-
Παντως τωρα που κοιταγα και το Megane1.4 tce ιδιες επιδοσεις εχει οποτε μηπως εχουμε βιαστει να κρινουμε το αστρα? δεν ειπε κανεις οτι θα βαζει φωτια στον δρομο για αυτο υπαρχουν οι εκδοσεις opc.
σιγουρα ειναι ενα **πολυ καλο **και αξιολογο αυτοκινητο με καλο desing αλοιμονο εαν ενα αυτοκινητο σε αυτη την κατηγορια και εν ετη 2010 ειναι κακο .
Ας μην προτρεχουμε και ας περιμενουμε να δουμε κιάλλες δοκιμες και φυσικα συγκριτικα με τα αλλα μοντελα της αγορας .
προσωπικα πιστευω οτι θα τα παει πολυ καλα τι καλυτερο εχει π.χ ενα leon ? η ενα i30 η ακομα χειροτερα ενα auris ? τι καλυτερο εχει ο ανταγωνισμος που δεν το εχει το Αστρα? -
Είναι δυνατόν να είναι ποιοτικό ένα opel; Αφού δεν είναι vw.
Μπορεί να στρίβει ένα opel; Δεν γίνεται γιατί δεν είναι vw. Δεν βλέπετε σε κάθε στροφή τα συντρίμμια των opelq
Πέρα από την πλάκα, η μόνη εμπειρία που έχω από Opel Astra είναι του αδερφού μου που με 160 πηγαίναμε στην εθνική με μαζεμένα νερά και πήγαινε απροβλημάτιστα σαν τρένο(με τα απαράδεκτα μανίσια bridgestone και με πολύ νερό).Ένας προηγούμενος μάλιστα είπε το κορυφαίο 'πως το astra που είναι τόσο πίσω τεχνολογικά(το νέο) θα αντεπεξέλθει του ανταγωνισμού του επόμενης γενιάς Golf;)
-
Καλά δέν είναι ανάγκη να παίρνετε στα σοβαρά την κάθε βλακεία που έχει να πει ο καθένας.
Ειδικά στο θέμα αυτοκίνητο...Πάντως οι επιδόσεις του 1.4Τ(οκ λόγω του κιβωτίου) είναι απλά ανεκτές.
Ποιά έκδοση δηλαδή θεωρεί η οπελ πως μπορεί να έχει καλές-σπόρ επιδόσεις?
Απο τον 1.6Τ και πάνω? -
Οικογενειακό αυτοκίνητο που να κινείται άνετα-οικονομικά θέλει να βγάλει. Προφανώς δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Το που θα γίνει η χρυσή τομή είναι θέμα κατασκευαστή και χαρακτηρίζει το κάθε αυτοκίνητο. Τις επιδόσεις σπορ τις κρατά για το opc για να προτιμηθεί αντίστοιχα
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Όποιος τα καταφέρει με αυτό το αμάξι θα κερδίσει τη χρυσή μάνικα.
Markvag είναι εξαιρετικές οι επιδόσεις σου με το 206 όμως για να λάβεις τη μάνικα θα πρέπει να κάνεις το ίδιο και με το Astra σε μεικτή διαδρομή
Αυτό δεν το πρόσεξα...
challenge accepted, περιμένω να βγάλει κανένα 48ωρο test drive η Opel και θα τα πούμε!
Βασικά, μια χαρά αυτοκίνητο (πρέπει να) είναι, απλά δεν είναι δα και η επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία... Και λογικά δεν πρέπει να είναι και το κορυφαίο στην κατηγορία του...
-
Το κιβώτιο έγινε έτσι ώστε οι εκπομπές καυσαερίων να ένα κάτω από 140. Μη ξεχνάτε οτι σχεδιάζονταν πράσινος δακτύλιος με δικαίωμα εισόδου σε αυτοκίνητα με εκπομπές κάτω από 140.
Οποιοδήποτε μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο με 0-100 κάτω από 10sec είναι ικανοποιητικότατο. Αν υπολογίσουμε οτι και η σπορ έκδοση με το flexride δίνει κάτι παραπάνω, είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι.
Ψάχνοντας έμαθα οτι ο κινητήρας ο 1,4Τ δεν είναι άμεσου ψεκασμού αλλά έμμεσου με μεταβλητό χρονισμό. -
Οικογενειακό αυτοκίνητο που να κινείται άνετα-οικονομικά θέλει να βγάλει. Προφανώς δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Το που θα γίνει η χρυσή τομή είναι θέμα κατασκευαστή και χαρακτηρίζει το κάθε αυτοκίνητο. Τις επιδόσεις σπορ τις κρατά για το opc για να προτιμηθεί αντίστοιχα
Εκεί που την πάτησε είναι ότι το 'οικονομικά' δεν το έχει. Προκειμένου να βγάλει άψογες 'εικονικές' καταναλώσεις χαντάκωσε το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες εφοδιάζοντας το με μία 6η μόνο για κατηφόρα και μεγάλα κενά μεταξύ των υπόλοιπων σχέσεων. Το ίδιο πρόβλημα με τα κενά μεταξύ σχέσεων έχουν και τα VAG (Leon 1,4 TSI έχω και ξέρω...) αλλά σε μικρότερο βαθμό. Από εκεί και πέρα συμφωνώ σε όλα. Άλλωστε ο τυπικός αγοραστής μικρομεσαίου ενδιαφέρεται για πράγματα που το Astra θα του δώσει και με το παραπάνω, όπως είναι οι χώροι, η σβελτάδα (μπορεί να έχει τις αργότερες ρεπρίζ από τα 1,4 τούρμπο αλλά τα 1600άρια προηγούμενης γενιάς τα καταφέρνει μια χαρά), ο καλός εξοπλισμός, η ασφάλεια και οι συμφέρουσες τιμές.
-
Το astra και κάθε αμάξι φτιάχνεται για να πουλήσει σε όλο το κόσμο και όχι σε 10 ραχούλες και 5 κατσάβραχα της Ελλάδας. Φτιάχτηκε για νορμαλ δρόμους όπου μία μακρια, 'overdrive' 6η χρειάζεται για ησυχία και οκονομία.
-
σκεπτομενο αυτοκινητο....
-
Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ μιας κοντής τελικής σχέσης των 35 πχ χλμ/1000 σαλ και μιας με 60.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
σκεπτομενο αυτοκινητο....το οποιο σημαινει ?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
0-100km/h σε 9.9 δευτερα?
80-110 με 3η σε 5.8 δευτερα???
καταναλωση : 11Lt/100km???(πηγη , τελευταιο τευχος 4τροχοι)
να το χαιρονται τα κοροιδα που το αγορασανε / που θα το αγορασουνε
1.400 κιλα????? για να παταει καλυτερα στο δρομο??? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧαχαχΑΧΧΑΑχΑΑΧΑΧΑΧαχΑΧαχαχ
73db στα 140???? XAAXaAXAXAXAxAXAXAXAXAXaxAXXAax k
κριμα που το κακοριζικο το λεον εχει 72.......
αλλα δεν πειραζει, μια ζωη ετσι ηταν η οπελ.... παπαρολογιες στο φουλ, υποσχεσεις στο φουλ, δηθεν καταναλωσεις, δηθεν κινητηρες, δηθεν αναρτησεις, δηθεν δηθεν δηθεν....
ΟΛΑ ΑΧΡΗΣΤΑ.
Το AutoBild πάντως έχει άλλη άποψη. Την εντελώς αντίθετη ενδεχομένως.
Νομίζω επίσης ότι η κατανάλωση είναι πιο υποκειμενική και από την γνώμη. Πατάς το γκάζι , έχεις κατανάλωση. Για αντίστοιχο test το AutoBild έβγαλε πολύ μικρότερη κατανάλωση.
Πιθανότατα δεν γουστάρεις την μάρκα και πέτυχες ότι ακριβώς θα γούσταρες να διαβάσεις.Πάντως εγώ το υπερκορόιδο ( αφού όσοι αγοράσουν/αγόρασαν το Astra I είναι κορόιδα , φαντάσου τι είμαι εγώ με το Η ) , με τον ταπεινό 1,6 105 έχω κάνει κατανάλωση από 4καικάτι/100χλμ έως 17/100χλμ. Με το ίδιο αμάξι.
Ο αδερφός μου έχει το Astra gtc 1.6l (έχει αλάξει και το πρόγραμα του κινητήρα) και έχει κατανάλωση στα 8.5l.
Χλωμό σε κόβω. Εγώ με το 1,4 είμαι κάπου εκεί σε κατανάλωση και κινούμαι κατά βάση σε πολύ ανοιχτούς δρόμους.
Σε ανοιχτούς δρόμους πόλης και πόλη με το 1,6 ( 105 ) έχω γύρω στα 8,5. Σε ΕΟ έχω γύρω στα 7,0 με 7,5 ( επαρχιακή οδός ή κανονική ΕΟ ). Η κίνησή μου σε ΕΟ είναι με βάση το όριο στις πινακίδες και με Cruise Control. Εννοείται κλιματισμός κτλ.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το οτι ο νέος κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού το διάβασα στο autotriti.
Καλά, αυτοί έχουν τόση σχέση με το αυτοκίνητο όση εγώ με την πυρηνική φυσική... Το τι θα γράψουν εξαρτάται από τη διαφήμιση σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από σχεδόν όλα τα υπόλοιπα περιοδικά.
Στο Autobild που κυκλοφορεί έβγαλαν το astra 1.4t τον οικονομικότερο κινητήρα μετά το toyota prius. Σε δικό τους τεστ με καμια 10αρια αυτοκίνητα.
Και το Top gear είχε βγάλει μία Μ3 οικονομικότερη από ένα Prius αλλά σε συγκεκριμένες συνθήκες... Ίσως εάν είδαν μόνο τις εργοστασιακές καταναλώσεις...
Πληροφοριακά στα 120 χιλ/ω με έκτη δουλεύει στις 2000 στροφές. Δεν γίνεται να καταναλώνει.
Λογικά θα είναι λίγο πάνω από 2.000 σαλ στα 120. Ναι, όσο είναι εκεί δεν καταναλώνει. Για να επιταχύνει όμως ή να αντιμετωπίσει μία ανηφόρα θα κάψει περισσότερο από ένα με πιο κοντό κιβώτιο. Το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από το που κινείσαι και το πως οδηγείς. Πχ, είμαι σίγουρος ότι στην Ολλανδία δεν θα καίει τίποτα...
Και το άλλο που με ενδιαφέρει είναι οτι στα crush test βγήκε ασφαλέστερο στην προστασία επιβατών από την Mercedes E.
Άλλο αυτό...
Αλήθεια, το έχεις αγοράσει;;;; Πληροφοριακά ρωτάω, μιας και οι παραδόσεις ξεκινούν τον Γενάρη...
@shumakos: Τη μάνικα ξέρεις που θα την στείλεις;;;;
Το AutoBild έλεγε ότι στα 120 ( ο κινητήρας 1,4 , 140 ) έχει τόσες στροφές όσες θα χρειαστεί για να μην κατεβάσεις σχέση και να έχεις την απαιτούμενη ροπή. έλεγε επίσης ότι ενδέχεται σε στριφτερό επαρχιακό να χρειαστεί να παίζεις αρκετά με τον λεβιέ.
Τις καταναλώσεις τις έλεγξαν με μετρημένο γέμισμα και άδειασμα αυτοκινήτων. Και μάλιστα ήλεγχαν και το tc. Το Astra ήταν το πιο οικονομικό αυτοκίνητο πλην του Prius και το tc του ήταν το πιο ακριβές ( απώλειες περίπου 0,2λτ/100χλμ ).
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Μια άλλη πηγή: ADAC http://www.adac.de
0-100km/h σε 9.9 δευτερα?
80-110 με 3η σε 5.8 δευτερα???
καταναλωση : 11Lt/100km???(πηγη , τελευταιο τευχος 4τροχοι)
0-100: 9.7sec
60-100: 6.2sec
Εντός πόλης/Εκτός/Μεικτή: 8,5/4,9/7,1 lit/100kmΗ μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν 6.5lit/100km.
73db στα 140???? XAAXaAXAXAXAxAXAXAXAXAXaxAXXAax k
Θόρυβος: 79db(A) στα 130km/h. Λες για 10km/h επιπλέον να ανεβανεί ο θόρυβος 4db;
σε μενα τα λες ρε μαστορα????? τι με νοιαζει εμενα??? στειλε e mail στο περιοδικο και γραψε τα παραπονα σου
Eσύ στηρίχθηκες στο άρθρο των 4Τ για να πεις όσους το αγοράσουν/αγόρασαν κορόιδα. Σε ποιόν θα απαντήσει δηλαδή ο άνθρωπος ; Τελικά κορόιδα είναι αυτοί που αγόρασαν το astra ή όσοι στηρίζονται σε ότι λένε οι 4Τ ( και αποδεικνύονται για πολλοστή φορά μ@λ@κίες ) ;
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Πέρα από την πλάκα το μοτέρ μια χαρά είναι. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα το κιβώτιο το οποίο με δεδομένες τις δυνατότητες του μοτέρ και το βάρος του αυτοκινήτου είναι κλιμακωμένο σαν 4άρι με 2 Overdrive Ειδικά η χρήση της 6ης σε ετήσια βάση εντός Ελλάδας θα πρέπει να μετράται σε λεπτά λειτουργίας Και είναι κρίμα ένα αυτοκίνητο που δεν παίζει το χαρτί της sport συμπεριφοράς βάσει προδιαγραφών και έχει την απαιτούμενη ροπή για ένα ήσυχο και χαλαρό ταξίδι το κιβώτιο να αναγκάζει τους επιβάτες να υπομένουν τον όποιο θόρυβο με 4η-5η, και τον οδηγό να ανεβοκατεβάζει σχέσεις σε ταχύτητες ΕΟ.Με το SportSwitch θεωρώ ( εάν κρίνω από το δικό μου ) πώς θα αμβλύνεται το πρόβλημα. Βέβαια εγώ δεν έχω 6η.
-
Με το SportSwitch αλλάζει η απόκριση στο γκάζι ή σκληραίνει και η ανάρτηση?
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Με το SportSwitch αλλάζει η απόκριση στο γκάζι ή σκληραίνει και η ανάρτηση?Εξαρτάται.
Εγώ έχω μόνο το SportSwitch.Σκληραίνει το τιμόνι και είναι δίνει περισσότερη πληροφορία , βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα ( χοντρικά μπορείς να δεις περίπου 10-15 χλμ περισσότερα στις ίδιες στροφές ). Επιβαρύνει την κατανάλωση βεβαίως.εμένα η ανάρτηση μου έχει δυναμική ρύθμιση μόνο ως προς τις κλίσεις του οχήματος.
Εάν βάλεις το πλήρες πακέτο ( FlexRide ) τότε έχεις και ρυθμίσιμη ανάρτηση ( χαμηλώνει και σκληραίνει ).Έχεις επίσης ένα ακόμη σχετικό χαρακτηριστικό που χονδρικά λέει ότι κανονίζει την απόσβεση βάσει του δρόμου που κινείται το όχημα.
-
Πήγα σήμερα και το είδα και από κοντά. Υπάρχει ένα κόκκινο 1,6Τ σπορ έκδοση στον SINIS στο Cosmo(Θεσ/νικη). Αποφασίσαμε οτι θα το πάρουμε(1,4Τ 140). Θα περιμένουμε να βγούνε και άλλα χρώματα για να διαλέξουμε. Το αυτοκίνητο είναι ίσως το ομορφότερο στην κατηγορία του. Το Lancia delta και το Megane coupe ίσως να θεωρήσω ισάξια. Στο εσωτερικό οι χώρο είναι κορυφαίοι. Είμαι 180 cm και ρυθμίζοντας το μπροστά κάθισμα για μένα έκατσα και στις πίσω θέσεις. Υπήρχε αρκετός χώρος. Όταν έκατσε η κοπελιά μου στην θέση του οδηγού 168cm απλά ξαπλώνεις. Στα μικρομεσαία μόνο η delta έχει περισσότερους χώρους. Η ποιότητα πολύ καλή.
Και για να πικάρουμε και τους Vagelides, πέρασα μετά έξω από μια αντιπροσωπία VW. Απλά το golf, τουλάχιστον εμφανισιακά, δεν μετράει. Είναι κουβαδάκι.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Με το SportSwitch αλλάζει η απόκριση στο γκάζι ή σκληραίνει και η ανάρτηση?
Εξαρτάται.
Εγώ έχω μόνο το SportSwitch.Σκληραίνει το τιμόνι και είναι δίνει περισσότερη πληροφορία , βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα ( χοντρικά μπορείς να δεις περίπου 10-15 χλμ περισσότερα στις ίδιες στροφές ). Επιβαρύνει την κατανάλωση βεβαίως.εμένα η ανάρτηση μου έχει δυναμική ρύθμιση μόνο ως προς τις κλίσεις του οχήματος.
Εάν βάλεις το πλήρες πακέτο ( FlexRide ) τότε έχεις και ρυθμίσιμη ανάρτηση ( χαμηλώνει και σκληραίνει ).Έχεις επίσης ένα ακόμη σχετικό χαρακτηριστικό που χονδρικά λέει ότι κανονίζει την απόσβεση βάσει του δρόμου που κινείται το όχημα.
To Flexride δεν χαμηλώνει το αυτοκίνητο με την έννοια του ανεβοκατεβάσματος. Έχω την εντύπωση πως όσα έχουν flexride είναι και χαμηλότερα αλλά δεν είμαι σίγουρος. Πάντως πέρα του Flexride, υπάρχει η επιλογή της κανονικής ανάρτησης ή της χαμηλωμένης (sport).
To Flexride, δεν αλλάζει απλώς μια ρύθμιση στα αμορτισέρ και τελείωσε το θέμα. Έχει κάποιους αισθητήρες που 'διαβάζουν' το οδόστρωμα, στροφές, κλίσεις κτλ και μέσα σε 0.005sec αντιδρά και ρυθμίζει το κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά αντίστοιχα με το τι έχεις ζητήσει, π.χ sport, normal ή tour. Επίσης δίνει αμεσότητα στο τιμόνι και καλύτερη απόκριση στον κινητήρα (δεν ξέρω πως). Αναγνωρίζει κάποιες (11 νομίζω) καταστάσεις οδήγησης. Π.χ αν πηγαίνεις με το tour ενεργοποιημένο και κάνεις απότομους ελιγμούς, φρεναρίσματα ή γκαζιές αυτόματα θα μπει σε sport mode για να βελτιστοποιήσει τις επιδόσεις-κρατήματα. Είναι το CDC (CDC - Continuous Damping Control) της ZF Zachs. http://www.zf.com/zfXmlServlet?resultUr ... #toggleBox
-
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Και για να πικάρουμε και τους Vagelides, πέρασα μετά έξω από μια αντιπροσωπία VW. Απλά το golf, τουλάχιστον εμφανισιακά, δεν μετράει. Είναι κουβαδάκι.
Που να δεις και τα σέρβις...
Opel Astra 2009