-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
συγκρινε 2λιτρο τουρμπο με 3λιτρο..
εννοειται οτι η 330 θα πινει τα κερατα της συγκριτικα με το saabη 330 έχει μικτή 7.2 και το Saab 8.5
επίσης CO2 bmw 172, Saab CO2 205
αυτο δεν παιζει με την καμια..οσο κακο και να ειναι το μοτερ της σααμπ
δεν λέω ότι είναι αυτές οι καταναλώσεις ..... αλλά είναι συγκριτικές, στις ίδιες συνθήκες !!! και η BMW καίει έστω και λίγο λιγότερο από το Saab .....
Λαθος κανεις δεν υπαρχει καποια εταιρια που να ειναι αρμοδια για τις μετρησεις αυτες....
καθε κατασκευαστης δηλωνει οτι νομιζει η οτι θελει να νομιζουμε.....
η καταναλωση της 330 ειναι μεγαλυτερη standar για τους ρυπους θα το δεχτω γιατι το μοτερ της saab ειναι πο παλιο!αλλα who cares για τους ρυπους?ας μαζεψουνε πρωτα τις νταλικες και τα λεοφωρεια που εχουν co2 κανενα 5χιλιαρο και μετα μας πιανει και μας η οικολογικη συνηδηση για τα 172 ή τα 205.....φίλος που δουλεύει στο RnD της ford και κάνει δοκιμές, σχετικά με το πόσο μακρυά πρέπει να είναι τα κιβώτια ταχυτήτων των αυτοκινήτων για να πετύχουν την χαμηλότερη κατανάλωση, λέει ότι είναι τυποποιημένη η μέθοδος για όλους τους κατασκευαστές. Το μόνο που δεν λαμβάνουν υπ όψην τους είναι η αεροδυναμική αντίσταση των αυτοκινήτων, γιατί οι μετρήσεις γίνονται στον πάγκο. Για να κλέψουν οι εταιρίες, βάζουν την min ποσότητα λαδιών στους κινητήρες και στα όρια της ρευστότητας λάδια για χαμηλότερες τριβές.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Καλησπερα,χρονια πολλα καλα χριστουγεννα σε ολους...
Για την ιστορια,επειδη παρακολουθω τα τελευταια post με ενδιαφερον,ειμαι κατοχος εδω και 5 μηνες ενος 9-3 2.0t XWD...Η καταναλωση σε ταξιδι απο ναυπακτο-κιλκις με το γκαζι να φτανει τα 220 στην ευθεια της λαρισας,ειχε μεσο ορο τα 10λ/100χλμ...γενικα με ειχαν πανικοβαλει Α-ΔΙ-ΚΑΙ-Ο-ΛΟ-ΓΗ-ΤΑ τα περιοδικα αυτοκινητου που παρουσιαζαν μετρησεις ανω του 14...μια χαρά κατανάλωση !!! αλλά μην λέμε ότι και η 330 καίει περισσότερο. Προς θεού δεν είπα πουθενά ότι αν αγοράζεις @τέτοια@ αυτοκίνητα το 1ο πράγμα που σε ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση.
οκ ρε φιλος παμε να κανουμε την 330 ενα τεστ ντραιβ και αμα καψει κατω απο 10 θα στην παρω δωρακι....
-
Δεν ξερω αν η μπεμπα και το σααμπ στα οποια αναφερεστε ειναι 4κινητα σαν το δικο μου,γιατι αντιλαμβανεστε υποθετω την επιβαρυνση που δεχεται ενα μοτερ με 4κινηση και ενα χωρις...
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
Καλησπερα,χρονια πολλα καλα χριστουγεννα σε ολους...
Για την ιστορια,επειδη παρακολουθω τα τελευταια post με ενδιαφερον,ειμαι κατοχος εδω και 5 μηνες ενος 9-3 2.0t XWD...Η καταναλωση σε ταξιδι απο ναυπακτο-κιλκις με το γκαζι να φτανει τα 220 στην ευθεια της λαρισας,ειχε μεσο ορο τα 10λ/100χλμ...γενικα με ειχαν πανικοβαλει Α-ΔΙ-ΚΑΙ-Ο-ΛΟ-ΓΗ-ΤΑ τα περιοδικα αυτοκινητου που παρουσιαζαν μετρησεις ανω του 14...να το χαιρεσε φιλε μιλαμε για τρελο εργαλειο ετσι?
τα περιοδικα της ελλαδος φιλε μου κυρητουν ''πολεμο'' σε οτιδηποτε μη γερμανικο....Να σε ρωτησω κατι?ακους και εσυ τριγμους?το ταμπλο σου εχει χαλια ποιοτητα?το τιμονι σου βγαινει που και που απο την θεση του?σε καθε λακουβα σπας και απο 1 πλευρο?
αντε γιατι εδω μεσα μερικοι νομιζου και θελουν να μας κανουν και μας να πιστεψουμε οτι μιλαμε για LADA...
Αδερφε για να ειμαι ειλικρινης,επειδη το αυτοκινητο το ειχα ξεκοκκαλισει μεσω internet,πριν παω σε μια αντιπροσωπεια,το μονο που τα περιοδικα ειχαν καποιο δικιο,ειναι για την μεγαλυτερη στεφανη του τιμονιου...αν και αυτο δεν εχω καταλαβει ως τωρα που με εχει δυσκολεψει...στα υπολοιπα,τωρα που γραφω,ειμαι στο γυψο,επειδη τις προαλλες πηρα μια στροφη αποτομα... ...επισης οταν αδογω ακουω φωνες,βλεπω οπτασιες,βατραχους να πετανε κλπ κλπ....
-
Ο χρήστης portole έγραψε:
Δεν ξερω αν η μπεμπα και το σααμπ στα οποια αναφερεστε ειναι 4κινητα σαν το δικο μου,γιατι αντιλαμβανεστε υποθετω την επιβαρυνση που δεχεται ενα μοτερ με 4κινηση και ενα χωρις...to saab ειναι 4χ4 και η 330i 2κιν.....
-
Ο χρήστης portole έγραψε:
Καλησπερα,χρονια πολλα καλα χριστουγεννα σε ολους...
Για την ιστορια,επειδη παρακολουθω τα τελευταια post με ενδιαφερον,ειμαι κατοχος εδω και 5 μηνες ενος 9-3 2.0t XWD...Η καταναλωση σε ταξιδι απο ναυπακτο-κιλκις με το γκαζι να φτανει τα 220 στην ευθεια της λαρισας,ειχε μεσο ορο τα 10λ/100χλμ...γενικα με ειχαν πανικοβαλει Α-ΔΙ-ΚΑΙ-Ο-ΛΟ-ΓΗ-ΤΑ τα περιοδικα αυτοκινητου που παρουσιαζαν μετρησεις ανω του 14...να το χαιρεσε φιλε μιλαμε για τρελο εργαλειο ετσι?
τα περιοδικα της ελλαδος φιλε μου κυρητουν ''πολεμο'' σε οτιδηποτε μη γερμανικο....Να σε ρωτησω κατι?ακους και εσυ τριγμους?το ταμπλο σου εχει χαλια ποιοτητα?το τιμονι σου βγαινει που και που απο την θεση του?σε καθε λακουβα σπας και απο 1 πλευρο?
αντε γιατι εδω μεσα μερικοι νομιζου και θελουν να μας κανουν και μας να πιστεψουμε οτι μιλαμε για LADA...
Αδερφε για να ειμαι ειλικρινης,επειδη το αυτοκινητο το ειχα ξεκοκκαλισει μεσω internet,πριν παω σε μια αντιπροσωπεια,το μονο που τα περιοδικα ειχαν καποιο δικιο,ειναι για την μεγαλυτερη στεφανη του τιμονιου...αν και αυτο δεν εχω καταλαβει ως τωρα που με εχει δυσκολεψει...στα υπολοιπα,τωρα που γραφω,ειμαι στο γυψο,επειδη τις προαλλες πηρα μια στροφη αποτομα... ...επισης οταν αδογω ακουω φωνες,βλεπω οπτασιες,βατραχους να πετανε κλπ κλπ....
μην τα συζητας αδερφε και εμενα σε μια λακουβα προχθες μου εφυγε η ροδα και οχι τπτ αλλο δεν ειχα την ρεζερβα μαζι μου...
-
Ο χρήστης portole έγραψε:
Δεν ξερω αν η μπεμπα και το σααμπ στα οποια αναφερεστε ειναι 4κινητα σαν το δικο μου,γιατι αντιλαμβανεστε υποθετω την επιβαρυνση που δεχεται ενα μοτερ με 4κινηση και ενα χωρις...η bmw για την οποία λέω είναι πισω-κίνητη
η 330χι έχει μέση τυποποιημένη 8.0λτ/100 και 193Co2Δεν θέλω να είμαστε και να μιλάμε μόνο για καταναλώσεις ... αλλά μην λέμε και ότι οι ΒΜW, ειδικά αυτές με τον άμεσο ψεκασμό Καίνε ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολύ . αντιπάράθεση βέβαια μεταξύ τους άμεση δεν μπορεί να γίνει μιας και η BMW είναι αρκετά πιο ακριβή και γρήγορη.
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
Καλησπερα,χρονια πολλα καλα χριστουγεννα σε ολους...
Για την ιστορια,επειδη παρακολουθω τα τελευταια post με ενδιαφερον,ειμαι κατοχος εδω και 5 μηνες ενος 9-3 2.0t XWD...Η καταναλωση σε ταξιδι απο ναυπακτο-κιλκις με το γκαζι να φτανει τα 220 στην ευθεια της λαρισας,ειχε μεσο ορο τα 10λ/100χλμ...γενικα με ειχαν πανικοβαλει Α-ΔΙ-ΚΑΙ-Ο-ΛΟ-ΓΗ-ΤΑ τα περιοδικα αυτοκινητου που παρουσιαζαν μετρησεις ανω του 14...μια χαρά κατανάλωση !!! αλλά μην λέμε ότι και η 330 καίει περισσότερο. Προς θεού δεν είπα πουθενά ότι αν αγοράζεις @τέτοια@ αυτοκίνητα το 1ο πράγμα που σε ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση.
οκ ρε φιλος παμε να κανουμε την 330 ενα τεστ ντραιβ και αμα καψει κατω απο 10 θα στην παρω δωρακι....
Προσοχή γιατί μπορεί να χάσεις !!!!!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Καλησπερα,χρονια πολλα καλα χριστουγεννα σε ολους...
Για την ιστορια,επειδη παρακολουθω τα τελευταια post με ενδιαφερον,ειμαι κατοχος εδω και 5 μηνες ενος 9-3 2.0t XWD...Η καταναλωση σε ταξιδι απο ναυπακτο-κιλκις με το γκαζι να φτανει τα 220 στην ευθεια της λαρισας,ειχε μεσο ορο τα 10λ/100χλμ...γενικα με ειχαν πανικοβαλει Α-ΔΙ-ΚΑΙ-Ο-ΛΟ-ΓΗ-ΤΑ τα περιοδικα αυτοκινητου που παρουσιαζαν μετρησεις ανω του 14...μια χαρά κατανάλωση !!! αλλά μην λέμε ότι και η 330 καίει περισσότερο. Προς θεού δεν είπα πουθενά ότι αν αγοράζεις @τέτοια@ αυτοκίνητα το 1ο πράγμα που σε ενδιαφέρει είναι η κατανάλωση.
οκ ρε φιλος παμε να κανουμε την 330 ενα τεστ ντραιβ και αμα καψει κατω απο 10 θα στην παρω δωρακι....
Προσοχή γιατί μπορεί να χάσεις !!!!!
δυσκολα!σου ειπα προηγουμενως μονο ποτε μπορει να κυμανθει η καταναλωση της στα επιπεδα που προανεφερες....
-
Ποιος εχει την 330?αν και εφοσον καποιος την εχει ας μιλησει με στοιχεια...η εμπειρια μου λεει πως εταιρειες και περιοδικα δεν ξερουν τι γραφουν,η μαλλον αντιγραφουν οτι τους λενε οι εταιρειες οι οποιες ''δοκιμαζουν'' τα οχηματα τους σε ιδανικες συνθηκες...
Χαρακτηριστικα αναφερω suv γερμανικης εταιρειας 2000κκ που εδειξε στις μετρησεις 8,4...με ενα ογκο μεγαλο,και ενα βαρος που πλησιαζει τα 1800 κιλα...ελεος δλδ.... -
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
συγκρινε 2λιτρο τουρμπο με 3λιτρο..
εννοειται οτι η 330 θα πινει τα κερατα της συγκριτικα με το saabη 330 έχει μικτή 7.2 και το Saab 8.5
επίσης CO2 bmw 172, Saab CO2 205
αυτο δεν παιζει με την καμια..οσο κακο και να ειναι το μοτερ της σααμπ
δεν λέω ότι είναι αυτές οι καταναλώσεις ..... αλλά είναι συγκριτικές, στις ίδιες συνθήκες !!! και η BMW καίει έστω και λίγο λιγότερο από το Saab .....
Λαθος κανεις δεν υπαρχει καποια εταιρια που να ειναι αρμοδια για τις μετρησεις αυτες....
καθε κατασκευαστης δηλωνει οτι νομιζει η οτι θελει να νομιζουμε.....
η καταναλωση της 330 ειναι μεγαλυτερη standar για τους ρυπους θα το δεχτω γιατι το μοτερ της saab ειναι πο παλιο!αλλα who cares για τους ρυπους?ας μαζεψουνε πρωτα τις νταλικες και τα λεοφωρεια που εχουν co2 κανενα 5χιλιαρο και μετα μας πιανει και μας η οικολογικη συνηδηση για τα 172 ή τα 205.....http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 100:en:NOT
Τυποποίηση 1999/100/ΕC
Οικονομία και οικολογία
Πώς γίνονται οι μετρήσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2;
Μετρήσεις κατανάλωσης
Όλες οι εταιρείες διεξάγουν τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης, σύμφωνα με την οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 15ης Δεκεμβρίου του 1999
(1999/100/ΕC). Πιο συγκεκριμένα, αφορούν σε δύο κύκλους μετρήσεων προσομοίωσης σε αστικές και υπεραστικές συνθήκες, ενώ εκείνες διενεργούνται είτε από ανεξάρτητους φορείς με εντολή της εταιρείας, είτε από τον ίδιο τον κατασκευαστή σε δικές του εγκαταστάσεις. Ο μέσος όρος των δύο κύκλων, που προκύπτει από τις αποστάσεις σε κάθε μέρος, αποτελεί τη γνωστή μας 'μικτή κατανάλωση'. Τα αυτοκίνητα που ελέγχονται έχουν τουλάχιστον διανυθέντα 3.000 χλμ., ενώ η μέτρηση γίνεται σε κάθε περίπτωση ως εξής:
Αστικός κύκλος
Γίνεται σε εργαστήριο και το αυτοκίνητο τοποθετείται σε κυλιόμενο διάδρομο, με θερμοκρασία περιβάλλοντος από 20 έως 30 βαθμούς C. Το αυτοκίνητο είναι κρύο και διενεργεί μια σειρά από επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις και κίνηση με σταθερή ταχύτητα, αλλά και λειτουργία στο ρελαντί. Η μέγιστη ταχύτητα κίνησης είναι 50 χλμ./ώρα, η μέση ωριαία ταχύτητα είναι 19 χλμ./ώρα και η συνολική διανυθείσα απόσταση ισούται με 7 χλμ.
Υπεραστικός κύκλος
Αμέσως μετά τον αστικό κύκλο, πραγματοποιείται η μέτρηση του υπεραστικού, με το αυτοκίνητο έτσι να είναι ζεστό. Και σε αυτή τη μέτρηση το αυτοκίνητο κινείται πάνω σε διάδρομο και διενεργεί κατά το ήμισυ οδήγηση με σταθερή ταχύτητα και κατά το υπόλοιπο μια σειρά από επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις και κίνηση στο ρελαντί. Εδώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 120 χλμ./ώρα, ενώ η μέση είναι 63 χλμ./ώρα και πάλι η διανυθείσα απόσταση είναι 7 χλμ.
Μετρήσεις CO2
Αντίστοιχα, και οι μετρήσεις εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα αφορούν σε δύο κύκλους: τον αστικό ECE, ο οποίος είναι γνωστός και ως UDC (Urban Driving Cycle), και τον υπεραστικό EUDC (Extra Urban Driving Cycle). Πριν από κάθε δοκιμή, το αυτοκίνητο παραμένει ακινητοποιημένο για τουλάχιστον 6 ώρες, σε θερμοκρασία μεταξύ 20-30 βαθμών Κελσίου και κατόπιν αμέσως ξεκινάει η μέτρηση με κρύο κινητήρα.
Αστικός κύκλος
Αυτή η μέτρηση (όπως και ο υπεραστικός κύκλος) γίνεται με προσομοίωση, με τον κινητήρα να λειτουργεί από το ρελαντί έως τα 50 χλμ./ώρα για 780 δλ. (13 λεπτά), με μέση ωριαία ταχύτητα 18,7 χλμ./ώρα και 4,052 χλμ. διανυθείσας απόστασης.
Υπεραστικός κύκλος
Εδώ καλύπτονται συνολικά 6,955 χλμ., με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι τα 120 χλμ./ώρα και τη μέση ωριαία στα 62,6 χλμ./ώρα για 400 δλ. (περίπου 6,7 λεπτά). -
Αυτα τα ατιμα περιοδικα την εκλεισαν την Σααμπ
-
ΜΠΡΑΒΟ σου για το ψαξιμο αδερφε!
Απλα αλλο ο ευρωπαικος αστικος κυκλος και αλλο ο ελληνικος!και ελληνα με μεση ταχυτητα σε αυτοκινητοδρομο 64χλμ δεν γνωριζω προσωπικα....και αλλο οδηγος αλλο διαδρομος.... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτα τα ατιμα περιοδικα την εκλεισαν την Σααμπδεν εκλεισε φιλε μου θα εξαγοραστει με το νεο ετος....
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
ΜΠΡΑΒΟ σου για το ψαξιμο αδερφε!
Απλα αλλο ο ευρωπαικος αστικος κυκλος και αλλο ο ελληνικος!και ελληνα με μεση ταχυτητα σε αυτοκινητοδρομο 64χλμ δεν γνωριζω προσωπικα....και αλλο οδηγος αλλο διαδρομος....ρε παιδιά, συγκριτικά είναι ...... anyway .......
-
τι 4κινηση haldex?
παιδια οπως και να το κανουμε το 3λιτρο ειναι 3λιτρο και το τουρμπο ειναι τουρμπο..
δεν ξερω πώς τα χουν μαγειρεψει αλλα δεν παιζει να καιει περισσοτερα ενα 2λιτρο απο ενα 3λιτρο στην πραγματικη ζωη -
Μπορεί κάποιοι να ελπίζουν αλλά τα πράγματα φαίνονται πολύ δύσκολα. Έγινε λοιπόν συζήτηση μεταξύ των στελεχών της Saab και της GM και συζητήθηκε μόνο η διαδικασία του λουκέτου, δεν ειπώθηκε τπτ για την προσφορά της Spyker σύμφωνα με δημοσίευμα της Svenska Dagbladet την περασμένη Τετάρτη....
http://www.thelocal.se/24044/20091225/
http://www.e24.se/business/verkstadsindustri/ordern-ar-lagg-ned-saab_1764147.e24 -
johnkyr, ρωτα λιγο και τον nikos120 τι καταναλωση εχει με την νεα του 320si και ποσο δηλωνει ο κατασκευαστης..
Νικο διαβαζεις? Γιατι δεν επεμβαινεις (βεβαια το παει ταπα φανταζομαι!)Εγω παντως δεν πιστευω οτι μπορει μια 330 να εχει αυτεςτις καταναλωσεις....απο την αλλη εσυ Γιαννη εχεις κανει και διατριβη στο θεμα οικονομικη οδηγηση οποτε δεν θα εβαζα και στοιχημα
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
johnkyr, ρωτα λιγο και τον nikos120 τι καταναλωση εχει με την νεα του 320si και ποσο δηλωνει ο κατασκευαστης..
Νικο διαβαζεις? Γιατι δεν επεμβαινεις (βεβαια το παει ταπα φανταζομαι!)Εγω παντως δεν πιστευω οτι μπορει μια 330 να εχει αυτεςτις καταναλωσεις....απο την αλλη εσυ Γιαννη εχεις κανει και διατριβη στο θεμα οικονομικη οδηγηση οποτε δεν θα εβαζα και στοιχημα
η Si του Νίκου, έχει ειδικό μοτέρ, χωρίς valvetronic, χωρίς άμεσο ψεκασμό κτλ. Ηταν ένα ειδικό μοτέρ για να το βελτιώσουν για αγώνες 2.000cc που έτρεχε τότε στο BTCC αν θυμάμαι καλά. Πριν την πάρει ο Νίκος, είχα ποστάρει τότε στο φόρουμ της BMW για την πολύ υψηλή κατανάλωση που θα είχε και δεν έπεσα έξω !!!
πάντως η απλή 320 είναι πιο οικονομική στην κατανάλωση από το V50 1.8 μου, αρκεί να μην οδηγεί ο βαρυπόδαρος coyoyte .
@VolvoZeus, ας μην έκανε τα μισά χλμ η γυναίκα, να δεις κατανάλωση που θα πετύχαινα , λες να το γυρίσω στο υγραέριο ....
τώρα σχετικά με την SAAB, είναι πραγματικά κρίμα που κλείνει, γιατί είχε δείξει καταπληκτικά στο σχεδιασμό concept, αλλά έβγαλε στην παραγωγή τελικά κάτι 9-7 .
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
Καλησπερα,χρονια πολλα καλα χριστουγεννα σε ολους...
Για την ιστορια,επειδη παρακολουθω τα τελευταια post με ενδιαφερον,ειμαι κατοχος εδω και 5 μηνες ενος 9-3 2.0t XWD...Η καταναλωση σε ταξιδι απο ναυπακτο-κιλκις με το γκαζι να φτανει τα 220 στην ευθεια της λαρισας,ειχε μεσο ορο τα 10λ/100χλμ...γενικα με ειχαν πανικοβαλει Α-ΔΙ-ΚΑΙ-Ο-ΛΟ-ΓΗ-ΤΑ τα περιοδικα αυτοκινητου που παρουσιαζαν μετρησεις ανω του 14...να το χαιρεσε φιλε μιλαμε για τρελο εργαλειο ετσι?
τα περιοδικα της ελλαδος φιλε μου κυρητουν ''πολεμο'' σε οτιδηποτε μη γερμανικο....Να σε ρωτησω κατι?ακους και εσυ τριγμους?το ταμπλο σου εχει χαλια ποιοτητα?το τιμονι σου βγαινει που και που απο την θεση του?σε καθε λακουβα σπας και απο 1 πλευρο?
αντε γιατι εδω μεσα μερικοι νομιζου και θελουν να μας κανουν και μας να πιστεψουμε οτι μιλαμε για LADA...
Αδερφε για να ειμαι ειλικρινης,επειδη το αυτοκινητο το ειχα ξεκοκκαλισει μεσω internet,πριν παω σε μια αντιπροσωπεια,το μονο που τα περιοδικα ειχαν καποιο δικιο,ειναι για την μεγαλυτερη στεφανη του τιμονιου...αν και αυτο δεν εχω καταλαβει ως τωρα που με εχει δυσκολεψει...στα υπολοιπα,τωρα που γραφω,ειμαι στο γυψο,επειδη τις προαλλες πηρα μια στροφη αποτομα... ...επισης οταν αδογω ακουω φωνες,βλεπω οπτασιες,βατραχους να πετανε κλπ κλπ....
μην τα συζητας αδερφε και εμενα σε μια λακουβα προχθες μου εφυγε η ροδα και οχι τπτ αλλο δεν ειχα την ρεζερβα μαζι μου...
Επειδή δεν πείθεστε θα σας βάλω φωτογραφία του αυτοκινήτου και του χιλιομετρητή του...
Το αμαξι είναι πρώην leasing -προφανώς με τόσα πολλά χιλιόμετρα- και το έχω νοικιασμένο. Δεν ξέρω αν είναι στουκαρισμένο, κακομεταχειρσμένο (που πρέπει να είναι) με πεσμένα αμορτισερ ή οτιδήποτε άλλο δεν με ενδιαφέρει στην τελική, ας πρόσεχε η εταιρεία ενοικιάσεων που ανήκει στον όμιλο επιχειρήσεων του αντιπροσώπου της Saab να μην το έδινε σε τέτοια κατάσταση. Δεν είμαι ο μόνος που μπήκε μέσα και παραπονιέται για τριγμούς και κακή άνεση σε χαμηλές ταχύτητες, τα ίδια ακριβώς είπαν όλοι όσοι μπήκαν μέσα ως επιβάτες και κάποιοι αναρωτιόταν πώς είναι δυνατόν. Αν τώρα σας χαλάω το ίματζ της μάρκας ΣΑΣ και του αμαξιού ΣΑΣ συγνώμη δεν θα το ξανακάνω.
Saab Forum