-
Μηπως ειμαστε ;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Και χθες σκεφτόμουν μήπως πρέπει να εμφανίσουν και κανένα άλλο χρώμα!
http://carscoop.blogspot.com/2009/12/alfa-romeo-giulietta-updated-gallery.html
Έστω και με ... δόσεις! Αρκετά καλύτερη σε κόκκινο! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Έστω και με ... δόσεις! Αρκετά καλύτερη σε κόκκινο!με βάση οσα έχουν γραφτεί για τα χρώματα που θα είναι διαθέσιμη
όχι άλλο γκρι και κόκκινο
-
Συγνωμη εαν εχουν ξαναμπει ,
σε κοκκινη ειναι πολυ πιο ομορφη
edit: Τωρα ειδα το ποστ του Cosneo
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Αφου το ανελησε ο alba οτι η ιδια η alfa δεν την εβλεπε ως coupe !!Δεν είπα κάτι τέτοιο.Έγραψα ότι για ιστορικούς λόγους η Alfa εξακολουθεί να μην ονομάζει τα sport αυτοκίνητα της coupe,προτιμώντας τους όρους sprint,gt,gtv.*
Πάμε από την αρχή ....coupè 'ήταν' το αυτοκίνητο που ως concept ήταν πάντα 'επικεντρωμένο' γύρω από τον οδηγό,με την έννοια ότι το πιλοτάρισμα του αυτοκινήτου ήταν αυτοσκοπός της κατασκευής και απλά η carrozzeria ήταν το 'περιτύλιγμα' ενός αυτοκινήτου, το οποίο έπρεπε:να έχει 2 ΠΟΡΤΕΣ, 2 ΘΕΣΕΙΣ (+ το πολύ 2,που χαρακτηρίζονταν 'ανάγκης'...και έτσι ακριβώς γινόταν το ομολογκάρισμα στα έγγραφα του αυτοκινήτου,σε βαθμό που ακόμα και στα 'μεγάλα' coupe,όπως για παράδειγμα στη Lancia Gamma coupè,στην άδεια κυκλοφορίας της οποίας προστίθετο ένας αστερίσκος,με την επεξήγηση '3 πίσω καθίσματα,ΑΛΛΑ περιορισμένων διαστάσεων',δηλ. κατάλληλα για χρήση μόνο από παιδιά).
Από την άλλη για να ομολογκαριστεί ένα αυτοκίνητο ως berlina 4 ή 5 θέσεων,ήταν αναγκαίο να υπάρχει μια ελάχιστη απόσταση ανάμεσα στα εμπρόσθια και οπίσθια καθίσματα,η οποία απαιτούσε εκ των πραγμάτων μια εξωτερική διαστασιολόγηση του αυτοκινήτου,την οποία τα coupè δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν ή να ξεπεράσουν.
Επιστρέφοντας στο σχεδιασμό της carrozzeria,η οποία χτιζόταν γύρω από τον οδηγό/εμπρόσθια καθίσματα,έπρεπε,αναλόγως των διαστάσεων/κατηγορίας του αυτοκινήτου,να επηρεάζει όσο το δυνατόν λιγότερο την οδική του συμπεριφορά.Για το λόγο αυτό τα coupè είχαν συλλήβδην τα εξής χαρακτηριστικά: όσο το δυνατόν μικρότερο ύψος,περιορισμένο μεταξόνιο(όλα τα coupè που στην εποχή τους προέρχονταν από την αδελφή τους berlina,είχαν μικρότερο μεταξόνιο),που εξασφάλιζε καλύτερη οδική συμπεριφορά και μεγαλύτερη ευελιξία,χαρακτηριστικό τελείωμα οροφής με κλίση (εξ'ου και το όνομα coupè).Καταλήγοντας,τα coupè ήταν τα αυτοκίνητα που φτιάχνονταν για τους οδηγούς που ενδιαφέροντανν αποκλειστικά για την οδήγηση και το design,αδιαφορώντας για τις ανέσεις που μπορούσε να προσφέρει το μεταξόνιο μιας berlina....ιδίως με 4 πόρτες.Συνεπώς αυτοκίνητα όπως το PassatCC (ή η CLS,αλλά ακόμα και το Mondeo 2όγκων),που στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα άλλο παρά BERLINE,ως προς το μεταξόνιο,την άνεση,και ΚΥΡΙΩΣ τον αριθμό των θυρών(δηλ. το αντίθετο από αυτό που είναι ένα coupè)ή ακόμα και αυτοκίνητα όπως η Mito ή άλλα,τα οποία χαρακτηρίστικαν coupè εξαιτίας της αρχής που έγινε με το Volvo480 και συνεχίστηκε μέχρι το Polo 3p των 90s,ή τα σημερινά C30 ή και Scirocco κλπ,πρέπει να τα χαρακτηρίσουμε,χρησιμοποιώντας τον αντίστοιχο ιστορικό όρο: berlinette sportive.
*Κεφάλαιο Alfa&coupè (μα το ίδιο ισχύει σε γενικές γραμμές και για την Bmw..).
Όπως προείπα οι sport Alfa καλούνται sprint ή GT.ΠΟΤΕ coupè.Δείτε τη φωτο μιας Alfetta GTV.Χαρακτηρίζεται από όλους ως κλασσικό παράδειγμα coupè αυτοκινήτου.Πρόκειται όμως για λάθος!Όπως το ίδιο θα ίσχυε και με τη φωτο μιας GiuliaGT !!
Εξηγούμαι:όχι επειδή τα εν λόγω αυτοκίνητα δεν είναι περισσότερο coupè από όσο είναι οι συνομήλικές τους Lancia (οι οποίες ομολογκάρονταν ως coupè σε αντίθεση με τις Alfa),αλλά επειδή αυτά τα αυτοκίνητα,η Alfa Romeo ΗΘΕΛΕ να τα ομολογκάρει σαν berline (!) 4 posti.....μολονότι ως concept ήταν πραγματικά πιστά στην έννοια του coupè.Για το λόγο αυτό λοιπόν,η Alfa φρόντιζε να αφήνει μια ελάχιστη απόσταση ανάμεσα στα εμπρόσθια και οπίσθια καθίσματα,ώστε να είναι δυνατό το ομολογκάρισμα τους ως berlina...σε αντίθεση με τα πραγματικά coupè).
Ο λόγος αυτής της επιλογής ήταν οι κανονισμοί των αγώνων.....οι οποίοι έπαιξαν πρωταρχικό ρόλο στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της Alfa,η οποία διαφοροποιείται στο σημείο αυτό, σχεδόν από όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές:στην Αlfa γνώριζαν ότι αυτά τα αυτοκίνητα (giulietta sprint,giulia sprint gt/,alfetta gt) θα έπαιρναν μέρος σε αγώνες τουρισμού.Aν ομολογκάρονταν σαν berline,θα είχαν το πλεονέκτημα (το οποίο επιβιώνει στις μέρες μας στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων)να τρέχουν στην ίδια κατηγορία με τις....berline!Στην ίδια κατηγορία,όπου με βάση τον κυλινδρισμό έτρεχαν οι Giulia Berlina και άλλα τετράθυρα...αγωνίζονταν και οι Giulia sprint Gt,με το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους,της μεγαλύτερης ευελιξίας,της καλύτερης αεροδυναμικής,αλλά κυρίως με το πλεονέκτημα να συλλέγουν περισσότερους πόντους στη βαθμολογία των εθνικών και διεθνών πρωταθλημάτων,οι οποίοι (πόντοι)διανείμοντο αναλόγως του αριθμού των συμμετεχόντων αυτοκινήτων ενός κατασκευαστή για κάθε grοup/κυβισμό/κατηγορία:κατ'αυτό τον τρόπο συγκεντώνονταν πόντοι που προσμετρούσαν στη βαθμολογία της κάθε κατηγορίας χωριστά ...αλλά κυρίως στο σύνολο των κατηγοριών ολόκληρου του πρωταθλήματος,όπου αθροίζονταν τόσο οι πόντοι αυτών που αγωνίζονταν για παράδειγμα στην κατηγορία 1.3 berline/turismo (πολλές συμμετοχές),όσο και οι πόντοι εκείνων που αγωνίζονταν στην κατηγορία 1.6 Granturismo (coupè,λίγες συμμετοχές και συνεπώς μικρή συγκομιδή πόντων....ακόμα και αν νικούσες). Εκτός από αυτό το πλεονέκτημα όμως,υπήρχε και ένα άλλο...δηλ. μια Giulia GT (ή μια Alfetta GT)δεν θα έπρεπε να έρχεται σε απευθείας αντιπαράθεση στην τελική κατάταξη με αυτοκίνητα αποκλειστικά σχεδιασμένα για τους αγώνες(πχLotus Elise,Alpine....),αυτοκίνητα δηλ. που χωρίς ανάγκες τροποποιήσεων,ήταν πιο γρήγορα,ήδη με ομολογκάρισμα κιλών (600kg κόντρα στα περίπου 850-900kg μιας berlina)και πιο ευέλικτα.Αυτοκίνητα τα οποία καμιά αγωνιστική κατασκευή,που βασιζόταν σε αυτοκίνητο δρόμου/της σειράς,δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί....
Με αυτήν την επιλογή δηλ.η Alfa Romeo μπορούσε να κερδίζει πρωταθλήματα (campionati assoluti),τα οποία δεν θα μπορούσε ποτέ να κερδίσει ένα αυτοκίνητο δρόμου,ομολογκαρισμένο ως coupè,καθώς τα αγωνιστικών καταβολών coupe,ήταν πάντα ταχύτερα....Τώρα σκεφτείτε.Είναι η GT σχεδιασμένη με το ίδιο σκεπτικό της Giulia Gt ή της Alfetta Gt (η οποία επίσης ήταν τρίθυρη);Aν ναι,αυτό την κάνει λιγότερο coupe στην πραγματικότητα;
Από την άλλη η Alfa,τηρώντας την παράδοση,δεν ονομάζει το αυτοκίνητο coupe,αλλά GT (και με εσωτερικό κωδικό progetto το 937sprint).....Mάλιστα τον όρο coupe δεν τον χρησιμοποεί ούτε σε κατασκευές της που δεν πληρούν τις αρχές αυτού του παλιού τρόπου σχεδιασμού των sport της αυτοκινήτων (πχ. gtv916,Brera). -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Oλα καλα και ολα ομορφα εκτος απο την παραπανω φωτογραφια.. μαμω τη βαρεμαρα των ιταλων δηλαδη, αφου ξερουν να σχεδιαζουν, τι κοτσαρουν απλα τα οργανα της mito?
σκεφτειτε εγω που 'χω mito να ψηθω και για μικρομεσαιο και να πρεπει να βλεπω τα ιδια οργανα καθε μερα. fail & loled -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Oλα καλα και ολα ομορφα εκτος απο την παραπανω φωτογραφια.. μαμω τη βαρεμαρα των ιταλων δηλαδη, αφου ξερουν να σχεδιαζουν, τι κοτσαρουν απλα τα οργανα της mito?
σκεφτειτε εγω που 'χω mito να ψηθω και για μικρομεσαιο και να πρεπει να βλεπω τα ιδια οργανα καθε μερα. fail & loledΓια κάποιον που έχει Mito ίσως συμφωνήσει με εσένα αλλά για κάποιον που δεν το ξέρει (πχ εγώ και δεν νομίζω να είμαι μόνος) βρίσκω όμορφο το ταμπλό και ακόμα πιο υπέροχη την γραμματοσειρά!
Ας μην το καταλογίζουμε ως μείον στην AlfaRomeo κατι που συμβαίνει σχεδόν σε όλα τα groups και εταιρίες που απο το μικρότερο έως το μεγαλύτερο μοντέλο μοιράζονται πολλές φορές το ίδιο καντραν ή ταμπλό και όχι μόνο! -
Για εμενα, το μοναδικο σχεδιαστικο 'ατοπημα' της Gulietta (βλεποντας απο την φωτο) ειναι η -μεχρι στιγμης, με το τιμονι της Mito QV- αποκρυψη του ανω μερους των δυο οργανων (στροφομετρο-ταχυμετρο) κατι που ειχα διαπιστωσει απο κοντα και στην Mito...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
μαμω τη βαρεμαρα των ιταλων δηλαδη, αφου ξερουν να σχεδιαζουν, τι κοτσαρουν απλα τα οργανα της mito?Στροφομετρο και ταχυμετρο ειναι ιδιο στις 59/brera (η καλυτερα σχεδον ιδιο γιατι οι φωτεινες ενδειξεις φαινονται σχεδον ολες μεσα στο οργανο) δε βλεπω το ατοπημα..
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Συγνωμη εαν εχουν ξαναμπει ,
σε κοκκινη ειναι πολυ πιο ομορφη
edit: Τωρα ειδα το ποστ του Cosneo
Πολύ Ωραίο
-
Εξαιρετικό!
-
Είναι ενοχλητικό που πρακτικά όλα τα νέα υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα έχουν καταργήσει την ένδειξη της πίεσης του υπερσυμπιεστή σε αυτόνομο όργανο. Μάλλον το σκεπτικό είναι ότι θέλουν να ξεχάσουμε ότι έχουν υπερτροφοδότη, και έτσι κι αλλιώς η απόδοση είναι πλέον γραμμική και όχι on-off σε στυλ π.χ. Punto GT, αλλά όπως και να έχει εμένα μου λείπει. Δεν ξέρω αν αποτελώ εξαίρεση
-
Μη στεναχωριέσαι GusGus. To Gruppo διατηρεί τέτοιο όργανο σε ηλεκτρονική μορφή! Είναι η default ένδειξη της οθόνης ανάμεσα στα όργανα.
-
Ax πανε οι εποχες Uno Turbo/Punto GT που ειχαν ενδειξη πραγματικης θερμοκρασιας νερου , πιεσης λαδιου , θερμοκρασιας λαδιου και μπαρομετρο ηξερες καθε στιγμη τι κανει το αμαξι σου
-
Ενω τωρα εχει αναλαβει να τα παρακολουθει ολα αυτα ενας ψυχρος υπολογιστης και να αποφασιζει πριν απο εσενα για'σενα
Πληρης λοβοτομη -
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
Ενω τωρα εχει αναλαβει να τα παρακολουθει ολα αυτα ενας ψυχρος υπολογιστης και να αποφασιζει πριν απο εσενα για'σενα
Πληρης λοβοτομητο προτιμώ από το να περιμένω την οδική.
-
αποστειρωση και ευνουχισμος
σε ολα τα τουρμπο ενα μπαρομετρο και ενα θερμομετρο λαδιου θα επρεπε να υπηρχαν , ή τελως παντων ας ανηκαν στον προαιρετικο εξοπλισμο και οποιος ηθελε να το τοποθετουσε -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
αποστειρωση και ευνουχισμος
σε ολα τα τουρμπο ενα μπαρομετρο και ενα θερμομετρο λαδιου θα επρεπε να υπηρχαν , ή τελως παντων ας ανηκαν στον προαιρετικο εξοπλισμο και οποιος ηθελε να το τοποθετουσεμα και τώρα μπορείς να τοποθετήσεις :
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ποτέ τέτοιες καγκουριές σε μια Alfa...
-
Ιεροσυλια ρε σαββα...
Alfa Romeo Giulietta