Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 28 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    645
    2891
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evgenios last edited by

      Ο χρήστης dimgster έγραψε:

      E δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα!
      Πιστευω ο Compresor ειναι ο καλυτερος συμβιβασμος , επειδη εχω οδηγησει mini cooper S το λεω.

      Εχεις οδηγήσει και το επόμενο που φοράει το turbo μοτερ;

      Εκει να δεις γούστα.

      Πάντως απο θόρυβο το κομπρεσοράτο ηταν

      Oχι δυστυχως δεν εχω καποιο φιλο που να το εχει
      Αλλα εχω ακουσει οτι παει παρα πολυ καλα και μαλιστα αρκετα καλυτερα απο το compressarato.

      Καλα ο θορυβος του compressor ειναι τελειος , αν και μεσα απο το αυτοκινητο δεν ακουγεται πολυ.Απο εξω ομως

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        +shelby

        Όχι ότι η GT με χάλασε.

        Οπότε απαντάω ατμοσφαιρικό V8, τουλάχιστον από αυτά που έχω οδηγήσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης MANGO έγραψε:
          επιλογη μπιτουρμπο δεν υπαρχει για να τα σπαει ??????

          Η ετσι η ψηφοφορια θα γινει εταιρικη ?

          Εννοειται οτι το μελλον στα μεγαλα μοτερ ειναι ο V8 biturbo που φορανε τα καινουρια ΒΜW M...

          τι να πουνε μπροστα στον V10 της audi

          580 αλογα απο τις 6250 μεχρι τις 6700 και 65 Νm ροπης απο τις 1500 μεχρι τις 6250

          τα υπολοιπα μπορουν να τρεξουν να κρυφτουν τρομαγμενα

          ασχετο..
          ειδα σημερα σε ενα special του top gear πως στεκεται το r8 V10 κοντρα στην 997 turbo και πανε σχεδον μαζι με λιγο καλυτερη εκκινηση θα μπορουσε να ειχε φυγει μπροστα , γιατι παρα το χειροτερο ξεκινημα, αρχισε να μαζευει
          ετσι θα τη σκεφτομουν την ατμοσφαιρα

          βεβαια με τοσο περισσοτερα κυβικα θα καιει τα κερατα του, δεν ξερω αν συμφερει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Αν και όλοι οι κατασκευαστές έχουν ατμοσφαιρικά μοντέλα στην παραγωγή τους, λίγες είναι οι εταιρείες που επιμένουν σε αυτά και είναι χρήσιμο να τις παραθέσουμε (τα main brands δηλαδή και όχι τους ακόλουθους) :

            Φερράρι, Τουότα, Λάντα , Μάζντα, Σουζούκι και Χόντα αν και η τελευταία έχει αρχίσει να το μαγαρίζει, απλά δεν έχει φέρει ακόμη μοντέλα turbo σε ευρώπη. Σε μεταβατικό στάδιο βρίσκονται οι Κορεάτες, επενδύουν πολλά στον άμεσο ψεκασμό αλλά μάλλον θα μπουν και αυτοί για τα καλά στο χορό της υπερπλήρωσης.
            Δεν είναι και λίγοι δηλαδή, αλλά το εντυπωσιακό είναι η πανσπερμία τους αφού καλύπτουν όλο το φάσμα της αγοράς, και φτηνά και μεσαία και ακριβά και σπορ, και εκτός.

            Δεν είμαι μάντης, αλλά δεν θα ποντάριζα εύκολα ότι σε 10 χρόνια π.χ. θα χαθεί η ατμόσφαιρα από τα βενζινοκίνητα, δοθέντος μάλιστα ότι τα τούρμπο ήλθαν και παρήλθαν κάποτε εν είδη μόδας.
            Από την άλλη μεριά δεν θα έλεγα και ότι τα τούρμπο θα χαθούν. Είναι δεδομένη η ικανότητά τους να βγάζουν εύκολα αλόγατα, και αυτό έχει πάντα τη χρησιμότητά του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Μπορεί τα ιαπωνικά βενζίνης να είναι κυρίως ατμοσφαιρικά αλλά στην Ιαπωνία παράγεται και κυκλοφορεί ένας τεράστιος αριθμός από μικρούς κινητήρες, μέχρι 600 κυβικά με τούρμπο. Οπότε την τεχνολογία την έχουν, γιατί δεν την χρησιμοποιούν περισσότερο δεν ξέρω, ίσως αυτοί ξέρουν, ίσως είναι διαφορά νοοτροπίας, ίσως γιατί απλά δεν τους χρειάζεται (στα 600ράκια υπάρχει περιορισμός κυβικών).

              Ο OUZO και κάποιος άλλος κάνει σύγκριση του ατμοσφαιρικού του πριν και μετά την προσθήκη τούρμπο. Μεγάλη αδικία και άστοχη η σύγκριση. Σε πολύ λίγες περιπτώσεις μπορεί να γίνει σχετικά δίκαια σύγκριση, νομίζω στην Audi πρέπει να μπορεί που ίδιο μοντέλο έβγαινε είτε με τούρμπο είτε ατμοσφαιρικό με περισσότερα κυβικά και περίπου αντίστοιχη ισχύ-ροπή.

              Δεν είχα ποτέ ούτε έχω οδηγήσει κανονικά αυτοκίνητο υπερσυμπιεσμένο οπότε πραγματικά δεν μου είναι εύκολο να αποφασίσω. Αναγνωρίζω φυσικά την ικανότητα των υπερσυμπιεσμένων να παρακάμπτουν το υπάρχον φορολογικό μας σύστημα (και τον τρόπο μέτρησης κατανάλωσης και CO2) και δεν τίθεται θέμα επ' αυτού όπως και επί της ευκολίας οδήγησης ενός οικογενειακής ρύθμισης τούρμπο που θα καλύπτει >90% των αναγκών μετακίνησης. Όμως κάποιες απόψεις σχετικά με την συμπεριφορά τους σε πιο σπορτίφ τρόπο οδήγησης με βάζουνε σε σκέψεις για την υποτιθέμενη ολοκληρωτική υπεροχή τους... καθώς και το ότι ακόμα βγαίνουν εξαιρετικοί ατμοσφαιρικοί... Επίσης μερικά από αυτά που κατάλαβα σχετικά με την καμπύλη απόδοσης από το θέμα Ροπή κι επιτάχυνση με έκαναν να βλέπω με μεγαλύτερη εκτίμηση τους ατμοσφαιρικούς.
              Από τα λεγόμενα του SV2 εμένα μου προκύπτει ότι αν είναι καλά φτιαγμένα και ταιριασμένα (και ξεφύγουμε από την παρωπίδα των κυβικών) ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι πολύ καλό και πολύ ευχάριστο είτε έτσι είτε αλλιώς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Μπορεί τα ιαπωνικά βενζίνης να είναι κυρίως ατμοσφαιρικά αλλά στην Ιαπωνία παράγεται και κυκλοφορεί ένας τεράστιος αριθμός από μικρούς κινητήρες, μέχρι 600 κυβικά με τούρμπο. Οπότε την τεχνολογία την έχουν, γιατί δεν την χρησιμοποιούν περισσότερο δεν ξέρω, ίσως αυτοί ξέρουν, ίσως είναι διαφορά νοοτροπίας, ίσως γιατί απλά δεν τους χρειάζεται (στα 600ράκια υπάρχει περιορισμός κυβικών).

                Εδώ μιλάμε για μεγάλη ιδιαιτερότητα. Η χρήση των τούρμπο από τα ιαπωνικά εργοστάσια περιορίζεται συνήθως είτε σε μικρά αυτοκίνητα πόλης κλάσης Κ που παίζουν μόνο στη δικιά τους αγορά, είτε σε μεγαλύτερα αλλά καθαρά σπορ επιδόσεων π.χ. Ιμπρέζα, Έβο, GT-R.
                Τα κάπως πιο καθημερινά υπετροφοδοτούμενα σπανίζουν, π.χ. υπάρχει ένα Honda/Acura SUV αλά CRV στην αμερική, το γνωστό Colt CZ-T ή μερικά που διατίθενται μόνο στην ιαπωνική αγορά όπως το ντόπιο Αvensis ή το Corolla compressor.
                Η πλάκα είναι ότι στην Ιαπωνία υπάρχουν κάποια από τα μεγαλύτερα εργοστάσια παραγωγής υπετροφοδοτών, τα οποία προμηθεύουν εκτός από τους ντόπιους και όλο τον κόσμο π.χ. Mitsubishi Heavy Industries Ltd, IHI, Hitachi και Toyota.
                Τι τρέχει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:

                  Φερράρι, Τουότα, Λάντα , Μάζντα, Σουζούκι και Χόντα αν και η τελευταία έχει αρχίσει να το μαγαρίζει, απλά δεν έχει φέρει ακόμη μοντέλα turbo σε ευρώπη. Σε μεταβατικό στάδιο βρίσκονται οι Κορεάτες, επενδύουν πολλά στον άμεσο ψεκασμό αλλά μάλλον θα μπουν και αυτοί για τα καλά στο χορό της υπερπλήρωσης.

                  Η Mazda έχει σαν κορυφαίες εκδόσεις των 3 και 6 τα MPS που φέρουν υπερπλήρωση και μάλιστα... βαριάς μορφής καθώς είναι απ τα πλέον παραδοσιακά τούρμπο με μπόλικο lag χαμηλά ενώ απ τις 2500 στροφές και πάνω σκοτώνουν

                  Εδώ μιλάμε για μεγάλη ιδιαιτερότητα. Η χρήση των τούρμπο από τα ιαπωνικά εργοστάσια περιορίζεται συνήθως είτε σε μικρά αυτοκίνητα πόλης κλάσης Κ που παίζουν μόνο στη δικιά τους αγορά, είτε σε μεγαλύτερα αλλά καθαρά σπορ επιδόσεων π.χ. Ιμπρέζα, Έβο, GT-R.

                  Η Μitsu γενικώς καλά το πάει, καθώς παίζει τουρμπίνα σε Colt, Evo και έπαιζε και στο προηγούμενο Outlander. Αλλά γενικώς τα Γιαπώνια έχουν την υπερτροφοδότηση για σπορ κατασκευές και δεν την χρησιμοποιούν με τον 'ευρωπαϊκό' τρόπο της φιλικότητας στη χρήση με ροπή απ τις 1800 στροφές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Είναι γεγονός για τη Μάζντα, αναγράφηκε εκ παραδρομής και δεν μπήκα στον κόπο να το διορθώσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      neos last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                      Είναι γεγονός, αναγράφηκε εκ παραδρομής και δεν μπήκα στον κόπο να το διορθώσω.

                      Ναι μωρέ, χαλαρά.

                      Πάντως οι γιαπωνέζικοι τουρμποκινητήρες είναι σε γενικές γραμμές πιο αξιόπιστοι απ τους ευρωπαϊκούς, όπως συμβαίνει αντίστοιχα και με τους ατμοσφαιρικούς τους δλδ.
                      Οπότε δεν μπορεί να πει κανείς ότι τα γιαπώνια αποφεύγουν την υπερτροφοδότηση λόγω φόβου αξιοπιστίας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                        Οπότε δεν μπορεί να πει κανείς ότι τα γιαπώνια αποφεύγουν την υπερτροφοδότηση λόγω φόβου αξιοπιστίας.

                        Αν τα υπερτροφοδοτούμενα γιαπωνέζικα είναι λιγότερο αξιόπιστα από τα ατμοσφαιρικά γιαπωνέζικα.... τότε βεβαίως και μπορεί!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          δηλαδή τίθεται θέμα για υπερπληρωμένη ατμόσφαιρα(Ελλάδα) ή τσίπικη τουρμποκομπρεσσορίλα?

                          εκτός από κάτι ωραιότατες (κι ακριβοπληρωμένες) κομπρεσαρισμένες ή τουρμπισμένες μεγάλες ατμόσφαιρες (SL55AMG, SL63AMG, 335i etc)

                          διαλέγω λίγο από όλα με λίγα λόγια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            v-tec_killer last edited by

                            Ατμόσφαιρα!!
                            Για τον ίδιο λόγο που επιλέγω πάντα χειροκίνητο κιβώτιο -ναι! στην κίνηση της πόλης μαζοχίζομαι κι εγώ με το πάτα άσε του συμπλέκτη- αντί για τα ημιαυτόματα (που τα κάνουν όλα και συμφέρουν όπως και τα τουρμπισμένα μοτέρ). Απλά είναι άλλη αίσθηση.
                            Είναι καθαρά θέμα επιλογής.

                            Ερώτηση: Τα Renault Clio Sport, Type-R, S2000, Celica T-Sport (για M3, Μ5, F1 δεν μιλάω γιατί είναι λίγο απρόσιτα στον μέσο οδηγό τιμολογιακά), θα ήταν τα ίδια με τούρμπο;

                            Παρατήρηση: Για το ίδιο λόγο που η Porsche GT3 θεωρείται καλύτερη οδηγικά από την Turbo και την GT2. Χαμηλότερο βάρος. Μικρότερη αδράνεια. Πιο απλό κατασκευαστικά μοτέρ που στροφάρει ψηλά και όποιος αντέξει. (οκ αυτά κι αν είναι απρόσιτα!!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              η M5 θα ερθει μαλλον με διπλα turbo

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
                                δηλαδή τίθεται θέμα για υπερπληρωμένη ατμόσφαιρα(Ελλάδα) ή τσίπικη τουρμποκομπρεσσορίλα?

                                εκτός από κάτι ωραιότατες (κι ακριβοπληρωμένες) κομπρεσαρισμένες ή τουρμπισμένες μεγάλες ατμόσφαιρες (SL55AMG, SL63AMG, 335i etc)

                                διαλέγω λίγο από όλα με λίγα λόγια!

                                Η SL63 είναι ατμοσφαιρική. Επίσης τί εννοείς με το όρο τουρμπισμένη ατμόσφαιρα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                  δηλαδή τίθεται θέμα για υπερπληρωμένη ατμόσφαιρα(Ελλάδα) ή τσίπικη τουρμποκομπρεσσορίλα?

                                  εκτός από κάτι ωραιότατες (κι ακριβοπληρωμένες) κομπρεσαρισμένες ή τουρμπισμένες μεγάλες ατμόσφαιρες (SL55AMG, SL63AMG, 335i etc)

                                  διαλέγω λίγο από όλα με λίγα λόγια!

                                  Η SL63 είναι ατμοσφαιρική. Επίσης τί εννοείς με το όρο τουρμπισμένη ατμόσφαιρα;

                                  δεν εχει 2 κομπρεσσορες???????????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Όχι! Η SL55 είχε Kompressor. Όλα τα AMG 63 είναι ατμοσφαιρικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      c-l-a-b last edited by

                                      αν δεν κανω λαθος αυτοκινητο με 2 μηχανικους υπερσυμπιεστες(κομπρεσσορες) δεν υπηρξε ποτε κ δεν ειναι κ τεχνικως εφικτο να υπαρξει(βεβαιως μπορει να κανω κ λαθος γιατι δεν ειμαι μηχανολογος μηχανικος)..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Όχι! Η SL55 είχε Kompressor. Όλα τα AMG 63 είναι ατμοσφαιρικά.

                                        http://www.mercedes-amg.com/v855lkompressor.html#/6-3l-v8
                                        σωστος

                                        αν δεν κανω λαθος αυτοκινητο με 2 μηχανικους υπερσυμπιεστες(κομπρεσσορες) δεν υπηρξε ποτε κ δεν ειναι κ τεχνικως εφικτο να υπαρξει(βεβαιως μπορει να κανω κ λαθος γιατι δεν ειμαι μηχανολογος μηχανικος)..

                                        http://www.mercedes-amg.com/v855lkompre ... kompressor
                                        αν και δεν ξερω γενικα αλλα για την amg σωστος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          πιθανως να μπερδευτηκες στιγμιαια με τα 65 που γραφουν στο πλαι μπιτουρμπο εκει που τα αλλα εγραφαν κομπρεσσορ κ να εκανες ενα συνδυασμο δηλαδη ->μπικομπρεσσορ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            beams last edited by


                                            Ferrari F430 Bi-Compressor Evoluzione

                                            The 4.3-litre V8 engine is that powers the 482kW Novitec-tuned Ferrari F430 is somewhat of a rarity in the automotive world. It's a twin supercharged and intercooled system.

                                            Twin turbo applications are far more common than twin superchargers, and it's interesting to note that Novitec has set them up to deliver a low-boost hit of just 5.5 psi (0.38 bar). But even with this low boost pressure, the twin supercharger system hikes power and torque considerably.

                                            Αντε ρε Αλέξανδρε...περίμενα ως ειδικός φεραρολόγος να το πεις εσύ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 28 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr