Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 139
    • 140
    • 36 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76788
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      γιατί ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Αν κόψεις τα ελατήρια θα έχουν πρόβλημα ΚΑΙ τα ελατήρια - δεν δουλεύουν σωστά.

        Βάλε καινούρια ελατήρια 2 πόντους μικρότερα ώστε να έχεις μόνο τα υπόλοιπα προβλήματα του χαμηλώματος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Γιατί μπορεί μάλλον.

          Μ@λακία είναι αυτό φίλε, οκ χαμηλώνεις αλλά είναι για την ΜΟΥΡΗ και μόνο. Ούτε γίνεται σκληρότερο ώστε να τερματίζει δυσκολότερα, ούτε τπτ. Το αμορτισέρ θα το σκίσεις φυσικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaggman last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Γιατί μπορεί μάλλον.

            Μ@λακία είναι αυτό φίλε, οκ χαμηλώνεις αλλά είναι για την ΜΟΥΡΗ και μόνο. Ούτε γίνεται σκληρότερο ώστε να τερματίζει δυσκολότερα, ούτε τπτ. Το αμορτισέρ θα το σκίσεις φυσικά.

            Ειχαμε κοψει τα ελατηρια σε ενα mirafiori παλια,το οποιο παραδοξως εστριβε καλυτερα απο πριν,αλλα παταγες και διαβαζε τη μαρκα του τσιγαρου...
            Βεβαια αν θυμαμαι καλα αυτα φορουσαν διαφορετικα ελατηρια απο τα σημερινα με πιο αραιο - πυκνο σπειρωμα πανω κατω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Αν είναι προοδευτικό το ελατήριο παίζει αυτό που λες, ναι.

              Αλλά και πάλι, δεν αλλάζει κάτι στην σκληρότητα του ελατηρίου όταν πιέζεται πολύ, απλά δεν έχεις την άνεση στην αρχική συμπίεση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                moya_junior last edited by

                αγόρασα σήμερα τα agx για τη celica μου.αλλά δεν βγάζει καμιά εταιρία ελατήρια χαμηλώματος κάτω από 3 πόντους χαμήλωμα. για αυτό το λόγο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vaggman last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Αν είναι προοδευτικό το ελατήριο παίζει αυτό που λες, ναι.

                  Αλλά και πάλι, δεν αλλάζει κάτι στην σκληρότητα του ελατηρίου όταν πιέζεται πολύ, απλά δεν έχεις την άνεση στην αρχική συμπίεση.

                  Ναι μαλλον τετοια ηταν (καποιος απο τους ιστορικους θα διαφωτιζε εδω...),και μικραινοντας τη διαδρομη τους,εδινε την ψευδαισθηση του σκληρου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Γίνεται:
                    α) πολύ πιο σκληρό απ' όσο πρέπει
                    β) όσο ελατήριο απομένει, συμπιέζεται περισσότερο απ' όσο πρέπει και θα χαλάσει γρήγορα (θα καθήσει)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      larson last edited by

                      ... όταν κόβουμε σπείρες από ένα ελατήριο αυξάνεται η στρεπτική ακαμψία του οπότε ναι ''σκληραίνει''... αν είναι δόκιμο ή όχι να τα κόψεις δυο πόντους , εξαρτάται καθαρά από τί είναι αυτό που ζητάς ... συνήθως αυτά που χάνεις με αυτή την κίνηση είναι περισσότερα από αυτά που πέρνεις ... βέβαια ποτέ δεν ξέρεις ... νομίζω όμως πως θα ήταν όντως καλύτερο να ψάξεις μήπως υπάρχουν ελατήρια που να χαμηλώνουν το τουτού σοου τους δύο πόντους που θές ... χωρίς πάλι και αυτό να σημαίνει ότι θα γίνει σίγουρα καλύτερο ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        larson last edited by

                        ... αν τελικά τα κόψεις φρόντισε να το κάνεις σωστά ... πρέπει απαραιτήτος αφού κόψεις να κουρμπάρεις την ''καινούρια'' πάνω ή κάτω σπείρα (αναλόγος από ποια μεριά θα κόψεις) ώστε να ''κάθεται'' σωστά στο πιατέλο ... αλλιώς θα έχεις διάφορα προβλήματα ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          heras last edited by

                          Καλημερα!

                          Φιλος εχει το nissan micra 1.2 του 2005 (n12) κ ηρθε η ωρα να του αλλαξει αμορτισερ με κατι καλυτερο κ κυριως πιο σφιχτα απο τα μαμα. Υπαρχει καποια προτεινομενη κ καλη λυση? (πχ koni, bilstein κλπ)

                          Στο συνεργειο κ σε καποια βουλκανιζατερ που ρωτησε του ειπαν οτι δεν υπαρχουν aftermarket αμορτισερ για micra παρα μονο tein που κ ακριβα ειναι κ πολυ extreme για αυτοκινητο πολης! Σημειωτεον οτι δεν θελει να το χαμηλωσει σε καμια περιπτωση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lokatzis last edited by

                            Δες εδώ: http://www.koni.com/254.html

                            Σε bilstein & kayaba βρήκα μόνο τα απλά μοντέλα αμορτισέρ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leon-hrv last edited by

                              Γεια σας θα ηθελα να ρωτησω για HONDA HRV τι αμοτρισερ να βαλω;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dickdick last edited by

                                Οπως εχω δηλωσει και παλιοτερα δεν ξερω απο αναρτησεις και θελω να κανω μια ερωτηση.Γινεται οι μπροστα αναρτησεις να εχουν αντιστρεπτικη δοκο και συνδεσμους αντιστρεπτικης δοκου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  ναι και πισω...και μπαρα ψαλιδιων και οτι θελεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aposal last edited by

                                    Το Corolla μου πάντως με τα κίτρινα Koni πάει μια χαρά! Χωρίς να είναι σφικτό (είναι ρυθμίσιμα).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bathan
                                      bathan last edited by

                                      H Corolla του πεθερού χρειάζεται επειγόντως αμορτισέρ, είναι μοντέλο 10/98

                                      1. Ποιό kayaba να βάλει ;
                                      2. Ξέρει κανένας κανένα καλό μάστορα, περιοχή Ζωγράφου για να μη ξενιτευτεί ;

                                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Βρήκα κάποιες αντιστρεπτικές από rx8 αλλά χρειάζομαι τα brackets (δεν ξέρω πως λέγονται στα ελληνικά) μαζί με τα σινεμπλοκ τους. Εκτός από τη μάζντα που μου ζήτησαν ~100ε ,μπορώ να τα βρω αλλού? Κατασκευή από άλλη εταιρία? Υπάρχει κάποιος που φέρνει ανταλλακτικά μάζντα καινούρια?

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Ο χρήστης xenos έγραψε:
                                          Βρήκα κάποιες αντιστρεπτικές από rx8 αλλά χρειάζομαι τα brackets (δεν ξέρω πως λέγονται στα ελληνικά) μαζί με τα σινεμπλοκ τους. Εκτός από τη μάζντα που μου ζήτησαν ~100ε ,μπορώ να τα βρω αλλού? Κατασκευή από άλλη εταιρία? Υπάρχει κάποιος που φέρνει ανταλλακτικά μάζντα καινούρια?

                                          Επίσης είναι εύκολο να τις τοποθετήσω εγώ (απ ότι έχω δει δεν είναι τπτ)? Απλά μήπως πρέπει να προσέξω κάτι?

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            slowmotion last edited by

                                            μια ερώτηση να κάνω
                                            Οι βάσεις των αμορτισέρ όταν φθέρνονται και κάνουν θόρυβο όταν γυρνάς το τιμόνι δεξια-αριστερά χρειάζονται αντ/ση και για ποιο λόγο? τίθεται θέμα ασφάλειας?
                                            Πάντως μου είπαν ότι δεν πάνε με τα αμοστισέρ αλλά τα αλλάζεις ξεχωριστα είναι όντως έτσι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 36 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr