-
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
Σημειωνοντας μονο και για να βοηθησω τη συζητηση σε αρθρο οικονομικου περιοδικου γραφτηκε οτι η ΤΟΥΟΤΑ εχει ρευστο για να αγορασει την GM. Αντιλαμβανεστε τι σημαινει αυτο? Ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμεςΤο ανέβασες βλέπω το TQ σε 215....
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου πλέον μετά από 6 μήνες νομίζω.....
Σε σχέση με το 406 που είχες? -
Εχει σε 8 μηνες 20000χλμ. Ποιοτικό, ασφαλες, πολυ γρηγορο τωρα πια, δεν φαινονται τα χιλιομετρα παρα μονο κοιτωντας ποσο γρηγορα κινεισαι σε σχεση με τους αλλους. Σε κανει να νιωθεις πολυ καλυτερος οδηγος απ' οτι εισαι στην πραγματικοτητα και γιαυτο θελει πολυ προσοχη γιατι οταν βρεις το οριο και το ξεπερασεις τα χιλιομετρα θαναι πολλα και τα πραγματα σκουρα.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τη μετατροπη εχει δωσει ροπη κατι που πιστευω οτι χρειαζοταν το αυτοκινητο γιατι το torsen κλεβει ιππους.
Ευκολοοδηγητο ακομη και απο τη γυναικα μου ( την πρωτη φορα που το πηρε γυρισε με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Τι βρωμογκαζο ειναι αυτο.....)
Να δω πως θα τραβηξει το φουσκωτο το καλοκαιρι.... -
Επισης θεωρω το 406 εξαιρετικα τιμιο αυτοκινητο με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα - ανεση. Θυμηθηκα τι σημαινει ανεση οταν τις προαλλες μπηκα σε 406 ταξι - μαγικο χαλι ηταν - και μετα οδηγησα το δικο μου κουτσουρο.....
-
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
Σημειωνοντας μονο και για να βοηθησω τη συζητηση σε αρθρο οικονομικου περιοδικου γραφτηκε οτι η ΤΟΥΟΤΑ εχει ρευστο για να αγορασει την GM. Αντιλαμβανεστε τι σημαινει αυτο? Ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμεςΕπίσης έχει γραφεί ότι **με τα κέρδη ενός τριμήνου **θα μπορόυσε να αγοράσει τη FIAT! Και μακάρι να το έκανε...
-
[list:11929r0b]Βαλτα να τ' αρμεξουμε παλι Το βιολι σας εσεις.Εγω δε μπορω να καταλαβω ενα πραγμα.Γιατι, οτι μ@λακια ακουει ο καθενας την κανει σεναριο για εργο επιστημονικης φαντασιας?Εκτος του να ικανοποιει τη φαντασια του καποιος δεν κερδιζει τιποτα.[/list:u:11929r0b][list:11929r0b]Λοιπον (με προλαβε ο meco στο συγκεκριμενο ), ειναι δυνατον να ειχε τοσο τεραστια οικονομικη επιροη η Toyota στους Γερμανους και να μην εγραφε ο ειδικος αυτοκινητιστικος τυπος τιποτα?Εχτετε την εντυπωση οτι εστω και οικονομικες εφημεριδες/περιοδικα θα εκαναν την παλαβη και θα κρατιοταν μυστικο ακομα κι αν καποιοι ορκιζοταν?Για σοβαρευτειτε ρε παιδια λιγο.Απο την αλλη, χωρις φυσικα να εχω κατι χειροπιαστο για τα οικονομικα του γκρουπ PSA, οι Γαλλοι του γκρουπ σιγα σιγα χρισημοποιουν κοινα πατωματα σε συνεργασια με την Toyota και οι πισω αξονες τους πλεον ειναι πιστη εφαρμογη των toyota.Εδω ναι, ειναι εμφανεις οι επιροες τους.Δε θα συνεβενε το ιδιο στην Volkswagen προκειμενου να μειωσουν το κοστος?Οχι μονο δεν συμβαινει αλλα δε χρισημοποιουν ουτε βιδα τους ως υποκαταστατο.Το αν καποια μοντελα μπορει να φορανε πχ δυναμο της Denso αυτο δεν εγκειτε στην συνεργασια τους με την Toyota αλλα με τον συγκεκριμενο προμηθευτη ο οποιος θα μπορουσε να ειναι η Marelli , valeo κοκ.Δεν μπορει να μιλατε για ολισθηση μιας εταιριας τη στιγμη που δεν γνωριζετε πως λειτουργουν οι Γερμανοι ως λαος.Τα σεναρια ειναι ευκολα για ολους μας.Απο ανεκαθεν οι Γερμανοι δεν εδιναν δεκαρα για τα ιαπωνικα αυτοκινητα, οταν ακομα ηταν εισαγωγης απο ιαπωνια και παρ ολα αυτα κοστιζαν φθηνοτερα απο τα γερμανικα.Και για νας το πω ποιο ωμα, δεν τους πανε τους ιαπωνες με τιποτα.Πανω γινετε πολεμος για να τους κρατησουν 'εξω' απο την αγορα τους.Οχι θα τους δωσουν κι ολας τα ηνια της Volkswagen.Τα γιαπωνεζικα 'γρηγορα' που παραγονται στην ιαπωνια με 350 αλογα ερχονται στην γερμανια με 250 γιατι δεν πληρουν τις νορμες των ρυπων, γι αυτο με τα αυτοκινητα τους σε ολη την ευρωπη μ@λακιζονται μονο οι Αγγλοι και εμεις.Η Volkswagen για την Γερμανια ειναι ο παρθενωνας του 19ου αιωνα.Και εκει οι κυβερνησεις δεν ειναι Μητσοτακης, μπατε σκυλοι αλεστε και πουληστε τα για ενα κοματι ψωμι.Η Volkswagen φιλε Τακη, το 1988 μαμουσε κι εδερνε και δεν ειχε κανενος νταβαντζη την αναγκη.Ψαξτε να βρειτε την οικονομικη και βιομηχανικη πορεια της εταιριας τα των τελευταιων 20 ετων.Και για να ξεκοληστε απ την καραμελλα του 1988, σημερα η Volkswagen διαπραγματευεται την αγορα της Ferrari (ασχετα με το τι θα προκυψει).Eδω και τρια περιπου χρονια εχει αγορασει εξολοκληρου τα μεταλεια μαγνησιου στο Ισραηλ (αν θυμαμαι καλα).Δεν το καταλαβα δηλ?Η Toyota ειναι οικονομικη δυναμη, η VAG βγαζει σπορια?Πολυ θα ηθελαν οι ιαπωνες να μπουν στην Γερμανικη αγορα (αγορα, οχι εξαγορα εταιριας, αυτο δε το βλεπουν ουτε στον υπνο τους) αλλα εκει δεν περναει η μπογια τους.Χρημα μπορει να εχουν, Γερμανικη εταιρια δεν βλεπουν.Ας αγορασουν την ford h την opel που σχολασαν, ποιο οικονομικα θα τους ερθει.Ο ομιλος Vokswagen ειναι ΚΑΙ οι audi/skoda/seat και δεν εχει αναγκη τις μετοχες των ιαπωνων.Η εταιρια πλεον στοχευει στην αμερικανικη αγορα με το δικο της κυρος κι οχι με θυγατρικες τυπου Lexus.(οτι και να το κανεις, mercedes δε γινετε).Γι αυτο, μην τα πειτε πουθενα εξω αυτα (και ειδικα σε τιποτα Γερμανους) γιατι θα σας κρεμασουν τενεκεδες.Φυσικα ολα οσα ειπωθηκαν, προφανως ειναι αβασιμα, αλλα αφου το ειπε ο γειτονας ετσι ειναι!![/list:u:11929r0b]>Ο χρήστης meco έγραψε:
Το να γράφει κάποιος ότι οι Ιάπωνες είναι πίσω τεχνολογικά σε σχέση με την Ευρώπη αυτό είναι το λιγότερο κωμικό!!!!!
Το πολύ πολύ σε σχέση με τα 50 χρόνια που ήταν μπροστά τη δεκαετία του 80, τώρα να τους έχουμε πλησιάσει στα 20 με 30...[list:11929r0b]Αυτο κι αν δεν ειναι κωμικο.Τη δεκαετια του 80 ηταν μπροστα οι Ιαπωνες μια 20ετια?Με τι αυτοκινητα ρε συ meco?Με σουστες πισω/ ταμπουρα μπρος πισω, εκεντροφοροι στο πλαι, καμπινα μονοθεσιου λουνα παρκ, ατερμονες και τα μυαλα στα καγκελα?[/list:u:11929r0b]>Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον τεχνολογικό τομέα στον οποίο, ΟΛΟΣ ο πλανήτης μαζί, να είναι πιο μπροστά από τους Γιαπωνέζους.
[list:11929r0b]Μπορεις να μου πεις ΕΝΑΝ?Μηνες ρωταω κι απαντηση δεν παιρνω[/list:u:11929r0b][list:11929r0b]Οσο για τον φιλο που ρωτησε για το Type R .Ναι φιλε μου, το Golf ειναι καλυτερο.Για να μην αναφερω ομως ενα κατεβατο και γραφετε μετα οπως εσας σας ταιριαζει, να την κανουμε την κουβεντα ενα-ενα τα σημεια ωστε να μη χανομαστε και λεει ο καθενας τα δικα του[/list:u:11929r0b][list:11929r0b]Που ειναι καλυτερο το Golf λοιπον?ΠΛΑΙΣΙΟ.Γενικα, σασι/πλαισιο κατασκευαστικη δομη.Ρωταω λοιπον.Πιστευεις οτι το civic εχει καλυτερο πλαισιο απ το golf?Ενα ενα ειπαμε, θα ερθουμε και στα μοτερ [/list:u:11929r0b]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Μπορεις να μου πεις ΕΝΑΝ?Μηνες ρωταω κι απαντηση δεν παιρνωΥβριδικά αυτοκίνητα. Αν ήσουν πιο προσεκτικός δεν θα περίμενες μήνες γιατί σου έχω απαντήσει ακριβώς το ίδιο στην ίδια ερώτηση που έκανες πριν μήνες
Βέβαια τα υβριδικά είναι 'άχρηστα'.
Υ.Γ. Η Denso θυγατρική της Toyota είναι και (ξαναγράφω) έχει αγοράσει την 'ιταλική' ΜΜ
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Που ειναι καλυτερο το Golf λοιπον?ΠΛΑΙΣΙΟ.Γενικα, σασι/πλαισιο κατασκευαστικη δομη.Ρωταω λοιπον.Πιστευεις οτι το civic εχει καλυτερο πλαισιο απ το golf?Ενα ενα ειπαμε, θα ερθουμε και στα μοτερ [/list]Άντε πάλι με την πίστη Φίλε G60, είσαι ο θρησκευτικός φανατικός των αυτοκινήτων. Κάθε πρωί που ξυπνάς λές το 'Πιστεύω εις ένα θεό, VW Group παντοκράτορα'?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Που ειναι καλυτερο το Golf λοιπον?ΠΛΑΙΣΙΟ.Γενικα, σασι/πλαισιο κατασκευαστικη δομη.Ρωταω λοιπον.Πιστευεις οτι το civic εχει καλυτερο πλαισιο απ το golf?Ενα ενα ειπαμε, θα ερθουμε και στα μοτερ [/list]G60POWER πως το εννοείς ότι είναι καλύτερο το πλαίσιο; Σε στρεπτική ακαμψία ας πούμε;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπορεις να μου πεις ΕΝΑΝ?Μηνες ρωταω κι απαντηση δεν παιρνω
Υβριδικά αυτοκίνητα. Αν ήσουν πιο προσεκτικός δεν θα περίμενες μήνες γιατί σου έχω απαντήσει ακριβώς το ίδιο στην ίδια ερώτηση που έκανες πριν μήνες
Βέβαια τα υβριδικά είναι 'άχρηστα'.
[list:2wgose22]Το να προσθεσεις εναν ηλεκροκινητηρα το θεωρεις τεχνολογικη υπεροχη?Ο καθενας φτιαχνει οτι βλακεια του ερθει στο μυαλο προκειμενου να βγαλει λεφτα.Ποια ειναι η εμπορικη πορεια του αυτοκινητου αυτου και ποσοι κατασκευαστες το υοθετουν?Ποσο καυσιμο καιει ανα 100km και συγκρινε το με ενα 1,9 TDi και εκει θα καταλαβεις τι εννοω τεχνολογικη υπεροχη.Στα Diesel ειναι εναν αιωνα πισω και το γνωριζεις πολυ καλα αυτο.Αν τωρα θεωρεις εσυ τεχνολογια το οτι φορτωσαν το αμαξι με ενα καρο μ@λακιες και τελικα ενα TDi να παει ποιο γρηγορα και ποιο οικονομικα, αγορασε το.Στην Ευρωπη του ανοιχτομυαλου αγοραστη δεν πουλανε τετοια εκτρωματα.[/list:u:2wgose22]>Υ.Γ. Η Denso θυγατρική της Toyota είναι και (ξαναγράφω) έχει αγοράσει την 'ιταλική' ΜΜ
[list:2wgose22]Και τι σημαινει αυτο?Οτι οσα VW εχουν δυναμο της Valeo ειναι Γαλλικα?Καταλαβαινεις τι λεμε η αυτο που εχεις στο μυαλο προσπαθεις να μεταφερεις?[/list:u:2wgose22]
-
Αυτά που λες G60POWER δεν αναιρούν τίποτα από τις 'επιστημονικές φαντασίες' των προηγούμενων αλλά μάλλον τις δικαιολογούν!
Οι γιαπωνέζοι παρά τους περιορισμούς υπάρχουν στην Γερμανία. Και ναι ο γερμανός και η VW δεν θα πούλαγε στην Γερμανία αν έβαζε γιαπωνέζικα ανταλλακτικά. Αν όμως ισχύει ότι έχουν οι ιάπωνες μερίδιο της VW τότε βασικά έχουν μπει για τα καλά στη Γερμανία πουλώντας VW! Το ότι αγοράζουν οι γερμανοί VW 'γερμανικά' δεν είναι ασύμβατο με το να κερδίζει λεφτά και η Toyota από τους γερμανούς!
Η Toyota νομίζω πρόσφατα βγήκε 2ή ή 1η εταιρεία παγκοσμίως, η VW (εννοώ το γκρούπ) δεν την φτάνει επιχειρησιακά σε παγκόσμιο επίπεδο ανεξάρτητη.... Η Τoyota πουλάει σε όλον τον κόσμο εδώ και χρόνια με επιτυχία.... Οπότε το αν στην VW έχουν ανάγκη ή όχι σηκώνει πολλή συζήτηση....
Για λόγους εξασφάλισης σε τυχόν δύσκολη περίοδο και μόνο είμαι σίγουρος ότι όλες οι εταιρείες κατέχουν μετοχικά πακέτα των ανταγωνιστών τους. Το σίγουρο είναι ότι ξέρουμε ελάχιστα, όλα γίνονται όχι άμεσα οπότε θα ήταν εύκολο να γίνουν γνωστά αλλά μέσω θυγατρικών κλπ οπότε είναι δύσκολο να φανεί ποιος ελέγχει ποιον.... -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Μπορεις να μου πεις ΕΝΑΝ?Μηνες ρωταω κι απαντηση δεν παιρνω
Υβριδικά αυτοκίνητα. Αν ήσουν πιο προσεκτικός δεν θα περίμενες μήνες γιατί σου έχω απαντήσει ακριβώς το ίδιο στην ίδια ερώτηση που έκανες πριν μήνες
Βέβαια τα υβριδικά είναι 'άχρηστα'.
[list:2hf0wlr9]Το να προσθεσεις εναν ηλεκροκινητηρα το θεωρεις τεχνολογικη υπεροχη?Ο καθενας φτιαχνει οτι βλακεια του ερθει στο μυαλο προκειμενου να βγαλει λεφτα.Ποια ειναι η εμπορικη πορεια του αυτοκινητου αυτου και ποσοι κατασκευαστες το υοθετουν?Ποσο καυσιμο καιει ανα 100km και συγκρινε το με ενα 1,9 TDi και εκει θα καταλαβεις τι εννοω τεχνολογικη υπεροχη.Στα Diesel ειναι εναν αιωνα πισω και το γνωριζεις πολυ καλα αυτο.Αν τωρα θεωρεις εσυ τεχνολογια το οτι φορτωσαν το αμαξι με ενα καρο μ@λακιες και τελικα ενα TDi να παει ποιο γρηγορα και ποιο οικονομικα, αγορασε το.Στην Ευρωπη του ανοιχτομυαλου αγοραστη δεν πουλανε τετοια εκτρωματα.[/list:u:2hf0wlr9]>Υ.Γ. Η Denso θυγατρική της Toyota είναι και (ξαναγράφω) έχει αγοράσει την 'ιταλική' ΜΜ
[list:2hf0wlr9]Και τι σημαινει αυτο?Οτι οσα VW εχουν δυναμο της Valeo ειναι Γαλλικα?Καταλαβαινεις τι λεμε η αυτο που εχεις στο μυαλο προσπαθεις να μεταφερεις?[/list:u:2hf0wlr9]
Πόσους ρύπους βγάζει ένα diesel και ένα υβριδικό με την ΙΔΙΑ -πάνω κάτω- κατανάλωση; Ποιο είναι το πιο καθαρό -μαζικής παραγωγής- αυτοκίνητο στον κόσμο; Ποιο είναι το πιο καθαρό -μαζικής παραγωγής- DIESEL στον κόσμο;
Εσύ καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει γερμανικό αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Που ειναι καλυτερο το Golf λοιπον?ΠΛΑΙΣΙΟ.Γενικα, σασι/πλαισιο κατασκευαστικη δομη.Ρωταω λοιπον.Πιστευεις οτι το civic εχει καλυτερο πλαισιο απ το golf?Ενα ενα ειπαμε, θα ερθουμε και στα μοτερ [/list]
Άντε πάλι με την πίστη Φίλε G60, είσαι ο θρησκευτικός φανατικός των αυτοκινήτων. Κάθε πρωί που ξυπνάς λές το 'Πιστεύω εις ένα θεό, VW Group παντοκράτορα'?
[list:1e5ced0j]Ενω εσυ εισαι ο αντικειμενικος φανατικος των αυτοκινητων, ετσι?[/list:u:1e5ced0j]
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτά που λες G60POWER δεν αναιρούν τίποτα από τις 'επιστημονικές φαντασίες' των προηγούμενων αλλά μάλλον τις δικαιολογούν![list:2u7o7n13]Ωραια λοιπον, επειδη εγω αυτα που λεω τα πιστευω, και αμφιβαλω αν εχετε εστω και εναν γνωστο σας στη Γερμανια για να ρωτηστε τι πουλαει η Toyota εκει, και επειδη εσεις μιλατε με αν η toyota, παραθεστε τα στοιχεια απο οπου αντλειτε τις αμπελοφιλοσοφιες σας.Μεχρι τοτε (του αγιου ποτε δηλ) φιλοσοφειτε ελευθερα.Ειναι δωρεαν[/list:u:2u7o7n13]
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Άντε πάλι με την πίστη Φίλε G60, είσαι ο θρησκευτικός φανατικός των αυτοκινήτων. Κάθε πρωί που ξυπνάς λές το 'Πιστεύω εις ένα θεό, VW Group παντοκράτορα'?
[list:25yb25cx]Ενω εσυ εισαι ο αντικειμενικος φανατικος των αυτοκινητων, ετσι?[/list:u:25yb25cx]
Παιδιά για εμάς που δεν είμαστε ούτε αντικειμενικοί, ούτε θρησκομανείς, ούτε, πολύ περισσότερο, φανατικοί, μήπως μπορείτε να μας διαφωτίσετε για το πως συγκρίνετε το Golf με το Civic; (οι τελευταίες γενιές).
Ο G60POWER το έθεσε ως πρόκληση, πιστεύω ότι μπορεί να γίνει εποικοδομητική συζήτηση.
Με στοιχεία όμως έτσι;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το να γράφει κάποιος ότι οι Ιάπωνες είναι πίσω τεχνολογικά σε σχέση με την Ευρώπη αυτό είναι το λιγότερο κωμικό!!!!!
Το πολύ πολύ σε σχέση με τα 50 χρόνια που ήταν μπροστά τη δεκαετία του 80, τώρα να τους έχουμε πλησιάσει στα 20 με 30...
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον τεχνολογικό τομέα στον οποίο, ΟΛΟΣ ο πλανήτης μαζί, να είναι πιο μπροστά από τους Γιαπωνέζους.
Αν θέλετε το συζητάμε κιόλας, σε άλλο topic όμως...Ρε meco σιγα ρε φιλε! Με το συμπαθειο αλλα τα τζαπανια, χωρις να υστερουν οταν θελουν, μια ζωη με τη φωτογραφκικη στο χερι ειναι
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Παιδιά για εμάς που δεν είμαστε ούτε αντικειμενικοί, ούτε θρησκομανείς, ούτε, πολύ περισσότερο, φανατικοί, μήπως μπορείτε να μας διαφωτίσετε για το πως συγκρίνετε το Golf με το Civic; (οι τελευταίες γενιές).Το Golf είναι καλύτερο επειδή είναι Golf. Αυτό είναι το επιχείρημα του G60POWER, γι'αυτό και κάνω τους παραλληλισμούς με θρησκευτικό φανατισμό.
Ο G60POWER το έθεσε ως πρόκληση, πιστεύω ότι μπορεί να γίνει εποικοδομητική συζήτηση.
Εποικοδομητική συζήτηση με τον G60POWER? Εδώ γελάνε!
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2rijs4wz]Ρωταω λοιπον.Πιστευεις οτι το civic εχει καλυτερο πλαισιο απ το golf?Ενα ενα ειπαμε, θα ερθουμε και στα μοτερ [/list:u:2rijs4wz]Το Type-R ναι γιατί είναι περισσότερο ενισχυμένο (μεγαλύτερη ακαμψία) από το απλό Civic. Αν μιλάς για αντοχή στην πρόσκρουση τότε μάλλον το Golf υπερτερεί.
-
Honda Civic (5-door)
Test Scores: Front 11 (69%) Side 16 (89%) Overall 27 (79%) Pedestrian 26 (72%)VW Golf Mk4
Test Scores: Front 10 (63%) Side 15 (83%) Overall 25 (74%) Pedestrian 17 (47%)Μικρή διαφορά υπέρ του Civic στο crash test, μεγάλη διαφορά υπέρ του Civic στην προστασία πεζών.
-
Για το Civic δεν ξέρω, πηγαίντε όμως σε μια αντιπροσωπία Honda και κλείστε την πόρτα ενός Accord. Tίποτα άλλο, μόνο αυτό. Η συναρμογή είναι τέλεια, τόσο απλά! ΟΚ η VW κάνει καλά πλαίσια (πχ. η πόρτα ενός Polo προηγούμενης γενιάς είναι ίσως 3 (τρεις) φορές βαρύτερη από ενός Megane coupe) και μέχρι πρότινος θεωρούσα και εγώ τους Γερμανούς κορυφή σε αυτό, έως ότου είδα το νέο Accord...
-
Το άτυπο τέστ του 'κλεισίματος πόρτας' έχει συζητηθεί και παλιότερα στο φόρουμ. Μικρή σημασία έχει τη σήμερον ημέρα, καθώς ο ήχος και γενικά η αίσθηση που δίνει κατα το κλείσιμο είναι μελετημένα απο τους σχεδιαστές του αυτοκινήτου. Πχ, βάζουν ειδικά λάστιχα στεγανοποίησης ωστε να κάνει το χαρακτηριστικό 'βαρύ' ήχο.
ΘΑΨΙΜΟ GOLF ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ - Part II