Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 490
    • 491
    • 157 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    103937
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagelis25 last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      και αφηστε εμας που ξερουμε να παρουμε την μουν@ρ@!!!

      αυτο ειναι το μονο σιγουρο, αλλα αυτη τη φορα θελουμε και πραξεις οχι μονο λογια γιατι τα ιδια ακουγονταν και για τις 159 και brera , αλλα δεν ειδαμε και πολλες να κυκλοφορουν

      για σας γινονται ολα αυτα για να σας τσιτωσουμε και να την αγορασετε

      η αληθεια ειναι οτι 159 και brera ηταν εξ αρχης λιγο δυσπροσιτα λογω και μονο του κυβισμου 1.9 - 2.2.
      τωρα πλεον με τον 1.75 tbi απλα δεν παιζονται!!! βρηκαν την χρυση τομη εστω και καθυστερημενα!
      ακομα και shmera δυσκολα βρισκεις τετοιο κινητο γλυπτο σαν την brera παντως!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jntaras last edited by

        Ο χρήστης vagelis25 έγραψε:

        και αφηστε εμας που ξερουμε να παρουμε την μουν@ρ@!!!

        αυτο ειναι το μονο σιγουρο, αλλα αυτη τη φορα θελουμε και πραξεις οχι μονο λογια γιατι τα ιδια ακουγονταν και για τις 159 και brera , αλλα δεν ειδαμε και πολλες να κυκλοφορουν

        για σας γινονται ολα αυτα για να σας τσιτωσουμε και να την αγορασετε

        η αληθεια ειναι οτι 159 και brera ηταν εξ αρχης λιγο δυσπροσιτα λογω και μονο του κυβισμου 1.9 - 2.2.
        τωρα πλεον με τον 1.75 tbi απλα δεν παιζονται!!! βρηκαν την χρυση τομη εστω και καθυστερημενα!
        ακομα και shmera δυσκολα βρισκεις τετοιο κινητο γλυπτο σαν την brera παντως!

        Ωστε ετσι εξηγειται το βαρος της
        Ποιημα ειναι η ατιμη περα απο τη πλακα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            Γιατι και ποτε καταφερε το fiat gruppo να πλασαρει ενα μοντελο στην αγορα με τον κινητηρα που του αρμοζε ταυτοχρονα...
            Παντα το φιδι απο την τρυπα το βγαζει ο προηγουμενος κινητηρας καλυπτοντας τα παγια εξοδα της εξελιξης του αυτοκινητου και επειτα προχωρουσε η fiat σε αναβαθμιση του μηχανικου συνολου.
            Κατα την γνωμη μου ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ (με ολη την σημασια της εννοιας) μικρο που ηταν το PANDA το οποιο σαν πλαισιο,σαν στησιμο, σαν ποιοτητα και γενικα σαν αυτοκινητο ηταν πολυ μπροστα.Καταστραφηκε απο τους ελαστικους δε αλλα (θα μπορουσα να πω) ασχετους κινητηρες στα 1,1 και στα 1,2λ
            Η μονη πολυ καλη λυση ηταν αυτη του αδυναμου και αυτου αλλα πολυ καλου diesel .
            Το ιδιο και με 159 και brera ...
            Βγαζεις ως Alfa romeo (Fiat) , ενα ΚΟΡΥΦΑΙΟ παλι σε ακαμψια πλαισιο (No1 σε ολες τις κατηγοριες πλην των αυτοκινητων πανω απο 100,000€) με ψαλιδια μπρος πισω,με σκετο υδραυλικο τιμονι ,με εξαιρεικη ποιοτητα και ΜΑΓΙΚΗ ομορφια
            και μου βαζεις τον 2,2 που εμεινε απο πριν με μια μικρη εξελιξη και προσαρμογη για τις 159 και brera????
            Το σκοτωσες το αυτοκινητο,,
            Θα μου πειτε οικονομικα ειναι σιγουρο χαρτι, μιας και πονταρει στο (ιταλικη ατμοσφαιρα-) και περιμενει απο τους alfisti να ισοβαθμησουν στο ενεργητικο της εταιρειας τα παγια εξοδα του μοντελου και επειτα να ολοκληρωσουν το αρχικο τους πλανο, που ειναι η τοποθετηση ενος κινητηρα σαν τον σημερινο με 3 χρονια ζωης πριν το μοντελο τελικα περασει στην ιστορια.
            ΕΛΕΟΣ

            Οσο για την brera η οποια (μαζι imo με το rcz ) ειναι τα ομορφοτερα αυτοκινητα στην αγορα. καταστραφηκε απο τον ΑΣΧΕΤΟ ατμοσφαιρικο κινητηρα που δεν συμβαδιζε με το βαρος και επισης το περιεργο set up της...σε αντιθεση με το rcz που βγαινει με το κιβωτιο,κινητηρα και set up που του αρμοζει εξ αρχης
            ΜΗΝ αναφερω το εγκλημα που εγινε σε ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα παραγωγης του αιωνα.....8c

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              δεν ειναι αυτοκινητο παραγωγης η 8c, ειναι μυθος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                1986 last edited by

                Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                Γιατι και ποτε καταφερε το fiat gruppo να πλασαρει ενα μοντελο στην αγορα με τον κινητηρα που του αρμοζε ταυτοχρονα...
                Παντα το φιδι απο την τρυπα το βγαζει ο προηγουμενος κινητηρας καλυπτοντας τα παγια εξοδα της εξελιξης του αυτοκινητου και επειτα προχωρουσε η fiat σε αναβαθμιση του μηχανικου συνολου.
                Κατα την γνωμη μου ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ (με ολη την σημασια της εννοιας) μικρο που ηταν το PANDA το οποιο σαν πλαισιο,σαν στησιμο, σαν ποιοτητα και γενικα σαν αυτοκινητο ηταν πολυ μπροστα.Καταστραφηκε απο τους ελαστικους δε αλλα (θα μπορουσα να πω) ασχετους κινητηρες στα 1,1 και στα 1,2λ
                Η μονη πολυ καλη λυση ηταν αυτη του αδυναμου και αυτου αλλα πολυ καλου diesel .
                Το ιδιο και με 159 και brera ...
                Βγαζεις ως Alfa romeo (Fiat) , ενα ΚΟΡΥΦΑΙΟ παλι σε ακαμψια πλαισιο (No1 σε ολες τις κατηγοριες πλην των αυτοκινητων πανω απο 100,000€) με ψαλιδια μπρος πισω,με σκετο υδραυλικο τιμονι ,με εξαιρεικη ποιοτητα και ΜΑΓΙΚΗ ομορφια
                και μου βαζεις τον 2,2 που εμεινε απο πριν με μια μικρη εξελιξη και προσαρμογη για τις 159 και brera????
                Το σκοτωσες το αυτοκινητο,,
                Θα μου πειτε οικονομικα ειναι σιγουρο χαρτι, μιας και πονταρει στο (ιταλικη ατμοσφαιρα-) και περιμενει απο τους alfisti να ισοβαθμησουν στο ενεργητικο της εταιρειας τα παγια εξοδα του μοντελου και επειτα να ολοκληρωσουν το αρχικο τους πλανο, που ειναι η τοποθετηση ενος κινητηρα σαν τον σημερινο με 3 χρονια ζωης πριν το μοντελο τελικα περασει στην ιστορια.
                ΕΛΕΟΣ

                Οσο για την brera η οποια (μαζι imo με το rcz ) ειναι τα ομορφοτερα αυτοκινητα στην αγορα. καταστραφηκε απο τον ΑΣΧΕΤΟ ατμοσφαιρικο κινητηρα που δεν συμβαδιζε με το βαρος και επισης το περιεργο set up της...σε αντιθεση με το rcz που βγαινει με το κιβωτιο,κινητηρα και set up που του αρμοζει εξ αρχης
                ΜΗΝ αναφερω το εγκλημα που εγινε σε ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα παραγωγης του αιωνα.....8c

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  δεν ειναι αυτοκινητο παραγωγης η 8c, ειναι μυθος

                  Αυτό είναι αλήθεια!! Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται σχεδόν στη σφαίρα του φανταστικού!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                    δεν ειναι αυτοκινητο παραγωγης η 8c, ειναι μυθος

                    Αυτό είναι αλήθεια!! Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται σχεδόν στη σφαίρα του φανταστικού!

                    οχι σχεδον, τελειως
                    αν δεν την ειχα δει απο κοντα θα ελεγα οτι ολα αυτα που λεγονται τοσο καιρο για αυτο το αυτοκινητο ειναι ψεματα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      δεν ειναι αυτοκινητο παραγωγης η 8c, ειναι μυθος

                      Αυτό είναι αλήθεια!! Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται σχεδόν στη σφαίρα του φανταστικού!

                      οχι σχεδον, τελειως
                      αν δεν την ειχα δει απο κοντα θα ελεγα οτι ολα αυτα που λεγονται τοσο καιρο για αυτο το αυτοκινητο ειναι ψεματα

                      Some say...ότι κυκλοφορεί μια στην Αθήνα...στην Πολιτεία για την ακρίβεια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                        δεν ειναι αυτοκινητο παραγωγης η 8c, ειναι μυθος

                        Αυτό είναι αλήθεια!! Ένα τέτοιο αυτοκίνητο βρίσκεται σχεδόν στη σφαίρα του φανταστικού!

                        οχι σχεδον, τελειως
                        αν δεν την ειχα δει απο κοντα θα ελεγα οτι ολα αυτα που λεγονται τοσο καιρο για αυτο το αυτοκινητο ειναι ψεματα

                        Some say...ότι κυκλοφορεί μια στην Αθήνα...στην Πολιτεία για την ακρίβεια!

                        Κυκλοφορω πολυ συχνα προς τα εκει, εχω δει σχεδον τα παντα, (πχ Carrera GT... ), αλλα 8C οχι ακομα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Κάτι αργόσχολα φιλαράκια που κατοικοεδρεύουν στο Best friends μου χουν πει ότι έχουν δει μια μαύρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                            Γιατι και ποτε καταφερε το fiat gruppo να πλασαρει ενα μοντελο στην αγορα με τον κινητηρα που του αρμοζε ταυτοχρονα...
                            Παντα το φιδι απο την τρυπα το βγαζει ο προηγουμενος κινητηρας καλυπτοντας τα παγια εξοδα της εξελιξης του αυτοκινητου και επειτα προχωρουσε η fiat σε αναβαθμιση του μηχανικου συνολου.
                            Κατα την γνωμη μου ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ (με ολη την σημασια της εννοιας) μικρο που ηταν το PANDA το οποιο σαν πλαισιο,σαν στησιμο, σαν ποιοτητα και γενικα σαν αυτοκινητο ηταν πολυ μπροστα.Καταστραφηκε απο τους ελαστικους δε αλλα (θα μπορουσα να πω) ασχετους κινητηρες στα 1,1 και στα 1,2λ
                            Η μονη πολυ καλη λυση ηταν αυτη του αδυναμου και αυτου αλλα πολυ καλου diesel .
                            Το ιδιο και με 159 και brera ...
                            Βγαζεις ως Alfa romeo (Fiat) , ενα ΚΟΡΥΦΑΙΟ παλι σε ακαμψια πλαισιο (No1 σε ολες τις κατηγοριες πλην των αυτοκινητων πανω απο 100,000€) με ψαλιδια μπρος πισω,με σκετο υδραυλικο τιμονι ,με εξαιρεικη ποιοτητα και ΜΑΓΙΚΗ ομορφια
                            και μου βαζεις τον 2,2 που εμεινε απο πριν με μια μικρη εξελιξη και προσαρμογη για τις 159 και brera????
                            Το σκοτωσες το αυτοκινητο,,
                            Θα μου πειτε οικονομικα ειναι σιγουρο χαρτι, μιας και πονταρει στο (ιταλικη ατμοσφαιρα-) και περιμενει απο τους alfisti να ισοβαθμησουν στο ενεργητικο της εταιρειας τα παγια εξοδα του μοντελου και επειτα να ολοκληρωσουν το αρχικο τους πλανο, που ειναι η τοποθετηση ενος κινητηρα σαν τον σημερινο με 3 χρονια ζωης πριν το μοντελο τελικα περασει στην ιστορια.
                            ΕΛΕΟΣ

                            Οσο για την brera η οποια (μαζι imo με το rcz ) ειναι τα ομορφοτερα αυτοκινητα στην αγορα. καταστραφηκε απο τον ΑΣΧΕΤΟ ατμοσφαιρικο κινητηρα που δεν συμβαδιζε με το βαρος και επισης το περιεργο set up της...σε αντιθεση με το rcz που βγαινει με το κιβωτιο,κινητηρα και set up που του αρμοζει εξ αρχης
                            ΜΗΝ αναφερω το εγκλημα που εγινε σε ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα παραγωγης του αιωνα.....8c

                            Mια χαρα τα λες, ετσι ακριβως ειναι, το προβλημα ειναι οτι αδυνατουν να βγαλουν ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο (οπως η 159 tbi σημερα) σε σωστο ομως timing και οχι, οταν εχει αρχισει να 'μπαγιατευει' -εστω και αν ειναι πολυ ομορφο και καλοσχεδιασμενο, την στιγμη που πλεον 4+ χρονια στην αγορα του αυτοκινητου ειναι 'γηρατεια'.
                            Δυστυχως ομως οπως φαινεται, η διοικηση του Gruppo τα εχει κανει μανταρα με την κακη εσωτερικη επικοινωνιακη πολιτικη και οργανωση/στρατηγικο σχεδιασμο που διαθετει(?)
                            θυμιζοντας σε ενα βαθμο τους πολιτικους που κυβερνουν την χωρα μας τα τελευταια 30 χρονια...
                            Θα ηταν πολυ καλυτερο να επικεντρωθει σε μικροτερο diversification των προιοντων της (να μην προσπαθει να καλυψει ολα σχεδον τα segments της αγορας ), αλλα επικεντρωνοντας παραλληλα τις προσπαθειες του σε μικροτερη ποικιλια, ετσι ωστε το καθε προσφερομενο μοντελο να ειναι ολοκληρωμενο
                            και συμφωνα με τις αναγκες της/του εποχης/καταναλωτη και ανταγωνισμου γενικοτερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
                              Επειδή πρέπει να υπάρχει απάντηση σε κάποιες ανακρίβειες, πρόσφατα οδήγησα το mini cooper και η mito είχε σαφώς καλύτερο τιμόνι .

                              ούτε ο Cravero δεν θα έλεγε κάτι τέτοιο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coopers_jcw last edited by

                                Εχω οδηγησει αρκετα και τα δυο ...... και οποιος πει οτι το τιμονι της mito ειναι καλυτερο του cooper S μαλλον το ΜΙΝΙ ειχε σκασμενα λαστιχα .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                  Επειδή πρέπει να υπάρχει απάντηση σε κάποιες ανακρίβειες, πρόσφατα οδήγησα το mini cooper και η mito είχε σαφώς καλύτερο τιμόνι .

                                  ούτε ο Cravero δεν θα έλεγε κάτι τέτοιο...

                                  +1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos_ last edited by

                                    Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
                                    Εχω οδηγησει αρκετα και τα δυο ...... και οποιος πει οτι το τιμονι της mito ειναι καλυτερο του cooper S μαλλον το ΜΙΝΙ ειχε σκασμενα λαστιχα .

                                    για καλύτερο τιμόνι ούτε εγώ το νομίζω πάντως όταν είχα οδηγήσει μια mito το βρήκα πολύ γρήγορο και σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ μπροστά μέρος του αυτοκινητου ήταν πολύ fun το drive (από αίσθηση όμως του έλειπε... κάτι είναι η αλήθεια)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                      ΜΗΝ αναφερω το εγκλημα που εγινε σε ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα παραγωγης του αιωνα.....8c

                                      Ποιό ήταν το έγκλημα που έγινε με την 8c;:

                                      Θα ηταν πολυ καλυτερο να επικεντρωθει σε μικροτερο diversification των προιοντων της (να μην προσπαθει να καλυψει ολα σχεδον τα segments της αγορας ), αλλα επικεντρωνοντας παραλληλα τις προσπαθειες του σε μικροτερη ποικιλια, ετσι ωστε το καθε προσφερομενο μοντελο να ειναι ολοκληρωμενο
                                      και συμφωνα με τις αναγκες της/του εποχης/καταναλωτη και ανταγωνισμου γενικοτερα.

                                      Η FGA,εδώ και κάποια χρόνια,κάνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που περιγράφεις.Είναι επικεντρωμένη και επενδύει ουσιαστικά μόνο στα Α και Β segments και εν μέρει στο C segment,ακολουθώντας μια πολιτική πωλήσεων που επιδιώκει όχι τα απόλυτα νούμερα,μέσω της πώλησης σε τιμή κόστους των αυτοκινήτων της,αλλά την εξασφάλιση του μέγιστου δυνατού margin από τα best sellers της (Panda,500,GPunto).
                                      Η FGA δεν διαθέτει SW,MPV,coupe ή ISO coupe,cabrio στη μικρομεσαία κατηγορία,δεν διαθέτει μεγάλο SUV,berlina και sw στο E segment,τετρακίνητο sport της μεσαίας κατηγορίας,microcar κλπ.Όπου εκπροσωπείται σε επίπεδα άνω του C segm. το κάνει αποσπασματικά και βασιζόμενη σε projects που ξεκίνησαν στην αρχή της δεκαετίας.....όταν όλα τα δεδομένα ήταν διαφορετικά.Άρα για ποιά κάλυψη όλων των segments μιλάμε;

                                      Αυτή η πολιτική οφείλεται στον άνθρωπο που την έσωσε το 2005....ο οποίος παρά το γεγονός ότι είναι μέγας διαπραγματευτής και εξυγιαντής (που έφτασε να τον 'παρακαλάει' ο ίδιος ο πρόεδρος των ΗΠΑ.... ώστε να σώσει έναν από τους τρεις αμερικανούς κολοσσούς),παραμένει μέγας 'φραγκοφονιάς'.

                                      Η FGA αντίθετα από ό,τι κάνει μέχρι σήμερα,πρέπει να καλύψει με τα brands της όλα τα δυνατά segments και τις υποκατηγορίες της.Χρειάζεται όμως όραμα,που μέχρι σήμερα απεδείχθη ότι δεν υπάρχει στα υψηλά διοικητικά κλιμάκια....και κυρίως ρίσκο,από ανθρώπους που θα δεχθούν να ποντάρουν τις υψηλές αμοιβές τους και το κεφάλι τους (που παίζεται στο τέλος κάθε 12μήνου).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alba-parietti last edited by

                                        H υποβοήθηση είναι ηλεκτρική 'διπλού γρανζιού'....πράγμα που πρακτικά σημαίνει ότι ο ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνεται στην κρεμαγιέρα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην παρεμβάλλεται στην κινηματική καδένα μεταξύ τροχών και τιμονιού,με αποτέλεσμα να βελτιώνεται το feeling και να μην εμφανίζεται το ενοχλητικό φαινόμενο της 'ελάφρυνσης' του τιμονιού κατά τη διάρκεια των επιταχύνσεων(χαρακτηριστικό όλων των προσθιοκίνητων).

                                        http://img515.imageshack.us/img515/388/ ... tanera.jpg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          link20 last edited by

                                          http://img515.imageshack.us/img515/388/ ... tanera.jpg

                                          Πολύ όμορφη και σε μαύρο.Προσωπικά το βρίσκω το πιο ωραίο χρώμα της μέχρι στιγμής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                            H υποβοήθηση είναι ηλεκτρική 'διπλού γρανζιού'....πράγμα που πρακτικά σημαίνει ότι ο ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνεται στην κρεμαγιέρα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην παρεμβάλλεται στην κινηματική καδένα μεταξύ τροχών και τιμονιού,με αποτέλεσμα να βελτιώνεται το feeling και να μην εμφανίζεται το ενοχλητικό φαινόμενο της 'ελάφρυνσης' του τιμονιού κατά τη διάρκεια των επιταχύνσεων(χαρακτηριστικό όλων των προσθιοκίνητων).

                                            http://img515.imageshack.us/img515/388/ ... tanera.jpg

                                            Πολύ πιο ωραία σε μαύρη!

                                            Σχετικά με το τιμόνι...θα το δούμε στη πράξη.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 157 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr