Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 & 159TBi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 & 159TBi
    • 1
    • 2
    • 222
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 241
    • 242
    • 224 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    304
    4831
    19064
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      romilos last edited by

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Απτο στόμα μου το πήρες! Μπες στο αλφίστι να βρεις την υγειά σου! Εδώ μέσα το πολύ πολύ να μάθεις πόσο κοστίζει μια Κ04 της Borgwarner...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • giuseppe-busso
          giuseppe-busso last edited by

          τα υπόλοιπα στα VAG forum και στην pub

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Ωραία να επανέλθω με κάτι on topic αφού χαλιέσαι συναλφίστα!
            Διαθέτουμε φώτος από τη σημερινή συνάντηση? Δεν έχει πάρει το μάτι μου ακόμα τπτ στο αλφίστι!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
              Ωραία να επανέλθω με κάτι on topic αφού χαλιέσαι συναλφίστα!
              Διαθέτουμε φώτος από τη σημερινή συνάντηση? Δεν έχει πάρει το μάτι μου ακόμα τπτ στο αλφίστι!!

              Eγώ δεν έχω, δεν πήγα για 1η φορά μετά από πολύ καιρό, βαρύ το πάπλωμα, βαρύς και ο καιρός

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Επειδη δεν εχω ξεχασει ακομα την 159 ...τη ξαναοδηγησα
                Αυτη τη φορα το αμαξι δεν ηταν ti kai ειχε 500χμ στο οδομετρο.
                Νεες επισημανσεις: Η αναρτηση ηταν σιγουρα πιο ανετη ,αλλα καπως μαλακη για τα γουστα μου.Προτιμω της ti.Απο οτι εμαθα μπορω να βαλω σπορ αναρτηση στη premium.Ειναι αραγε ιδια με την αναρτηση της ti?
                Ο κινητηρας ηταν ακομα σφικτος ,ανεβαζε λιγο πιο δυσκολα απο την ti που ειχα οδηγησει παλιοτερα,η οποια ειχε 8000χμ.Παντως η δυναμη ηταν παντοτε παρουσα και η επιταχυνση φοβερη.Εφτανε τα 170 για πλακα ,σα να μη συμβαινει τιποτα!Μονο ενα σφυριγμα απο το αριστερο καθρεπτη ακουγα...
                Δισταγμο κατα το ξεκινημα δεν εντοπισα ουτε σε αυτη.
                Το πορτ μπαγκαζ με προβληματισε λιγακι τωρα που το ξαναειδα...Αραγε να χωραει καροτσακι μωρου ,χωρις να το κλεινει ολο?
                Ενα αλλο σημειο που με προβληματισε ,ειναι οτι εχει μεγαλο μπροστινο προβολο και σε συνδυασμο με το χαμηλο υψος απο το εδαφος ισως βρισκει κατω ευκολα.
                Επισης μαλλον η εκδοση ti αξιζει τα λεφτα της,οπως ειπε και ο pasxos...Ειδικα στο εσωτερικο το αυτοκινητο μεταμορφωνεται ,ενω και λειτουργία της αναρτησης μου ειχε φανει πολυ καλη.
                Μηπως καποιος απο τους κατοχους ή γνώστες μπορει να μου πει ακριβως τα διαστηματα service και την εγγυηση γιατι καθε αντιπροσωπεια λεει άλλα?
                Αυτα προς το παρον...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greek last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  romile μπες στο alfisti να έχεις να διαβάζεις μέχρι αύριο για το θέμα.

                  υπηρξε ασυμφωνια χαρακτηρων... οποτε προλαβα να διαβασω λιγα..

                  Τι εννοείς? Έχεις υπάρξει στο αλφίστι και μπαναρίστηκες?
                  Και γιατί αν επιτρέπεται?

                  Ε ναι την έχουν δει λίγο υπεροπτικά εκεί και πολύ καλοί χαρακτήρες την έχουν κάνει με ελαφρα ή τους έχουν διώξει γιατι τους χαλάνε το μαγαζάκι.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koutsan last edited by

                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                    Επειδη δεν εχω ξεχασει ακομα την 159 ...τη ξαναοδηγησα
                    Αυτη τη φορα το αμαξι δεν ηταν ti kai ειχε 500χμ στο οδομετρο.
                    Νεες επισημανσεις: Η αναρτηση ηταν σιγουρα πιο ανετη ,αλλα καπως μαλακη για τα γουστα μου.Προτιμω της ti.Απο οτι εμαθα μπορω να βαλω σπορ αναρτηση στη premium.Ειναι αραγε ιδια με την αναρτηση της ti?
                    Ο κινητηρας ηταν ακομα σφικτος ,ανεβαζε λιγο πιο δυσκολα απο την ti που ειχα οδηγησει παλιοτερα,η οποια ειχε 8000χμ.Παντως η δυναμη ηταν παντοτε παρουσα και η επιταχυνση φοβερη.Εφτανε τα 170 για πλακα ,σα να μη συμβαινει τιποτα!Μονο ενα σφυριγμα απο το αριστερο καθρεπτη ακουγα...
                    Δισταγμο κατα το ξεκινημα δεν εντοπισα ουτε σε αυτη.
                    Το πορτ μπαγκαζ με προβληματισε λιγακι τωρα που το ξαναειδα...Αραγε να χωραει καροτσακι μωρου ,χωρις να το κλεινει ολο?
                    Ενα αλλο σημειο που με προβληματισε ,ειναι οτι εχει μεγαλο μπροστινο προβολο και σε συνδυασμο με το χαμηλο υψος απο το εδαφος ισως βρισκει κατω ευκολα.
                    Επισης μαλλον η εκδοση ti αξιζει τα λεφτα της,οπως ειπε και ο pasxos...Ειδικα στο εσωτερικο το αυτοκινητο μεταμορφωνεται ,ενω και λειτουργία της αναρτησης μου ειχε φανει πολυ καλη.
                    Μηπως καποιος απο τους κατοχους ή γνώστες μπορει να μου πει ακριβως τα διαστηματα service και την εγγυηση γιατι καθε αντιπροσωπεια λεει άλλα?
                    Αυτα προς το παρον...

                    • Σέρβις (λέει) κάθε 35.000 χλμ, σύμφωνα και με το manual (ε για τα λάδια τουλάχιστον δεν νομίζω να τολμήσει κανείς να κάνει τέτοια μλκία). Για ιμάντα προτείνει στα 4 χρόνια αλλαγή για 'σκληρή χρήση' αλλιώς στα 5 ή στα 105 k χλμ. Πάντως και για το λάδι+φίλτρο λέει (το προφανές) κάθε 12 μήνες αν κάνει λίγα χλμ ή σε 'δύσκολες συνθήκες' ή μέσα στην πόλη.

                    • 3ετής εγγύηση

                    -Η σπορ ανάρτηση είναι ίδια με της Ti. (κατά 99,9%). Η ανάρτηση γενικώς της 159 είναι μάλλον στα προφανή ατού της. Εγώ δεν έχω τη σπορ και δεν θα την ήθελα με τίποτα πιο σκληρή από εδώ που είμαι (και είμαι και με 17ρα 225/50). Νομίζω ότι είναι η χρυσή τομή εφόσον μιλάμε για μια μάλλον σπορ μπερλίνα με 200 αλόγα.

                    • Ναι βρίσκει εύκολα κάτω (και δεν έχω τη σπορ ανάρτηση).

                    • Γενικώς η 159 με όρους καθαρά χρηματικούς προσφέρει πάρα πολλά σε εξαιρετική τιμή.

                    Σε γενικές γραμμές οι παρατηρήσεις που έχεις κάνει και στα 2 posts σου για την 159 είναι σωστές. Πάντως σίγουρα για τους χώρους της δε διακρίνεται, ούτε για χώρους για μικροαντικείμενα. Αν αυτοί όμως σε καλύπτουν δύσκολα θα βρεις με αυτά τα λεφτά κάτι καλύτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Greek έγραψε:

                      romile μπες στο alfisti να έχεις να διαβάζεις μέχρι αύριο για το θέμα.

                      υπηρξε ασυμφωνια χαρακτηρων... οποτε προλαβα να διαβασω λιγα..

                      Τι εννοείς? Έχεις υπάρξει στο αλφίστι και μπαναρίστηκες?
                      Και γιατί αν επιτρέπεται?

                      Ε ναι την έχουν δει λίγο υπεροπτικά εκεί και πολύ καλοί χαρακτήρες την έχουν κάνει με ελαφρα ή τους έχουν διώξει γιατι τους χαλάνε το μαγαζάκι.....

                      Μηπως να αφησουμε τα αλλα φορουμ να διαχειριζονται οπως θελουν τα του οικου τους ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        romilos last edited by

                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                        Επισης, ειναι κανενας με 159 που να εχει βαλει aftermarket αναρτηση?
                        :

                        Ναι, γνωστός γνωστού του γνωστού μου έχει βάλει στην 3.2Q4 τις αναρτησάρες της Intrax, νομίζω την HDA

                        Μακρυνος για να εχεις ακουσει εντυπωσεις ε?

                        Σκεφτομαι στο μελλον οταν φτασει για αλλαγη να βαλω τις εργοστασιακες σπορ που εχουν και 2 ποντους χαμηλωμα..μου ειπε και ενας φιλος μεσα στην αλφα πολυ καλη τιμη νομιζω για ολο το σετ..

                        Δεν χρειάζεται εντυπώσεις φίλε ρομίλε αυτή η ανάρτηση. Αν ξέρεις τι εστί Intrax, παραγγέλνεις στην Ολλανδία και έρχεται στην πόρτα σου. Αν ψάχνεις κάτι πιο σπορ, τότε απλά δεν κάνουν για σένα. Είναι σχεδόν πισταδόρικες. Τιμή με τοποθετήση ευθυγράμμιση θα πάει κάτω του 2χίλιαρου. Υπολόγισε 1.800....
                        Αν την ψάχνεις όμως, είσαι στρίφτης ας πούμε και το πετάς κανα Μέγαρο, νομίζω ότι καμία άλλη δεν θα σε ικανοποιήσει τόσο. Ωστόσο το μεγάλο της μείον είναι ότι χτύπα ξύλο αν δακρύσει καμιά μπουκάλα, ή αν έρθει η ώρα της ανακατασκευής, δεν υπάρχει υποστήριξη στην Ελλάδα, οπότε πρέπει να της ξηλώσεις και να τις στείλεις Ολλανδία....

                        Επίσης ακόμη να γνωρίζεις ότι λόγω αρχιτεκτονικής των αναρτήσεων της 159, όσο ακραία ανάρτηση και να βάλεις λόγου χάρη Intrax, Orap, Osrav, PSS9, KW3 το αυτοκίνητο δεν θα κοπανάει....Ανακατοσούρα στο στομάχι θα έχεις από τα γρήγορα rebound όμως

                        Τωρα προσεξα την απαντηση σου...
                        δεν ψαχνω κατι πολυ σπορ (αλλωστε εχω και το rallye για καμια πιστα) απλα καποια στιγμη ισως παω για ενα ελαφρουτσικο χαμηλωμα και ειπα μηπως παω σε ρυθμιζομενη για να εχεις δυνατοτητες να παιξεις!
                        Αν συζηταμε οτι δεν εχει σερβις στην ελλαδα μαλλον ηδη το ξεχασα... ισως σε αλλαγη αμορτισερ να παω στο σπορ πακ το μαμα, αλλα βλεπουμε ακομα...
                        Οταν λες λογω αρχιτεκτονικης αναρτησης τι εννοεις? Τι διαφορετικο συστημα εχει απο αλλα? Το κοπανημα ειναι επισης ενα θεμα που με απασχολει, μιας και τωρα σε καμια περιπτωση δεν το λες βαρκα αλλα ουτε και κουραστικο. Φανταζομαι η σκληροτηρα αυτη ειναι λογω σκληρων ελατηριων λογω αυξημενου βαρους, ετσι δεν ειναι?
                        ασχετο... οταν στριβετε ακινητοι το τιμονι υπερβολικα αργα καταλαβαινετε μια πολυ μικρη δονηση στο τιμονι?

                        @ stefan147 ναι ειχα μπει για ενα διαστημα.. αν εισαι μεσα ισως πετυχεις στα διαφορα τοπικς κουβεντες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • giuseppe-busso
                          giuseppe-busso last edited by

                          Ο χρήστης romilos έγραψε:
                          Τωρα προσεξα την απαντηση σου...
                          δεν ψαχνω κατι πολυ σπορ (αλλωστε εχω και το rallye για καμια πιστα) απλα καποια στιγμη ισως παω για ενα ελαφρουτσικο χαμηλωμα και ειπα μηπως παω σε ρυθμιζομενη για να εχεις δυνατοτητες να παιξεις!
                          Αν συζηταμε οτι δεν εχει σερβις στην ελλαδα μαλλον ηδη το ξεχασα... ισως σε αλλαγη αμορτισερ να παω στο σπορ πακ το μαμα, αλλα βλεπουμε ακομα...
                          Οταν λες λογω αρχιτεκτονικης αναρτησης τι εννοεις? Τι διαφορετικο συστημα εχει απο αλλα? Το κοπανημα ειναι επισης ενα θεμα που με απασχολει, μιας και τωρα σε καμια περιπτωση δεν το λες βαρκα αλλα ουτε και κουραστικο. Φανταζομαι η σκληροτηρα αυτη ειναι λογω σκληρων ελατηριων λογω αυξημενου βαρους, ετσι δεν ειναι?
                          ασχετο... οταν στριβετε ακινητοι το τιμονι υπερβολικα αργα καταλαβαινετε μια πολυ μικρη δονηση στο τιμονι?

                          Πολύ καλή λύση το sport pack, αλλά σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα ελατήρια, όχι μόνο τα amortiseur.
                          Τα διπλά ψαλίδια της 159 είναι σε διάταξη υπερηψωμένου παραλληλόγραμμου σε σχέση με τον 147/156/GT τα οποία είναι ουσιαστικά μια υπερεξελιγμένη MP. Αυτό πρακτικά λοιπόν δίνει τη δυνατότητα να έχει ικανοποιητική διαδρομή εμβόλου στο amortiseur ακόμη και με χαμήλωμα, κάτι που δεν είχαν οι 147/156/GT, και βέβαια την χρήση ελατηρίου με περισσότερες λίβρες δίχως να θυσιάζεις μεγάλα ποσοστά άνεσης....το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα. Στις 147/156/GT είσαι αποφασισμένος να ζεις μετά ακόμα και με τριγμούς που απορροφούνται στο εσωτερικό της καμπίνας....Εξαιρετική δουλειά επίσης έχει γίνει και στα ίδια τα ψαλίδια....Της 147 το παίρνεις με το χεράκι σου και το πας βόλτα, της 159 είναι ασήκωτα....Για αυτό και δεν χαλάνε/τρίζουν κάθε 50.000χλμ....
                          Η δονήσεις από το τιμόνι, όπως τις αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ελέω του νέου σου ζαντολάστιχου και μην ξεχνάς ότι έχεις υδραυλική υποβοήθηση....δεν είναι κάτι θορώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            romilos last edited by

                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                            Τωρα προσεξα την απαντηση σου...
                            δεν ψαχνω κατι πολυ σπορ (αλλωστε εχω και το rallye για καμια πιστα) απλα καποια στιγμη ισως παω για ενα ελαφρουτσικο χαμηλωμα και ειπα μηπως παω σε ρυθμιζομενη για να εχεις δυνατοτητες να παιξεις!
                            Αν συζηταμε οτι δεν εχει σερβις στην ελλαδα μαλλον ηδη το ξεχασα... ισως σε αλλαγη αμορτισερ να παω στο σπορ πακ το μαμα, αλλα βλεπουμε ακομα...
                            Οταν λες λογω αρχιτεκτονικης αναρτησης τι εννοεις? Τι διαφορετικο συστημα εχει απο αλλα? Το κοπανημα ειναι επισης ενα θεμα που με απασχολει, μιας και τωρα σε καμια περιπτωση δεν το λες βαρκα αλλα ουτε και κουραστικο. Φανταζομαι η σκληροτηρα αυτη ειναι λογω σκληρων ελατηριων λογω αυξημενου βαρους, ετσι δεν ειναι?
                            ασχετο... οταν στριβετε ακινητοι το τιμονι υπερβολικα αργα καταλαβαινετε μια πολυ μικρη δονηση στο τιμονι?

                            Πολύ καλή λύση το sport pack, αλλά σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα ελατήρια, όχι μόνο τα amortiseur.
                            Τα διπλά ψαλίδια της 159 είναι σε διάταξη υπερηψωμένου παραλληλόγραμμου σε σχέση με τον 147/156/GT τα οποία είναι ουσιαστικά μια υπερεξελιγμένη MP. Αυτό πρακτικά λοιπόν δίνει τη δυνατότητα να έχει ικανοποιητική διαδρομή εμβόλου στο amortiseur ακόμη και με χαμήλωμα, κάτι που δεν είχαν οι 147/156/GT, και βέβαια την χρήση ελατηρίου με περισσότερες λίβρες δίχως να θυσιάζεις μεγάλα ποσοστά άνεσης....το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα. Στις 147/156/GT είσαι αποφασισμένος να ζεις μετά ακόμα και με τριγμούς που απορροφούνται στο εσωτερικό της καμπίνας....Εξαιρετική δουλειά επίσης έχει γίνει και στα ίδια τα ψαλίδια....Της 147 το παίρνεις με το χεράκι σου και το πας βόλτα, της 159 είναι ασήκωτα....Για αυτό και δεν χαλάνε/τρίζουν κάθε 50.000χλμ....
                            Η δονήσεις από το τιμόνι, όπως τις αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ελέω του νέου σου ζαντολάστιχου και μην ξεχνάς ότι έχεις υδραυλική υποβοήθηση....δεν είναι κάτι θορώ

                            Εννοειται οτι για αλλαγη συζηταω ελατηριο+αμορτισερ!! βεβαια ακομα δουλευουν καμπανα τα μαμα οποτε δεν δινω τα λεφτα μονο και μονο για το εμφανισιακο! αργοτερα..

                            οσο για το τιμονι και γω ετσι πιστευω οτι λογω φαρδυτερου και φρεσκου λαστιχου απλα τωρα προσεξα περισσοτερο το πραγμα αυτο! Μπορει να το κανε και πριν και απλα τωρα να το προσεξα..

                            Για την 159 δεν εχει ακουστει τιποτα για προωρη φθορα εξαρτηματων ε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              luke-dreamwalker last edited by

                              Υπάρχουν όντως σχέδια για έκδοση 2010 ΜΥ για την 159?

                              Αν ναι, ξέρει κανένας τι διαφορές θα έχει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
                                Υπάρχουν όντως σχέδια για έκδοση 2010 ΜΥ για την 159?

                                Αν ναι, ξέρει κανένας τι διαφορές θα έχει?

                                Kατά το πρόσφατο product plan που είδε το φως της δημοσιότητας, ναι.
                                Πιθανόν το νέο κιβώτιο C635 και την διπλόδισκη εκδοχή αυτού ονόματι DDCT, αλλά και η πιο δυνατή έκδοση του 1750.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stratospuma last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Αυτά είναι ΠΟΛΥ καλά νέα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                      Αυτά είναι ΠΟΛΥ καλά νέα!

                                      Όπως επίσης το ότι δεν προβλέπεται καμία σύντομη αλλαγή της 159.
                                      Έχει ακόμα 3 γεμάτα χρόνια στην αγορά και πιστεύω ότι θα τα πάει καλά με αυτό τον εμπλουτισμό στην γκάμα. Αν μάλιστα επιτρέψουν 4κίνητες εκδόσεις με τον 1750 τότε κάποιο μερίδιο θα πάρει από την Audi.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hellenic-tifosi last edited by

                                        Πότε περίπου αναμένονται νέα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          ασχετο αλλα η μονη με ψαλιδια μπροστα ,2,3 στροφες στο τιμονι και αλουμινενια βαση κινητηρα........ευγε!!!!!!!!!!

                                          • να ρωτησω καποια φωτο απο τα ψαλιδια της 159 υπαρχει??
                                            ειναι μονα η τριγωνικα???????????
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by


                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 224 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr