Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 1007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 1007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    156
    1673
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      http://bilder.autobild.de/bilder/1/51165.jpg

      http://bilder.autobild.de/bilder/1/51162.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        chemic last edited by

        Ο χρήστης Peugeot-άκιας έγραψε:
        ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΣ ΦΟΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 107 Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ 1007. ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗ ΧΑΤΣΜΠΑΚ ΤΟΥ 107, ΟΠΩΣ YARIS KAI YARIS VERSO. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ???

        Όχι, είμαστε λίγο χαζοί ξέρεις.
        Πως να καταλαβουμε κάτι, αν δεν το γνωρίζουμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          droemmen last edited by

          Ο χρήστης Peugeot-άκιας έγραψε:
          ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΣ ΦΟΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 107 Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ 1007. ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗ ΧΑΤΣΜΠΑΚ ΤΟΥ 107, ΟΠΩΣ YARIS KAI YARIS VERSO. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ???

          Μακάρι να ήταν έτσι φίλε μου, αλλά δεν νομίζω.

          Πάντως η peugeot για το προτότυπο sesame, (στο οποίο βασίζεται το 1007) αναφέρει
          'Απλά πείτε την λέξη σουσάμι και αμέσως έχετε το κλειδί για το πρωτότυπο με τις δύο συρόμενες πόρτες. Με τον αυτόματο μηχανισμό ανοίγματος, φιλικό προς τον χρήστη, η πρόσβαση στις τέσσερις θέσεις δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερη. Το sesame είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο για να διευκολύνει τους επιβάτες. Μην σας ξεγελάει η εμφάνιση του. Το sesame εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1,6 lt και απόδοσης 110 ίππων και σίγουρα δεν είναι μόνο για την πόλη. Είναι πρώτα απ'όλα και πάνω απ'όλα ένα πολυχρηστικό όχημα'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dienekes last edited by

            Μια παρατήρηση.

            Από όλο αυτό το θέμα, και τις σχετικές δημοσιεύσεις, γίνεται ακόμα μια φορά φανερό πως όλη η ιστορία της ανθρωπότητας είναι ένας συνεχής πόλεμος ανάμεσα σε δύο διαφορετικά είδη: τον homo neophilus και τον homo neophobus.

            Απλώς να θυμίσω, παραφράζοντας τον Σέξπηρ: 'Υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι, Οράτιε, απ’ότι λένε οι φιλοσοφίες σου'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              droemmen last edited by

              Ο χρήστης dienekes έγραψε:
              Από όλο αυτό το θέμα, και τις σχετικές δημοσιεύσεις, γίνεται ακόμα μια φορά φανερό πως όλη η ιστορία της ανθρωπότητας είναι ένας συνεχής πόλεμος ανάμεσα σε δύο διαφορετικά είδη: τον homo neophilus και τον homo neophobus.

              Οι απόψεις που γράφτηκαν έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου (άντε και αυτα αντίστοιχου τύπου και μεγέθους) και όχι τα πολυμορφικά γενικότερα. Άλλωστε το άσχημο κάποιοι πάντα το βάφτιζαν νεωτεριστικό για ευνόητους λόγους...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos23 last edited by

                Πολυ γυαλισμα πεφτει...

                http://bilder.autobild.de/bilder/1/51313.jpg

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pavlos23 last edited by

                  **Μια πιο σπορ ισως εκδοση με σκουρα φαναρια: **

                  http://users.telenet.be/sidd.viscius/1007_01.jpg

                  http://server5.uploadit.org/files/carrera4-1007.jpg

                  http://users.telenet.be/sidd.viscius/1007_02.jpg

                  Και το εσωτερικο:

                  http://server5.uploadit.org/files/carrera4-1007int.jpg

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-1970 last edited by

                    Πάντως ανεξαρτήτως αν αυτή η φωτογραφία αντικατοπτρίζει το νεο PEUGEOT σαν συνέχεια του 106, καλό θα ήταν να υπάρχει και μια πιό σπόρ εμφάνιση έστω και σε στυλ C2, γιατί πολλοί πραγματικά αγαπήσανε αυτοκίνητα σε στυλ 106 αλλά και SAXO και η PSA έκανε πολλές πωλήσεις σε αυτήν την κατηγορία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Αν έχτιζε τόσο καιρό αυτό το σπορ-αγωνιστικό προφίλ για να ανταγωνιστεί τώρα το Atos και το Panda πάω πάσο, ας βάλει και γερανό στο νέο 207 να μπορεί να σηκώνει πιο εύκολα το 'επιπλάκι της μαμάς'. Μπορούσε να ανταγωνιστεί σε αυτόν τον τομέα μέσω της Citroen και να συνεχίσει να κάνει αυτό που έκανε τόσα χρόνια: να προσφέρει φτηνή οδηγική απόλαυση στις μάζες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Παρουσιάστηκε επίσημα:

                        http://www.automotorundsport.de/sixcms/media.php/23/12_450.55528.jpg
                        http://www.automotorundsport.de/sixcms/media.php/23/13a_450.jpg
                        http://www.automotorundsport.de/sixcms/media.php/23/07_450.55518.jpg
                        http://www.automotorundsport.de/sixcms/media.php/23/14_450.55534.jpg
                        http://www.automotorundsport.de/sixcms/media.php/23/02_450.55508.jpg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          droemmen last edited by

                          http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=40792
                          Έλεος είναι ψηλότερο κι από το Panda!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Να δω πώς θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα στεγανότητας των συρόμενων θυρών, καθώς και τις δυσκολίες στο άνοιξε-κλείσε όταν έχει ανηφόρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-1970 last edited by

                              Όλες οι εταιρείες λύσσαξαν με πολυμορφικού τύπου αυτοκίνητα...........

                              Έλεος.............

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Εγώ ακόμα δε μπορώ να καταλάβω πότε ξαφνικά γίναμε όλοι πολύτεκνοι κι έχουν ξεκωλωθεί να βγάζουν αυτοκίνητα-λεωφορεία. ΟΚ, να υπάρχουν πολυμορφικά, αλλά ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ πολυμορφικά!

                                Εδώ ταιριάζει η παροιμία που συχνά λέει κι ο Καββαθάς:

                                Είπαν της γριάς να χέσει κι εκείνη ξεκωλώθηκε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Για την ανηφόρα καλό είναι να πάρεις το μοντέλο με τις ηλεκτρικές και τηλεχειριζόμενες πόρτες! wow!
                                  Αν και φαντάζομαι ότι θα υπάρχει κάποιο σύστημα που να μην επιτρέπει την κίνηση με ανοιχτές πόρτες σίγουρα κάποιοι θα το βραχυκυκλώσουν ώστε να κυκλοφορούν με ανοιχτές πόρτες και ίσως με το πόδι στην εμπρός κολώνα (αν έχουν το ημιαυτόματο) σαν κάποιους τζιπάτους προς κάλυψη αναγκών επιδειξιομανίας... και αερισμού φυσικά! Ευτυχώς ο καθρέφτης μένει στη θέση του και δεν είναι πάνω στην πόρτα.... Το πρόβλημα είναι αν δεν έχεις πόρτα πώς κρεμάς το χέρι σου απέξω?
                                  Aν εξαιρέσουμε ότι είναι ένα ακόμα πολύ όρθιο, ντουλαποειδές, πολυμορφικοειδές όχημα.... .... οι συρόμενες πόρτες έχουν την πλάκα τους....!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kamarian last edited by

                                    Συνεχίζω την περί ραλύ συζήτηση. Μια άποψη που άκουσα πρόσφατα και την πιστεύω είναι ότι μικρά σπορ της κλάσης του ραλύ θα πάψουν να υπάρχουν. Τα πιο μικρά σπορ από τώρα και στο εξής θα είναι της κλάσης Clio Sport, 206 RC.
                                    Ειπώθηκε και πριν, απλά το επιβεβαιώνω: Τα 106 Rallye στην Ελλάδα ήταν πολύ περισσότερο δημοφιλή απ ότι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα. Το θέμα είναι ότι η Ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή για να φτιάξει ένα εργοστάσιο αμάξια με βάση τις απαιτήσεις της.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Αν κάποιος αγόραζε τα δικαιώματα για τα σχέδια του Ραλί από την Πεζό και άνοιγε μια βιοτεχνία που κατασκεύαζε ρέπλικες του Ραλί ενδεχομένως με κινητήρες και άλλα εξαρτήματα αγορασμένα κατευθείαν από την Πεζό λέτε να έκανε περιουσία;

                                      Αλλά ξέχασα, δεν είμαστε στην Αγγλία...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        pavlos23 last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                        Αν κάποιος αγόραζε τα δικαιώματα για τα σχέδια του Ραλί από την Πεζό και άνοιγε μια βιοτεχνία που κατασκεύαζε ρέπλικες του Ραλί ενδεχομένως με κινητήρες και άλλα εξαρτήματα αγορασμένα κατευθείαν από την Πεζό λέτε να έκανε περιουσία;

                                        Αλλά ξέχασα, δεν είμαστε στην Αγγλία...

                                        Όπως έκανε η Daewoo με τα Kadett και Ascona και η Kia με το 121,ε; Καλό μου ακούγεται οπότε ας στείλουμε γράμμα σε μια απο τις κορεάτικες αυτές εταιρίες (που υπολογίζουν και πολύ την ελληνική αγορά) για να βγάλουν το Daewoo Vromogazza ή το ΚΙΑ Yperstrofanto.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros19 last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                          Όπως έκανε η Daewoo με τα Kadett και Ascona και η Kia με το 121,ε; Καλό μου ακούγεται οπότε ας στείλουμε γράμμα σε μια απο τις κορεάτικες αυτές εταιρίες (που υπολογίζουν και πολύ την ελληνική αγορά) για να βγάλουν το Daewoo Vromogazza ή το ΚΙΑ Yperstrofanto.

                                          χαχαχα.... απο τα καλυτερα ποστ που εχω διαβασει!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Η ιδέα του kyan με βρίσκει σύμφωνο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr