-
Αν δεν παράγεις αυτο που θελει η αγορα, το οποιο πρεπει να εχεις ταλέντο και γνώσεις για να το αφουγκραστείς, οσο καλο προιον και αν παραγεις δεν θα πουλήσεις.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αξιολογα μοντελα = καλες πωλησεις = επιβιωση.
αδιαφορα μοντελα = απηχηση σε περιορισμενο κοινο = κακες πωλησεις + κακη οικονομικη συγκυρια = λουκετο.Δλδ ό,τι έχει απήχηση σε περιορισμένο κοινό είναι εξ' ορισμού αδιάφορο και 'κακό'?
Αυτή η πλειοψηφία θα μας φάει...Ελπίζω να μη χαθεί η αυτοκίνηση και μας καταπιεί η λαίλαπα του VAG.
-
στις επιχειρήσεις που ξεκινουν τις εργασιες τους ως μαζικός κατασκευαστής δυστυχώς- ναι
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
αξιολογα μοντελα = καλες πωλησεις = επιβιωση.
αδιαφορα μοντελα = απηχηση σε περιορισμενο κοινο = κακες πωλησεις + κακη οικονομικη συγκυρια = λουκετο.Δλδ ό,τι έχει απήχηση σε περιορισμένο κοινό είναι εξ' ορισμού αδιάφορο και 'κακό'?
Αυτή η πλειοψηφία θα μας φάει...Ελπίζω να μη χαθεί η αυτοκίνηση και μας καταπιεί η λαίλαπα του VAG.
ε τοτε φταινε οι κακοι καταναλωτες που δεν αγοραζουν
η λαιλαπα του vag παραγει σαφως πιο ενδιαφεροντα μοντελα για ολα τα γουστα και τσεπες.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η λαιλαπα του vag παραγει σαφως πιο ενδιαφεροντα μοντελα για ολα τα γουστα και τσεπες.Αν και είναι κάτι για το οποίο την κατηγορούμε κιόλας ... πράγματι!
Με 4 μάρκες ουσιαστικά έχει πιάσει όλα τα targetgroups και ηλικιακά και οικονομικά! Από Arosa ... μέχρι R8!
Ας αποδεχτούμε πλέον ότι 2 ταμπλό, 3 πλαίσια και 3 κινητήρες μπορούν να δώσουν 30 διαφορετικά μοντέλα και να χαίρονται και οι κάτοχοι αλλά περισσότερο τα ταμεία των εργοστασίων!
Και μάλλον θα πρέπει να δώσει μαθήματα στα άλλα groups (ιταλικά, ιαπωνο-γαλλικά, κορεάτικα, αμερικάνικα) και ιδίως στη GM που στην Ευρώπη δεν νομίζω να είναι πολλοί αυτοί που ήξεραν τι προσφέρει, που απευθύνεται και πως λέγεται!ΥΓ. Νομίζω ο scandinavian το έχει πει παραπάνω, ότι μέσω της GM φτιάχτηκε δίκτυο της Saab στην Αμερική. Εχω την εντύπωση ότι η Saab απο εποχές του πρώτου 900 πουλούσε στην Αμερική! (Μπορεί και να κατάλαβα λάθος)!
-
σωστα ....απο τοτε
-
Το ότι η GM τα έκανε ρόιδο με τη Saab και όχι μόνο, είναι σίγουρο. Επίσης σίγουρο είναι ότι ευθύνεται για την αναστάτωση στις ζωές όλων αυτών που είχε πάρει στο λαιμό της και τώρα θα ψάχνουν για δουλειά εν μέσω κρίσης.
Το ότι η GM έδινε επί σειρά δεκαετιών μαθήματα σε άλλα γκρουπ για το πως να αναπτύξουν και να διαχειριστούν τις φίρμες που είχαν στο χαρτοφυλάκιό τους, ή πως να αναπτύξουν από το μηδέν άλλες, ή πως να κερδίζουν χρήματα ή να αποκτούν μερίδια αγοράς ή αλλάζοντας 2-3 κινητήρες και 3 πατώματα να βγάζουν τα ίδια αυτοκίνητα σε τρεις φίρμες, είναι κάτι που αν δεν διαβάσει κανείς έστω και περιληπτικά την ιστορία της, δεν το καταλαβαίνει, ιδιαίτερα αν είναι νεότατος σε ηλικία και τα μόνα γκρουπ που έζησε είναι αυτά της Φίατ ή του Λαικού.
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_General_MotorsΗ εταιρεία ήταν επί 72 χρόνια πρώτη με διαρκή παρουσία και στις 5 ηπείρους,ασσύληπτα μερίδια αγοράς, πανίσχυρο λόμπυ και εντός έδρας και εκτός, και το μόνο γκρουπ που τα προιόντα του είχαν το δικό τους ξεχωριστό όνομα, δεν υπήρχε δηλαδή αυτοκίνητο GM αλλά Chevrolet, Cadillac, Pontiac, Buick, Opel, κ.ο.κ., δείχνει πολλά για τις δυνατότητές της.
Το ότι ήσουν πρώτος βέβαια, όπως και στα αμοιβαία κεφάλαια, δεν εξασφαλίζει ότι θα είσαι πρώτο εσ' αεί, ούτε ότι κάτι που έκανες πριν από 50 χρόνια και έβγαλες λαγό θα βγάλει και τώρα.
Τα πράγματα αλλάζουν, αλλά η GM είναι to big to be allowed to fail, για να την ξεγράψουμε έτσι απλά επειδή έκλεισε τις Pontiac, Saab, Oldmobile και Saturn και έδωσε την Hummer σε κινέζους, παρά τα χρέη της. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
...ΜΛΚΕΣ αμερικάνοι το ξαναλέω η Saab ήταν το μαδικό τους brand με αναγνώριση και στις δύο ακτές του Ατλαντικού και τα ζώα τα όρθια το κατέστρεψαν...
Τα αμερικανάκια της GM είναι τόσο ζώα που χωρίς να έχουν κάποιο μπραντ με αναγνώριση και στις δύο όχθες του Ατλαντικού, ήταν επί 72 χρόνια πρώτοι και καλύτεροι παγκοσμίως στην αγορά αυτοκινήτου.
Εντελώς btw, κάποια Chevrolet με 4,4 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως την έχετε ακουστά?δεν νομίζω ότι μια τέτοια εταιρία θα κοιμηθεί για πολύ.
Η αυτοκινητιστική ιστορία είναι γεμάτη από ωραίες κοιμωμένες και τα νεκροταφεία από χιλιάδες 'αναντικατάστατους'.
Στο πρώτο εννοώ ότι η saab ήταν το μοναδικό brand της gm με αναγνώριση και στις δύο ηπείρους γιατί μη μου πείς ότι είναι αναγνωρίσιμα τα chevy στην ευρώπη ή τα opel στην αμερική , με 4,4 εκ. πωλήσεις το χρόνο και με χασούρα για αρκετές από αυτές δν μου λέει κάτι .
-
Τα Chevrolet παίζουν σε αμερική και ασία και μάλιστα πολύ δυνατά. Η Daewoo μετονομάστηκε σε Chevrolet και έκανε πολύ πετυχημένο relaunch στην ευρώπη τα τελευταία χρόνια και διαρκώς αναπτύσσεται βοηθούντος και του εργοστασίου που διατηρεί .
Στην ευρώπη αντί της Chevrolet παίζει από το 1920 η Opel που είναι πολύ ισχυρή, και στην αυστραλία η ακόμη ισχυρότερη Holden.
Οι Chevrolet, Opel και Holden συνεργάζονται σε πλειάδα μοντέλων, πρότζεκτ, τεχνολογιών και εξαρτημάτων.Τα είπαμε. Με την Saab η GM τα φόρτωσε στον κόκορα και είναι 100% υπεύθυνη, δεν της λογίζω ούτε 1% λιγότερο. Αλλά στο τέλος το έκλεισε το μαγαζί, γιατί ούτε μαγκιά είναι να πουλάς με χοντρή χασούρα, ούτε λεφτά για επιπλέον πέταμα υπήρχαν.
Δεν μπόρεσε να την τρέξει με επιτυχία ποτέ, η εταιρεία ήταν βαρέλι δίχως πάτο από την αρχή. Κακώς την ανέλαβε, έπρεπε να τα δει αυτά και να υπολογίσει περισσότερο τις δυνάμεις τις και την θέλησή της, και όχι να ποντάρει τυφλά σε ένα ενδεχόμενο growth.
Ήρθε και η κρίση και όλα τελείωσαν. -
εγώ πάλι πιστεύω ότι ο μονος λόγος που η gm ήταν η no1 εταιρία σε πωλήσεις επί 72 χρονια ήταν το μερίδιο που είχε στην αμερικανικη αγορά, από τότε που άρχισε να χάνει πωλήσεις από τους ιaπωνο-γερμανούς οι οποιοι προσέφεραν ανωτερα προϊόντα απλά κατέρρευσε (το ίδιο βεβαια ισχύει και για τους άλλους δυο μεγάλους κατασκευαστές της αμερικής)
το comeback δεν θα είναι τόσο εύκολο για την gm καθώς έχει μπει δυνατά και ένας τέταρτος παίχτης στην αγορά ο οποιος ήδη έχει πάρει το 7% της πίτας, καταλαβαίνεις ποιον εννοώ
-
Είναι απλό αυτό που λέω η saab ήταν η μοναδική εταιρία από το χαρτοφιλάκιο της gm που ήταν παγκόσμιος παίχτης η chevrolet είναι ισχυρή στις ηπα αλλά στην ευρώπη δν είναι και πολύ αποδεκτή το ίδιο και η opel εκτός ευρώπης και στην τελική μόνο η saab από όλες τις εταιρίες της gm είναι ένα brand αντίστοιχο των audi, bmw , mercedes και με κάποιες δυνατότητες να τις ανταγωνιστεί σοβαρά στα 90ς τουλάχιστον.
-
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... -5/246110/
Η Spyker κατέθεσε νέα πρόταση σήμερα και περιμένει ως αύριο την απάντηση! Λέτε να σωθεί τελικά;
-
με πρόλαβες
-
Πρωτα η Koenigsegg, τώρα η Spyker ...
Μήπως θέλουν να διαφημιστούν στο πτώμα της Saab ... τι αγοραστές είναι αυτοί!
Έχουν τόσο χρήμα να αγοράσουν ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία?
Αν η GM έχει 'σκοτώσει' τόσο την τιμή της ... ας την πάρει ένας σουηδός βιομήχανος να φτιάχνει έλκηθρα και με τα περισσέυματα απο σίδερα ... σκαλωσιές! -
Η Saab είναι εταιρεία με παρουσία και στις 4 ηπείρους και είχε ανέκαθεν ισχυρή παρουσία ως απόρροια και της δύναμης της Scania, που παράγει τα καλύτερα φορτηγά παγκοσμίως. Η Scania όμως πουλήθηκε και αυτή μετά την επιθετική εξαγορά της MAN, που ελέγχει η VAG ενώ και η οικογένεια Wallemberg δεν κατάφερε να την κρατήσει. H Saab τώρα κλείνει. Δεν είναι το βαρέλι δίχως πάτο...η GM δεν έριξε λεφτά για R&D. Ενδεικτικά θα σας πω ότι η Volvo αυτοκινήτων απασχολεί περί τους 20000 εργαζομένους ενώ πριν 3 χρόνια απασχολούσε 28000! Η Saab απασχολεί 3500. Τα τελευταία χρόνια πουλούσε μόνο ένα μοντέλο, το 9-3. Δεν δημιούργησε νέα μοντέλα και αν το έκανε το έκανε με πολύ άσχημο τρόπο όπως στην περίπτωση του SUV της 9-7X που είναι μια αντιγραφή του Chevrolet Τrailblazer. Αντί να δώσει εγκαίρως χρήματα για την εξέλιξη ενός sedan, επένδυσε χρήματα για την παραγωγή της Cadillac BLS στη Σουηδία....συνεχώς λανθασμένες κινήσεις. Την ίδια ώρα η GM δεν της έδωσε ούτε τον κινητήρα 1.8 με τα 140 άλογα που ανέπτυξε σε συνεργασία Opel-Αlfa Romeo, αλλά ούτε και τους καινούριους κινητήρες 1,6Τ....τίποτα...ήταν προδιαγεγραμμένη και σκόπιμη η διάλυση της Saab. Συμφέρει πολύ άλλους κατασκευαστές. Ένας παίχτης λιγότερος είναι κέρδος γι'αυτούς. Για τους αγοραστές όμως που παίρνουν τα ίδια και τα ίδια;
-
...ήταν προδιαγεγραμμένη και σκόπιμη η διάλυση της Saab. Συμφέρει πολύ άλλους κατασκευαστές.
Αυτό το μελό δεν το καταλαβαίνω. Το θα πει προδιαγεγραμμένη και από ποιόν?
Η Σάαμπ έμπαινε μέσα επί σειρά ετών, δεν ήταν μόνο φέτος και πέρισυ ζημιογόνα. Μήπως η GM ήθελε ζημιογόνα τη Saab? Δεν νομίζω, κερδοφόρα την ήθελε, και μάλιστα όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο . Σίγουρα φταίει 100% που δεν την έτρεξε σωστά και έμπαινε μέσα, αλλά δεν επεδίωξε κάτι τέτοιο. Για κάποιους λόγους δεν την έτρεξε σωστά και οι λόγοι αυτοί αφορούν τη μαμά και μόνο, η κρίση απλώς επιτάχυνε τις εξελίξεις.Σίγουρα είναι σκόπιμο το λουκέτο. Ο σκοπός του είναι να μην μπουν και άλλο μέσα, δεν γίνεται για να κάνουν χάρη σε άλλους κατασκευαστές.
Αντίθετα με τους όρους που έθετε μέχρι και το πρόσφατο παρελθόν η GM για την πώληση της Saab, ξεψάχνιζε πολύ ποιός θα την αποκτήσει έτσι ώστε αφενός να μην κάνει μάγκα κανέναν από το μηδέν, και αφεδύο να έχει πρόσβαση στην νέα εταιρεία συνεχίζοντας να πουλάει τεχνογνωσία, νταβατζηλίκι κ.α.
Ο όρος π.χ. να είχε 100% πρόσβαση στο R&D της νέας εταιρείας για τα επόμενα Χ χρόνια μόνο τυχαίος δεν ήταν για όσους ξέρουν να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές.
Άμα ήθελε απλά να την ξεφορτωθεί, θα έβαζε μια τιμή, θα τα τσέπωνε (αν τα τσέπωνε), και θα λάκαγε. -
ένα όμορφο άρθρο για την saab από το car
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... e-to-Saab/
-
Γιατί μελό dstou; Σε αυτά που λες συμφωνώ απολύτως. Αυτό εννοούσα με τις λέξεις 'προδιαγεγραμμένη' και 'σκόπιμη'. Η Saab είχε μικρύνει πολύ γιατί δεν είχε νέα προϊόντα, επενδύσεις και κινητήρες. Ακόμα και στους κινητήρες της GM η Saab δεν είχε πρόσβαση. Επίσης από το 'ενδεχόμενο' κλείσιμο της Saab σίγουρα θα ωφεληθεί η Volvo αλλά και άλλες εταιρείες που θα αποκτήσουν τεχνολογία πολύ φτηνά όπως η ΒAIC. Επίσης ένας ποιοτικός ανταγωνιστής που έφτιαχνε καλά αυτοκίνητα βγαίνει από τη μέση...η Rover δεν μπορεί να αποτελεί μέτρο σύγκρισης...έφτιαχνε ωραία αισθητικά αυτοκίνητα τουλάχιστον για ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού αλλά όχι ποιοτικά...
Όσο για τη Saab, η Spyker προέβη σήμερα σε νέα πρόταση. Η νέα πρόταση θα πρέπει να έχει απαντηθεί μέχρι τις 11μμ ώρα Σουηδίας σήμερα Δευτέρα, μεσάνυχτα Δευτέρας προς Τρίτη ώρα Ελλάδος.http://www.reuters.com/article/idUSTRE5BJ0SX20091220
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aXQp_3Hrc3jY&pos=4Διαβάζω σε ξένα fora πολλούς να λένε ότι αν αρνηθεί εκ νέου την προσφορά η GM για τη Saab και μετά τις δεκάδες χιλιάδες απολύσεις που κάνει στην Opel, ότι δύσκολα θα μπορέσει να πουλήσει αυτοκίνητα με τους ίδιους ρυθμούς στην ηπειρωτική Ευρώπη....η εικόνα της έχει δεχτεί ανεπανόρθωτο πλήγμα όχι τόσο λόγω της ελεγχόμενης πτώχευσης αλλά λόγω της επαμφοτερίζουσας τακτικής της στην πώληση της Opel και των παιχνιδιών που παίζει με τους εργαζομένους της αλλά και τη στάστη της έναντι στη Saab. Λεφτά πολλά άλλωστε δεν έχει... για να δούμε...
-
Mε την GΜ τα πάντα είναι δυνατά (ανακοινώνει επίσημα σε όλο τον κόσμο το κλείσιμο του brand και μετά από 2 ημέρες το διαψεύδει),αλλά το θεωρώ τουλάχιστον 'περίεργο' να καταλήξουν σε συμφωνία μέσα σε 2 μέρες,τη στιγμή που δεν το κατόρθωσαν σε διάστημα πολλών εβδομάδων:με δεδομένο ότι ο koenigπωςτονλένε υπαναχώρησε,γιατί η GM δεν βάζει νερό στο κρασί της σχετικά με την παραχώρηση αδείας του know-how;
Δεν νομίζω ότι θα καταλήξουν σε συμφωνία με τη spyker,η οποία βρίσκεται σε ρωσικά χέρια (ένας από τους λόγους που δεν προχώρησαν τελικά και στην ολοκλήρωση της συμφωνίας με τη Magna).
Αλλά ακόμα και αν επιτευχθεί συμφωνία,πρέπει να εκτιμηθούν οι οικονομικές δυνατότητες και το know-how ενός βιοτέχνη,που το 2008 πούλησε μόλις 47αυτοκίνητα και θα πρέπει τώρα να αναλάβει να επαναλνσάρει στην αγορά μια μάρκα,που το 2009 δεν έκανε ούτε 30.000 πωλήσεις. -
Δεν ξέρω αν αληθεύει αλλά μόλις το διάβασα στο τροκτικό.
Τελικά οι διαπραγματεύσεις πώλησης της Saab στην ολλανδική Spyker Cars, αποδείχθηκαν άκαρπες και έτσι η General Motors ανακοίνωσε πως θα διακόψει την λειτουργία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας
http://troktiko.blogspot.com/2009/12/h- ... -saab.html
Κρίμα...
Saab Forum