-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
και οι υπολοιποι...
μονον ο κιουσης καταλαβε τι ηθελα να πω...Διαβαστε προσεκτικα..Δεν πρόσεξα τη διευκρινιστική σου απάντηση που ήταν λίγο παρακάτω. ok, λοιπόν...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
και οι υπολοιποι...
μονον ο κιουσης καταλαβε τι ηθελα να πω...Διαβαστε προσεκτικα..Δεν πρόσεξα τη διευκρινιστική σου απάντηση που ήταν λίγο παρακάτω. ok, λοιπόν...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το yaris θα μποσουσε να ειναι καλη αγορα αν εκανε οσο επρεπε.. τραγικα ακριβοπαντως ειχε ενα ανυπερβλητο ατου, πολυ καλοι χωροι για το μεγεθος του
Εχεις κατσει πισω..??? δεν υπαρχει λεμε....Σε 206 και saxo νομιζεις οτι βρισκεσαι σε corolla πισω με μια δοση υπερβολης..
Απαραδεκτα επισης πλαστικα σε πρασινο-γκρι αποχρωση.. (στο φατσολιφτ διορθωθηκε λιγο η κατασταση)..και για αμαξι πολης ειναι τραγικα κουραστικο στο θεμα αναρτηση.. -
με το 1ης γενιας εκανα μαθηματα οδηγησης (χρωματος λαχανι, αυτο που μοιαζει με καμπινε )
μια χαρα ημουν πισω και ειχα κατσει αρκετες φορεςμου φαινοταν πολυ ευρυχωρο , ισως επειδη ηταν και ψιλοταβανο (και ο οδηγος καθοταν πολυ μπροστα οπως ολα τα noob )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με το 1ης γενιας εκανα μαθηματα οδηγησης (χρωματος λαχανι, αυτο που μοιαζει με καμπινε )
μια χαρα ημουν πισω και ειχα κατσει αρκετες φορεςμου φαινοταν πολυ ευρυχωρο , ισως επειδη ηταν και ψιλοταβανο (και ο οδηγος καθοταν πολυ μπροστα οπως ολα τα noob )
Σε getz εμαθα εγω και το θεωρω πολυ καλυτερο..ναι ναι καλα διαβασες..
Εχω υψος 1.77 και πισω ενιωθα στριμωγμα-κατασταση στο yaris, σε αντιθεση με το getz..Στο saxo εισαι πιο ανετα, βοηθουν και τα λεπτοτερα καθισματα,σε 206 εισαι χειροτερα απο το saxo αλλα και παλι παλευεται..Τελος
-
Το yaris ναι ήταν ένα καλό αυτοκίνητο στην εποχή του οι χώροι του και η εκμετάλευση του ήταν από τις καλύτερες της εποχής και οι χόροι πίσω πολύ καλύτεροι από fabia και 206 τις εποχής που έχω επίσης είχε κινητήρα στα 1,3 με επιδόσεις και οικονομία κάτι που δεν είχε ο tu ή ο 16v της vw στα 1.4 . Το ότι δν είχε τιμόνι με αίσθηση και γενικά δν ήταν καλό οδιγηκά λίγο ενδιέφερε της νοικοκυρές που το προτιμούσαν.
-
Πισω εχω κατσει σε polo (το αυτοκινητο που μολις αντικατασταθηκε) ,206,saxo,yaris μκ1,getz,picanto,colt..Ξεκαθαρα το χειροτερο ειναι το yaris..Συμπιεστηκαν τα @@ μου..
Τωρα αν πιασω και το συγκρινω με ολα τα υπολοιπα σιγουρα επρεπε να κοστιζει πολυ λιγοτερο απ οτι εκανε..Μεγαλες διαφορες σε πολλους τομεις..
+η οικονομια οπως και ολα πανω κατω
+η αξιοπιστια
+το καλο μοτερ
και μεχρι εκει.. -
Και έχει περισσότερο αέρα για το κεφάλι το 206 ή polo;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Και έχει περισσότερο αέρα για το κεφάλι το 206 ή polo;Οπα μεχρι τωρα μιλαγα για ποδια γονατα..Μαλλον το polo εχει λιγο περισσοτερο αερα..αν και δεν εχω πολυ προσεξει αφου ειμαι 1.77 και κανενα αυτοκινητο δε με προβληματιζει και πολυ..Μονο στο νεο a3 βρισκει εντονα το κεφαλι μου ειτε μπροστα ειτε πισω καθως και πισω στη νεα c5 δεν εχω πολυ αερα για το κεφαλι..
-
Ας μην διυλίζουμε τον κόνοπα σίγουρα θα ήταν διαφορετικές οι συνθήκες που κάτσαμε στα παραπάνω αυτοκίνητα οπότε δν παίζουν και πολύ ρόλο οι προσωπικές απόψεις σε αυτόν τον τομέα.
-
Η χωρας ή δε χωρας δεν υπαρχει κατι αλλο ουτε διυλισαμε τον κωνωπα..Ουτε ειμαι 1.95 να εχω προβλημα παντου λογο συνολικου ογκου-μεγεθους..
-
Ε βεβαια οταν ξεκινας ενα τοπικ για το καλυτερο (λες και υπαρχει καλυτερο σε οτιδηποτε..ειπαμε καλυτερο ως προς τι..) και μαλιστα οταν γραφονται του κοσμου τα ακυρα..για @@ θα καταληξετε να διαβαζετε..
-
GTR 35
απλα επαναστατικο, χωρις να κοστιζει μια περιουσια -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ε βεβαια οταν ξεκινας ενα τοπικ για το καλυτερο (λες και υπαρχει καλυτερο σε οτιδηποτε..ειπαμε καλυτερο ως προς τι..) και μαλιστα οταν γραφονται του κοσμου τα ακυρα..για @@ θα καταληξετε να διαβαζετε..αν διαβάσεις το πρώτο μήνυμα θα δείς ότι ΔΕΝ έγραψα καλύτερο ΑΛΛΑ σημαντικότερο (τι πρόσφερε στην αυτοκίνηση δηλ.)
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ε βεβαια οταν ξεκινας ενα τοπικ για το καλυτερο (λες και υπαρχει καλυτερο σε οτιδηποτε..ειπαμε καλυτερο ως προς τι..) και μαλιστα οταν γραφονται του κοσμου τα ακυρα..για @@ θα καταληξετε να διαβαζετε..
αν διαβάσεις το πρώτο μήνυμα θα δείς ότι ΔΕΝ έγραψα καλύτερο ΑΛΛΑ σημαντικότερο (τι πρόσφερε στην αυτοκίνηση δηλ.)
Γενικά η τελευταία δεκαετία δν ήταν κάτι σημαντικό η αυτοκίνηση μάλλον ακολούθησε την πεπατημένη και έτσι πέραν από τη ραγδαία εξέληξη που είχε ο τεμέας των ηλεκτρονικών τπτ πολύ ξεχωριστό .
Αλλά αν έπρεπε να δώσω τον τίτλο για το αυτοκίνητο της δεκαετίας σε ένα αυτοκίνητο αυτό θα ήταν το RX8
για την ξεχωριστή αμφάνιση τουλάχιστον όταν παρουσιάστικε , τον wankel και το ήχο του στις 9άρες , το μπλοκέ του και τις πάντες που έκανε , τις 4 πόρτες αλλά και πραγματικές θέσεις που διέθετει και γιατί όλα αυτά ήταν και είναι ακόμα προσβάσιμα στο ευρύ κοινό και γιατί 7 χρόνια μετά δν έχει βρεθεί ακόμα σοβαρός αντίπαλος τουλάχιστον στην κατηγωρία τιμής του . Έκαιγε λίγο παραπάνω βέβαια αλλά το 2003 δεν ήμασταν ακόμα οικολόγοι και τα οικονομικά ήταν λίγο καλύτερα απ' ότι σήμερα. -
mini cooper s ,το γιατι το ξερουμε ολοι οσοι καναμε κοντρα μαζι του.
toyota prius,ειναι το πρωτο απο μια ιδεα η οποια ειναι κακη και δεν συμβαλει ουσιαστικα κατα την γνωμη μου αλλα ειναι το πρωτο που την εφάρμοσε
lotus evora.Ειναι απλα ονειρο το αυτοκίνητο απο καθε αποψη...θα γινει κλασικο.
Alfa romeo 8c .διοτι την ποθούν ολοι ακομα και αν ηταν μετρια σε συγκριση με τον ανταγωνισμό της
ferrari 599 Aγγιζει την τελειότητά σε όλα τα επίπεδά ...εκτος της τιμης
citroen c6 Γιατι ειναι το ομορφότερο sedan το πιο άνετο και το πιο αρχοντικό στην αγορά
renault laguna 2 διοτι ηταν το πρώτο με 5 αστέρια.
ΒMW M5 διοτι ηταν και ειναι το πιο ολοκληρωμένο σπορ sedan ακόμα και σήμερα. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πισω εχω κατσει σε polo (το αυτοκινητο που μολις αντικατασταθηκε) ,206,saxo,yaris μκ1,getz,picanto,colt..Ξεκαθαρα το χειροτερο ειναι το yaris..Συμπιεστηκαν τα @@ μου..Μάλλον ο φίλος μας κάθισε πίσω με τραβηγμένο το κάθισμα προς τα εμπρός
-
μαλλον...ειναι απο τα πιο ευρυχωρα με πρωτα τα colt και jazz
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Η Χ5 οταν πρωτοβγηκε εκανε το αδιανοητο , εκτος δρόμου οχημa με επιδόσεις οικογενειακού GT. Και απο αυτήν μετά ακολουθησαν ολοι οι άλλοι , να θυμησω και τι πολυμορφικα ή εκτος δρομου OPC, ST κλπ κλπ με το απολυτο αποκορύφωμα τη Καγιέν .
Ιδίως για το Χ5 (βάζω και το Q7 μέσα) μπορώ να πω ότι είναι τρομερή επανάσταση. 30 εκατοστά μεγαλύτερο από το grand scenic και 10 εκατοστά φαρδύτερο, αλλά έχει καταφέρει να έχει χειρότερους εσωτερικούς χώρους παντού! Για όλους τους επιβάτες (πίσω ιδίως δεν χωράνε καλά 3 ενήληκοι, και σχεδόν τον μισό χώρο αποσκευών!!!
Μιλάμε για πραγματική επανάσταση.
Πιστεύω ότι τα Χ5, Χ6 και Q7 είναι τα αυτοκίνητα που έδειξαν πώς μπορείς να σπαταλήσεις πρώτες ύλες φτιάχνοντας κάτι που έχει χειρότερους χώρους από αυτοκίνητα που κοστίζουν τα μισά λεφτά! -
Το σημαντικότερο αμάξι της δεκαετίας όπως είπε ζήτησε ο δημιουργός του θέματος? Prius 2. Πολύ απλά δείχνει τι θα οδηγούμε οι περισσότεροι στην επόμενη δεκαετία. Ένα όχημα ενός όγκου με υβριδικά χαρακτηριστικά, άνετο, με καλούς χώρους. Το πρώτο ήταν πειραματικό, το δεύτερο πούλησε τα άντερα του, το τρίτο είναι παράλογα όμορφο για υβριδικό ενός όγκου οπότε εάν στο τέταρτο πέσει το κόστος θα γίνει μπεστ σέλλερ μιας και δεν θα του λείπει τίποτα άλλο...
Το καλύτερό? Ferrari 599. Πιστεύω με πιάνετε...
Οι σημαντικότερες καινοτομίες?
Πάθητική ασφάλεια: Τα 5 αστέρια είναι σχεδόν στάνταρ παντού με αποτέλεσμα συχνά πυκνά να βλέπεις μετωπικές σε Ε.Ο. χωρίς NJ στη μέση και τους οδηγούς να βγαίνουν σοκαρισμένους αλλά ατσαλάκωτους. Αυτό είναι το βασικό.
Ευρεία χρήση του ESP: Μπορεί να έχει μπει σε ακριβά αμάξια πολλά χρόνια πριν το 2000 αλλά σε αυτή τη δεκαετία το είδαμε να εξαπλώνεται σε οχήματα όλων των κατηγοριών. Απαραίτητο βοήθημα του οδηγού άσχέτως των οδηγικών ικανοτήτων του ή της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος.
Χρήση του τούρμπο για επιδόσεις και για οικονομία καυσίμου: Τους στροβιλοσυμπιεστές τους ξέραμε πολλές δεκατίες τώρα αλλά δύσκολα θα πιστεύαμε δέκα χρόνια πριν ότι θα τους βλέπαμε σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων προκειμένου πέρα από επιδόσεις να υπάρχει και μειωμένη κατανάλωση. Πολλοί αμφισβητούν ακόμα την αξιοπιστία τους αλλά οι περισσότεροι χαίρονται, φτηνό, tax free γκάζι. Ειδικά για τη χώρα μας σωτήριο.
Μεταβλητό ντιζάιν: Μερικοί παραπονούνται ότι οι μπεμβέ είναι άσχημες και ίσως να έχουν δίκιο. Ασχέτως της αποδοχής τους ή μη το γεγονός είναι ότι ολοένα και περισσότεροι σχεδιαστές μετά τον Μπάνγκλ προσπαθούν με την προσθήκη έντονων ακμών στο αμάξωμα να το κάνουν να φαίνεται διαφορετικο όταν το φώς πέφτει από διαφορετικές γωνίες. Παντελώς άχρηστο στην Ελλάδα (μαζί με το μαύρο χρώμα) μιας και η υπερβολική σκόνη το αχρηστεύει...
Αυτοκίνητο της δεκαετίας