Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R8: Audi's Supercar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. R8: Audi's Supercar
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 49 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    150
    1019
    1934
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
      Γρηγορη , εχω θελησα να ξεκαθαρισμουμε οτι η 4κινηση τη lambo δεν ειναι σαν αυτη των αυτοκινητων με κεντρικο διαφορικο, αλλα μια αναποδη απο αυτη του χαλντεξ
      απο κει και περα δεν ξερω αν ειναι της audi και κατα ποσο η audi και η καθε audi , lamborghini κτλ φτιαχνουν 4κινησεις ή τις παιρνουν ετοιμες απο αλλους οπως γινεται με το turbo με το dsg και πολλα αλλα

      **απλα λεω οτι ειναι της λαμποργκινι, γιατι νομιζω οτι αυτη χρησιμοποιουσε τετοια 4κινηση και πιο πριν (η diablo , νομιζω οτι εχει ιδια) , η audi δε τη χρησιμοποιησε ποτε γιατι δεν ειχε αυτοκινητο να τη βαλει, αυτο το πραγμα απο οσο ξερω υπαρχει μονο στα supercars **

      και πλεον το viscous clutch λεγεται οτι θα αντικατασταθει με ηλεκτρονικα ελεγχομενο τυπου χαλντεξ στην πορσε (η veyron εχει ηδη χαλντεξ αναποδα απο οτι εγω) και στο evo εκει που χρησιμοποιουταν, καταργηθηκε και μπηκε ηλεκτρονικα ελεγχομενος πολυδισκος
      (βεβαια στο evo δε μπορω να καταλαβω ακριβως τι κανει , αλλα τεσπα )

      φανταζομαι οτι και οι επομενες lambo θα πανε σε ηλεκτρονικες λυσεις μιας και πλεον θα εχουν γινει πιο γρηγορες απο τις μηχανικες

      τα R8 , gallardo, carrera 4 ειναι κυριως πισωκινητα και γινονται 4κινητα (ή πιο 4κινητα, γιατι δε ξερω αν εχουν μονιμο καποιο ποσοστο εμπλοκης) αν χρειαστει

      δεν υπαρχει κανενας λογος να εχουν κατι αλλο

      Πολυ σωστη και απολυτη η πρωτη επισημανση σου.
      Στις Lambo/R8 και σε αλλες εφαρμογες ισχυρων 4κινητων που χρησιμοποιουν Haldex η λειτουργια ειναι οντως η αναποδη απο αυτη πχ του S3.
      Στην 2η παρατηρηση και γενικοτερα στην πεποιθηση οτι το R8 ειναι μια 'μεταμφιεσμενη'
      Gallardo ειναι που εχω αμφιβολιες απο την αρχη, οχι μονο για μηχανικα μερη αλλα και για την 4κινηση.
      Σου παραθετω λοιπον και τα εξης:

      'The turning point came in 1998, when Audi - on behalf of Volkswagen group - bought the Italian supercar maker. Audi has the money, expertise and determination required to revive the Lamborghini marque. The first act was to redesign the L147 supercar, which was already under development. It eventually became the successful Murcielago. The second act, also more important to the prospect of Lamborghini, is to launch the baby Lambo - Gallardo. It will be produced at a rate of 1,000-1,200 units a year, compare with Murcielago’s 400-500 units / year. Assembly time required for each car will be reduced from the Murcielago’s 500 hours to just 150 hours, hence greatly reduces production cost. This allow it to be priced just marginally above its target rival, Ferrari 360 Modena. In the UK market, it is sold at £117,000, versus the Ferrari’s £103,000. Porsche 911 GT2 (£116,000) and 911 Turbo (£88,000) could also be affected by the baby Lambo, although they have rather different characters.'

      'Like the Ferrari, its chassis is made of aluminum space-frame, engineered in Germany by Audi’s ASF technology and manufactured in the Neckarsulm plant where A8 is built. Torsional rigidity reaches a remarkable 23000Nm/degree. The body is also made of aluminum panels (except the plastic bumpers), cheaper than the carbon fiber ones used by Murcielago. The whole car weighs 1520kg, 130kg heavier than 360 Modena. This extra weight is mainly contributed by the larger 5.0-litre V10 engine (versus 3.6-litre V8) and the adoption of 4-wheel-drive system. That said, the baby Lambo is by no means overweight.'

      'Heart of the car is a new 5.0-litre V10 engine. It was developed primarily in-house but, as we know, Cosworth Engineering - another subsidiary of Audi - gave a helping hand, although Lamborghini denied that. The block was derived from Audi’s V8, sharing the same 90° V-angle, bore center and chain drive. Theoretically, 72° is the smoothest configuration for V10, but 90° helps lowering center of gravity, as you can see in many Formula One engines.'

      'Like Murcielago, drive is sent to all 4 wheels by a simple viscous-coupling center differential (no electronics involved at all), with 30:70 torque split between front and rear under normal condition to deliver a rear-bias handling characteristic. In case of tire slip, up to 50% torque can be transmitted to the front wheels.'

      http://www.autozine.org/Archive/Lamborg ... lardo.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos_ last edited by

        Ο χρήστης link20 έγραψε:
        http://www.autocar.co.uk/VideosWallpapers/Videos.aspx?AR=245697&CT=V

        Ενδιαφέρον συγκριτικό ανάμεσα στο r8 v10, 911 turbo και gtr.
        Πολύ ενδιαφέρον έχει και το αποτέλεσμα!
        Τo gtr απότι φαίνεται παραμένει βασιλιάς στις πίστες.

        κρίμα για το r8 που υπάρχει η gallardo (η μήπως όχι ) στον στάβλο του vag και το ρίξανε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Kρίμα μάλλον για την Gallardo που υπάρχει το R8, μιας και δεν πίστευαν ότι η Audi θα κατάφερνε να φτιάξει ισάξιο supercar με κόστος πολλων χιλιάδων ευρώ κάτω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pai-mei last edited by

            Το κόστος κατασκευής παρόμοιο είναι και για τα δύο Χρήστο, η τιμολόγηση αλλάζει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              audipassion last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:
              Kρίμα μάλλον για την Gallardo που υπάρχει το R8, μιας και δεν πίστευαν ότι η Audi θα κατάφερνε να φτιάξει ισάξιο supercar με κόστος πολλων χιλιάδων ευρώ κάτω.

              +100

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Τον ιδιο κινητηρα δεν εχουν και τα δυο,ο οποιος ειναι κατασκευασμενος απο την Lamborgini???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  audipassion last edited by

                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                  Τον ιδιο κινητηρα δεν εχουν και τα δυο,ο οποιος ειναι κατασκευασμενος απο την Lamborgini???

                  Ο 4.2 είναι της audi o v10 είναι κοινός με κάποιες διαφορές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                    Τον ιδιο κινητηρα δεν εχουν και τα δυο,ο οποιος ειναι κατασκευασμενος απο την Lamborgini???

                    Ο 4.2 είναι της audi o v10 είναι κοινός με κάποιες διαφορές.

                    εχουν βεβαια και αλλα κοινα περα απο μοτερ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                      Το κόστος κατασκευής παρόμοιο είναι και για τα δύο Χρήστο, η τιμολόγηση αλλάζει.

                      Nαι, κόστος για τον αγοραστή ήθελα να πώ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_ last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                        Kρίμα μάλλον για την Gallardo που υπάρχει το R8, μιας και δεν πίστευαν ότι η Audi θα κατάφερνε να φτιάξει ισάξιο supercar με κόστος πολλων χιλιάδων ευρώ κάτω.

                        είναι το ίδιο γρήγορο με την LP 560-4

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikegr last edited by

                          νομιζω παντως οτι η Λαμπο ακουγεται καλυτερα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                            νομιζω παντως οτι η Λαμπο ακουγεται καλυτερα...

                            πώς αφου εχουν το ιδιο μοτερ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              εξατμιση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos_ last edited by

                                πάντως 'λαλακια' που δεν βάλανε dsg στο αυτοκίνητο

                                μπορεί κάποιος να μου πει αν το audi είναι το ίδιο γρήγορο με την lp 560-4???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
                                  πάντως 'λαλακια' που δεν βάλανε dsg στο αυτοκίνητο

                                  μπορεί κάποιος να μου πει αν το audi είναι το ίδιο γρήγορο με την lp 560-4???

                                  Υπαρχει, περα απο τα 'ψυχρα' νουμερα (πατωντας καπου δεξια στο αρθρο την ενδειξη 'compare cars') ενα πολυ κατατοπιστικο συγκριτικο απο το Αγγλικο evo.

                                  http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... 5604.html#

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos_ last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                    Υπαρχει, περα απο τα 'ψυχρα' νουμερα (πατωντας καπου δεξια στο αρθρο την ενδειξη 'compare cars') ενα πολυ κατατοπιστικο συγκριτικο απο το Αγγλικο evo.

                                    http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... 5604.html#

                                    απ ότι κατάλαβα η gallardo είναι πιο γρηγορη αλλα και πιο νευρική ενώ το r8 πιο πολιτισμένο

                                    p.s. πάντως ο mike έχει ένα point για τον ήχο των αυτοκινήτων, αναφέρεται και στο άρθρο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης nikos_ έγραψε:

                                      Υπαρχει, περα απο τα 'ψυχρα' νουμερα (πατωντας καπου δεξια στο αρθρο την ενδειξη 'compare cars') ενα πολυ κατατοπιστικο συγκριτικο απο το Αγγλικο evo.

                                      http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... 5604.html#

                                      απ ότι κατάλαβα η gallardo είναι πιο γρηγορη αλλα και πιο νευρική ενώ το r8 πιο πολιτισμένο

                                      p.s. πάντως ο mike έχει ένα point για τον ήχο των αυτοκινήτων, αναφέρεται και στο άρθρο

                                      Η Lambo κουβαλαει επαξια το 'ονομα' της στην 560-4 ακομα και υπο την 'ομπρελα'
                                      της Audi, και δεν ειναι καθολου αποστειρωμενη, οπως εχει εννοηθει απο καποιους, που ειτε δεν γνωριζουν πραγματικα, ειτε ειχαν μικρη επαφη με το οχημα.
                                      Απλα η Audi προσφερει ενα εναλλακτικο πιο light (ή λιγοτερο hardcore) πακετο, που μπορει να σταθει πολυ κοντα ομως στην αισθηση και επιδοσεις της Gallardo,
                                      με κερασακι τα -50κ περιπου τιμης -στην Ελλαδα- και το λιγο πιο προσεγμενο-λουσατο εσωτερικο. Δεν ειναι και ασχημα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                        με κερασακι τα -50κ περιπου τιμης -στην Ελλαδα- και το λιγο πιο προσεγμενο-λουσατο εσωτερικο. Δεν ειναι και ασχημα...

                                        Όταν θα αφήσεις το κλειδί στο τραπέζι σε μια παρέα εκεί είναι σου προσφέρει η Lambo το κερασάκι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                          με κερασακι τα -50κ περιπου τιμης -στην Ελλαδα- και το λιγο πιο προσεγμενο-λουσατο εσωτερικο. Δεν ειναι και ασχημα...

                                          Όταν θα αφήσεις το κλειδί στο τραπέζι σε μια παρέα εκεί είναι σου προσφέρει η Lambo το κερασάκι

                                          ... Τι εννοεις? Αναλυσε το λιγο, γιατι δεν καταλαβαινω τι ακριβως θες να πεις...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skous last edited by

                                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                            με κερασακι τα -50κ περιπου τιμης -στην Ελλαδα- και το λιγο πιο προσεγμενο-λουσατο εσωτερικο. Δεν ειναι και ασχημα...

                                            Όταν θα αφήσεις το κλειδί στο τραπέζι σε μια παρέα εκεί είναι σου προσφέρει η Lambo το κερασάκι

                                            Εγώ πάντως τα κλειδιά μου δεν τα αφήνω ποτέ στο τραπέζι, είτε οδηγό σκούτερ, είτε οτιδήποτε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 49 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr