-
**έχεις απόλυτο δίκιο αλλα άντε να το καταλάβουν εδώ μέσα. [mod] **
-
-
μυρίζομαι ban
**Αν συνεχίσεις, να είσαι σίγουρος. [mod] **
-
dickdick δε νομιζω πως σε συμφερει να τα πλυνουμε γιατι θα κανω πειραματα στο δικο σου . Εκτος και αν επιμενεις...
-
Οπα περιμενε! .Τι εχεις στο βρωμικο μυαλο σου για το φιατακι μου;Ειναι κατι κακο η' ενταξει κατι απλο.Εν ολιγοις θα εχεις και σφυρι μαζι σου η΄θα ερθεις αδειος
-
Ο χρήστης tjetopoulos έγραψε:
Ρε παιδια γραψτε μας και κανενα τσαι που εχετε κερασει ... 'η εχετε κεραστειΕγω εχω κερασει golf tsi 122,subaru impreza 1.6 turbo 4x4(150ps),focus 1.6 (125ps),Βmw 318 my07 και μερικα αλλα που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα ηταν και πολλα 1600αρια χωρις τουρμπο οποτε δεν τα χρεωνω.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν το subaru-τοσο χωματα ειναι αυτα τα 1.6Τ?-και το οτι πηγαινα σχεδον τα ιδια-μαζευα πολυ σιγα-με μια Lancia Delta HF 1.6turbo '90(135 ps).Mε το golf μικρη η διαφορα,ισως να εφταιγε και ο οδηγος αν και εχω την υποψια οτι 'ψηλα' το φιατ ειναι 'αλλου' σε συγκριση με το Γερμανο.
Παντως εχω φαει και απο ενα golf 1.8gti ΜΚΙΙ (16v??) προσφατως και εχω στραβωσει τωρα με τα golfakia.
το bravo μου ειναι το 120αρι που ωρες ωρες απορω αν αληθευει το νουμερο.Υποθετω οτι εχει καμια δεκαρια παραπανω αλογα.Πειτε και εσεις καμια ιστορια 'τσαγιου' αν θελετε.για εξηγησε το αυτο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ρε παιδια γραψτε μας και κανενα τσαι που εχετε κερασει ... 'η εχετε κεραστει
Εγω εχω κερασει golf tsi 122,subaru impreza 1.6 turbo 4x4(150ps),focus 1.6 (125ps),Βmw 318 my07 και μερικα αλλα που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη αλλα ηταν και πολλα 1600αρια χωρις τουρμπο οποτε δεν τα χρεωνω.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν το subaru-τοσο χωματα ειναι αυτα τα 1.6Τ?-και το οτι πηγαινα σχεδον τα ιδια-μαζευα πολυ σιγα-με μια Lancia Delta HF 1.6turbo '90(135 ps).Mε το golf μικρη η διαφορα,ισως να εφταιγε και ο οδηγος αν και εχω την υποψια οτι 'ψηλα' το φιατ ειναι 'αλλου' σε συγκριση με το Γερμανο.
Παντως εχω φαει και απο ενα golf 1.8gti ΜΚΙΙ (16v??) προσφατως και εχω στραβωσει τωρα με τα golfakia.
το bravo μου ειναι το 120αρι που ωρες ωρες απορω αν αληθευει το νουμερο.Υποθετω οτι εχει καμια δεκαρια παραπανω αλογα.Πειτε και εσεις καμια ιστορια 'τσαγιου' αν θελετε.για εξηγησε το αυτο
Σε ευθεια,ανοιγματα απο τα 80χλμ και μεχρι τα περιπου 150-160 εγινε οπως ειπα παραπανω.Εσυ πως το εξηγεις??
-
αν εχεις αυτο με τα 150 αλογα μπορει αλλα με τα 120 δυσκολο το βλεπω.
ποσα πιανεις με τριτη;
-
γυρω στα 130 αν θυμαμαι καλα αλλα δεν χρειαζεται να το σπασω το μοτερ μιας και πανω απο τις 5500 δεν εχεις ουσιαστικο οφελος.Παντως μου εκανε και εμενα εντυπωση το οτι οχι μονο δεν μπορουσε να μου φυγει αλλα τον μαζευα κι ολας!!Ποιος ξερει,ισως να μην ηταν σε καλη κατασταση ο κινητηρας του,χιλιοι δυο παραγοντες υπαρχουν,παντως ο τυπος το πηγαινε σανιδα.
Μαλιστα αυτος ειναι ενας ακομη λογος οπως ανεφερα και σε αλλο ποστ να πιστευω οτι η ιπποδυναμη ισως να ειναι παραπανω απο 120 αλογα. -
περιεργο,εγω με την δικια μου πιανω 150 και την γεμιζει γρηγορα.
τι χρωμα ειχε;
-
Δεν εχουμε καποιον που να θελει να κανει ενα review για το αυτοκινητο μας; Εγω προσωπικα δεν μπορω να γραψω κατι γιατι εχω κανει 3 ταξιδια και ειμαι ολο σπιτι - δουλεια - σπιτι.Γραψτε κατι να ξερουμε τι παιζει γενικοτερα η' απο παλιοτερους κατοχους αν μετα απο καποια χλμ εχουμε να περιμενουμε κατι (καποια βλαβη κτλ);;;
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Δεν εχουμε καποιον που να θελει να κανει ενα review για το αυτοκινητο μας; Εγω προσωπικα δεν μπορω να γραψω κατι γιατι εχω κανει 3 ταξιδια και ειμαι ολο σπιτι - δουλεια - σπιτι.Γραψτε κατι να ξερουμε τι παιζει γενικοτερα η' απο παλιοτερους κατοχους αν μετα απο καποια χλμ εχουμε να περιμενουμε κατι (καποια βλαβη κτλ);;;nevrodion ακους?
-
Και εγω απ'αυτον περιμενω.Τα λεει και ωραια οχι τιποτα αλλο.Εισαι η ελπιδα μας................Μην περιμενεις να πω το υπολοιπο
-
Αφήστε τα χαζά, έχω πεθάνει στη δουλειά και για να γράψω κατιτίς θέλει έμπνευση. noe καλύτερα πες εσύ τι λέει το πετρέλαιο γιατί ο Χρήστος από το συνεργείο (που το δοκίμασε) όταν τον ρώτησα γούρλωσε τις ματάρες και ψέλισε κάτι 'μούμπλεμούμπλεγρρρήγορρρομούμπλεσφαίρρραεπιτάχυνσσσσμούμπλε' (σε ελεύθερη μετάφραση αυτό που κατάλαβα μάλλον εννοούσε 'μη σε βρει ούτε σε φανάρι, ούτε σε ρολλαριστές'). Και ο Χρήστος σέβεται τα μπράβο (το ίδιο χρώμα με το δικό σου κάτω στο συνεργείο είναι το δικό του).
-
Ε να τωρα τι κανεις και προκαλεις τη κοινωνικη κατακραυγη .Αυτο το μουμπλεμουμπλε................. που το βρηκες; .Που να ειχες και εμπνευση
-
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
Αφήστε τα χαζά, έχω πεθάνει στη δουλειά και για να γράψω κατιτίς θέλει έμπνευση. noe καλύτερα πες εσύ τι λέει το πετρέλαιο γιατί ο Χρήστος από το συνεργείο (που το δοκίμασε) όταν τον ρώτησα γούρλωσε τις ματάρες και ψέλισε κάτι 'μούμπλεμούμπλεγρρρήγορρρομούμπλεσφαίρρραεπιτάχυνσσσσμούμπλε' (σε ελεύθερη μετάφραση αυτό που κατάλαβα μάλλον εννοούσε 'μη σε βρει ούτε σε φανάρι, ούτε σε ρολλαριστές'). Και ο Χρήστος σέβεται τα μπράβο (το ίδιο χρώμα με το δικό σου κάτω στο συνεργείο είναι το δικό του).αυριο θα το εχω ρε παιδια. εκτος αν φαω κανα ακυρο παλι και .......
παντως καποια στιγμη θα ηθελα να τα αλλαξουμε για λιγο για να κανουμε συγκριση στα 120 αλογα πετρελαιου και βενζινης.εκτος το'μούμπλεμούμπλεγρρρήγορρρομούμπλεσφαίρρραεπιτάχυνσσσσμούμπλε' τι σου ειπε γιατι εχω μεγαλη περιεργια?
οσον αφορα για το review θα περιμενω την ............. εμπνευση σου -
το πηρα....... το πηρα εχθες!!!!
πρωτες εντιπωσεις μετα απο καποια χιλ.
αλλα μεχρι στιγμης δεν καταλαβα που ειναι τα τρελα γκαζια λογω της μεγαλη ροπης του αυτ/του. ισως θελει λιγα χιλιομετρα για να ξυπνησει ισως φταιει το γεγονος οτι δεν το παω πανω απο 2500 στροφες .
κατα τα αλλα ειναι πολυ στιβαρο αυτοκινητο(νομιζω οτι οδηγαω ενα μικρο τανκ).
στις λακουβες οι 17αρες μου χτυπανε λιγο παραπανω αλλα οκ.
απο καταναλωση τι να πω μετα απο 150 χιλ ο δεικτης μου φενετε οτι εχει κολησει και δεν λεει να πεσει.
το hill holder ειναι εξαιρετικο! το cornering καλη μαγκια
με 2000 στροφες με 6η παει με 120 περιπου.
εχει μια σχετικα καλη ηχομονοση μεταξυ κινητηρα και καμπινας.
η ορατοτητα για πισω ειναι μετρια-κακη (αλλα τα περισσοτερα νεα αυτ/τα ειναι ετσι)αυτα για τα πρωτα 150 χιλ.
-
Επειδή κάποιοι αναρωτιούνται για την αξιοπιστία του bravo:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... eliability
Bravo: 22η θέση ανάμεσα στα 100 πρώτα αυτοκίνητα ΑΠΟ ΟΛΕΣ τις κατηγορίες. Αρκεί να δούμε άλλους 'θρύλους': Auris - 46η θέση, Civic: 47η, Golf: 49, Leon: 65η, Astra: 71η, και πάει λέγοντας. Ιταλικές κατασκευές, ε; ...
-
noe καλορίζικο! Πήρα και εγώ το δικό μου αυτή την εβδομάδα (150 sport) και έχω περίπου τις ίδιες πρώτες εντυπώσεις. Μετά από 140 km (κέντρο Αθήνα, Αγ. Παρασκευή και Αττική Οδό), με μέση ταχύτητα 20km/h η μέση κατανάλωση είναι 9,6 lt/100km.
Οι αναρτήσεις σε συνάρτηση με τις 17αρες έχουν όντως λίγο ξερές αντιδράσεις στις εγκάρσιες κυρίως ανωμαλίες των δρόμων. Είναι πολύ στιβαρό, τα φρένα του πολύ καλά και σε δύναμη και σε αίσθηση, τα πεντάλ γενικά έχουν καλή αίσθηση και δεν κουράζουν. Για το τιμόνι και τον επιλογέα που τόσα έχουν γραφτεί τα βρίσκω μια χαρά, ιδίως το τιμόνι για οδήγηση μέσα στην πόλη και παρκαρίσματα είναι μια χαρά, αλλά και σε μεγάλες ταχύτητες βαραίνει όσο πρέπει (δεν έχω δοκιμάσει ακόμη το sport). Το πίσω παρμπριζ κόβει λίγο ορατότητα, αλλά με την βοήθεια των αισθητήρων δεν είχα πρόβλημα σε κανένα παρκάρισμα.
Από χώρους, μπορέσα και εγώ να βολευτώ (είμαι 1,90m), αλλά ο χώρος για τα πόδια των πίσω είναι γενικά λίγο περιορισμένος (πίσω από εμένα μηδενικός...αλλά εκεί θα κάθεται ο μικρός!) Κατά τα άλλα και μέσα και έξω το αμάξι είναι πολύ όμορφο, τα χειριστήρια του μια χαρά και το clima είναι super.
Από κινητήρα δεν μπορώ να πω ακόμα κάτι (το πάω κότα), σε κάποια μικρά ανοίγματα όμως με 3η και 4η μέχρι 4000 στροφές φαίνεται ότι έχει πολύ δύναμη κάτω από το δεξί πεντάλ Σκοπεύω (άμα αντέξω) να το στρώσω για 2500 με 3000 χλμ.Και ένα (χαζό) ερώτημα: η κόρνα πατιέται μόνο από το δεξί μέρος του τιμονιού? επίσης ο ήχος δεν σας κάνει λίγο μικρότερου αμαξιού?
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Επειδή κάποιοι αναρωτιούνται για την αξιοπιστία του bravo:http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... eliability
Bravo: 22η θέση ανάμεσα στα 100 πρώτα αυτοκίνητα ΑΠΟ ΟΛΕΣ τις κατηγορίες. Αρκεί να δούμε άλλους 'θρύλους': Auris - 46η θέση, Civic: 47η, Golf: 49, Leon: 65η, Astra: 71η, και πάει λέγοντας. Ιταλικές κατασκευές, ε; ...
μην πιστεύεται τις ερευνες ... η καθεμία τα δικά της γράφει...
Fiat Bravο 2007