-
Αυτό που γράφει η σελίδα της vw είναι το σωστό. Ο αυτόματος κλιματισμός είναι εξτρα.
-
Αυτο που με έκανε να το παρατηρήσω ήταν οι φωτο που είχες παραθέσει Vasgti με ενα polo higline που είχες δοκιμάσει και στο οποίο ειδα ότι δεν έχει αυτόματο κλιματισμό.
Στο άρθρο των 4τροχών από την άλλη ( http://www.4troxoi.gr/default.php?art_i ... me=Article ) αναφέρει χαρακτηριστικά: Highline
(επιπλέον της Comfortline)
Ηλεκτρονικός κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, σπορ ανάρτηση και σπορ εμπρός καθίσματα, σπορ δερμάτινο τιμόνι με στοιχεία αλουμινίου, δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτωνΚαι επειδή στο Golf στην highline έχει αυτόματο κλιματισμό , υπέθεσα ότι ισχύει αυτό που γράφουν οι 4 τροχοί..
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
...
Και επειδή στο Golf στην highline έχει αυτόματο κλιματισμό , υπέθεσα ότι ισχύει αυτό που γράφουν οι 4 τροχοί..Η αλήθεια είναι στη μέση.
Ο στάνταρ κλιματισμός στην έκδοση highline είναι ηλεκτρονικός, αλλά ημιαυτόματος. (Climatic)
Δηλαδή θερμόμετρο έχει και επιπλέγεις τη θερμοκρασία που θες (π.χ. 22 βαθμούς).
Ο κλιματισμός ρυθμίζει αν θα φερει μέσα κρύο αέρα η ζεστό ανάλογα με τη θερμοκρασία της καμπίνας.
Αυτό που δεν κάνει , δεν αλλάζει ταχύτητα στον ανεμιστήρα και δεν παίζει με τα κλαπέτα που φέρνουν τον αέρα πάνω - κάτω κλπ.
Ο έξτρα κλιματισμός (Climatronic), ρυθμίζει μόνος του και τον αέρα και τα κλαπέτα. Αυτή είναι η διαφορά.
-
Ο χρήστης blugosi έγραψε:
...
Και επειδή στο Golf στην highline έχει αυτόματο κλιματισμό , υπέθεσα ότι ισχύει αυτό που γράφουν οι 4 τροχοί..Η αλήθεια είναι στη μέση.
Ο στάνταρ κλιματισμός στην έκδοση highline είναι ηλεκτρονικός, αλλά ημιαυτόματος. (Climatic)
Δηλαδή θερμόμετρο έχει και επιπλέγεις τη θερμοκρασία που θες (π.χ. 22 βαθμούς).
Ο κλιματισμός ρυθμίζει αν θα φερει μέσα κρύο αέρα η ζεστό ανάλογα με τη θερμοκρασία της καμπίνας.
Αυτό που δεν κάνει , δεν αλλάζει ταχύτητα στον ανεμιστήρα και δεν παίζει με τα κλαπέτα που φέρνουν τον αέρα πάνω - κάτω κλπ.
Ο έξτρα κλιματισμός (Climatronic), ρυθμίζει μόνος του και τον αέρα και τα κλαπέτα. Αυτή είναι η διαφορά.
+1
Το Climatronic εκτός του ότι είναι πλήρως αυτοματοποιημένο (ενώ το Climatic δεν είναι),
πρακτικά έχει καλύτερο έλεγχο με βάση τον αέρα της καμπίνας μια και υπολογίζει περισσότερες παραμέτρους (πχ από τον αισθητήρα φωτός) σε σχέση με το πιο απλό Climatic,
είναι πιο ξεκούραστο και αποτελεσματικό αφού κάνει μόνο του τις απαραίτητες ρυθμίσεις όπως απαιτείται από τα δεδομένα που δέχεται,
έχει display που πολλές φορές μετατρέπεται σε πολυλειτουργικό όργανο,
είναι πιο εύχρηστο (πχ για να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία ξεθαμπώματος παρμπρίζ πατάς απλώς το αντίστοιχο κουμπί, ενώ στο Climatic θέλει πρώτα να γυρίσεις την κατανομή αέρα επάνω, έπειτα να ενεργοποιήσεις το συμπιεστή κλπ κλπ...),
έχει περισσότερες λειτουργίες (πχ αυτόματη ενεργοποίηση ανακύκλωσης, οικονομική λειτουργία κά),
και είναι συνολικά πιο ολοκληρωμένο (πχ ανεβάζει την ένταση του ζεστού αέρα μόνον αφού ζεσταθεί ο κινητήρας). -
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ θα σε προβοκαρο λιγο!!! αν ειναι να πεσεις στο τριπακι τις καθε εταιριας που θελει να σου πουλησει ενα αυτοκηνιτο με οσο πιο πολλα γινετε σε εξοπλισμο και λεφτα ζητο που καηκαμε!!! εγω θεωρω πολυ αχρηστο το κλιματρονικ γιατι βγαζεις αχριστο το κλιματικ απο τιν στιγμη που δεν καθεσε καθε μερα να ρυθμιζεις θερμοκρασιες? ειναι πιο απλο σε λειτουργεια το κλιματικ ,η διαφορα ειναι στα κουμπια και μονο αντε και το display λιγο .στο κλιματρονικ δεν εχεις τιν αμεσοτητα με το κλιματικ μια ροδελα γηρνας αυτη τις εντασης του ανεμηστηρα σιγα το πραγμα!!ασε που το εχεις μονιμα αναμενο και φερνει φρεσκο αερα ομορφα και ωραια χωρις να πεφτουν οι στροφες του κινητηρα σημιωνω οτι μονο το καλοκαιρι ειναι απαρετητη η χρηση του κομπρεσορα(με το κλιματικ)..γινετε στο κλιματρονικ αυτο?? η απαντηση ειναι οχι το εχω ψαξει το θεμα στο πασσατ τις υπογραφης και το συγγρινω αμεσα με το γκολφ που δεν χρειαζετε να μπει καν κομπρεσορας κ κατι αλλο στο κλιματικ οταν περιστρεψεις τιν ροδελα μεχρη τερμα αποψιχει το παρπριζ θετωτας σε λειτουργεια και τον κομπρεσορα κ μην πειτε εχει αλαξει το κλιματρονικ σε 8 χρονια το ιδιο ειναι σε λειτουργιες μονο τα πληκτρα αλαξαν!!!...γιαυτο λιτα και απλα πραγματα... μην καταλιξουμε να περνουμε πολο στιν τιμη γκολφ και με πολα περισοτερα αλογα και στανταρ. συγνωμη για τα ορθογραφικα -συντακτικα λαθη.
-
Προσωπικά τα λέω για να το βάλουν οι άλλοι!
Κάποια στιγμή θα πέσει και το κόστος και η VW θα το βάζει στάνταρ!!!Μεταξύ μας πάντως σ' αυτά που λέω πιστεύω ότι δεν έχω καθόλου άδικο και στην πράξη κάνουν μεγάλη διαφορά.
Επίσης δεν βρίσκω μεγάλη διαφορά μεταξύ Climatic και απλού air-condition ώστε να δικαιολογεί και το έξτρα κόστος του Climatic.
Αντίθετα μεταξύ Climatic και Climatronic υπάρχει συνολικά διαφορά στην καθημερινή χρήση και στη λειτουργικότητα, μια και ενσωματώνουν περισσότερες λειτουργίες, ακόμα και να απομονώνουν τον εξωτερικό αέρα που μπαίνει παθητικά στην καμπίνα όσο είναι σβηστός ο κλιματισμός.Ειδικά τα τελευταίας γενιάς Climatronic που μπήκαν και στα υπόλοιπα πλην AUDI VAG είναι πιο εξελιγμένα.
Το μόνο που βρίσκω ενδιαφέρον στο Climatic είναι η αμεσότητα στο χειρισμό που απέχει όμως πολύ από την ευκολία και την άνεση που παρέχει μια πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία.
Εξάλλου καλό είναι ανεξαρτήτως Climatic-Climatronic να απενεργοποιείται ο ανεμιστήρας του κλιματισμού πριν σβήσει ο κινητήρας γιατί μπορεί το σύστημα να βγάλει σφάλμα ή και βλάβη, άρα δεν μένεις μόνο στο Climatronic να ρυθμίζεις θερμοκρασίες αλλά και στo Climatic πρέπει κάθε φορά να γυρνάς το διακόπτη ώστε τα κλαπέτα να επιστρέφουν στη θέση τους.
Οπωσδήποτε σαν εξοπλισμός είναι κόστος που το υπολογίζεις, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτό είναι θέμα προσωπικών προτιμήσεων που ο καθένας έχει και άλλη γνώμη για το τί αξίζει και τί όχι.
Η άποψη που εκφράζω περιορίζεται στη χρησιμότητα του συγκεκριμένου αξεσουάρ αναεξάρτητα από μια ενδεχόμενη κουβέντα περί πρόσθετων που επιλέγεις και ανεβάζουν την τελική τιμή αγοράς.(Έχω εμπειρία και από Climatic και από Climatronic.)
ΥΓ: Ενδιαφέρουσα η προβοκάτσια!
-
εν μερη εχεις δικιο στο οτι πρεπει να κλεινουμε το κλιματικ -κλιματρονικ αντιστιχα πριν σβησουμε τον κινητηρα . ωστοσω η ιδια η vw λεει στο βιβλιαρακι οτι καλο ειναι να μενει ανιχτος παντα ο ανεμειστηρας στο κλιματικ για διαρκη ανανεωση αερα .ομος κανεις λαθος με το οτι απο την θερμοκρασια κλεινουν τα κλαπετα απο τιν ανακυκλοση κλεινουν τα κλαπετακαι σηνυθος οταν ειναι σβηστος ειναι κλειστα (αυτο ρυθμιζετε μεσο vag-com αλλιος διαγνωστικο).ΣΑΦΟΣ και η διαφορα ενως ημιαυτοματου κλιματισμου διαφερει απο το αιρ κοντισιον που λες και η διαφορα μεταξυ ημιαυτοματου-αυτοματου ειναι πολυ μικροτερη.ωστωσω τωρα στην αμεσοτητα χειρισμου υπερεχει το κλιματικ απο το κλιματρονικ ομος στο θεμα 'ανεση' κ 'ευκολια'ειναι υποκειμενικο οπου συνηθος το αμεσοτερο=ευκολοτερο στο τελος αυτο που ηθελα να καταληξω ειναι οτι αυτο που λες και εσυ η χρησιμοτητα ,ποσες φορες θα αλαξεις θερμοκρασια μεσα στον χειμονα?αυτα τα προρυθμιζεις οπος και τα κλαπετα προς (πισο ποδια ενδιαμεσα ταμπλο θα ειναι η ροη αερα)
επομενος θεωρειτε περειτο κατι που κανει ακριβως την ιδια δουλεια ,εκτος και αν το θελουμε για εφε που τοτε αλαζει το θεμα το οποιο εγγυτε στην χαζομαρα μας .πιο χρησιμο θα ηταν στα ιδια λεφτα ενας αισθητηρας πιεσης ελαστηκων!!!!!!!!http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/technical_glossary/climatic.index.html
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... index.html -
Μα γι΄αυτό και δίνει την επιλογή να το τοποθετήσουν εξτρα μόνο όσοι δίνουν σημασία στη φουλ αυτόματη λειτουργία του κλιματισμού. Οι περισσότεροι αγοραστές άλλωστε είναι σίγουρο πως θα βρουν επαρκές το Climatic.
Το κόστος έχει ήδη μειωθεί. Το Climatronic κοστίζει 245€. Δεν νομίζω πως μπορεί να θεωρηθεί μεγάλη η χρέωση.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
πιο χρησιμο θα ηταν στα ιδια λεφτα ενας αισθητηρας πιεσης ελαστηκων!!!!!!!!Συμφωνώ. Ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών πάντως δεν είναι τίποτε άλλο από μια ένδειξη. Όλη τη δουλειά την κάνει το στάνταρ ABS-ESP και μια παράμετρός αυτού είναι και η ένδειξη πίεσης ελαστικών.
ωστοσω η ιδια η vw λεει στο βιβλιαρακι οτι καλο ειναι να μενει ανιχτος παντα ο ανεμειστηρας στο κλιματικ για διαρκη ανανεωση αερα .
Αυτό το λέει για να μη θαμπώνουν τα τζάμια και για να μπαίνει καθαρό οξυγόνο στην καμπίνα.
ομος κανεις λαθος με το οτι απο την θερμοκρασια κλεινουν τα κλαπετα
Δεν είπα κάτι τέτοιο. Είπα ότι σε ορισμένα Climatronic μόλις σβήσει το σύστημα κλείνουν οπωσδήποτε και τα κλαπέτα της ανακύκλωσης, ενώ σε ορισμένα Climatic τα κλαπέτα προεπιλεγμένα μένουν ανοιχτά και ανάλογα με το αν είναι πατημένο ή όχι το κουμπί της ανακύκλωσης κλείνουν.
ποσες φορες θα αλαξεις θερμοκρασια μεσα στον χειμονα?
Η διαφορά είναι ότι το Climatic ρυθμίζει την ένταση του συστήματος και μόνο , ενώ το Climatronic ρυθμίζει την ένταση αλλά και με feedback ελέγχει και την απόδοση.
Τα πάντα είναι θέμα προτιμήσεων.
Εγώ πχ τα λεφτά για Climatronic τα δίνω, ενώ για Climatic όχι.
Επίσης προσωπικά το θεωρώ απίστευτη ευκολία πχ σε σχέση με το να πατάω ξανά και ξανά το κουμπί της ανακύκλωσης και να αφαιρώ την πρσοχή μου από το δρόμο για να μη μου έρχονται τα καυσαέρια του μπροστινού αυτοκινήτου, το να ενεργοποιείται η ανακύκλωση όταν ο αισθητήρας του Climatronic αναγνωρίσει κακή ποιότητα εξωτερικού αέρα και να αυτόματα να σβήνει η ανακύκλωση όταν ο αέρας έξω είναι πάλι καθαρός.
Ή όταν κάνει κρύο και το βάζω σε ζεστή θερμοκρασία να μη μου έρχεται από την αρχή ένα κρύο ρεύμα αέρα λόγω του ότι η μηχανή είναι ακόμη κρύα, παρά το ίδιο το μηχάνημα να ελέγχει από μόνο του τη θερμοκρασία του κινητήρα και όταν εκείνο κρίνει να ανεβάσει στροφές στον ανεμιστήρα του καλοριφέρ.
Ή να ρυθμίζει την κατανομή για να μη θαμπώνει το παρμπρίζ όταν χρειάζεται, την ένταση του ανεμιστήρα κλπ.
Αυτά πχ δεν τα κάνει το Climatic. Ουσιαστικά το Climatic μοιάζει μόνο με έναν απλό θερμοστάτη που αναλόγως ενεργοποιεί το ζεστό ή το κρύο, και αυτό δε μου κάνει τρομερή δαφορά από το απλό air-condition.Σε άλλον μπορεί να αρέσει το Park assist, σ' άλλον όχι κλπ κλπ.
Λεπτομέρειες κατά τα λοιπά... -
provocatoras εχεις δικιο....
-
Παιδια καλησπέρα. Πηγα σημερα σε εναν αντιπρόσωπο της vw με σκοπό να δω ποια εξτρα υπάρχουν για το polo και σε τι τιμες. Τα μόνα εξτρα που μου ειπε οτι υπάρχουν ήταν το climatronic, το δερμ.πολυλειτουργικό τιμόνι,το rcd310 και τα σκουρα πισω κρύσταλλα. Τον ρωτησα για εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρισματος και λεει δεν υπάρχουν. Αληθεύει αυτό;;;
Γιατι καποιος εδω μεσα ανεφερε οτι εβαλε αισθητηρες κ cruise control με 310ε νομιζω..Ξερει κανεις κατι παραπανω για το θεμα;
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Τα πάντα είναι θέμα προτιμήσεων.
Εγώ πχ τα λεφτά για Climatronic τα δίνω, ενώ για Climatic όχι.Αυτά πχ δεν τα κάνει το Climatic. Ουσιαστικά το Climatic μοιάζει μόνο με έναν απλό θερμοστάτη που αναλόγως ενεργοποιεί το ζεστό ή το κρύο, και αυτό δε μου κάνει τρομερή δαφορά από το απλό air-condition.
Σε άλλον μπορεί να αρέσει το Park assist, σ' άλλον όχι κλπ κλπ.
Λεπτομέρειες κατά τα λοιπά...και γω συμφωνω μαζι σου...το climatronic ειναι ενα συστημα που χει καποιες λειτουργιες και αξιζει τα λεφτα του...απο την αλλη για το climatic παντα ειχα την αποψη οτι ειναι ενα aircondition που αντι για το μπλε-κοκκινο που εχουν ολα τ αυτοκινητα, αυτο ειχε νουμερακια πανω.
-
Αυτοκίνητο πόλης (έστω και κάποιων μετακινήσεων εκτός) με αισθητήρες παρκαρίσματος, CRUISE control και ένα σωρό άλλα άχρηστα... Έχουμε χάσει το νόημα. Μόλις η τιμή φτάσει τα 18000, πριν το πάρετε κάντε μια βόλτα με το Bravo.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Παιδια καλησπέρα. Πηγα σημερα σε εναν αντιπρόσωπο της vw με σκοπό να δω ποια εξτρα υπάρχουν για το polo και σε τι τιμες. Τα μόνα εξτρα που μου ειπε οτι υπάρχουν ήταν το climatronic, το δερμ.πολυλειτουργικό τιμόνι,το rcd310 και τα σκουρα πισω κρύσταλλα. Τον ρωτησα για εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρισματος και λεει δεν υπάρχουν. Αληθεύει αυτό;;;
Γιατι καποιος εδω μεσα ανεφερε οτι εβαλε αισθητηρες κ cruise control με 310ε νομιζω..Ξερει κανεις κατι παραπανω για το θεμα;
ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Κ ΤΟ CRUISE CONTROL ΕΙΝΑΙ ΤΟ 'ΠΑΚΕΤΟ ΑΝΕΣΗΣ' ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 315 EUR.
-
ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ 1.2 ΤSI ME DSG?
ΡΩΤΗΣΑ Κ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΕΛΗ ΑΠΡΙΛΗ!!! -
Ο χρήστης gio1981 έγραψε:
ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ 1.2 ΤSI ME DSG?
ΡΩΤΗΣΑ Κ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΕΛΗ ΑΠΡΙΛΗ!!!Ναι, εγώ το έχω παραγγείλει και μου είπαν για Μάρτη.
Η δική μου παραγγελία όμως ίσως να έχει προτεραιότητα γιατί είχα παραγγείλει (με προκαταβολή φυσικά) το 1.4 DSG αρχές Οκτώβρη, και στη συνέχεια άλλαξα την παραγγελία για το 1.2 TSI DSG.
Το δικό μου είναι πεντάπορτο, δεν ξέρω αν κι αυτό έχει σημασία...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Αυτοκίνητο πόλης (έστω και κάποιων μετακινήσεων εκτός) με αισθητήρες παρκαρίσματος, CRUISE control και ένα σωρό άλλα άχρηστα... Έχουμε χάσει το νόημα. Μόλις η τιμή φτάσει τα 18000, πριν το πάρετε κάντε μια βόλτα με το Bravo.+apeiro .... οι καθε εταιριες προσπαθουν να πωλησουν οσο το δυνατον περισοτερα εξτα..στο τελος φουσκονουν τιν τιμη ...κ οταν τιν εχεις κανει τιν παραγγελια τον λοπου μετα...θα επερνες γκολφ αντι για πολο..χαχαχαχα (18.000 περιπου πηρα εγω το γολφ)....
-
Ρε παιδιά δεν θα βάλω cruise control.Οι αισθητήρες παρκαρισματος με ενδιαφέρουν όμως και μόνο άχρηστοι δεν είναι οταν δουλεύουν σωστα. Γι αυτό τους θέλω και εργοστασιακούς. Αλλά πήγα σημερα και ξαναρώτησα και μου είπαν οτι δεν υπάρχουν.
Εσεις που αναφέρετε πακετο άνεσης που το βρήκατε; Είναι εργοστασιακό ή μήπως το τοποθετούν εδώ;
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Ρε παιδιά δεν θα βάλω cruise control.Οι αισθητήρες παρκαρισματος με ενδιαφέρουν όμως και μόνο άχρηστοι δεν είναι οταν δουλεύουν σωστα. Γι αυτό τους θέλω και εργοστασιακούς.οντως ειναι πολυ χρησιμοι για λογους ασφαλειας
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Αυτοκίνητο πόλης (έστω και κάποιων μετακινήσεων εκτός) με αισθητήρες παρκαρίσματος, CRUISE control και ένα σωρό άλλα άχρηστα... Έχουμε χάσει το νόημα. Μόλις η τιμή φτάσει τα 18000, πριν το πάρετε κάντε μια βόλτα με το Bravo.17000 κανει το IQ με πλουσιο εξοπλισμο...
VW Polo 2009