-
Mακράν το IQ σε όλα -πλην επιδόσεων, που δεν σε νοιάζουν στην πόλη. Δεν υπάρχει καμία επαφή.
Το καινούργιο smart ούτε κάθετα παρκάρει γιατί θα κλείσει το μισό δρόμο -αν μιλάμε για στενό-, και συνολικά είναι η απόλυτη αθλιότητα σε τέσσερις τροχούς. Δεν έχει υπάρξει άλλο αυτοκίνητο που να με αηδιάσει σε τέτοιο βαθμό και μάλιστα μέσα στο υποτιθέμενο περιβάλλον του (πόλη).
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Mακράν το IQ σε όλα -πλην επιδόσεων, που δεν σε νοιάζουν στην πόλη. Δεν υπάρχει καμία επαφή.Το καινούργιο smart ούτε κάθετα παρκάρει γιατί θα κλείσει το μισό δρόμο -αν μιλάμε για στενό-, και συνολικά είναι η απόλυτη αθλιότητα σε τέσσερις τροχούς. Δεν έχει υπάρξει άλλο αυτοκίνητο που να με αηδιάσει σε τέτοιο βαθμό και μάλιστα μέσα στο υποτιθέμενο περιβάλλον του (πόλη).
τα εχεις οδηγησει η απλα σου την δινει το smart ( τελειως φιλικα το λεω για να παιρνω γνωμες )
δηλ αν βαλεις λιγο μουρη στο πεζοδρομιο πανω χωραει αρκετα ανετα παντου καθετα....
δεν ξερω ετσι πιστευω..λογω του μηκους του!
το οποιο μηκος σε εναν δρομο ειναι στα περιπου 2 και κατι εκατοστα μετρα φαρδος το παρκιγκ που αναλογει σε ενα αυτοκινητο!
σωστα η εχω λαθος εντυπωση??? -
ολοκληρωμένη εικόνα θα αποκτήσεις αφού κανεις ένα test drive και στα δυο μοντέλα
πάντως για ευελιξία μέσα στην πόλη και για παρκάρισμα smart > everything
είμαι αρκετά συχνά συνοδηγός σε ένα και απλά δεν υπάρχουν τα μέρη που παρκάρει
-
στο test drive θα μ αρεσει το iq ....το πιθανοτερο...στην πραγματικη ζωη ομως και στη καθημερινοτητα μπορει και οχι...για αυτο θελω καλες απαντησεις απο ανθρωπους που ζουν με αυτα....και να μου πουν πως ειναι σε ταξιδακια γυρω απο την πολη και πως ειναι στην καθημερινη τους ρουτινα !
http://www.youtube.com/watch?v=6XYmDxwfGFI
στο 2:15 βλεπω παρκαρει καθετα το αυτοκινητο με τους μπροστινους τροχους πανω στο πεζοδρομιο
Ενταξει σε στενο δρομακι δεν μπορεις να το κανεις αλλα ξερω παρα μα παρα πολλα πεζοδρομια που βολευουν να το κανω ετσι και να μην εμποδιζω και την κινηση των πεζων!
πιστευω πως ειναι ενα ατου ...εστω και μισο ... -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αν μπορεις πες μου της διαφορες που εχει το παλιο smart με το καινουργιο και τι καταλαβαινεις εσυ απο αυτες????
στα ταξιδια που εκανες πες μου την συμπεριφορα του...και πως ενιωθες...
οσο γινεται αντικειμενικοτερα
ευχαριστω.
που το παρκαρεις??? το βαζεςι καθετα?το βαζω πολλες φορες καθετα (προεξεχει λιγο ) αλλα ειναι ακριβως τοσο οσο να μην μπαινει στο ματι. Στην αρχη οταν το παρεις δεν θα βρισκεις ευκολα να παρκαρεις γιατι θα νομιζεις οτι οδηγεις μεγαλο αυτοκινητο , οταν ομως το μαθεις θα βρισκεις Παντου και παντα (εργαζομαι στο κεντρο κεντρο της πολης και μπαινοβγαινω μεχρι και 5 φορες την ημερα στο αυτοκινητο . οταν επιστρεφω στο κεντρο το παρκαρω παλι χωρις προβλημα ανεξαρτητως κινησης.
Το παλιο με το καινουριο δεν εχουν καμμια σχεση. Το παλιο ηταν ενας αναξιοπιστος ΚΟΥΒΑΣ που το mercedes benz που εγραφε στη μηχανη του ΝΤΡΟΠΙΑΖΕ την εταιρεια. Οι τουρμπινες ραγιζαν συχνα και τελικα για να το πουληςω του αλλαξα ΜΗΧΑΝΗ ....
Αυτο που σιγουρα μπορω να πω ειναι οτι παταει πολυ καλα στο δρομο (λογω της σφιχτης του αναρτησης ) και αισθανεσαι ασφαλης ακομα και με 140 χιλιομετρα. Με το παλιο δεν θα το διανοουμουν να παω Αθηνα .... ενω με αυτο εχω παει.
(Ενταξει εχει και ελλατωματα : κουραστικη σφιχτη (εωσ πολυ σφιχτη αναρτηση που κοπαναει με την πρωτη ευκαιρια) χτυπηματα (ηχοι ) στο εσωτερικο ιδιως απο την περιοχη των ζωνων ασφαλειας. Το τουρμπο θα σου φτιαχνει την μερα εχει τρομερα γκαζια αλλα οχι τοσο καλα φρένα (αυτα τα φρενα πανε κουτι στο 71 ps που εχω κι εγω ).
Το iq δεν το εχω οδηγησει αλλα το φανταζομαι πιο καλοβαλμενο στο δρομο , πιο κυριλε πιο αθορυβο ΑΛΛΑ εαν η προτεραιοτητα σου ειναι το ΠΑΡΚΙΝΚ και οι ρεπριζ ... τοτε μην κανεις το λαθος και παρεις το IQ.
Και κατι εντελως υποκειμενικο (περι ορεξεως κολοκυθοπιτα) το IQ το βρισκω ασχημο ενω το smart εχει ΣΤΥΛ οπως και να το κανουμε. Ταιριαζει κουτι απο εναν επιχειρηματια μεχρι σε μια φοιτητρια ... -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
τα εχεις οδηγησει η απλα σου την δινει το smart ( τελειως φιλικα το λεω για να παιρνω γνωμες )
δηλ αν βαλεις λιγο μουρη στο πεζοδρομιο πανω χωραει αρκετα ανετα παντου καθετα....
δεν ξερω ετσι πιστευω..λογω του μηκους του!
το οποιο μηκος σε εναν δρομο ειναι στα περιπου 2 και κατι εκατοστα μετρα φαρδος το παρκιγκ που αναλογει σε ενα αυτοκινητο!
σωστα η εχω λαθος εντυπωση???Τα έχω οδηγήσει και τα δύο, για αρκετά km.
Το καινούργιο smart έχει μήκος 2,7m., δεν είναι για κάθετο παρκάρισμα, ειδικά σε στενούς δρόμους.
-
Αν και ήδη απάντησαν οι κάτοχοι του iQ,να προσθέσω οτι μετά απο χορταστικό test drive με το αμαξάκι
μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.Σταθερότατο (επιπέδου supermini το 'πάτημα' του),αρκετά καλά ηχομονωμένο και ευχάριστο
εσωτερικό. Απο επιδόσεις δεν νομίζω οτι θα σε προβληματίσει,για πόλη μιλώντας αλλά ειλικρινά
δεν είδα και με καμμιά ιδιαίτερη δυσκολία 130 στο ταχύμετρο.
3 άτομα καθονται κανονικά και ένας 4ος θα βολευτεί για σύντομες αποστάσεις.Προσωπικά,μου αρέσουν και τα funky (_reverend registered trademark ) looks του οπότε θα το
έπαιρνα άνετα.
Απο παρκάρισμα δεν νομίζω οτι έχουν μεγάλες διαφορές.Υστερεί σίγουρα σε επιδόσεις έναντι του Smart turbo. Τις προάλλες σε 'άνοιγμα' με ένα απο αυτά,έμεινα
έκπληκτος που κρατήθηκε σχετικά κοντά μου. (Fiesta Sport)YΓ απο τα post σου βλέπω χαλαρά συμπαθεια μεγάλη προς το Smart.Οδήγησε και τα 2 και με το καλό.
-
1Αν παω στα 3 μετρα τοτε χανω το ''καθετο'' παρκινγκ για να λεω πως κουβαλω 4 ατομα....''υπο προυποθεσεις''
2 Το οποιο εχει εναν πολυ καλο κινητηρα που δεν τραβαει για πολυ γρηγορα χωσιματα και κινητε πολυ ανετα
''υπο προηποθεσεις και αυτος''Και να πραγματικα δεν μπαινει εκει που μπαινει το smart αλλα σε πιο νορμαλ θεσεις και χωρα με το ζορι 4 ατομα δεν παω να παρω ενα fiat 500 0,9 turbo με 105 105αλογα?? που ειναι και αυτο μικρο
(πανεμορφο) και χωρα και αυτο ανετα αλλα οχι εκει που χωρα ενα smart ,χωρα 4 ενήλικες και δεν έχει προϋποθέσεις?
Και αν ειναι να παρω το 500 για τι να μην παρω κατι πιο φθηνο που να χωρα οπου και το 500 μιας και κανενα δεν χωρα οπου χωρα το smart .
Και τελικα μηπως μαζευονται πολλα ''υπο προυποθεσεις'' και το όλο concept ειναι αποτελεσμα αναγκης προωθησης της εικονας της εταιειας ( toyota) παρα ενα πραγματικο εργαλειο??? -
Αν θες να παρκαρεις κάθετα βρε συ, πάρε μηχανάκι.
Αν θες να πάρεις ό,τι το καλύτερο απλώς IQ και αν αντέχεις οικονομικά η λύση είναι 1.4 D4D .Αλλά βγαίνει πανάκριβο. Από γκάζι απλά αλλού.
Επιπρόσθετα αφού θα βγαίνεις και στον ανοικτό δρόμο--->IQ μακράααν.
-
Πρέπει να εξετάσεις, μεταξύ άλλων, τι σε ενδιαφέρει περισσότερο. Να έχεις το μέγιστο συγκριτικό πλεονέκτημα στο παρκάρισμα (smart) ή να έχεις 2 extra θέσεις για παν ενδεχόμενο (ιq).
Εγώ, αν και έχω το προηγούμενο smart, δεν έχω μετανιώσει στο ελάχιστο την αγορά του. Το μόνο που μετάνιωσα είναι που άργησα να πάρω απόφαση να το αποκτήσω.
Παρκάρει παντού και πάντα, καίει ελάχιστα, έχει ασήμαντα τέλη κυκλοφορίας, λογικό κόστος συντήρησης, χωράει μόνο 2 (αποφεύγεις περιττά ταξιτζιλίκια). -
μεχρις στιγμης δεν μου εχει πει καποιος με περιγραφη τι αισθηση του δινει το smart στον ανοιχτο δρομο
και τι στην πολη...στο iq ξερω πως ειναι σχεδον σαν ενα μεγαλο αυτοκινητο στην αισθηση ... -
Εντελώς φιλικά (και ), όσοι παρκάρετε τα Σμαρτάκια σας κάθετα, σκεφτείτε για μια στιγμή αν κάνετε τη ζωή δύσκολη σ' αυτόν που έχει παρκάρει 'πίσω' σας... 2,5 μέτρα πλάτους είναι αυτά. Επίσης, ελπίζω να μην ανήκετε στην κατηγορία 'σμαρτοδηγών', που ανεβαίνουν και λίιιγο πεζοδρόμιο ...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
1Αν παω στα 3 μετρα τοτε χανω το ''καθετο'' παρκινγκ για να λεω πως κουβαλω 4 ατομα....''υπο προυποθεσεις''
2 Το οποιο εχει εναν πολυ καλο κινητηρα που δεν τραβαει για πολυ γρηγορα χωσιματα και κινητε πολυ ανετα
''υπο προηποθεσεις και αυτος''Και να πραγματικα δεν μπαινει εκει που μπαινει το smart αλλα σε πιο νορμαλ θεσεις και χωρα με το ζορι 4 ατομα δεν παω να παρω ενα fiat 500 0,9 turbo με 105 105αλογα?? που ειναι και αυτο μικρο
(πανεμορφο) και χωρα και αυτο ανετα αλλα οχι εκει που χωρα ενα smart ,χωρα 4 ενήλικες και δεν έχει προϋποθέσεις?
Και αν ειναι να παρω το 500 για τι να μην παρω κατι πιο φθηνο που να χωρα οπου και το 500 μιας και κανενα δεν χωρα οπου χωρα το smart .
Και τελικα μηπως μαζευονται πολλα ''υπο προυποθεσεις'' και το όλο concept ειναι αποτελεσμα αναγκης προωθησης της εικονας της εταιειας ( toyota) παρα ενα πραγματικο εργαλειο???Δεν καταλαβαίνω που ακριβώς τα 19εκατοστά διαφοράς στο μήκος θα βοηθήσουν στο κάθετο πάρκινγκ
(πέρα του ότι θα μου μάτωνε η καρδιά να το κοπανάω στο πεζοδρόμιο για να παρκάρω),αλλά
εσύ έχεις την ανάγκη...Το Fiat 500 που λες είναι μια καλή εναλλακτική...εφόσον δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το πάρκινγκ!Το 500
είναι 60 εκ μεγαλύτερο απο το IQ κ 79εκ απο το Smart!
Επίσης,πότε θα έρθει ο 0.9? Πόσο θα κάνει? Θα αξίζει ο πιο δυνατός κινητήρας? (ο 1.2 είναι αξιοπρεπής για χρήση πόλης.)
Πέραν του ότι άν πας στα 3.6 γιατί κ να μην πας στα 3.75 που είναι ένα Yaris π.χ κλπα? Ξεφεύγει το θέμα
κατα τη γνώμη μου.Ο swift b.p.m πάντως την έριξε την ιδέα.IQ 1.4 D4D (δέχεται και ECU tuning στα 116 άλογα) κ σε βλέπω Χολομώντα μετά
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
... Και τελικα μηπως μαζευονται πολλα ''υπο προυποθεσεις'' ...Σ' αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων καλύτερα οι προυποθέσεις να είναι λίγες, ελάχιστες και πολύ συγκεκριμένες. Εγώ θα έθετα ΜΟΝΟ τρεις. Μετακίνηση για έως 2 άτομα με ένα χώρο αποσκευών από μια τσάντα έως 4 σακούλες supermarket και όλα αυτά με τις μικρότερες δυνατές διαστάσεις τότε το Smart είναι μονόδρομος.
Υπο άλλες προυποθέσεις ... στο τέλος στο Superb Combi θα καταλήξουμε γιατί 'ίσως' και 'πάντα' κάτι θα προκείψει και 'αν' και 'αμα τύχει' κλπ!...** Ποσο καλυτερο ειναι το IQ στον δρομο και αν το smart κανει ανετα διαδρομες του στυλ απο θες/νικη -Επανομη η Κατερίνη ( και για τους νοτιους φιλους μας ,απο ΑΘηνα-Σουνιο η Χαλκιδα) **...
Αυτό είναι ένα ερώτημα που σίγουρα έχει ενδιαφέρον! Επικεντρώνοντας όμως στην αντοχή του μηχανικού συνόλου, στις δυνατότητες του αυτοκινήτου και όχι στην άνεση, στην ευκολία ή στις επιδόσεις για μια τέτοια διαδρομή εκτός πόλης.
Προσωπικά θα τα οδηγούσα και τα 2 αλλά με μόνο σκεπτικό τις συνθήκες πόλης και τις δυνατότητες τους σ' αυτή και όχι σαν testdrive μικρομεσαίου η supermini ανθρωπομεταφορέα που κοιτάμε και άλλα πράγματα.
Ίσως και να με γελάνε τα μάτια μου αλλά από φωτογραφίες έχω την εντύπωση ότι το IQ έχει πιο χαμηλή ποδιά μπροστά απο το Smart που σε κάθετο παρκαρισμα ίσως να περιορίζει την ... εισχώρηση κάτω απο το αυτοκίνητο του πεζοδρομίου έως τις ρόδες. -
Εγω εχω το καινουργιο σμαρτακι με το τουρμπο εδω και ενα χρονο.Απλα δεν διανοουμαι πια
να μπω στην πολη χωρις αυτο.Το βαζεις σε θεσεις που αλλα αυτοκινητα απλα ονειρευονται.Για
το καθετο παρκαρισμα,αν και πια απαγορευετε μου φαινετε απο τον Κ.Ο.Κ.,αν το βαλεις και με
μικρη κλιση μπαινει παντου ανετα και χωρις να εμποδιζεις την εξοδο των αλλων οχηματων.
Για μενα βασικο κριτηριο για την επιλογη του ηταν και ο κινητηρας με το τουρμπο.Απιστευτες
εκκινησεις και ρεπριζ που σε κανουν να σκας ενα μικρο χαμογελο ακομα και σε μια μικρη μετακινηση.
Επισης πας και το ταξιδακι σου εφοσον εισαι συνειδητοποιημενος τι οδηγεις και δεν το παρακανεις
θελωντας να πηγαινεις συνεχως στη αριστερη λωριδα.
Τελος σε τετοια αμαξια η 3η και 4η θεση με αφηνουν παγερα αδιαφορο.Το οτι απο μονο του ειναι ενα
αγχολυτικο εργαλειο που γινετε και παιχνιδι(βλ. επιδοσεις)μου ειναι αρκετο.Και αν το αλλαζα μονο με
ενα Brabus θα το εκανα γιατι το γκαζι ειναι παντα γλυκο.Υ.Γ.Μη του βαλεις ξενον.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εντελώς φιλικά (και ), όσοι παρκάρετε τα Σμαρτάκια σας κάθετα, σκεφτείτε για μια στιγμή αν κάνετε τη ζωή δύσκολη σ' αυτόν που έχει παρκάρει 'πίσω' σας... 2,5 μέτρα πλάτους είναι αυτά. Επίσης, ελπίζω να μην ανήκετε στην κατηγορία 'σμαρτοδηγών', που ανεβαίνουν και λίιιγο πεζοδρόμιο ...+1
Συν το ό,τι τα κάθετα παρκαρισμένα υπόθετ-εεεεε-Smart εμποδίζουν τη διέλευση δίκυκλων από το δρόμο. Οπως όμως έχω διαπιστώσει από την οδική συμπεριφορά πολλών κατόχων Smart, στα @@ οι άλλοι χρήστες του δρόμου, αυτοί περνούν τους εαυτούς τους για 'ξύπνιους' (όχι όλοι, μην αρχίσουμε πόλεμο εδώ, αλλά πολύ συχνά, συχνότερα από άλλα μικρά αυτοκίνητα). Παραδείγματα: κάθετο παρκάρισμα (και ενδεχομένως πάνω στο πεζοδρόμιο), συνεχείς σφήνες, κίνηση σε μονόδρομους ανάποδα, απαράδεκτα φώτα (τι στο καλό έχουν τα Smart και στραβώνουν έτσι ? ).Αν #1 προτεραιότητά σου είναι η κίνηση μέσα στην πόλη, τότε μόνο δίκυκλο. Το Smart σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα έχει πλεονέκτημα στο παρκάρισμα σε 'μισές' θέσεις, όπως λέει ο sv2, κατά τα λοιπά και αυτό μποτιλιάρεται μια χαρά.
-
+1 για το δικυκλο με οποιοδηποτε αυτοκινητο οσο μικρες διαστασεις κ να εχει τρως απειρο χρονο κ σε μποτιλιαρισμα κ σε αναζητηση θεσης για παρκαρισμα
εγω παντως το iq θα επαιρνα γιατι το βρισκω πολυ ομορφο κ ξεχωριστο αλλα σαν κανονικο αμαξι οχι αποκλειστικα για χρηση πολης
-
+1 κι από εμένα.
Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι, η συμπεριφορά που περιγράφεται (σφήνες, γράψιμο στ' @@ όλων των άλλων, κλπ) θυμίζει πολύ έντονα τη νοοτροπία (πάρα) πολλών δικυκλιστών (όχι όλων φυσικά).
Τις προάλλες προσπαθούσα 15 λεπτά να βγω από μία θέση επειδή κάποιοι *xδιστές στάθμευσαν τα δίκυκλά τους σύριζα με τους προφυλακτήρες μου (προς-πίσω), και μάλιστα σε μεγάλη απόσταση από το πεζοδρόμιο, αδιαφορώντας για το αν μπορώ να βγω.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν παίζει ρόλο το μέσο (σίγουρα πολλά μας βοηθούν να εκδηλώσουμε την αδιαφορία μας για τους γύρω) αλλά ο βλάκας που πιάνει το τιμόνι. Είτε hummer οδηγεί, είτε μηχανή, είτε smart, τη βλακεία του θα την κάνει κάποια στιγμή. -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι, η συμπεριφορά που περιγράφεται (σφήνες, γράψιμο στ' @@ όλων των άλλων, κλπ) θυμίζει πολύ έντονα τη νοοτροπία (πάρα) πολλών δικυκλιστών (όχι όλων φυσικά).Φυσικά. Από όλα τα αυτοκίνητα, τα Smart (ΟΚ οι οδηγοί τους εννοείται) είναι αυτά που περισσότερο προσομοιάζουν τη συμπεριφορά στο δρόμο των δικύκλων.
Η διαφορά είναι πως τα δίκυκλα έχουν τα φυσικά χαρακτηριστικά (όγκο, ευελιξία, ταχύτητα) που τους 'επιτρέπουν' να τα κάνουν αυτά ενώ τα Smart όχι, διότι όπως και να το κάνουμε είναι (?) αυτοκίνητα.
Και οι οδηγοί των Smart έχω την εντύπωση πως την έχουν δει οι ξύπνιοι που δε μασάνε από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν άλλοι οδηγοί αυτοκινήτων ενώ δεν ισχύει αυτό, απλά μεταθέτουν τις δυσκολίες σε άλλους (πχ. παρκάροντας κάθετα και εμποδίζοντας άλλους οδηγούς 4τροχων ή δίκυκλων και πεζούς ή κάνοντας χαροτικές σφήνες).Τέλος πάντων,
-
Κλείνοντας το off-topic ... είμαι σίγουρος ότι εννοείς ορισμένοι οδηγοί smart την έχουν δει έτσι ...
Τους 'θαυμάζουμε' κάθε μέρα...
Smart fortwo coupe 84 ps (turbo) vs toyota IQ Multidrive.