Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί ο Michael Schumacher είναι τελικά ασύγκριτος
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Γιατί ο Michael Schumacher είναι τελικά ασύγκριτος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 6 / 10
    Formula 1
    32
    183
    788
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Επειδη κι εγω εχασα πολλα επεισοδια, και ο σχολιασμος με quotes θα ειναι τωρα παρωχημενος χρονικα, συνοψιζω:
      -Ειναι 'ιση μεταχειριση' να δινεται στον MS το νεο 'μοντελο' και στον ιδιο αγωνα ο RB να τρεχει με το παλιο; (δεν θυμαμαι ποτε ακριβως εγινε, ουτε εχω τον χρονο να ψαξω, ας με βοηθησει παρακαλω οποιος θυμαται).
      -Ειναι συμπτωση ο δεικτης (αν)αξιοπιστιας του RB (οχι σε σχεση με τους υπολοιπους φυσικα, αλλα σε σχεση με τον MS);
      -Υπαρχει αλλη ομαδα που να εφαρμοζει παρομοιες τακτικες, σε τετοιο τουλαχιστον βαθμό;
      -Ειναι φυσιολογικα και ευχαριστα τα γεγονοτα του 2002;
      -Αν ολα τα παραπανω εξηγουνται απλα απο την αποψη 'ετσι κανει η Φερραρι', γιατι 'χτυπιομασταν' τοσα χρονια οτι υπαρχει ιση μεταχειριση; Επισης, σ' αυτην την περιπτωση, σε τι ακριβως διαφερει ο RB απο 'νεροκουβαλητη' ή 'βοηθο πολυτελειας' του MS;

      Τέλος, περα απο το οτι 'αυτο κανει η Φερραρι και σ' οποιον αρεσει' (πραγματι, ετσι ειναι), απαντηστε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
      Τι προτιματε σαν θεατες και οχι σαν οπαδοι; Το καθεστως Ferrari ή το καθεστως McLaren, Williams, Renault κλπ, με τις μαχες επι ισοις οροις μεταξυ Senna/Prost, Montoya/Ralf, Hakkinen/Coulthard, Alonso/Trulli κλπ κλπ.
      (Χμμμ, τωρα που τα γραφω, μαλλον ΟΛΕΣ οι υπολοιπες ομαδες δεν ξερουν τι τους γινεται και μονο η Scuderia 'ανακαλυψε τον τροχο', ε;;; ).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kantoniou last edited by

        Ο χρήστης migf1 έγραψε:

        Σωστά. Είναι βλάκες στη Ferrari που μεταξύ δύο μονοθεσίων δίνανε στο Schumacher αυτό που είχε λιγότερες πιθανότητες να πάθει βλάβη. Έπρεπε να το δίνανε στον Irvine.
        E ρε τι διαβάζουμε...

        Δεν το κατάλαβα αυτό! Όντως 'ε ρε τι διαβάζουμε'.... γιατί μέχρι τώρα διαβάζαμε (και ακούγαμε) ότι η Φεράρι παρέχει ΙΔΙΟ εξοπλισμό στον Μπαρικέλο.

        Για δες πως αλλάζουν τα πράγματα αδερφέ μου από τη μια στιγμή στην άλλη, ανάλογα με τι θέλει ο καθένας να γράψει και κυρίως να διαβάσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

          Τέλος, περα απο το οτι 'αυτο κανει η Φερραρι και σ' οποιον αρεσει' (πραγματι, ετσι ειναι), απαντηστε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
          Τι προτιματε σαν θεατες και οχι σαν οπαδοι; Το καθεστως Ferrari ή το καθεστως McLaren, Williams, Renault κλπ, με τις μαχες επι ισοις οροις μεταξυ Senna/Prost, Montoya/Ralf, Hakkinen/Coulthard, Alonso/Trulli κλπ κλπ.
          (Χμμμ, τωρα που τα γραφω, μαλλον ΟΛΕΣ οι υπολοιπες ομαδες δεν ξερουν τι τους γινεται και μονο η Scuderia 'ανακαλυψε τον τροχο', ε;;; ).

          Βαζω 2 παραδειγματα απο το παρελθον παλι.

          Piquet - Mansell στην Williams οπου Piquet ειχε τον πρωτο λογο κ ειχε τρεξει με ενεργητικη αναρτηση το 86 για καποιους αγωνες μεχρι να μπει κ στου Mansell.

          Senna - Berger ωπου ο Ayrton ειχε επισης τον 1ο λογο.

          Το εχουμε ξαναδει αυτο δεν εγινε για πρωτη φορα. Δεν νομιζω να διαφωνισε κανεις οτι υπαρχει διακριση ρολων στην Ferrari με προτεραιοτητα στον MS. Αν τωρα ο εκαστοτε no2 θεωρειται νεροκουβαλητης ok, εγω ομως δεν συμφωνω.
          Βεβαια αρεσει δεν αρεσει, η συνταγη Scuderia-MS εχει αποδωσει τα μεγιστα. Τωρα o RB θα μπορουσε να εχει παει κ σε αλλη ομαδα, αλλα ποσες υπαρχουν που θα του εδιναν την δυνατοτητα μονοθεσιου που να κερδιζει. Περυσι για καποιους αγωνες κ στις δοκιμες ηταν γρηγοροτερος του MS αλλα ο ρολος του ειναι καθαρα no2. Καλως κακως, αυτο ειναι το καθεστως της Scuderia.
          8 χρονια στην Ferrari ειναι αρκετα κ το ονομα του Schumi αυτη την στιγμη εχει συνδεθει με την Scuderia οπως κανενος αλλου πιλοτου στην ιστορια της ομαδας. Τους βοηθησε οσο κανεις αλλος κ τον βοηθησαν αντιστοιχα διαλυοντας το ενα ρεκορ μετα το αλλο.

          Κ κατι τελευταιο το ζευγαρι Senna-Prost δεν εχει καμια σχεση με JPM-RS ή DC-MH.
          Αλλο 2 βεντετες πιλοτοι που θα μεινουν στην ιστορια για τις ομηρικες του μαχες (κ τα γνωστα αποτελεσματα) κ αλλο οι υπολοιποι!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            raikkonen last edited by

            Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
            -Ειναι 'ιση μεταχειριση' να δινεται στον MS το νεο 'μοντελο' και στον ιδιο αγωνα ο RB να τρεχει με το παλιο; (δεν θυμαμαι ποτε ακριβως εγινε, ουτε εχω τον χρονο να ψαξω, ας με βοηθησει παρακαλω οποιος θυμαται).

            Sugnwmh gia ta greeklish alla grafw apo Solaris..

            Prepei na anaferesai sto dempouto ths F2002 sth Brazilia opou th phre o Schumi enw o Barrichello eixe thn F2001 me thn opoia egateleipse h apo elleipsh benzinhs eite apo mhxaniko problhma (den 8umamai)....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raikkonen last edited by

              Ο χρήστης kleisj έγραψε:

              Τέλος, περα απο το οτι 'αυτο κανει η Φερραρι και σ' οποιον αρεσει' (πραγματι, ετσι ειναι), απαντηστε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
              Τι προτιματε σαν θεατες και οχι σαν οπαδοι; Το καθεστως Ferrari ή το καθεστως McLaren, Williams, Renault κλπ, με τις μαχες επι ισοις οροις μεταξυ Senna/Prost, Montoya/Ralf, Hakkinen/Coulthard, Alonso/Trulli κλπ κλπ.
              (Χμμμ, τωρα που τα γραφω, μαλλον ΟΛΕΣ οι υπολοιπες ομαδες δεν ξερουν τι τους γινεται και μονο η Scuderia 'ανακαλυψε τον τροχο', ε;;; ).

              Βαζω 2 παραδειγματα απο το παρελθον παλι.

              Piquet - Mansell στην Williams οπου Piquet ειχε τον πρωτο λογο κ ειχε τρεξει με ενεργητικη αναρτηση το 86 για καποιους αγωνες μεχρι να μπει κ στου Mansell.

              Senna - Berger ωπου ο Ayrton ειχε επισης τον 1ο λογο.

              Το εχουμε ξαναδει αυτο δεν εγινε για πρωτη φορα. Δεν νομιζω να διαφωνισε κανεις οτι υπαρχει διακριση ρολων στην Ferrari με προτεραιοτητα στον MS. Αν τωρα ο εκαστοτε no2 θεωρειται νεροκουβαλητης ok, εγω ομως δεν συμφωνω.
              Βεβαια αρεσει δεν αρεσει, η συνταγη Scuderia-MS εχει αποδωσει τα μεγιστα. Τωρα o RB θα μπορουσε να εχει παει κ σε αλλη ομαδα, αλλα ποσες υπαρχουν που θα του εδιναν την δυνατοτητα μονοθεσιου που να κερδιζει. Περυσι για καποιους αγωνες κ στις δοκιμες ηταν γρηγοροτερος του MS αλλα ο ρολος του ειναι καθαρα no2. Καλως κακως, αυτο ειναι το καθεστως της Scuderia.
              8 χρονια στην Ferrari ειναι αρκετα κ το ονομα του Schumi αυτη την στιγμη εχει συνδεθει με την Scuderia οπως κανενος αλλου πιλοτου στην ιστορια της ομαδας. Τους βοηθησε οσο κανεις αλλος κ τον βοηθησαν αντιστοιχα διαλυοντας το ενα ρεκορ μετα το αλλο.

              Κ κατι τελευταιο το ζευγαρι Senna-Prost δεν εχει καμια σχεση με JPM-RS ή DC-MH.
              Αλλο 2 βεντετες πιλοτοι που θα μεινουν στην ιστορια για τις ομηρικες του μαχες (κ τα γνωστα αποτελεσματα) κ αλλο οι υπολοιποι!

              H megalh diafora einai oti o Schumi pote den eixe antagwnistiko omostablo bash sumbolaiou k einai kati pou to epidiwke o idios. Den amfiballw gia auta pou les alla stis periptvseis pou anafereis se kamia periptwsh den eixan th diarkeia pou exoun oi periptwseis tou Schumi.

              H gnwmh mou einai na mh bazoume to Senna sto idio kala8i, giati autos eixe omostablo enan epishs megalo odhgo k poluprwta8lhth ton Prost opou ekei pera eixame th 'mhtera twn maxw'
              k oxi 'Rubens kane agori mou sthn akrh na parei kamia 8esh parapanw o Schumi'.

              Mhn pare3hgh8w den 8ewrw isa3io to Rubens me to Schumi alla...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cavallino last edited by

                Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                -Ειναι 'ιση μεταχειριση' να δινεται στον MS το νεο 'μοντελο' και στον ιδιο αγωνα ο RB να τρεχει με το παλιο; (δεν θυμαμαι ποτε ακριβως εγινε, ουτε εχω τον χρονο να ψαξω, ας με βοηθησει παρακαλω οποιος θυμαται).

                Sugnwmh gia ta greeklish alla grafw apo Solaris..

                Prepei na anaferesai sto dempouto ths F2002 sth Brazilia opou th phre o Schumi enw o Barrichello eixe thn F2001 me thn opoia egateleipse h apo elleipsh benzinhs eite apo mhxaniko problhma (den 8umamai)....

                Σωστό! Η F2002 ήταν να τρέξει στην Ίμολα, αλλά λόγω μη ικανοποιητικής ανταγωνιστικότητας της F2001 αναγκάστηκαν να τρέξουν την F2002 έναν αγώνα νωρίτερα από όσο υπολόγιζαν. Και τότε είχαν μόνο ένα μονοθέσιο έτοιμο. Έκαναν λάθος που το έδωσαν στο Schumacher;

                O Βarrichello έμεινε από καύσιμα τότε, μισό γύρο πριν τον ανεφοδιασμό του και ενώ οδηγούσε τον αγώνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                  Επειδη κι εγω εχασα πολλα επεισοδια, και ο σχολιασμος με quotes θα ειναι τωρα παρωχημενος χρονικα, συνοψιζω:
                  -Ειναι 'ιση μεταχειριση' να δινεται στον MS το νεο 'μοντελο' και στον ιδιο αγωνα ο RB να τρεχει με το παλιο; (δεν θυμαμαι ποτε ακριβως εγινε, ουτε εχω τον χρονο να ψαξω, ας με βοηθησει παρακαλω οποιος θυμαται).
                  -Ειναι συμπτωση ο δεικτης (αν)αξιοπιστιας του RB (οχι σε σχεση με τους υπολοιπους φυσικα, αλλα σε σχεση με τον MS);
                  -Υπαρχει αλλη ομαδα που να εφαρμοζει παρομοιες τακτικες, σε τετοιο τουλαχιστον βαθμό;
                  -Ειναι φυσιολογικα και ευχαριστα τα γεγονοτα του 2002;
                  -Αν ολα τα παραπανω εξηγουνται απλα απο την αποψη 'ετσι κανει η Φερραρι', γιατι 'χτυπιομασταν' τοσα χρονια οτι υπαρχει ιση μεταχειριση; Επισης, σ' αυτην την περιπτωση, σε τι ακριβως διαφερει ο RB απο 'νεροκουβαλητη' ή 'βοηθο πολυτελειας' του MS;

                  Τέλος, περα απο το οτι 'αυτο κανει η Φερραρι και σ' οποιον αρεσει' (πραγματι, ετσι ειναι), απαντηστε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
                  Τι προτιματε σαν θεατες και οχι σαν οπαδοι; Το καθεστως Ferrari ή το καθεστως McLaren, Williams, Renault κλπ, με τις μαχες επι ισοις οροις μεταξυ Senna/Prost, Montoya/Ralf, Hakkinen/Coulthard, Alonso/Trulli κλπ κλπ.
                  (Χμμμ, τωρα που τα γραφω, μαλλον ΟΛΕΣ οι υπολοιπες ομαδες δεν ξερουν τι τους γινεται και μονο η Scuderia 'ανακαλυψε τον τροχο', ε;;; ).

                  Μιλάς για το 2002 στη Βραζιλία όπου ο MS είχε την 2002 και ο RB
                  την 2001. Πάντως ο RB ήταν πιο γρήγορος την ημέρα εκείνη. Αντίστοιχα
                  φέτος στην McLaren ο ένας οδηγός είχε διαφορετικό επίπεδο εξέλιξης
                  κινητήρα από τον άλλο καθώς ο 2ος κινητήρας έσπασε το δυναμόμετρο.

                  Ο δείκτης αναξιοπιστίας του RB είναι υψηλότερος από αυτόν του MS
                  αλλά παρασάγκας χαμηλότερος από των υπολοίπων. Ο RB έχει να
                  εγκαταλείψει από μηχανικό πρόβλημα από πέρυσι στην Ουγγαρία.

                  Με τα εφεδρικά μονοθέσια είχαμε ομάδες (πέρα από τη Φερράρι) που
                  ετοίμαζαν το εφεδρικό μονοθέσιο στα μέτρα του οδηγού με τις περισσότερες
                  ελπίδες για championship ή για τον πιο γρήγορο οδηγό. Απλά στην Φερράρι
                  η κατάσταση είναι η ίδια εδώ και πολύ καιρό.

                  Το 2002 (μιλάς μάλλον για Αυστρία) τα γεγονότα που είδες ήταν μία
                  ακραία εφαρμογή των οδηγιών από τις ομάδες. Το 1998 η McLaren είχε
                  αποφάσεις του στυλ 'όποιος στρίψει πρώτος στη πρώτη στροφή τερματίζει
                  πρώτος' και κανένας δεν είχε θιχτεί. Το 1997 αν θυμάσαι ο MS είχε φτάσει
                  στον τελευταίο αγώνα με 3 πόντους διαφορά και ήθελε τη νίκη. Θα
                  έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα για το πρωτάθλημα. Αυτό δεν θα χρειαζόταν
                  αν στην Αυστρία την ίδια χρονιά ο EI έδινε τη θέση του και πολύ πιθανά
                  ο JV να μην είχε στεφτεί πρωταθλητής. Από τότε η Ferrari φυσάει και
                  το γιαούρτι και δεν αφήνει τίποτα στη τύχη. Και φέτος αν σε κάποιο
                  αγώνα ο RB είναι 1ος και ο MS 2ος πριν τελειώσει το πρωτάθλημα τότε
                  ο RB θα κάνει στην άκρη.

                  Τα τελευταία χρόνια στα εξαρτήματα και στο υλικό (το 2003 και φέτος)
                  οι δύο οδηγοί έχουν το ίδιο υλικό. Το ίδιο συνέβει και το 2002 με εξαίρε-
                  ση τη Βραζιλία όπου είχαν έτοιμο μόνον ένα μονοθέσιο (αν ο MS το
                  στούκαρε το εφεδρικό ήταν μία F2001). Η διαφορά βρίσκεται στο
                  quality control της κάθε υποομάδας. Αυτό κάνει τη διαφορά και στην
                  αξιοπιστία αν και φέτος επίσημα ο MS είχε πρόβλημα σε ένα αγώνα
                  (Barca) και ο RB σε άλλον ένα (Melbourne, φρένα). Ο RB μιλούσε
                  ότι και στο Monaco είχε πρόβλημα με την ανάρτηση αλλά 35 γύρους
                  με σπασμένη ανάρτηση δεν τους κάνεις στο Monaco....

                  O RB δεν είναι απλός κουβαλητής στην Φερράρι. Είναι αξιόλογος
                  οδηγός αλλά σε σχέση με τον MS έχει πίστες που του ταιριάζουν
                  καλύτερα σε αντίθεση με τον MS που φαίνεται ότι μπορεί να αλλάζει
                  το στυλ οδήγησης του ανάλογα και με τη πίστα. Περιμένω τον
                  RB πολύ δυνατό στο Silverstone στην Suzuka και πιθανά στην Ουγγαρία
                  αλλά σε πίστες όπως η Imola και η Barca τα πράγματα για αυτόν δεν
                  ήταν πολύ καλά (να μην μιλήσουμε για το Monaco).

                  Για το ίσο καθεστώς που λες να σε διορθώσω λίγο. Δεν υπήρξε πότε
                  και ούτε θα υπάρξει ποτέ σε καμία ομάδα. Πάντα υπήρχε ο #1 και #2
                  οδηγός. Ο AS το 1989 έπερνε τον top κινητήρα της Honda με 20
                  ίππους παραπάνω από τον AP και χρειάστηκε η επέμβαση του Ballestre.
                  Απλά η McLaren έδεινε το καλύτερο υλικό στον πιλότο που θα έμενε
                  και την επόμενη χρονιά στην F1. Αντίστοιχα παραδείγματα έχεις και
                  παραπάνω....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    predator last edited by

                    Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                    Επειδη κι εγω εχασα πολλα επεισοδια, και ο σχολιασμος με quotes θα ειναι τωρα παρωχημενος χρονικα, συνοψιζω:
                    -Ειναι 'ιση μεταχειριση' να δινεται στον MS το νεο 'μοντελο' και στον ιδιο αγωνα ο RB να τρεχει με το παλιο; (δεν θυμαμαι ποτε ακριβως εγινε, ουτε εχω τον χρονο να ψαξω, ας με βοηθησει παρακαλω οποιος θυμαται).
                    -Ειναι συμπτωση ο δεικτης (αν)αξιοπιστιας του RB (οχι σε σχεση με τους υπολοιπους φυσικα, αλλα σε σχεση με τον MS);
                    -Υπαρχει αλλη ομαδα που να εφαρμοζει παρομοιες τακτικες, σε τετοιο τουλαχιστον βαθμό;
                    -Ειναι φυσιολογικα και ευχαριστα τα γεγονοτα του 2002;
                    -Αν ολα τα παραπανω εξηγουνται απλα απο την αποψη 'ετσι κανει η Φερραρι', γιατι 'χτυπιομασταν' τοσα χρονια οτι υπαρχει ιση μεταχειριση; Επισης, σ' αυτην την περιπτωση, σε τι ακριβως διαφερει ο RB απο 'νεροκουβαλητη' ή 'βοηθο πολυτελειας' του MS;

                    ρε παιδιά,
                    συγνώμη δηλαδή αλλά τι κομπλεξ είναι αυτό ??...
                    οταν πριν 20 χρόνια η εθνική ελλάδας υπήρχε για να βγάζει πάσα σε κάθε επίθεση στον ακάλυπτο (τελικά) γκάλη κανένας δεν έλεγε οτι ο φασούλας είναι νεροκουβαλητής του γκάλη διότι πολύ απλά έτσι απέδιδε η ομάδα με τον καθένα να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά, αυτήν που μπορεί να κάνει καλύτερα...
                    τα ίδια με τους σικαγο μπουλς και πιπεν-ιορδάνου
                    και ο πίπεν είχε καταλάβει οτι η ομάδα απέδιδε τελικά καλύτερα οταν αυτός έπαιζε γύρω από τον άλλο και όχι μόνος του
                    στη φεράρι δηλαδή γιατί έγινε ξαφνικά μεμπτό ??

                    Τέλος, περα απο το οτι 'αυτο κανει η Φερραρι και σ' οποιον αρεσει' (πραγματι, ετσι ειναι), απαντηστε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
                    Τι προτιματε σαν θεατες και οχι σαν οπαδοι; Το καθεστως Ferrari ή το καθεστως McLaren, Williams, Renault κλπ, με τις μαχες επι ισοις οροις μεταξυ Senna/Prost, Montoya/Ralf, Hakkinen/Coulthard, Alonso/Trulli κλπ κλπ.
                    (Χμμμ, τωρα που τα γραφω, μαλλον ΟΛΕΣ οι υπολοιπες ομαδες δεν ξερουν τι τους γινεται και μονο η Scuderia 'ανακαλυψε τον τροχο', ε;;; ).

                    και δεν κατάλαβα σε ποιες ακριβώς μονομαχίες αναφέρεσαι εδώ...
                    οσο για το τι είναι καλύτερο να γίνεται, να σου υπενθυμήσω απλά, πόσο ανέβηκαν, τόσο οι πωλήσεις της φεράρι όσο και η τηλεθέαση του σπορ από την έλευση του γερμανού εώς σήμερα
                    οπότε μόνο αποτυχία δεν μπορεί να θεωρηθεί η τακτική αυτή

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      migf1 last edited by

                      @cavallino:
                      Εξακολουθώντας λοιπόν να παριστάνω τον ****** παρόλο που δεν είμαι (σύμφωνα πάντα με τον cavallino), συνεχίζω...

                      προσπάθησες να αντικρούσεις την άποψη ότι ο ΜΣ έχει σταθεί τυχερός στον τομεά 'αναξιοπιστία' (εννοείται συγκριτικά με τους ομόσταυλούς του), γράφοντας κατά σειρα:
                      α) ότι η Φεράρι του έδινε το μονοθέσιο που είχε τις λιγότερες πιθανότητες να 'κρεμάσει'
                      β) ότι η Φεράρι του έδινε το μονοθέσιο με τα go-faster bits
                      γ) ότι η Φεράρι παρείχε ίδιο εξοπλισμό τόσο στον Σουμάχερ όσο και στον ομόσταυλό του.

                      Παρόλο που δεν είμαι ****** αλλά εξακολουθώντας να τον παριστάνω, σχολίασα ότι αυτά τα 3 είναι αντιφατικά μεταξύ τους.

                      Προσθέτω λοιπόν τώρα: αποφασίστε επιτέλους όλοι εσείς που δεν παριστάνετε τους ****** που δεν είστε, τι ακριβώς συμβαίνει και πες τε το και σε μας τους παριστάνοντες τους ****** που δεν είμαστε, αλλά τυγχάνει να πιστεύουμε και να επιχειρηματολογούμε ότι ο ΜΣ εκτός από ικανότητα έχει και τύχη.

                      @predator:
                      όταν μια ομάδα αποδίδει καλύτερα με το μοντέλο 'συνεργασία 1ου βιολιού & νεροκουβαλητών', σημαίνει ότι υπάρχει και 1ο βιολί και νεροκουβαλητής στην ομάδα. Το αν το μοντέλο αυτό είναι μεμπτό ή όχι είναι άλλη υπόθεση, ως επί των πλείστων υποκειμενική.

                      Επίσης, ο ΜΣ και ανέβασε τη δημοτικότητα του σπορ αλλά και την έπληξε (να τα λέμε όλα).

                      @christos.dimou & kleisj:
                      Το να συγκεντρώνει ο ένας από τους 2 οδηγούς μιας ομάδας περισσότερη προσοχή είναι αξιοκρατικό όταν δίνονται εξαρχής και στους 2 οδηγούς ίσες ευκαιρίες και στην πορεία ξεχωρίζει ο ένας βάσει ικανότητας. Όταν εκ προοιμίου ο ένας από τους δυο οδηγούς ξεκινάει με δεδομένο πλεονέκτημα, δεν είναι αξιοκρατική διαδικασία. Επίσης παίζει ρόλο και το πόσο μεγαλύτερη προσοχή και πλεονέκτημα δίνει η κάθε ομάδα στον ικανότερο οδηγό της (ποσότητα, συχνότητα) όπως και το πότε ξεκινάει να το κάνει (π.χ. άλλο το apriori κι άλλο στο τέλος της σαιζόν).

                      Η Φεράρι ακολουθεί το 2ο μοντέλο, η Γουίλιαμς το 1ο και η ΜακΛάρεν το ενδιάμεσο, αλλα΄πλησιέστερο σε αυτό της Γουίλιαμς.

                      Η ιστορία έχει δικαιώσει ΚΑΙ τα 3 μοντέλα διοίκησης.

                      @skullone:
                      Γνωρίζεις καμία άλλη χώρα ειδικότερη της Αγγλίας για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, παγκοσμίως? Με τα καλά της & τα κακά της, αυτή είναι μακράν η ειδικότερη χώρα και ως εκ τούτου η συντριπτική πλειοψηφίας της ενημέρωσης ξεκινάει από αυτήν και καταλήγει επίσης σε αυτήν.

                      Τουτέστιν, οτιδήποτε διαβάζεις για μηχανοκίνητο αθλητισμό κατά συντριπτική πλειοψηφία πηγάζει από την Αγγλία, σε όποια χώρα και γλώσσα και να το διαβάζεις.

                      @kleisj:
                      Το 1999 ο ίδιος ο Μοντιτζέμολο δήλωσε δημόσια πως ΔΕΝ επιθυμούσε να κερδίσει τον τίτλο των οδηγών ο Ερβάιν.

                      Επίσης, ο Χάκινεν ως Νο2 έκανε outqualify τον Σένα στην πρώτη του εμφάνιση με τη ΜακΛάρεν στην Πορτογαλία το 1993.Η σαιζόν έληξε μετά από 3 αγώνες και ο Σένα πήγε στη Γουίλιαμς. Το 1994 είχε ομόσταβλους τους Μπραντλ και Άλιοτ. Το 1995 τους Μπλαντέλ, Μάνσελ, Μάγνουσεν. Τους κέρδισε όλους. Γιατί υποστηρίζεις λοιπόν πως ο Χάκινεν ανδρώθηκε ως Νο2 στη ΜακΛάρεν. Ούτε καν σαν Νο1 δεν ανδρώθηκε στη ΜακΛάρεν... ανδρώθηκε ως ίσος μεταξύ ίσων, κερδίζοντάς τους στα ίσια. Παρόλα αυτά, όταν είχε την ευκαιρία να πάρει το 2ο σερί τίτλο του το 1999, ο Ντένις αρνήθηκε να τον κάνει treat ως Νο.1 με αποτέλεσμα να κοντέψει να χάσει το πρωτάθλημα.

                      @GeorgeTabs:
                      Δεν διαφώνησα με τα γραφόμενά σου. Αντίθετα τα ενίσχυσα.

                      @kleisj:
                      Η Μπενετόν του 1994 σε άλλους αγώνες ήταν καλύτερη της Γουίλιαμς και σε άλλους χειρότερη. Overall ήταν ισοδύναμες (ή αν προτιμάς σχεδόν ισοδύναμες). Και όταν λέμε overall, εννοούμε συμπεριλαμβανομένης της αξιοπιστίας.

                      Σου θυμίζω μάλιστα πως όταν ο ΜΣ 'πούλησε' την Τζόρνταν για να πάει στη Μπενετόν, το δικαιολόγησε πως το έκανε γιατί όλοι θέλουν να πάνε σε μια από τις 3 τοπ ομάδες του grid. Αυτές εκέινη την εποχή λογίζονταν η Γουίλιαμς, η Μπενετόν και η ΜακΛάρεν.

                      Τελειώνωντας, αν θέλεις να τα πάρουμε όλα ένα προς ένα πολύ ευχαρίστως. Προς το παρόν, αναφέρθηκα σε δυο πολύ συγκεκριμένες μανούβρες του ΜΣ εναντίον του Χιλ διότι αυτές οι δυο αποδείχτηκαν ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ για την έκβαση του πρωταθλήματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσιευμάτων προέρχεται από την Αγγλία δεν σημαίνει ότι πρέπει και να τα παίρνουμε για 'υπέρτατες αλήθειες', έτσι δεν είναι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kleisj last edited by

                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                          @kleisj:
                          Το 1999 ο ίδιος ο Μοντιτζέμολο δήλωσε δημόσια πως ΔΕΝ επιθυμούσε να κερδίσει τον τίτλο των οδηγών ο Ερβάιν.

                          Επίσης, ο Χάκινεν ως Νο2 έκανε outqualify τον Σένα στην πρώτη του εμφάνιση με τη ΜακΛάρεν στην Πορτογαλία το 1993.Η σαιζόν έληξε μετά από 3 αγώνες και ο Σένα πήγε στη Γουίλιαμς. Το 1994 είχε ομόσταβλους τους Μπραντλ και Άλιοτ. Το 1995 τους Μπλαντέλ, Μάνσελ, Μάγνουσεν. Τους κέρδισε όλους. Γιατί υποστηρίζεις λοιπόν πως ο Χάκινεν ανδρώθηκε ως Νο2 στη ΜακΛάρεν. Ούτε καν σαν Νο1 δεν ανδρώθηκε στη ΜακΛάρεν... ανδρώθηκε ως ίσος μεταξύ ίσων, κερδίζοντάς τους στα ίσια. Παρόλα αυτά, όταν είχε την ευκαιρία να πάρει το 2ο σερί τίτλο του το 1999, ο Ντένις αρνήθηκε να τον κάνει treat ως Νο.1 με αποτέλεσμα να κοντέψει να χάσει το πρωτάθλημα.

                          Επειδη εκανε outqualify τον Senna τι σημασια εχει αυτό δηλ; Κ μαλιστα πηγε να πεταξει στα ισια εξω κ τον Prost στην εκκινηση!!! Ειχε ερθει φουριοζος κ πηρε την θεση του Andretti, αλλα αυτο δεν σημαινει ότι ηρθε σαν κατι καλυτερο από no2 για οσο ήταν ο Senna εκει! Ενταξει ανδρωθηκε σαν ισος των υπολοιπων πιλοτων. Οταν ηρθε η ωρα του πρωταθληματος την αβαντα του την ειχε κ ας μην ήταν, αν το θελετε, καθαρο no1. Μαλιστα στον τελευταιο αγωνα του 97 την Jerez που κυνηγουσαν οι 2 McLaren την λαβωμενη Williams του JV μετά την επαφη του με MS, o Dennis εδωσε καθαρη εντολη στον DC (την οποια κ δεν εκτιμησε βεβαια αλλα υπακουσε) να περασει ο MH κ να επιτεθει στον Villeneuve ο οποιος τους αφησε να περασουν μια κ εκεινος κυνηγουσε μερικους βαθμους!
                          Εχεις δει team orders εναντιων Hakkinen που ν αβανταρουν τον DC; Ο οποιος κιολας δεν ειχε κ την αντιστοιχη θεση RB στην Ferrari!

                          @kleisj:
                          Η Μπενετόν του 1994 σε άλλους αγώνες ήταν καλύτερη της Γουίλιαμς και σε άλλους χειρότερη. Overall ήταν ισοδύναμες (ή αν προτιμάς σχεδόν ισοδύναμες). Και όταν λέμε overall, εννοούμε συμπεριλαμβανομένης της αξιοπιστίας.

                          Σου θυμίζω μάλιστα πως όταν ο ΜΣ 'πούλησε' την Τζόρνταν για να πάει στη Μπενετόν, το δικαιολόγησε πως το έκανε γιατί όλοι θέλουν να πάνε σε μια από τις 3 τοπ ομάδες του grid. Αυτές εκέινη την εποχή λογίζονταν η Γουίλιαμς, η Μπενετόν και η ΜακΛάρεν.

                          Τελειώνωντας, αν θέλεις να τα πάρουμε όλα ένα προς ένα πολύ ευχαρίστως. Προς το παρόν, αναφέρθηκα σε δυο πολύ συγκεκριμένες μανούβρες του ΜΣ εναντίον του Χιλ διότι αυτές οι δυο αποδείχτηκαν ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ για την έκβαση του πρωταθλήματος.

                          Δεν πιστευω ότι ήταν ισοδυναμες οι Williams με Benneton. Αν ήταν ισοδυναμες τότε ο Schumacher θα ειχε καθαρισει τον τιτλο πολυ νωριτερα. Τον ειχε ξεφτιλισει τον Hill! Εφαγαν κ ποινες τσπ τωρα, την εχουμε ξανακανει την συζητηση δεν συμφωνουμε.

                          Στο τελος τελος η αντιπαθεια που τρεφει καποιος για το προσωπο καποιου στεκεται ισως κ εμποδιο για ν αναγνωρισει πληρως τις ικανοτητες του κ τα επιτευγματα του κ δεν το λεω προσωπικα γι εσενα αλλα γενικοτερα!!!

                          Κ ναι migf1 o MS ειχε μαζι του κ τυχη αδιαμφισβητητα! Η τυχη παει κ με τους δυνατους! Τυχη για λογους που εχω αναφερει σε προηγουμενα post!

                          Μου την σπας γιατι δυσκολα ξεμπερδευω μ εσενα!!!
                          Αστειευομαι εννοειται!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lybe last edited by

                            Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                            Κ ναι migf1 o MS ειχε μαζι του κ τυχη αδιαμφισβητητα! Η τυχη παει κ με τους δυνατους! Τυχη για λογους που εχω αναφερει σε προηγουμενα post!

                            Καί εγώ συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα ήθελα να δώσω τήν δική μου εξήγηση όσον αφορά στον 'τυχερό πιλότο'.
                            Εγώ χαρακτηρίζω 'τυχερό πιλότο' αυτόν που όταν θα κάνει το pit stop του, δεν θα πέσει πάνω στην κίνηση, αυτόν που ο αντιπαλός του θα αντιμετωπίσει σοβαρά μηχανικά προβλήματα στους τελευταίους γύρους του Grand Prix έχοντας μεγάλη χρονική διαφορά, αυτόν που όλοι οι αντίπαλοί του θα μπουν για ανεφοδιασμό στον 10ο γύρο και αυτός θα μπει στον 11ο και από τύχη στον 11ο θα βγει και ο αλυτάρχης...
                            Δεν χαρακτηρίζω τυχερό αυτόν που οδηγεί το καλύτερο - ταχύτερο μονοθέσιο και ειδικά στην περίπτωση του Michael...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                              -Ειναι 'ιση μεταχειριση' να δινεται στον MS το νεο 'μοντελο' και στον ιδιο αγωνα ο RB να τρεχει με το παλιο; (δεν θυμαμαι ποτε ακριβως εγινε, ουτε εχω τον χρονο να ψαξω, ας με βοηθησει παρακαλω οποιος θυμαται).

                              Sugnwmh gia ta greeklish alla grafw apo Solaris..

                              Prepei na anaferesai sto dempouto ths F2002 sth Brazilia opou th phre o Schumi enw o Barrichello eixe thn F2001 me thn opoia egateleipse h apo elleipsh benzinhs eite apo mhxaniko problhma (den 8umamai)....

                              Σωστό! Η F2002 ήταν να τρέξει στην Ίμολα, αλλά λόγω μη ικανοποιητικής ανταγωνιστικότητας της F2001 αναγκάστηκαν να τρέξουν την F2002 έναν αγώνα νωρίτερα από όσο υπολόγιζαν. Και τότε είχαν μόνο ένα μονοθέσιο έτοιμο. Έκαναν λάθος που το έδωσαν στο Schumacher;

                              O Βarrichello έμεινε από καύσιμα τότε, μισό γύρο πριν τον ανεφοδιασμό του και ενώ οδηγούσε τον αγώνα.

                              Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο έγινε και την επόμενη χρονιά στην Βραζιλία, όπου ο Σουμάχερ είχε και κατά κάποιον τρόπο διπλάσια λάστιχα, επειδή οι ζάντες του είχαν διαφορετικό όφσετ και δεν ταίριαζαν από το ένα μονοθέσιο στο άλλο.

                              Επίσης το ότι ο Μπαρικέλο έμεινε από καύσιμα δεν είναι κάτι που ευθύνει τον ίδιο, αλλά τους μηχανικούς που του δίνουν λιγότερη προσοχή και από αν ήταν νεροκουβαλητής... Νομίζω πως έχει γίνει (με τον Μπαρικέλο) και στο Βέλγιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                raikkonen last edited by

                                Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                Δεν χαρακτηρίζω τυχερό αυτόν που οδηγεί το καλύτερο - ταχύτερο μονοθέσιο και ειδικά στην περίπτωση του Michael...

                                Συμφωνώ ΑΛΛΑ όταν συμβαινει στα 4-5 τελευταία χρόνια...
                                Σίγουρα έχει δουλέψει αλλά όταν έχει να αντιμετωπίσει πρόβλημα από το 2001 (γερμανία) είναι τυχερός. Ο Raikkonen αν είχε την αξιοπιστία του Σουμάχερ θα ήταν πρωταθλητής τώρα κ σίγουρα το 2002 θα είχε καλύτερα αποτελέσματα κ ούτο κάθε εξής. (Φυσικά αν όλοι οι οδηγοί είχαν την ευτυχία να έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία ο Σουμάχερ ποτέ δε θα κατακτούσε τόσο νωρίς τα πρωταθλήματα το 2001-2002)

                                Δεν είναι τύχη που έχει τέτοια αξιοπιστία???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexastrag last edited by

                                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                                  Καλως ηρθες στο forum!

                                  Ο επαγγελματισμός και ο 'περφεξιονισμός' του Michael Schuhmacher δεν αμφισβητείται από κανένα, ούτε και το ταλέντο ή οι ικανότητές του!

                                  [...................

                                  καλως ξαναηρθες θα επρεπε να γραψεις.

                                  οποιος καταλαβε καταλαβε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί 'απαγορεύεται' να είναι τυχερός ο Σουμάχερ. Κακό είναι να είναι τυχερός? Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση αντίδραση!

                                    Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχω γράψει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ο Σουμάχερ είναι και ΙΚΑΝΟΣ και ΤΥΧΕΡΟΣ μαζί, εσείς στέκεστε μονάχα στο δεύτερο, με έναν τρόπο και μια ένατση που είναι σαν να μην έχετε καν διαβάσει ότι τον θεωρώ και ικανό.

                                    Στο τελος τελος η αντιπαθεια που τρεφει καποιος για το προσωπο καποιου στεκεται ισως κ εμποδιο για ν αναγνωρισει πληρως τις ικανοτητες του κ τα επιτευγματα του κ δεν το λεω προσωπικα γι εσενα αλλα γενικοτερα!!!

                                    Kleisj, τι ακριβώς δεν αναγνωρίζω εγώ ειδικά στον Σουμάχερ? (το 'γενικότερα' δεν με πολυαφορά αυτή τη στιγμή).

                                    Και να προσθέσω με τη σειρά μου πως...

                                    ... στο τελος τελος η συμπάθεια που τρεφει καποιος για το προσωπο καποιου στεκεται ισως κ εμποδιο για ν αναγνωρισει πληρως τις αδυναμίες του κ τα λάθη του κ δεν το λεω προσωπικα γι εσενα αλλα γενικοτερα!!!

                                    Δεν πιστευω ότι ήταν ισοδυναμες οι Williams με Benneton. Αν ήταν ισοδυναμες τότε ο Schumacher θα ειχε καθαρισει τον τιτλο πολυ νωριτερα. Τον ειχε ξεφτιλισει τον Hill! Εφαγαν κ ποινες τσπ τωρα, την εχουμε ξανακανει την συζητηση δεν συμφωνουμε.

                                    Τελικά αυτός ο rookie Σουμάχερ του 94 (αλλά και του 95) πρέπει να ήταν ο πιο υποτιμημένος οδηγός σε όλη την ιστορία της Φ1.

                                    Φωτιά να πέσει και να κάψει όλους αυτούς τους εμπαθείς (εμού συμπεριλαμβανομένου) που τον αντιπαθούν και προσπαθούν να μειώσουν με κάθε τρόπο τα επιτεύγματά του, αρνούμενοι να δεχτούν ότι η Μπεντεόν του ανυπέρβλητου Σουμάχερ το 1994 ήταν τουλάχιτον μια κλάση κάτω από τη Γουίλιαμς του Σένα αρχικά και μετά του Χιλ (και μην τυχόν πιστέψει κανείς τα συνεχόμενα παράπονα των Σένα & Χιλ ότι η Γουίλιαμς δεν καθόταν με τίποτα στην άσφαλτο, γιατί εκτός από τη φωτιά που θα πέσει να τον κάψει θα του καεί και το βίντεο).

                                    Με εκείνο το 'γαιδούρι' τη Μπενετόν λοιπόν του 1994 που κυριολεκτικά σερνόταν, ο μέγιστος Σούμι ξεφτίλισε τον 3ις πρωταθλητή Σένα στους 2 πρώτους αγώνες και συνολικά πέτυχε 8 νίκες και 2 δεύτερες θέσεις. Όσες δε φορές βαθμολογήθηκε νίκησε, εκτός από δυο που βγήκε 2ος, ενώ από τις 4 φορές που δεν βαθμολογήθηκε τη μια προπέρασε στο parade lap, την άλλη έμεινε από κινητήρα, την παρ-άλλη χρησιμοποιούσε παράνομα skidblocks και την τελευταία (& φαρμακερή) έπεσε πάνω στο Χιλ. Έκανε επίσης 6 poles και ξεκίνησε άλλες 6 από front-row ως 2ος... συνολικά δηλαδή ξεκίνησε 12 φορές από front-row.

                                    Όλα αυτά τα έκανε καθαρά και μόνο με την πρωτόγνωρη μαγκιά του και την πέρα από κάθε ανθρώπινη λογική οδηγική του ιδιοφυϊα, αφού ως γνωστόν η Μπενετόν που οδηγούσε ήταν 'γαϊδούρι' μπροστά στο διαστημόπλοιο που οδηγούσαν οι κύριοι αντίπαλοί του (Σένα και Χιλ).

                                    Ο δε κουλός των κουλών Ντ.Χιλ, παρόλο που συγκριτικά με τη Μπενετόν οδηγούσε το 'σταρ τρεκ' (δηλαδή τη Γουίλιαμς), έκανε μόλις 6 νίκες και 5 δεύτερες θέσεις και ξεκίνησε 7 μόλις φορές από front-row, έχοντας μόλις 2 poles. Και φυσικά αυτός ο θεόκουλος οδηγός, σε πλήρη αντίθεση με το θεό Σούμι, ότι πέτυχε το πέτυχε αποκλειστικά και μόνο λόγω του μονοθεσίου του.

                                    Όπως άλλωστε έγινε και με τον έτερο θεόκουλο οδηγό του 'Σταρ Τρεκ' (Γουίλιαμς) δηλαδή του Κούλθαρντ που συγκέντρωσε 4 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ βαθμούς περισσότερους από τον έτερο επιβάτη του 'γαϊδουριού' (Μπενετόν) πλην άπαιχτου πιλότου Φερστάπεν. Φυσικά και πάλι οι 10 βαθμοί του ανυπέρβλητου Φερστάπεν οφείλονταν αποκλειστικά και μόνο στις δικές του οδηγικές ικανότητες (αφού ως γνωστόν τα αμάξι του συγκριτικά με του αντιπαλου ήταν για τα μπάζα), ενώ οι βαθμοί του απαράδεκτου οδηγού Κούλθαρντ ήταν οι πιο ξεκούραστοι στην ιστορία του αθλήματος, αφού επιτεύχθηκαν με τον αυτόματο πιλότο του 'Σταρ Τρεκ' Γουίλιαμς.

                                    Και έζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα... γιατί δυστυχώς όλα τα παραμύθια κάποτε τελειώνουν

                                    Επειδη εκανε outqualify τον Senna τι σημασια εχει αυτό δηλ;

                                    Τίποτα, είναι κάτι πολύ συνηθισμένο. Άλλωστε το έκαναν πολλοί και διάφοροι πιλότοι στην πρώτη τους εμπειρία ως ομόσταβλοι του Σένα

                                    Επί της ουσίας πάντως, απλά αντέκρουσα την άποψη που εξέφρασες ότι ο Χάκινεν ανδρώθηκε ως Νο.2 στη ΜακΛάρεν και ότι αργότερα είχε status Νο.1 στη ΜακΛάρεν.

                                    **ΥΓ.**Sorry για τις δόσεις ειρωνίας (στο παραμύθι) αλλά ειλικρινά δεν το απευθύνω σε σένα προσωπικά. Απλά με αφορμή το δικό σου ποστ το αφιερώνω εξαιρετικά σε όλους δεν σταματάνε να παραμυθυιάζουν τους νεότερους πως τάχα η Γουίλιαμς του '94 ήταν υπεραυτοκίνητο συγκριτικά με τη Μπενετόν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      raikkonen last edited by

                                      Να προσθέσω ότι το ταχύτερο μονοθέσιο δεν είναι πάντα κ το κορυφαίο μιας κ αν δεν μπορεί να τερματίσει δεν μπορεί να είναι κορυφαίο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Το ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσιευμάτων προέρχεται από την Αγγλία δεν σημαίνει ότι πρέπει και να τα παίρνουμε για 'υπέρτατες αλήθειες', έτσι δεν είναι;

                                        Εννοείται!!

                                        Αυτό που ήθελα να αναδείξω με αφορμή τις απαντήσεις και κυρίως το ύφος του Cavallino είναι το ('φιλολογικό') ενδιαφέρον που παρουσιάζει η επανλαμαβανόμενη τακτική να χρησιμοποιεί κάποιος ακόμα και αντιφατικές πηγές ενημέρωσης, ανάλογα με τα συμφέροντα της άποψης που θέλει να εκφράσει/υποστηρίξει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kantoniou last edited by

                                          Λυπαμαι ειλικρινα, που λογω τρομερου φορτου στο γραφειο και 'crash-αρισμενου' δισκου στο σπιτι, δεν μπορω να παρακολουθησω μια πραγματικα ενδιαφερουσα συζητηση (να αναψουν και λιγο τα αιματα στο φορουμ )

                                          Οτι οι διακριτοι ρολοι στη Φερραρι ειναι αγωνιστικα αποτελεσματικοι ειναι μαλλον σωστο (*)
                                          Εμπορικα ομως δεν ειμαι το ιδιο βεβαιος, διοτι βλαπτουν (τουλαχιστον σε καποιο βαθμο) την εικονα της εταιριας. Ενω δηλαδη τα αγωνιστικα αποτελεσματα θα ηταν ουτως ή αλλως εντυπωσιακα, (απλα λιγο μετατοπισμενα προς τον RB εις βαρος του MS), το τελικο αποτελεσμα, που δεν ειναι ασφαλως αποκλειστικα η νικη, αλλα **μεσω **αυτης η βελτιωση της εικονας και φημης της εταιριας, οι πωλησες, τα κερδη, αμφιβαλλω αν μεγιστοποιειται.

                                          (*) Αν και σωστα αναφερθηκε το παραδειγμα του 1999 με τον Irvine. Φανταζεστε το ατυχημα του Σουμαχερ να συνεβαινε το 2002, μετα την Αυστρια, και να εχαναν το πρωταθλημα ενω ειχαν με διαφορα το καλυτερο μονοθεσιο, επειδη ειχαν 'καψει' τον Μπαρικελο; Το λεω υποθετικα (μαλλον θα επαιρναν το Πρωταθλημα ακομα και με το... Σαλο), για να δειξω ποσο διαφορετικα ειναι τα team orders στο τελος της σεζον σε σχεση με αυτο που κανει η Φερραρι.

                                          Ακομα ομως περιμενω μια απαντηση απο τους υποστηρικτες της τακτικης Φερραρι/Σουμαχερ:

                                          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                          Τέλος, περα απο το οτι 'αυτο κανει η Φερραρι και σ' οποιον αρεσει' (πραγματι, ετσι ειναι), απαντηστε παρακαλω με το χερι στην καρδια:
                                          Τι προτιματε σαν θεατες και οχι σαν οπαδοι; Το καθεστως Ferrari ή το καθεστως McLaren, Williams, Renault κλπ, με τις μαχες επι ισοις οροις μεταξυ Senna/Prost, Montoya/Ralf, Hakkinen/Coulthard, Alonso/Trulli κλπ κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kleisj last edited by

                                            Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                            Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί 'απαγορεύεται' να είναι τυχερός ο Σουμάχερ. Κακό είναι να είναι τυχερός? Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση αντίδραση!

                                            Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχω γράψει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ο Σουμάχερ είναι και ΙΚΑΝΟΣ και ΤΥΧΕΡΟΣ μαζί, εσείς στέκεστε μονάχα στο δεύτερο, με έναν τρόπο και μια ένατση που είναι σαν να μην έχετε καν διαβάσει ότι τον θεωρώ και ικανό.

                                            Το υποστηριζω κ εγω ότι ειχε κ εχει τυχη, απλα διαφωνω οχι με εσενα αλλα με την γενικοτερ αποψη πως λογω τυχης (κ δινουν εμφαση αρκετοι σ αυτό) εχει κανει ολες αυτες τις επιτυχιες. H τυχη παντα ειναι ένα ποσοστο που συμβαλει στην επιτυχια. Η τυχη του ήταν στο ότι δεν ειχε αντιπαλο δεος οπως παλαιοτεροι πρωταθλητες. Το ότι η Scuderia εβαλε κωλο κατω κ δουλεψε στην αξιοπιστια ρεφαροντας για ολα τα προηγουμενα χρονια αυτό εγω δεν το θεωρω τυχη αλλα σκληρη δουλεία.

                                            Στο τελος τελος η αντιπαθεια που τρεφει καποιος για το προσωπο καποιου στεκεται ισως κ εμποδιο για ν αναγνωρισει πληρως τις ικανοτητες του κ τα επιτευγματα του κ δεν το λεω προσωπικα γι εσενα αλλα γενικοτερα!!!

                                            Kleisj, τι ακριβώς δεν αναγνωρίζω εγώ ειδικά στον Σουμάχερ? (το 'γενικότερα' δεν με πολυαφορά αυτή τη στιγμή).

                                            Και να προσθέσω με τη σειρά μου πως...

                                            ... στο τελος τελος η συμπάθεια που τρεφει καποιος για το προσωπο καποιου στεκεται ισως κ εμποδιο για ν αναγνωρισει πληρως τις αδυναμίες του κ τα λάθη του κ δεν το λεω προσωπικα γι εσενα αλλα γενικοτερα!!!

                                            Εσυ μου δημιουργεις λιγο την αισθηση (ισως κ λανθασμενα) οτι αποδιδεις πολλες απο τις επιτυχιες του στο (για πολλους) καθολικο αβανταρισμα που ειχε εναντι των αντιπαλων του.(με Benneton, με FIA, με Ferrari, με team mates του).
                                            Γενικοτερα πολλοι λογω μεγαλης αντιπαθειας που του εχουν προσπαθουν να μειωσουν την αξια των επιτευγματων του.
                                            Κ αν θες το πιστευεις ή οχι ο Senna για μενα ηταν Ο κ οχι ο MS.
                                            Για την ακριβεια πιο πολυ υποστηριζα JV το 97 αν κ ημουν κ με Ferrari αλλα μου την εσπασε ιδιαιτερα η τοτε συμπεριφορα MS. Αλλα από το 94 κ μετά Senna ήταν φανερο κ πασειφανες ότι η κλαση του ήταν σκαλι αν οχι σκαλια παραπανω από τους υπολοιπους. Δεν μπορω να μην το αναγνωριζω οταν ειχε κανει αγώνες που αλλοι τριγυρω του ειχαν απλα σαστισει.
                                            Δεν διαφωνω ότι τον υποστηριζω παλευω να ειμαι αντικειμενικος πιθανον να μην το καταφερνω αλλα τουλαχιστον προσπαθω να τεκμηριωνω αποδεκτα!

                                            Δεν πιστευω ότι ήταν ισοδυναμες οι Williams με Benneton. Αν ήταν ισοδυναμες τότε ο Schumacher θα ειχε καθαρισει τον τιτλο πολυ νωριτερα. Τον ειχε ξεφτιλισει τον Hill! Εφαγαν κ ποινες τσπ τωρα, την εχουμε ξανακανει την συζητηση δεν συμφωνουμε.

                                            Τελικά αυτός ο rookie Σουμάχερ του 94 (αλλά και του 95) πρέπει να ήταν ο πιο υποτιμημένος οδηγός σε όλη την ιστορία της Φ1.

                                            Φωτιά να πέσει και να κάψει όλους αυτούς τους εμπαθείς (εμού συμπεριλαμβανομένου) που τον αντιπαθούν.....

                                            ...μοί του απαράδεκτου οδηγού Κούλθαρντ ήταν οι πιο ξεκούραστοι στην ιστορία του αθλήματος, αφού επιτεύχθηκαν με τον αυτόματο πιλότο του 'Σταρ Τρεκ' Γουίλιαμς.

                                            Και έζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα... γιατί δυστυχώς όλα τα παραμύθια κάποτε τελειώνουν

                                            Δεν αναφερθηκα σε υπεραυτοκινητο απλα στο ότι ήταν καλυτερο της Williams. Αλλωστε σ ολα τα GP την pole ειχε ο Senna. Δεν ειχε παρει ο MS (βεβαια αυτό θα μπορουσε να οφειλεται περισσοτερο κ στις ικανοτητες του Senna). Του Αyrton οι εγκαταληψεις λογω ατυχηματος κ οχι λογω αναξιοπιστιας.

                                            Επειδη εκανε outqualify τον Senna τι σημασια εχει αυτό δηλ;

                                            Τίποτα, είναι κάτι πολύ συνηθισμένο. Άλλωστε το έκαναν πολλοί και διάφοροι πιλότοι στην πρώτη τους εμπειρία ως ομόσταβλοι του Σένα

                                            Επί της ουσίας πάντως, απλά αντέκρουσα την άποψη που εξέφρασες ότι ο Χάκινεν ανδρώθηκε ως Νο.2 στη ΜακΛάρεν και ότι αργότερα είχε status Νο.1 στη ΜακΛάρεν.

                                            Μια φορα το εκανε στον πρωτο του αγωνα σιγουρα εντυπωσιακο σαν μεμονωμενο γεγονος αλλα τιποτα παραπανω. Κ ουτως ή αλλιως το σημειο αναφορας ήταν κυριως στο ότι ανδρωθηκε στην McLaren κ ειχε την συμπαθεια κ συμπαρασταση του Dennis.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 6 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr