομές όπου διεξάγονται ενίοτε αγώνες, και αποφάσισα να ανεβάσω το στροφόμετρο στον κόφτη...
Το MEGANE γεμίζει με γραμμικότητα μέχρι τις 5200 περίπου, μετά ξεφουσκώνει και εκεί θυμάσαι ότι δεν οδηγείς δυστυχώς τον 2λιτρο. Το κιβώτιο ευτυχώς είναι κοντό και γρήγορο, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς την ροπή που έρχεται από πολύ χαμηλά. Για να μη σας κουράζω όμως άλλο, καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα: αν μπορείτε, αγοράστε το 2λιτρο... -
bravo ρε bger να το χαιρεσαι και να μας ενημερωνεις συνεχως...παντως πολυ νωρις το ξεζουμισες...
-
Ο χρήστης bger έγραψε:
RENAULT MEGANE COUPE 1.4 TCE PRIVILEGE - ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ, Β' ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ->ΚΑΒΑΛΑ->ΞΑΝΘΗ & ΟΡΕΙΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΜΕ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ... έχει μάλλον τα καλύτερα ρεπρίζ τις κατηγορίας (κάτι που διαπίστωσε και ένα κόκκινο Scirocco στις στροφές έξω από την Καβάλα)...
...Το MEGANE γεμίζει με γραμμικότητα μέχρι τις 5200 περίπου, μετά ξεφουσκώνει και εκεί θυμάσαι ότι δεν οδηγείς δυστυχώς τον 2λιτρο. Το κιβώτιο ευτυχώς είναι κοντό και γρήγορο, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς την ροπή που έρχεται από πολύ χαμηλά. Για να μη σας κουράζω όμως άλλο, καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα: αν μπορείτε, αγοράστε το 2λιτρο...
Το scirocco θα ήταν το 122άρι αλλιώς δεν πιστεύω το μεγκάν να είχε καμιά ελπίδα.
Πάντως οι ξένοι που κυρίως δοκιμάζουνε τον 2λιτρο τον θάβουν καθώς δεν θεωρούν ότι έχει σπουδαία δύναμη και λένε μάλιστα ότι και αυτός μετά τις 5500 στροφές ψοφάει...και εδώ που τα λέμε για 2λιτρος είναι πολύ λίγος εκεί που έχει φτάσει ο ανταγωνισμός.
Αντιθέτως για τον 1.4 ακούγονται πολύ καλά λόγια και μάλιστα λένε ότι συνεχίζει και δίνει ακόμα και κοντά στον κόφτη.
-
Αν τα 180 άλογα θεωρούνται λίγα, τι να πω... υπάρχει και το RS με τα 250. Για τις δικές μου οδηγικές δυνατότητες πάντως, νομίζω ότι θα μου αρκούσαν +40-50 ίπποι. Μάπα κινητήρα, η Renault, δεν έχει βγάλει τα τελευταία 15 χρόνια. Δεν πιστεύω ότι θα το έκανε τώρα ώστε να τον θάβουν.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
ισως..απλα επειδη η αφισα γραφει κατι για χριστουγεννα και χει κ δωρακια φανταστηκα οτι θα ναι μεχρι το τελος του χρονου. αλλα στα μαγαζια που πηγαινουμε για καφε ακομα δωρο χριστουγεννων πληρωνουμε( ) γιατι να μην το χει κρατησει κ η renault???http://www.renault.com.gr/files/Prosfor ... 2_2009.pdf
Και η επιβεβαίωση της ημερομηνίας! Μέχρι 31/01/2010 γράφει ότι είναι -50% στο ΦΠΑ.
-
ωραιος φιλε
το αυτοκίνητο πρέπει πανω από όλα να το ευχαριστιέσαι..
και γω παντως πιστευω πως ηταν λίγο νωρις για να τοστροφάρεις τοσο
-
bger πολύ ωραίο και το καινούργιο review. Θύμιζε έντονα δημοσιογράφο αυτοκίνησης. Μέσα σε 10 γραμμές μάθαμε ένα σωρό πληροφορίες... Πάντως εγώ θα ήθελα να μάθω και για την κίνηση του megane στην πόλη, γιατί οι περισσότεροι σε πόλεις κινούμαστε και θέλουμε να ακούσουμε για καταναλώσεις, ευχρηστία κτλ. Πάντως, ευχαριστούμε και μπράβο γιατί το αυτοκίνητο εκτός πόλης μπορείς να το απολαύσεις πραγματικά και από ότι φαίνεται το ευχαριστιέσαι και με το παραπάνω...
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πλήρη στοιχεία και άμεσα για τα Renault σε ότι αφορά εξοπλισμό κ τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να βρείτε στο site του αντιπροσώπου Λάμδα. Εχει πίνακες με κάθε λεπτομέρεια κ ενημερώνεται πάντα πιο γρήγορα από την επίσημη σελίδα της Renault.Πράγματι ωραία σελίδα, θα την έχω στα υπόψη μιας και έχει πληροφορίες και για άλλες εταιρίες...
ισως..απλα επειδη η αφισα γραφει κατι για χριστουγεννα και χει κ δωρακια φανταστηκα οτι θα ναι μεχρι το τελος του χρονου. αλλα στα μαγαζια που πηγαινουμε για καφε ακομα δωρο χριστουγεννων πληρωνουμε( ) γιατι να μην το χει κρατησει κ η renault???
Ναι, πράγματι και η αφίσα λέει μέχρι 31/1. Βέβαια οι διανομείς για να σε πιέσουν έλεγαν ότι ισχύει μέχρι 31/12. Αλλά και τώρα να πας θα σου πούνε ότι σήμερα, αύριο προλαβαίνεις. Δεν λέω καλή η προσφορά, αλλά μην κοροϊδευόμαστε κιόλας... Πάντως αν κάποιος έχει πάρει τίποτα το αυτί του για επικείμενες προσφορές ας το μεταδώσει και εδώ έστω με επιφύλαξη να κάνουμε τα πλάνα μας και εμείς...
-
Προς το παρον η PGA σε επίπεδο προσφορών καλά τα πάει...
Θεωρώ ότι αν σκοπεύει να ορθοποδίσει λίγο θα συνεχίσει κ φέτος όλη τη χρονιά με προσφορές! Οι οποίες ανεξάρτητα πως βαφτίζονται, για το Megane 1.4 εκτιμώ ότι θα είναι πάντα στα 1000-1500 euro! Θα κοπούν πιστευω μόνο όταν σταθεροποιηθούν οι πωλήσεις του σε ένα σταθερό ρυθμό! -
υπαρχει πουθενα τεστ με το διλιτρο το κουπε?
-
Ναι, είναι καλές οι προσφορές και ελπίζω να μείνουν σταθερές στα ίδια επίπεδα, ειδικά τώρα που φουντώνει ο ανταγωνισμός με καινούργιο astra, focus, 147 κτλ. Για το 1.4 μια χαρά είναι... βέβαια εμένα και το 1.6 μια χαρά θα με εξυπηρετούσε, αλλά έλα που δεν διατίθεται σε coupe... Και εκεί με την προσφορά θα έπεφτε αρκετά η τιμή... Όχι ότι δεν προτιμώ το Tce, αλλά που λεφτά... Οπότε υπομονή και αποταμίευση...
-
Ο χρήστης klf έγραψε:
υπαρχει πουθενα τεστ με το διλιτρο το κουπε?Ελληνικού περιοδικού δεν νομίζω...Αλλά μπορείς να αναζητήσεις στο google ξένων περιοδικών!
@ pvnrt: κανονικά διατίθεται το 1.6 σε coupe...δεν ξέρω αν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο αλλά εκδόσεις του 1.6 υπάρχουν...
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@ pvnrt: κανονικά διατίθεται το 1.6 σε coupe...δεν ξέρω αν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο αλλά εκδόσεις του 1.6 υπάρχουν...Ναι, ετοιμοπαράδοτο δεν υπάρχει και επομένως δεν ισχύει η έκπτωση... Έτσι μου είπαν τουλάχιστον στην έκθεση και λογικό ακούγεται... Μεταξύ μας από έμπορο αυτοκινήτων ειδικά σε επαρχία δεν μπορείς να πάρεις και αλήθεια εύκολα... Με όλο το θάρρος αν κάποιος είναι έμπορος, αλλά ο κανόνας αυτός είναι, τώρα φαντάζομαι θα υπάρχουν και εξαιρέσεις...
Renault Megane III