-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
oύτε εσύ θα το παρατηρούσες εάν δεν είχες ένα τέτοιο.
Εάν κάποιος αναλαμβάνει να κάνει σχολιασμό **οφείλει ** να το παρατηρεί δεν νομίζεις?
Ε καλά δεν μιλάμε για επαγγελματίες σχολιαστές ...
Πάντως ήταν μια παράλειψη και την επεσήμανα. Δεν έβλαψα κανέναν...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το Qashqai θα πάρει την πρωτιά στη 'C'
Μιλάμε για τεράστια επιτυχία γιατί δεν έχει εταιρικές πωλήσεις όπως τα περισσότερα από τα ανταγωνιστικά του.
Τόσο χάλια γούστο έχουμε ρε γμτ;;;Δεν σου κάνει εντύπωση ότι το SX4 πουλάει και το Sedici όχι; Τζιπόμορφα μικρά και προσιτά είναι και αυτά...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Qashqai θα πάρει την πρωτιά στη 'C'
Μιλάμε για τεράστια επιτυχία γιατί δεν έχει εταιρικές πωλήσεις όπως τα περισσότερα από τα ανταγωνιστικά του.
Τόσο χάλια γούστο έχουμε ρε γμτ;;;Δεν σου κάνει εντύπωση ότι το SX4 πουλάει και το Sedici όχι; Τζιπόμορφα μικρά και προσιτά είναι και αυτά...
Και τζαπωνεζικα...
Πουλαει καλα το i30; Υπεροχα, θα δω την πολη στολισμενη με κοσμητα παρκαρισμενα -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το Qashqai θα πάρει την πρωτιά στη 'C'
Μιλάμε για τεράστια επιτυχία γιατί δεν έχει εταιρικές πωλήσεις όπως τα περισσότερα από τα ανταγωνιστικά του.
Τόσο χάλια γούστο έχουμε ρε γμτ;;;Δεν σου κάνει εντύπωση ότι το SX4 πουλάει και το Sedici όχι; Τζιπόμορφα μικρά και προσιτά είναι και αυτά...
Και τζαπωνεζικα...
Πουλαει καλα το i30; Υπεροχα, θα δω την πολη στολισμενη με κοσμητα παρκαρισμεναΔεν πουλάει το κατηγορείτε, πουλάει πάλι το ίδιο. Δεν σας πιάνει κανείς πουθενά.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν σου κάνει εντύπωση ότι το SX4 πουλάει και το Sedici όχι; Τζιπόμορφα μικρά και προσιτά είναι και αυτά...
Και τζαπωνεζικα...
Made in Hungary.
-
ο αγαπητος αναλυτης Χρηστος Δημου δεν επανηλθε με αναλυση
ο λαος περιμενει
-
ειναι στο πολυτεχνειο???
-
Ο χρήστης gauguin έγραψε:
Δεν σου κάνει εντύπωση ότι το SX4 πουλάει και το Sedici όχι; Τζιπόμορφα μικρά και προσιτά είναι και αυτά...
Και τζαπωνεζικα...
Made in Hungary.
Σημασία έχει να φανεί γιατί πουλάει το Κασκάι και αν έχουμε χάλια γούστο ή απλώς ζούμε σε παράλληλο ψυχολογικό σύμπαν.
-
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι το Κασκάι. Για εμένα και πολλούς άλλους από τα καλύτερα σε όλους τους τομείς με πρώτο την ασύγκριτη ασφάλειά του...
-
το 1ο πεντάστερο στο NCAP από την Nissan
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
ο αγαπητος αναλυτης Χρηστος Δημου δεν επανηλθε με αναλυσηο λαος περιμενει
ειναι στο πολυτεχνειο???
θα πήγε στο resalto να πιεί και αυτός το καφεδάκι του σαν άνθρωπος
Κύριε Δήμου αναμένουμε την ανάλυσή σας
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
ο αγαπητος αναλυτης Χρηστος Δημου δεν επανηλθε με αναλυση
ο λαος περιμενει
ειναι στο πολυτεχνειο???
θα πήγε στο resalto να πιεί και αυτός το καφεδάκι του σαν άνθρωπος
Κύριε Δήμου αναμένουμε την ανάλυσή σας
Καλά καλά.... μην βιάζεστε....
Ανοίγουμε τα segments λοιπόν (ούτε δύο ημέρες διακοπές δεν μπορεί να πάει ο άνθρωπος.......).
Συνεχίζοντας από εκεί που είχα μείνει...
Α
Έκπληξη η πρώτη θέση του ForTwo καθώς χωρίς κάτι το ιδιαίτερο πήρε την πρωτιά το μήνα αυτό και παραμένει σταθερό στην 3η θέση για το έτος. Πίσω του το Panda που μάλλον είναι αδύνατο να χάσει την 1η θέση και στην 3η θέση για το μήνα το i10. Τρομερή έκπληξη αποτελεί η 4η θέση του Alto (made in India) της Suzuki με το 500άρι να καταλαμβάνει την 5η θέση. Στην 6η θέση σκαρφάλωσε το Ka που βάζει τις βάσεις για μία θέση στην πρώτη τριάδα το 2010. Το Aygo έπεσε στην 7η θέση για τον μήνα με το Splash (το έταιρο μικρό της Suzuki σε συνεργασία με την OPEL) να πιάνει την 7η θέση. Κακή σχετικά η επίδοση του Iq σε σχέση με το ετήσιο ποσοστό του (που είναι στο 5%). Τραγική φιγούρα το Agila (η κατά τους Ειδικούς Δημοσιογράφους καλύτερη επιλογή καθώς τα service είναι πιο αραιά σε σχέση με το Splash με μόλις 27 οχήματα. Τώρα το Twingo πουλά πιο πολλά από το New Twingo?? Μάλλον οι κύριοι του ΣΕΑΑ τα έχουν μπλέξει τα μπούτια τους.....
Β
Το Yaris ξανά πρώτο για το μήνα που συνεπάγεται ότι η κακή του επίδοση τον προηγούμενο μήνα σχετιζόταν με τη διαχείριση των ταξινομήσεων από την μαμά εταιρεία. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι ποσοστό πουλούν τα 1.33 σε σχέση με τον 1.0 πάντως κάτι που ακόμα η ΣΕΑΑ δεν μας το προσφέρει. Το Fiesta καπάρωσε την 1η θέση (πάνω από 1000 κομμάτια διαφορά από το Corsa) με το Corsa να παγιώνεται στην 2η θέση (και μάλλον ένα θαύμα απαιτείται για να χαθεί αυτή). i20, Polo & ibiza μπαίνουν δυνατά στο παιγνίδι και μάλλον του χρόνου στην συγκεκριμένη κατηγορία θα γίνει η σφαγή της Τρίπολης. Το GP συνεχίζει να πουλά κάπου στα μισά από το Corsa οπότε όπως και να το κάνουμε η τοπική FIAT μάλλον θα ήθελε να ξεχάσει την συγκεκριμένη επίδοση. Η Mito συνεχίζει πρακτικά να αποτελεί το κύριο όγκο των πωλήσεων της Alfa Romeo στην Ελλάδα και πιθανά με την έλευση των MultiAir να πετύχει ακόμα καλύτερα νούμερα αν και τη Mito ή την αγαπάς ή τη μισείς. Το Jazz βολεδέρνει στα επίπεδα του 2. Και καλά ο Σ το πουλά χρυσό. Το 2άρι πως στο διάολο καταφέρνει να πουλά το 1/4 του Fiesta με καλύτερους κινητήρες. Κρίμα που η μαμά Mazda δεν το προωθεί ως πρέπει. Clio & C3 πέτυχαν καλύτερες επιδόσεις από το μέσο ετήσιο όρο τους ενώ το Dacia Sandero ταξινόμησε 64 κομμάτια.
C
Derby. Είναι derby και θα κριθεί στο νήμα. Το Golf μπορεί να κερδίσει την 1η θέση στην κατηγορία καθώς απέχει μόλις 150 οχήματα από το Qashqai που αποδεικνύει το πόσο περίεργος αγοραστής είναι ο Έλληνας. Το SUV του φτωχού ή κάτι σαν SUV. Το φαίνεσθαι είναι πιο σημαντικό από το είστε. Το Auris προσπάθησε να ανακάμψει (και βρέθηκε 2ο στο μήνα) αλλά κλαθμός για την μαμά εταιρεία καθώς θα κλείσει το έτος 3ο και καταϊδρωμένο. Turbo pls we are Greeks..... Ceed στην 3η θέση για το μήνα με 4ο το i30 της hyundai. Τελικά το δωρέαν service πουλά πολύ. Η εκδίκηση του παππού με την τουρμπίνα είναι ο τίτλος του μυθιστορήματος του Octavia. Astra & Leon χάλι μαύρο αν και για το Astra δικαιολογείται. Για το LEON?? Μάλλον τον Δεκέμβριο θα έχουμε εκπλήξεις στις ταξινομήσεις ή τον Ιανουάριο του 2010. Στην ανυποληψία το Bravo, μαζί με τη Delta και όλες οι ελπίδες του Gruppo στην Giulietta. To Insight τελικά θα πιάσει τα 300 κομμάτια στόχο για το 2009 κάνοντας ευτυχισμένο τον Σ αν και τα νούμερα του Civic είναι ΓΤΠ.
D
Insignia rules. Καραβιά με οχήματα για το Avensis. Ειδικότερα. Το Insignia συνεχίζει να γράφει νούμερα αξιοπρεπή ακόμα και για όχημα της κατηγορίας C πόσο μάλλον σε μία κατηγορία για λίγους. Στη 2η θέση για το μήνα και στην 5η γενικής το Avensis που ρέφαρε τα χάλια του προηγούμενου μήνα. Πιο πίσω μία σταθερή αξία όπως η C που συνεχίζει να έχει το πιστό της κοινό ακολουθούμενη από τη 3 της BMW του άσπονδου της φίλου (και συνεργάτη όσον αφορά την υβριδική τεχνολογία). Passat, S40 & Mondeo κατάφεραν να επιτύχουν τριψήφιο αριθμό ταξινομήσεων. Σημειώνω τα 50 οχήματα του Prius σε αντιδιαστολή πάντα με τα 55 του Insight που αποδεικνύουν ότι στην Ελληνική αγορά ένα φθηνό και ολίγον υβριδικό είναι το ίδιο (αν όχι περισσότερο) ποθητό. Κάποιοι συνεχίζουν να αγοράζουν Accord, ενώ ταξινομήθηκαν περισσότερες 159 από Prius (άραγε πόσες με τον 1.75 TBi???). Χάλι μαύρο τα νούμερα για το Α4 όπως και το 6άρι ενώ το αποτέλεσμα της C5 μάλλον πρέπει να οδηγήσει τον υπεύθυνο προώθησης στην ανεργία. Φυσικά το κλου της κατηγορίας είναι η εμφάνιση του παλαιού Α4 εχχχ συγνώμη του Exeo ήθελα να πω. Το δύσκολο είναι να εξηγήσεις στον ιδιοκτήτη Seat ότι δεν αγοράζει ρετάλια που έχουν ξεμείνει καθώς όπως και να το κάνουμε το ταμπλώ του οχήματος είναι πολύ 2005.
Ε
Μπαίνουμε σε κατηγορία που τα ποσοστά θα έκαναν να κοκκινίσει από την ντροπή και Κομμισάριο του ΚΚΣΕ. Η E με 84.5% πρακτικά εξαφάνισε τον ανταγωνισμό. Η 5άρα μάλιστα με πρώτη επιλογή τον 3λίτρο κινητήρα απλά θα εξαφανιστεί από τον χάρτη (και άδικα ΙΜΗΟ να τιμωρούνται τα κυβικά). Αιτία της απίστευτης επίδοσης της Ε? Μα φυσικά ο 1.8 turbo που φορολογικά ανήκει στην κατηγορία των πληβείων. (έστω και αν ΚΙΑ Magentis πχ. μπορεί να στοιχίζει ως και 5 φορές λιγότερο πχ. αυτό το αμάξι είναι για μεγαλοαστούς καθώς φορά δίλιτρο κινητήρα. Στρεβλώσεις αποτέλεσμα της αλλοπρόσαλλης πολιτικής του εκάστοτε Υπουργού Οικονομικών που σαν μαθητευόμενος μάγος τσακίζει να νεύρα της γελάδας που αρμέγει (εδώ μάλλον το όνομα του ζώου θα έπρεπε να είναι διαφορετικό γιατί μάλλον από τα δικά μας τα μαστάρια θα αρμέξει ο Παπακωνσταντίνιδου συνεχίζοντας παράδοση 2 και πλέον δεκαετιών....).
F
Ακόμα οι παραγγελίες για την υβριδική S δεν έχουν αρχίσει να υλοποιούνται ως ταξινομήσεις αλλά από όσο καταλαβαίνω η κατηγορία αυτή θα παρουσιάσει ποσοστό Σταλινικού τύπου εξόχως σύντομα. Η 5 panamera θα αποτελούσαν προάγγελο καλών ειδήσεων (να έβλεπα πιο πετυχημένο μοντέλο σε κατηγορία όσον αφορά τις πωλήσεις μία Porsche και τι στον κόσμο) αν η υβριδική έκθεση ήταν ήδη στη λίστα επιλογής του πελάτη. Σήμερα αυτό χλωμό το βλέπω.
G
Μηδέν εις το πηλίκιο.....
MPV
Άλλη μία κατηγορία που τα οχήματα με το αστέρι κάνουν θραύση. Η Α με 172 ταξινομήσεις έχει στην 2η θέση για το έτος το Note με 104 κρατήσεις εις βάρος του Matrix που αυτό το μήνα απλά καταποντίστηκε.
Γενικά...
4 California πάτησαν τους τροχούς τους στο Ελληνικό έδαφος. Κάποιοι συνεχίζουν να αγοράζουν Beetle (μάλλον δεν τους έχουν πει ότι πέθανε ο John Lennon) για την αγορά ενός ανούσιου οχήματος. Στην κατηγορία των Sp Coupe ο άνεμος της VW παραλίγο να πάρει 250 κομμάτια.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η εκδίκηση του παππού με την τουρμπίνα είναι ο τίτλος του μυθιστορήματος του Octavia -
Όταν βγήκε το Qashqai γραφόντουσαν σημεία και τέρατα, τί είναι αυτό που πάει να βάλει η Nissan, θα πατώσει κλπ.
Τώρα που είναι πρώτο στην κατηγορία το τροπάριο αλλάζει, 'είναι περίεργοι οι αγοραστές'.Ο κόαμος θέλει κάτι φτηνό που να μη 'μασάει' από δρόμους πόλης (με λακούβες) και χωματόδρομο (αν πάει ποτέ). Τώρα που επιτέλους το έχει, το αγοράζει!
Περιττό να πω ότι το Qazana αν είναι επίσης φτηνό θα σπάσει τα ταμεία. -
και φτηνα τελη
σαν το παλιο hrv!!! ενα πράμα...
-
Βασικά και το Λαικό Αυτοκίνητο έβγαλε παρόμοιο λαγό, το Tiguan, με αποτέλεσμα να αναρωτιούνται όλοι γιατί δεν το είχε κάνει νωρίτερα και σνομπάριζε* την κατηγορία.
Το Τουαρέγκ είναι άλλη κατηγορία.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όταν βγήκε το Qashqai γραφόντουσαν σημεία και τέρατα, τί είναι αυτό που πάει να βάλει η Nissan, θα πατώσει κλπ.
Τώρα που είναι πρώτο στην κατηγορία το τροπάριο αλλάζει, 'είναι περίεργοι οι αγοραστές'.Ο κόαμος θέλει κάτι φτηνό που να μη 'μασάει' από δρόμους πόλης (με λακούβες) και χωματόδρομο (αν πάει ποτέ). Τώρα που επιτέλους το έχει, το αγοράζει!
Περιττό να πω ότι το Qazana αν είναι επίσης φτηνό θα σπάσει τα ταμεία.καθώς το προφίλ του μέσου αγοραστή NISSAN στην Ελλάδα ήταν ηλικίας 50+ οικογενειάρχης και λάτρης της κούρσας μετά τα Almera, Primera κ.λπ. το στοίχημα Qashqai μου είχε φανεί υπερβολικό. Τελικά τόσο το NOTE όσο και το QASHQAI κατάφεραν να κερδίσουν τον Έλληνα Αγοραστή πουλώντας τα διπλάσια από ότι το Terios χωρίς να είναι και ένα ιδιαίτερα φθηνό όχημα. (τιμές από τα 18,800 και πάνω).
ΙΜΗΟ αυτό οφείλεται περισσότερο στο φαίνεσθαι (SUV) παρά στο είστε.
-
Για εμένα αναμενόμενη η επιτυχία του απο την αρχή της εμφάνισης του στην αγορά.
Ψηλό όχημα, αποδεκτή εμφάνιση απο πολλές και διαφορετικές ηλικίες, χωρίς τη 'σκληρή' -έως και αγριευτική- εμφάνιση SUV, συμμαζεμένες διαστάσεις με αξιοπρεπείς χώρους, δοκιμασμένος και αξιόπιστος κινητήρας και προσιτά σε πάγια έξοδα κυβικά. Επιπλέον απέδειξε πόσο περιττή και άχρηστη είναι η 4κίνηση για τους περισσότερους.
Κάπου μάλιστα μου είπαν ότι σε θέμα πωλήσεων μεταξύ 1,6 και 2,0 4χ4 είναι 10 2κίνητα και 1 4κίνητο και η παρουσία του +2 (εφταθέσιου) αυξάνει την διαφορά υπέρ του 1,6. -
Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, με παραδοσιακούς κατασκευαστές. Οπότε, οι αγοραστές δεν είναι περίεργοι μόνο στην Ελλάδα.
Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο το φαίνεσθαι να υπερισχύει του είναι σε θέματα αυτοκινήτου. Το σηματάκι μπροστά, το αν είναι τζιπ ή 'κοφτό' (κοφτό είναι και το κουπέ, και το χάτσμπακ αλλά και το στέισον κατά βούληση), το αν έχει δερμάτινα πάντα θα πουλάει έτσι.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σαν το παλιο hrv!!! ενα πράμα...Ασχετο, αλλα γιατι το σταματησαν αυτο;;;
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]