-
Τελικά για τον κινητήρα του Caliber μάθαμε τίποτα; Στα χαρτιά είπαμε φαίνεται καλός, αλλά ενσωματώνει τίποτα νέα τεχνολογία ή έχει καποιες έξυπνες λύσεις; ΤΑ 150 άλογα πως βγαίνουν κι έχουν παράλληλα χαμηλές εκπομπές ρύπων(συγκριτικά με την ιπποδύναμη), μόνο με αυξημένη συμπίεση;
-
Λογικά με μεταβλητό χρονισμό, που και πάλι όμως θα πρέπει να χαραμίσει λίγες ροπές χαμηλά για να βγάλει 150 άλογα. Υπάρχει πουθενά διάγραμμα ροπής/ιπποδύναμης να τσεκάρουμε?
-
Μαλλον αυτη τη μηχανη εχει.
http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Manufacturing_Alliance
http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_CaliberThe GEMA 1.8L I-4 is a dual overhead cam (DOHC) inline 4-cylinder gasoline engine capable of 148 horsepower (110 kW) and produces 125 foot-pounds force (169 N·m) of torque.[6] The engine has displacement of 109.7 cubic inches (1798 cc) with a bore of 3.38 inches (86 mm) and a stroke of 3.05 inches (77 mm).[6] The compression ratio is 10.5:1.[6]
The 1.8L DOHC inline 4 cylinder engine served as the standard engine in the Dodge Caliber SE and SXT trim for the 2007 to 2009 model years.
Applications:
2007-2009 Dodge Caliber SE and SXT, 148 hp (110 kW) 125 ft·lbf (169 N·m) torque
-
Από επιδόσεις πάντως ...μετριότητα , σύμφωνα πάντα με αυτά που διαβάζω σε τύπο και νετ.
Με 0-100χαω σε 11'' και τελική λίγο κάτω από τα 190 χαω, μάλλον δεν κολακεύεται το εν λόγω μηχανικό σύνολο.
Θέλεις και η μετριότατη αεροδυναμική ή το αυξημένο -jeepοειδές- βάρος του σκάφους και η κατά πάσα πιθανότητα, μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου...
Προσωπική άποψη μου είναι πως δεν βγάζει πάνω από 135-140 άλογα. Τα 150 τα επινόησε το τμήμα merketing παρά αυτό του engineering.
-
ή μπορει να δινει 150 για μια στιγμη και ολη την υπολοιπη ωρα να ειναι σαφως πιο κατω..επισης παιζουν ρολο και οι σχεσεις..
πραγματικο βαρος γνωριζουμε απο καπου??
-
Δεν φταίει κυρίως ο κινητήρας για τις επιδόσεις, αλλά το γρανάζωμα και το βάρος.
Πολύ χαμηλά είναι λίγο νωθρός και σε συνδυασμό με το βάρος αυτό φαίνεται περισσότερο στο ξεκόλλημα. -
ναι αλλα για τι βαρος μιλαμε? γιατι αν ζυγιζει 1500 κιλα (λεω εγω) και κανει 0-100 σε 11' , τοτε το μοτερ ειναι διαμαντι!!!
βεβαια το πιο σημαντικο ειναι οι ρεπριζ , το 0-100 ειναι για να χαιρομαστε
παντως μου φαινεται λογικο χαμηλα να ειναι ψοφιο μιας και δινει μπολικα αλογα για τα κυβικα του.. το μονο μοτερ που το κανει αυτο (ατμοσφαιρικα μιλωντας παντα) και παρολα αυτα παραμενει τρομερα ελαστικο οντας το ιδιο δυνατο παντου ειναι το 2λιτρο μοτερ της bmw με τα 170 αλογα που ειχα οδηγησει στην 120i του νικου
πραγματικα πολυ καλορυθμισμενο μοτερ για τα αλογα που εβγαζε, αν ειχε και καμια 100η αλογα παραπανω...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Από επιδόσεις πάντως ...μετριότητα , σύμφωνα πάντα με αυτά που διαβάζω σε τύπο και νετ.Με 0-100χαω σε 11'' και τελική λίγο κάτω από τα 190 χαω, μάλλον δεν κολακεύεται το εν λόγω μηχανικό σύνολο.
Θέλεις και η μετριότατη αεροδυναμική ή το αυξημένο -jeepοειδές- βάρος του σκάφους και η κατά πάσα πιθανότητα, μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου...
Προσωπική άποψη μου είναι πως δεν βγάζει πάνω από 135-140 άλογα. Τα 150 τα επινόησε το τμήμα merketing παρά αυτό του engineering.
μια χαρα τις βρισκω τις επιδοσεις του για τον ογκο που εχει.
δλδ τι ηθελες ρε φιλε να κανει κοντρα με ραλυ
και επειδη ζειτε σε αλλον πλανητη μερικοι,θα πρεπει να καταλαβετε οτι δεν αγοραζουν ολοι με βαση την ιπποδυναμη και τις επιδοσεις .
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι αλλα για τι βαρος μιλαμε? γιατι αν ζυγιζει 1500 κιλα (λεω εγω) και κανει 0-100 σε 11' , τοτε το μοτερ ειναι διαμαντι!!!1.320 κιλά είναι
-
αρα οχι και τοσο διαμαντι..
αναλογιζομενοι παντα μικροτερα και πιο οικονομικα μοτερ σαν το tsi 160.. -
Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
ναι αλλα για τι βαρος μιλαμε? γιατι αν ζυγιζει 1500 κιλα (λεω εγω) και κανει 0-100 σε 11' , τοτε το μοτερ ειναι διαμαντι!!!
1.320 κιλά είναι
1400 κιλα ειναι
-
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΗΚΟΣ (χιλιοστά) 4415
ΠΛΑΤΟΣ (χιλιοστά) 1800
ΥΨΟΣ (χιλιοστά) 1535
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (χιλιοστά) 2635
ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ ΕΜΠΡΟΣ (χιλιοστά) 1520
ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ ΠΙΣΩ (χιλιοστά) 1520
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (λίτρα) 524
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (λίτρα) 51
ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΖΑΝΤΩΝ 17'
ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ 215/60 R 17
ΚΑΘΑΡΟ ΒΑΡΟΣ (κιλά) - (ISO 9002) 1395 -
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ (ΑΡΙΘΜΟΣ-ΘΕΣΗ) 4
ΒΑΛΒΙΔΕΣ 16
ΚΥΒΙΚΑ 1798
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ (ps) - (κατασκευαστής) 150
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ (στροφές ανά λεπτό) - (κατασκευαστής) 6500
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ (ps) - (ISO9002)
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ (στροφές ανά λεπτό) - (ISO9002)
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (NM) - (κατασκευαστής) 168
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (στροφές ανά λεπτό) - (κατασκευαστής) 5200
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (NM) - (ISO 9002)
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (στροφές ανά λεπτό) - (ISO 9002)
ΨΥΞΗ Υδρόψυκτο
ΘΕΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΣ (ΕΔΡΑΝΑ ΒΑΣΗΣ)
ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ-ΔΙΑΤΑΞΗ 2E
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ
TURBO
ΑΝΑΦΛΕΞΗ Ηλεκτρονική
ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ Τριοδικός
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (χιλιοστά) 86
ΔΙΑΔΡΟΜΗ (χιλιοστά) 77,4
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΜΒΟΛΟΥ στίς στροφές ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ (μέτρα/δλ)
ΕΙΔΙΚΗ ΙΣΧΥΣ (ps/λίτρο) - (ISO 9002)
ΚΙΛΑ ανά ΙΠΠΟ - (ISO 9002) -
καλο νουμερο βγαζει στα κιλα ανα ιππο....αν εβγαζε ISO 9003 θα ηταν λιγο πιο γρηγορο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Από επιδόσεις πάντως ...μετριότητα , σύμφωνα πάντα με αυτά που διαβάζω σε τύπο και νετ.
Με 0-100χαω σε 11'' και τελική λίγο κάτω από τα 190 χαω, μάλλον δεν κολακεύεται το εν λόγω μηχανικό σύνολο.
Θέλεις και η μετριότατη αεροδυναμική ή το αυξημένο -jeepοειδές- βάρος του σκάφους και η κατά πάσα πιθανότητα, μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου...
Προσωπική άποψη μου είναι πως δεν βγάζει πάνω από 135-140 άλογα. Τα 150 τα επινόησε το τμήμα merketing παρά αυτό του engineering.
μια χαρα τις βρισκω τις επιδοσεις του για τον ογκο που εχει.
δλδ τι ηθελες ρε φιλε να κανει κοντρα με ραλυ
και επειδη ζειτε σε αλλον πλανητη μερικοι,θα πρεπει να καταλαβετε οτι δεν αγοραζουν ολοι με βαση την ιπποδυναμη και τις επιδοσεις .
Ο ανταγωνισμός σε παρόμοια τιμή έχει να αντιπαραθέσει χαμηλότερη ονομαστική ισχύ, καλύτερες επιδόσεις και πιο όμορφη σχεδίαση (οκ ,αυτο είναι υποκειμενικό).
Όταν βρεθείς τετ α τετ με νταλικα σε γνωστη Ε.Ο της Ψωροκώσταινας θα γούσταρες το κατι τις παραπάνω σε επιδόσεις.
Πλανήτης ΓΗ.
-
....
-
Tο δυσκολο θα ειναι να βρουμε στοκακια 1,5-2 ετων, τα αλλα χαρακτηριστικα πανω κατω θα τα βρουμε
-
Βασικά, οι καλές τιμές - χρηματοδοτικά είναι επειδή δεν πουλάει...
-
....
-
Και γιατί να μην πάρει κανείς στα ίδια περίπου χρήματα Kia Sportage που πραγματικά πάει παντού και χώρους έχει και ίδια ιπποδύναμη κινητήρα και 7 χρόνια εγγύηση και δεν σπάει δεν χαλάει...
Αγορά Dodge Caliber