-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αυτό είναι το ευχαριστώ που κράτησα το παλιό και δεν πήγα να ξαναχρεωθώ στις τράπεζες;;
Ποιο κράτος είναι αυτό που θα σε ευχαριστήσει κιόλας που δεν ξαναχρεώνεσαι σε τράπεζα?
Κανονικά με ισόβια κάθειρξη έπρεπε να είσαι τιμωρημένος που ΔΕΝ στηρίζεις την οικονομία του κράτους σου! ... μη σου πω και για προδοσία στη παγκόσμια οικονομία!Για τους παγκοσμιους τοκογλυφους, που δουλευουν με μηδεν ρισκο ενω δανειζουν αεριτζιδικα λεφτα οποιος δεν χρωσταει θα πρεπει να πληρωνει και προστιμο......
-
Υπ όψιν οτι τα 'πρασινα τελη' μειωθηκαν κατα 50% με αποφαση της νεας κυβερνησης.Κατα καποιο τροπο δηλ πρεπει να τους ευχαριστησουμε
-
Ναι, αμέ!! 225€ ήταν τα 'περιβαλλοντικά τέλη' για το 5.20, πριν πόσο ήταν..? Θα τους γράψω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην κάρτα που θα τους δώσω μαζί με τις πινακίδες...!
-
απο το κακο στο χειροτερο μια ζωη....
οι εφοριακοι πληρωνουν φορους;;;
-
πολλοί θέλουν δεν θέλουν θα τα αποσύρουν ορίστε κύριοι τα 'πράσινα' μέτρα...
-
Χειρότεροι παπαρόφρονες από εμάς οι Άγγλοι.
...For vehicles made prior to this, engine size is key. From 1 May, everything below 1,549cc will be taxed at £125 a year, while cars above this – whether it’s a Mini or a Rolls-Royce – are charged £190.
Κυβικοκρατία και εκεί λοιπόν για τα οχήματα πριν από το 2001, και μάλιστα ισοπεδωτική. Όπως λέει το άρθρο είτε Μίνι έχεις, είτε Ρολς τα ίδια θα πληρώσεις, ενέργεια που δεν αντέχει σε καμμία κριτική, όσο καλοπροαίρετη και να είναι.
Το μόνο καλό (ανόητα καλό για το περιβάλλον και την κοινωνία, αλλά καλό για τον φορολογούμενο που έχει πολλά κυβικά), είναι ότι τα τέλη είναι αστεία υπόθεση.
Δηλαδή αν είχαν και μία τρίτη κλίμακα π.χ. πάνω από 3.500 κυβικά, και έστω εκεί τα τέλη θα ήταν αντί 190 λειριά π.χ. 350, θα έριχνε τον προυπολογισμό έξω από τους κατέχοντες? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Χειρότεροι παπαρόφρονες από εμάς οι Άγγλοι....For vehicles made prior to this, engine size is key. From 1 May, everything below 1,549cc will be taxed at £125 a year, while cars above this – whether it’s a Mini or a Rolls-Royce – are charged £190.
Κυβικοκρατία και εκεί λοιπόν για τα οχήματα πριν από το 2001, και μάλιστα ισοπεδωτική. Όπως λέει το άρθρο είτε Μίνι έχεις, είτε Ρολς τα ίδια θα πληρώσεις
Αν το καλοσκεφτείς, το 'ισοπεδωτική κυβικοκρατία' είναι σχεδόν ίδιο με το 'μη-κυβικοκρατία' όταν η διαφορά μεταξύ Mini και Rolls είναι τόσο αστεία (65 λίρες το χρόνο). Πληρώνεις κάτι για το δικαίωμα να χρησιμοποιείς τους δρόμους, κι από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι μέσα στη βενζίνη που καις.
-
Αντιγράφω από άλλο φόρουμ:
Συνάδελφοι ήδη έχει προταθεί μία συγκέντρωση για την ΔΕΥΤΕΡΑ (όχι κυριακή όπως κατά λάθος γράφτηκε) 21 Δεκεμβρίου 2009 στις 17.00 (5 το απόγευμα) εμπρός από το Καλλιμάρμαρο
(ρίξτε μια ματιά εδώ όπου το είδα
http://www.landroverworld.gr/forum/view ... =6455#6455 )Προτείνω, όσοι μπορούμε να ενώσουμε την διαμαρτυρία μας και με εκείνη των άλλων συναδέλφων οδηγών. ΙΣΩΣ κάτι να μπορέσουμε να αλλάξουμε ή έστω να τους δείξουμε ότι αντιδρούμε στην κατάφορη ληστεία της τσέπης μας από ανθρώπους που είτε έχουν χάσει την επαφή με την πραγματικότητα (ίσως τα 1330 Ευρώ να είναι τίποτα εμπρός στο Βουλευτικό μηνιάτικο και τις μίζες των εκατομμυρίων των πολιτικών αλλά για εμάς που δουλεύουμε είναι κάτι το πολύ σοβαρό…) είτε μας κλέβουν συνειδητά.
Χαιρετώ
-
οι δημοσιογράφοι που ανέφερα πιο περα τόσο καιρό που βλέπανε τα τελη ξεχάσανε το νομο παπαθανασίου και τωρα ηρθε το χαράτσ9ι (προφανώς και στους ίδιους) και τωρα το κατάλαβαν... τα ζωα...
Πάντως η ένωση καταναλωτών ετοιμάζει αγωγή... έτσι λέγανε -
το έγραψα και σε άλλο νήμα αλλά το παραθέτω κ εδώ, ελπίζω να απαντήσει κάποιος τεκμηριωμένα:
Καλα, για τα περιβαλλοντικα τελη δε μπορουμε να κανουμε τιποτα, αλλα ρε παιδια δεν υπαρχει ενας δικηγορος εδω μεσα να μας πει μια γνωμη, υπευθυνα στην εξης τοποθετηση, για τον ειδικο ετησιο φορο υπερ του δημοσιου για αυτοκινητα 'μεγαλου κυβισμου':
α) για τα παλαιοτερα αυτοκινητα, αποτελει αναδρομικη φορολογηση διοτι επιβαλλει φορο σε περιουσιακο στοιχειο που εχει αγοραστει πριν την ψηφιση του νομου και με βαση τις τοτε οικονομικες δυνατοτητες του πολιτη-αγοραστη
β) θα αποτελεσει αναδρομικη φορολογηση ακριβως για τους παραπανω λογους σε ενα χρονο απο σημερα για οσα αυτοκινητα αγοραστηκαν ή θα αγοραστουν στο αμεσο μελλον
β) φορολογει τους πολιτες δυσαναλογα με την πραγματικη οικονομικη τους δυνατοτητα, διοτι θεωρει τον κυβισμο ως τεκμηριο φοροδοτικης ικανοτητας, ενώ η πραγματικη φοροδοτικη ικανοτητα καποιου πολιτη που ισως αντικατοπτριζοταν απο την ικανοτητα αγορας ενος αυτοκινητου (πραγμα και παλι αμφιβολο) θα φαινοταν από την τιμή αγορας ενος αυτοκινητου, ενω αυτες παρουσιαζουν τεραστιες αποκλισεις και δεν ειναι συναρτηση των κυβικων εκατοστων μονο, αλλα και της μαρκας, των αξεσουαρ κτλ κτλ.τοποθετουμαι λοιπον και λεω, με πασα επιφυλαξη γιατι δεν ειμαι ουτε δικηγορος αλλα ουτε και συνταγματολογος, οτι ο φορος αυτος ειναι απολυτως αντισυνταγματικος, αντιβαινοντας πληρως τις αρχες της αναλογικοτητας και της μη-αναδρομικης φορολογησης. Θα συμφωνουσα ο φορος αυτος να μπαινει ΜΙΑ φορα στην αγορα ενος αυτοκινητου μαζι με τα τελη ταξινομησης κτλ - αλλα ετσι οπως ειναι, ειναι τελειως παραλογο να μπορει να στεκει, λογικα, νομικα και ηθικα.
αν μπορει καποιος δικηγορος υπευθυνα να απαντησει για να μαζεψω 2-3 γνωμες, το χριστουγεννιατικο δωρακι μου στο κρατος θα ειναι μια προσφυγη στο συνηγορο του πολιτη.
-
αρκετα ποστ πιο πανω ειχε συζητηθεί για το ποια ημερομηνια λαμβανουν υποψη σαν 1ης αδειας.
Λοιπον φιλος, πηρε απο τον ΟΔΔΥ ενα αυτοκίνητο (παλιο 10-15 ετων) και του ηρθαν τα τελη μειωμένα κατα 18€
αλλωστε αν δειτε τα ειδοποιητηρια, δεν λεει 'ετος κατασκευης',
αλλα 'ετος 1ης κυκλοφοριας στην Ελλάδα'με τις υγείες μας
Coyoooooooot!!!! ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ!!!!!
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
αρκετα ποστ πιο πανω ειχε συζητηθεί για το ποια ημερομηνια λαμβανουν υποψη σαν 1ης αδειας.Λοιπον φιλος, πηρε απο τον ΟΔΔΥ ενα αυτοκίνητο (παλιο 10-15 ετων) και του ηρθαν τα τελη μειωμένα κατα 18€
αλλωστε αν δειτε τα ειδοποιητηρια, δεν λεει 'ετος κατασκευης',
αλλα 'ετος 1ης κυκλοφοριας στην Ελλάδα'με τις υγείες μας
Coyoooooooot!!!! ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ!!!!!
Είπαμε... η μόνη data base που έχει το Κράτος για τα αυτοκίνητα είναι η Άδεια κυκλοφορίας και κάτι λίγες πληροφορίες από την φορολογική δήλωση.
Αν δεν γίνει 'Αυτοκινητολόγιο' δεν έχουν πολλές δυνατοτήτες για τον υπολογισμό αντικειμενικών τελών -
Άρα, αν δεν αλλάξει το καθεστώς, οι μαντράδες με ελληνικά τη μάμισαν.
Θα φέρνει ο άλλος από το εξωτερικό όσο παλιό θέλει, με τωρινή 1η κυκλοφορία.
Πολύ ωραία τα σκέφτηκε πάλι η κυβέρνηση.
Και προσέξτε. Ο άμεσα θιγόμενος είναι αυτός που δεν το μαθαίνει. Αυτός δηλαδή που θα πληρώσει κανονικά τέλη, δεν μπορεί να ξέρει ποιος πληρώνει λιγότερα βάση έτους κατασκευής και όχι άδειας
Εκτός αν πληροφορείται από την ΄'ομάδα πινακίδων' του 4tf.
Αυτός που θα πληρώνει λιγότερο, εννοείται κάνει την πάπια(και καλά κάνει) -
Υπάρχει τρόπος για τα εισαγόμενα και είναι ο εξής :
Tα μετά του 2001, για τα οποία υπάρχουν πλήρη αρχεία με τις εκπομπές διοξιδείου, τα κατατάσσω σε κατηγορίες ανάλογα με τις εκπομπές αυτές, πράγμα εύκολο σχετικά.
Για τα πριν μπορεί να θεσπίσει κάτι, σε στυλ χωρίζω τα οχήματα σε 3 κατηγορίες μικρά, μεσαία και μεγάλα, και καθορίζω τρεις τιμές για τα ετήσια τέλη ανάλογα με την κατηγορία.
Αν ένα παλιό εισαχθεί στην ελλάδα και ταξινομηθεί φέτος δεν θα το πας στις αρχικές κατηγορίες αλλά σε κάποια από τις 3 παλιές. Στα χαρτιά εισόδου του οχήματος φαίνεται το πότε πρωτοκυκλοφόρησε.
Χωρίς να είναι τέλειο, είναι πολύ αντικειμενικότερο και σοβαρότερο. -
Για τα φορτηγά έχει βγεί μια νομοθεσία που λέει οτι απο μια χρονολογία και μετά είναι υποχρεωτικό να έχουν ABS. Επειδή το φορτηγό μου είναι απο Γερμανία και η ελληνική άδεια ήταν μετά τη χρονολογία αυτή, κατέθεσα στο υπουργείο αντίγραφο της Γερμανικής άδειας η οποία ήταν προγενέστερη και βάσει αυτής μου δώσανε βεβαίωση οτι δέν υποχρεούται να έχει ABS.
Λογικά μπορούν να κάνουν το ίδιο και για τα αυτοκίνητα και να ζητάνε την original άδεια απο τη χώρα εισαγωγής. Βέβαια αν έχει αλλάξει 5 χώρες το αυτοκίνητο.....
-
Βέβαια αν έχει αλλάξει 5 χώρες το αυτοκίνητο.....
ποσα να ειναι αυτα τα αυτοκινητα;
Βασικα σιγα μην ασχοληθουν.
Και τα αλλα που ειναι εισαγωγης λιγα ειναι, γιατι αν το κανεις απευθειας εισαγωγη δεν συμφερει απο το τελωνειο, οποτε μενουν του ΟΔΔΥ και μερικα ακομα.Ειναι ομως ενα καλο πατημα για καποιον που θα κανει μια προσφυγη περι 'ισονομιας' και αλλα τετοια δικηγοριστικα
-
Προχειρα μέτρα έχουν προχειρα αποτελέσματα και σφάλματα
Μας απαξίωσε σε μία νύχτα όλα μας τα αυτοκίνητα και τα πουλήσαμε 2 και 3 χιλιάρικα κάτω...
Μερικά δε.... cheroky δε πουλιούνται ούτε με 9000 ευρω -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Προχειρα μέτρα έχουν προχειρα αποτελέσματα και σφάλματαΜας απαξίωσε σε μία νύχτα όλα μας τα αυτοκίνητα και τα πουλήσαμε 2 και 3 χιλιάρικα κάτω...
Μερικά δε.... cheroky δε πουλιούνται ούτε με 9000 ευρωΑυτό το κράτος θα το καταλάβει την επόμενη χρονιά, που μπορεί τα έσοδα από ΤΚ να είναι μικρότερα από φέτος ....
αφού όποιος είχε παλιό ΙΧ >2000cc ή θα το κάνει φιλπα και θα το κρατήσει να το βλέπει ή θα το κάνει παλιοσίδερα. Αν τώρα πάμε να αγοράσουμε νέο ΙΧ, ΔΕΝ θα αγοράσουμε όχημα πάνω από 2000cc και θα χάσει πολλαπλάσια από το ΕΤΤ,
εκτός κι αν το κράτος είναι τόσο μάγκας που κάθε χρονιά, αλλάζει τους νόμους και μας γ@μ@ει με διαφορετική στάση .....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
εκτός κι αν το κράτος είναι τόσο μάγκας που κάθε χρονιά, αλλάζει τους νόμους και μας γ@μ@ει με διαφορετική στάση .....αυτό κάνουν συνέχεια
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
εκτός κι αν το κράτος είναι τόσο μάγκας που κάθε χρονιά, αλλάζει τους νόμους και μας γ@μ@ει με διαφορετική στάση .....
Τότε να δεις αμάξια με πλαστές, ξένες, κλπ πινακίδες που θα γεμίσουν οι δρόμοι μας.
Δεν είναι δυνατό να μην υπάρχει καμία προβλεψιμότητα στο τι πληρώνεις και το κράτος να σου παίρνει ΟΣΑ θέλει ΟΠΟΤΕ θέλει, με βάση Ο,ΤΙ θέλει.
Τέλη κυκλοφορίας