-
Για ποιο πραγμα?
Για τις εγγυησεις? -
Γενικα , η εξυπηρετηση, οι τιμες ανταλλακτικων? κοστος σερβις?
βασικα ο καθενας μας πρεπει να κοιταει αυτα πριν την αγορα αυτοκινητου. -
Δυστυχως δεν ξερω τιμες αναλλακτικων αλλα αν θεωρησουμε οτι οι τιμες των Service και των λαδιων ειναι πανω κατω ιδιες με του δικου μου αυτοκινητου (Punto T-jet) τοτε:
Service: γυρω στα 300 ευρω το μικρο και 400+ το μεγαλο.
Λαδια: 75 χωρις αλλαγη φιλτρου λαδιου , 110 με αλλαγη φιλτρου λαδιου.Το ξερω ειναι κλεφτες
Αλλα δεν νομιζω και στις αλλες αντιπροσωπειες να ειναι καλυτερα τα πραγματα.Περι εξυπηρετησης τα πραγματα ειναι λιγο περιεργα.Υπαρχουν φορες που με εχουν εξυπηρετησει και εχω μηνει αναυδος απο το ποσο καλα μου φερθηκαν και αλλες φορες εχω νιωσει οι ανθρωποι ειναι πολυ γυφτοι Ειναι και θεμα αντιπροσωπειας φυσικα.
-
ποσο λαδι παιρνει το t-jet..? σαν πολλά δεν ειναι?
-
300 ευρω το μικρο ?????
κοιτα στο δικο μου πληρωνω το μικρο 200ευρω με δικα τους λαδια! (αλλγες λαδιων-γενικος ελεγχος-φιλτρα κλπ)
Νομιζω οτι καλοπληρωνονται οι μηχανικοι της fiat (ποσο χρεωνουν τις εργατοωρες?????)
καλα τα περι εξυπηρετησης ειναι που θα πεσεις. Εγω στην αντιπροσωπεια της peugeot που πηγαινω φαντασου οτι ο αρχη-μηχανικος που εχει δωσει κινητο για να το περνω να τον ρωταω οτι χρειαστει!!
Διαφημιστικα κολπα? δεν ξερω. Παντως οτι και να ειναι μετραει.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλα τωρα το εμαθες?
Ναι ρε εννοειται , Abarth πουλανε κανονικα σε ολες τις εκθεσεις Fiat και κανουν και service εκει κανονικα οπως τα αλλα Fiat....
Από που να το μάθω;
Έβγαλε καμιά ανακοίνωση η FIAT πουθενά ότι έβαλε στο δίκτυό της, τα ABARTH;
H fiat στο fiat.gr δεν αναφέρει τίποτα και στο http://www.abarth-racing.gr λέει ότι το δίκτυο είναι μόνο ο Παζαρόπουλος & Σφακιανάκης (Θεσσαλονίκη)...Αυτοί είναι αντιπρόσωποι των Abarth...όχι όμως και απαραίτητα επισκευαστές.
**Εγώ αναφέρομαι σε αντιπροσώπους/εξουσιοδοτημένους πωλητές ABARTH. **
Δεν ήξερα ότι οι εξουσιοδοτημένοι πωλητές FIAT πουλάνε και ABARTH.
**Και κακώς που η FIAT **δεν έχει βγάλει ανακοίνωση και δεν το αναφέρει στην ιστοσελίδα της. -
Μου φαινεται πως η εργατοωρα ειναι γυρω στα 42 ευρω.Παντως κατω απο 38 δεν ειναι σιγουρα.
Βεβαια μην ξεχνατε οτι μιλαω για την αντιπροσωπεια του Ζαφειροπουλου στην Πατρα η οποια αποτελει μονοπωλειο στην περιοχη ετσι στην Αθηνα ή σε αλλες περιοχες τα πραγματα μπορει να ειναι διαφορετικα.
Το T-jet παιρνει γυρω στα 3.5 λιτρα χωρις αλλαγη φιλτρου και 4 με αλλαγη.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Το T-jet παιρνει γυρω στα 3.5 λιτρα χωρις αλλαγη φιλτρου και 4 με αλλαγη.2.75 χωρίς και 3.3 με φίλτρο
-
Φαρμακειο παντως
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το rc απευθύνεται στο ιδιο κοινό
θα θελε...
τρία πουλακια...
ο δεν ξερω και πέφτω θυμα του Marketing εισαι ρε συ οταν λες τετοιαμαμά rallye με μαμά gp abarth είναι μπροστά το gp
μαμά rc με μαμά abarth ss είναι μπροστά το ssαπλά και ξάστερα... αν είναι να κοιτάς rc/ss και να μου το γυρίζεις στην άνεση/κατανάλωση κλπ ... πάρε cuore
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εδώ χαρακτηρίζεται σούπερ ΤΟ Μιτο... ....εκεί θα κολλήσουμε.ξυδάκι...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εδώ χαρακτηρίζεται σούπερ ΤΟ Μιτο... ....εκεί θα κολλήσουμε.
ξυδάκι...
Bασικά ΤΣΑΓΑΚΙ
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το T-jet παιρνει γυρω στα 3.5 λιτρα χωρις αλλαγη φιλτρου και 4 με αλλαγη.
2.75 χωρίς και 3.3 με φίλτρο
Σωστα , το λεει και το manual.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Εγώ έχω την απορία πως το θεόβαρο και με πεντατάχυτο κιβώτιο rc χαρακτηρίζεται σαν το σούπερ ντούπερ ουάου σπορ hatch.Κοίτα ο αριθμός των ταχυτήτων δεν κάνει ένα αυτοκίνητο λιγότερο η περισσότερο σπορ, πρέπει να είναι αφελής κάποιος για να το πιστεύει αυτό, αυτό που έχει σημασία είναι η κλιμάκωση...
Και το 207 rc από κλιμάκωση σκίζει σα σπορ αυτοκίνητο γιατί α) έχει εκπληκτικά μακριά πρώτη (μέχρι 66χαω) ώστε να χρησιμοποιείται σε φουρκέτες όπως και τα σούπερ ντούπερ ουάου σπορ hatches που βλέπεις τα σάββατα στο traction και β) έχει εκπληκτικά κοντή 5η για turbo έτσι ώστε να χτυπάει 220 πραγματικά με κόφτη 5ης...
Όπως καταλαβαίνεις ο συνδυασμός 24+ κιλών ροπής (26 στο overboost) με το κλειστό 5τάχυτο, δημιουργεί ένα σύνολο με καλύτερες επιδόσεις απ'ότι αφήνει να εννοηθούν τα μόλις 175 άλογα και τα 1250 κιλά του...
Ας δούμε και μια σύγκριση του θεόβαρου 207 rc με το σούπερ ντούπερ ουάου σπορ gpunto ss που έχει και 6 σχέσεις και είναι πιο ελαφρύ... κοίτα την επίδραση της 5ης κοντής του rc στο 0-200, 9sec πιο γρήγορα για το rc ή κοίτα την επίδραση του πολύ κλειστού κιβωτίου στο 80-180 με αλλαγές 3.5sec υπέρ του rc

-
Παντως του rallye σαν κιβωτιο δεν ειναι και οτι πιο καλο. δεν ξερω για του rc.
απο τα κορυφαια κιβωτια ταχυτητων παντως απο αυτα που εχω οδηγησει ειναι το golf v gti. οι σχεσεις και επιλογες ειναι καταπληκτικες. αλλα εκει περναμε αλλου μετα -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
....

-
http://www.youtube.com/watch?v=mlxPJOLAANw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=de3DTiEU35Y&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=28yTzcJJXhg&feature=related
σε 6,87 sec
http://www.youtube.com/watch?v=lMAfwLCKfgU&feature=fvw
Εδω τα καθισματα ειναι ονειρικα...αλλα ακομα πιο ονειρικο ειναι το 205 gti ...δεν βγαινουν σημερα τοσο ελαφρυα και σπορ αυτοκινητα.ΤΕΛΟΣ -
Κοιταξε του Golf V το κιβωτιο ειναι εξαιρετικο αλλα δεν εχει καθολου αισθηση κατα τη γνωμη μου.
Με λιγα λογια θελω να πω οτι οι σχεσεις ναι μεν κουμπωνουν τελεια και σπανια θα χασεις αλλαγη , αλλα ειναι σαν να πατας ενα κουμπι και τιποτα αλλο.Ακομη και του Punto το κιβωτιο το θεωρω καλυτερο σε αισθηση.Βεβαια σε καποιες ταχυτητες (κυριως 3η και 5η) ειναι σαν να ανακατευεις σουπα ( ) αλλα τεσπα.Τουλαχιστον νιωθεις ποσο ζεστες ειναι οι βαλβολινες , ακομα και το κομπλαρισμα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εδώ χαρακτηρίζεται σούπερ ΤΟ Μιτο... ....εκεί θα κολλήσουμε.
ξυδάκι...
Bασικά ΤΣΑΓΑΚΙ
μην μου τα λέτε έτσι κ βάλω την γάτα μου να κλαίει...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
....

Να τονισω κατι η συγκριση δεν ειναι δικαιη διοτι ειναι η φτιαγμενη εκδοση του abarth αν πας να κανεις την επισημη απο την peugeot εκδοση του rc τα αλογα πανε στα 220 και η αναρτηση χαμηλωνει και η ζαντες αλλαζουν σε ζαντεες peugeot sport που ειναι πολυ ελαφρυες.
Συνεπως εχουμε την συγκριση ενος φτιαγμενου απο την μαμα abarth και ενος απο το εργοστασιο μαμα rc το οποιο ειναι και πιο γρηγορο εστω στα χιλιοστα .
με το προγραμμα της peugeot sport το αυτοκινητο κανει για πλακα 6-6,5 τα 0-100 και οι ρεπριζ του ειναι
ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ.
το προγραμμα ολοκληρο συν την αναρτηση κοστιζει για τους πεζακιδες στα 800 κατι ευρω και για τους αλλους στα 1000 κοντα
207 RALLYE vs Ανταγωνισμός...