Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 488
    • 489
    • 30 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9779
    220529
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Τι χρώμα ήταν ο καπνός Μανώλη;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        festonero last edited by

        Αν είναι άσπρος ο καπνός δε σημαίνει οτι καίει λάδια;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Αν είναι κάτασπρος είναι ατμός η έντονη και απότομη εμφάνισή του είναι κακό σημάδι για την ακεραιότητα της φλάντζας και πιθανόν ολόκληρου του κινητήρα. (εγώ με τέτοιο ξαφνικό άσπρο νέφος έφτιαξα 2 τρύπες από πιστόνια στο μπλοκ του κινητήρα.... είπαν ότι δεν είχε λάδι...)
          Αν είναι απαλό γαλάζιο ή γκρι τότε μάλλον είναι λάδι. Μπορεί απλά να έβαλε παραπάνω λάδι από όσο πρέπει στο κάρτερ (που είναι κακό) ή μπορεί να είναι δείκτης φθορών είτε γενικά κινητήρα είτε του καπακιού (που επίσης καλό δεν είναι...).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            ασπρος καπνος ειναι Η υγρασια στον καταλυτη μετα απο βροχες και ακινησια Η νερο στην μηχανη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsargy last edited by

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
              Ε ναι λοιπόν είμαι περίεργος!!! Το ξέρω. Ποιός ξέρει που ωφείλεται η τεράστια ποσότητα καπνού που είδα να βγάζει ένα Smart 4 2? Όλος ο καπνός έβγαινε απο την εξάτμηση και ήταν τόσο πυκνός που εκτός του ότι ο οδηγός προφανώς φοβήθηκε και σταμάτησε αλλά στα 10-15 μέτρα γύρω αποτο αμάξι δεν έβλεπε κανείς τίποτα.
              Δεν έμεινα πολύ εκει, μερικά δευτερόλεπτα αλλά πάντως φωτιά/φλόγες δεν είδα πουθενά!!!

              Smart????? Τουρμπινούλα μήπως????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsargy last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Μάλλον σοβαρά το λέει. Γενικά κάνει καλό κάθε τόσο με ζεσταμένα φρένα να κάνουμε μερικά διαδοχικά βαρβάτα φρεναρίσματα (χωρίς ABS) από πχ 80χλμ στα 10χλμ που βοηθάνε να επικαθίσει υλικό από το τακάκι στο δίσκο και να φύγει η γυαλάδα του. Τότε φρενάρεις με τακάκι σε δίσκο καλυμένο με υλικό τακακιού και το φρενάρισμα είναι σαφώς καλύτερο. Αν οδηγάς ήσυχα και σε πόλη χρειάζεται να το κάνεις αυτό συχνά.

                Επίσης και μία γερή όπισθεν για κάποια μέτρα και μετά κοκκάλωμα...(έτσι ρυθμίζαμε παλιά τα αυτορυθμιζόμενα Fiat) Το έκανα μία φορά τον μήνα περίπου, στο Panda και ζωντάνευε το πεντάλ. Τωρα, με 150 χλμ την ημέρα και αρκετή Ε.Ο. και Α.Ο. δεν πολυχρειάζεται, γιατί όλο και κάποιο φρενάρισμα θα γίνει, καθε μέρα 150-50...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                  ασπρος καπνος ειναι Η υγρασια στον καταλυτη μετα απο βροχες και ακινησια Η νερο στην μηχανη.

                  Μπορεί να είναι υγρά φρένων (σπάνιο).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citrovag last edited by

                    Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                    Ε ναι λοιπόν είμαι περίεργος!!! Το ξέρω. Ποιός ξέρει που ωφείλεται η τεράστια ποσότητα καπνού που είδα να βγάζει ένα Smart 4 2? Όλος ο καπνός έβγαινε απο την εξάτμηση και ήταν τόσο πυκνός που εκτός του ότι ο οδηγός προφανώς φοβήθηκε και σταμάτησε αλλά στα 10-15 μέτρα γύρω αποτο αμάξι δεν έβλεπε κανείς τίποτα.
                    Δεν έμεινα πολύ εκει, μερικά δευτερόλεπτα αλλά πάντως φωτιά/φλόγες δεν είδα πουθενά!!!

                    Smart????? Τουρμπινούλα μήπως????

                    Αυτο καμμια φορα εχει να κανει με την ποσοτητα λαδιου που εχει μεσα αν ειναι γνωστος σου πες του να κοιταξει την σταθμη μηπως εχει υπερβολικα μεγαλη ποσοτητα λαδιου μεσα
                    Ειχε ερθει καποτε ενας με ενα σμαρτ και πηρε ενα 4λιτρο λαδι μετα απο καμμια ωρα βλεπω ενα συννεφο καπνου να ερχεται ,ηταν αυτος το ειχε ριξει ολο μεσα πιστευοντας πως ηθελε τοσο συμπληρωμα
                    του αφαιρεσα με την αναροφηση 3 λιτρα λαδι για να ερθει στα ισα του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                      Επίσης και μία γερή όπισθεν για κάποια μέτρα και μετά κοκκάλωμα...(έτσι ρυθμίζαμε παλιά τα αυτορυθμιζόμενα Fiat) Το έκανα μία φορά τον μήνα περίπου, στο Panda και ζωντάνευε το πεντάλ. Τωρα, με 150 χλμ την ημέρα και αρκετή Ε.Ο. και Α.Ο. δεν πολυχρειάζεται, γιατί όλο και κάποιο φρενάρισμα θα γίνει, καθε μέρα 150-50...

                      Τα ταμπούρα ρυθμίζονται έτσι, αν δέν έχεις ταμπούρα δέν βοηθάει σε τίποτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Τα ταμπούρα (αυτο)ρυθμίζονται κάθε φορά που τραβάς χειρόφρενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nosferatu_gr last edited by

                          ΡΕ παιδια με τι κολλα κολλαμε την ταπετσαρια(ουρανος πορτες κλπ)?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                            ΡΕ παιδια με τι κολλα κολλαμε την ταπετσαρια(ουρανος πορτες κλπ)?

                            Βενζινοκολλα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nosferatu_gr last edited by

                              Οντως και γω αυτο σκεφτηκα,αλλα με ηλιο υγρασιες κλπ μου φαινεται δεν θα αντεξει και πολυ,ρωταω αν υπαρχει καποια ειδικη επεξεργασια,απο κατω εχει το γνωστο λεπτο στωματακι αφρου και απλα εχει 'πεταξει' στις ακρες,δε μου παει η καρδια να παω σε ταπετσερη και να το αλλαξηω ολο το κομματι μονο γιαυτο το λογο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Τα ταμπούρα (αυτο)ρυθμίζονται κάθε φορά που τραβάς χειρόφρενο.

                                Όχι όλα, κάποια ρυθμίζονται με φρενάρισμα στην όπισθεν. Μάλιστα νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία είναι έτσι.

                                Βασικά στα ταμπούρα όταν πατάς φρένο οι σιαγώνες παρασύρονται απο το τύμπανο και περιστρέφονται μαζί του μερικές μοίρες. Όταν πατάς φρένο με την όπισθεν οι σιαγώνες περιστρέφονται απο την άλλη μεριά και τότε ενεργοποιείται ένας μηχανισμος με κάτι δοντάκια που ανοίγει τη βίδα που ρυθμίζει το διάκενο.

                                Κάπου είχα βρεί ένα flash animation που έδειχνε τη λειτουργία. Δέν μπορώ να το βρώ τώρα

                                EDIT: http://auto.howstuffworks.com/auto-part ... brake2.htm

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kotetsi last edited by

                                  Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
                                  Οντως και γω αυτο σκεφτηκα,αλλα με ηλιο υγρασιες κλπ μου φαινεται δεν θα αντεξει και πολυ,ρωταω αν υπαρχει καποια ειδικη επεξεργασια,απο κατω εχει το γνωστο λεπτο στωματακι αφρου και απλα εχει 'πεταξει' στις ακρες,δε μου παει η καρδια να παω σε ταπετσερη και να το αλλαξηω ολο το κομματι μονο γιαυτο το λογο

                                  Υπάρχει μια κόλλα υφασμάτων της Bison σε άσπρο με πράσινο σωληνάριο, τέτοια χρησιμοποίησα εγώ για να κολλήσω ένα κομμάτι ύφασμα στο κάθισμα που ήταν σκισμένο. Στην αρχή βρωμάει και ζέχνει αλλά όταν στεγνώσει τελείως (θέλει ένα 24ωρο) δε μυρίζει τίποτε και φυσικά στην περίπτωσή μου έκανε εξαιρετική δουλειά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Πρόσφατα αντικατέστησα ένα μικρό MP3 player με ένα Ipod το οποίο έχει usb έξοδο. Στα ραδιοcd της αγοράς βλέπω έξοδο συνήθως Aux (ή και στα νέα αυτοκίνητα) ή usb για στικεράκια. Υπάρχει αντάπτορας που μετατρέπει το usb σε βίσμα Aux ή παίζει στην έξοδο usb?
                                    Θέλω να πω το Ipod είναι συμβατό (με κάποιον αντάπτορα ή άλλο καλώδιο ίσως) με όλα τα ηχοσυστήματα (εργοστασιακά ή after market)?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βρείς μια πηγή που να είναι συμβατή με ipod. Με αυτές που απλά διαβάζουν στικάκια ναι μέν θα μπορείς να παίξεις τα τραγούδια απο το ipod αλλά επειδή μέσα τα ανακατεύει και τους αλλάζει τα ονόματα σε αλαμπουρνέζικα δέν θα ξέρεις ποιό τραγούδι είναι ποιό.

                                      Εναλλακτικά μπορείς να συνδέσεις ένα απλό καλώδιο απο την έξοδο των ακουστικών του ipod στο AUX της πηγής, αλλά έτσι θα πρέπει να αλλάζεις τα τραγούδια απο τα χειριστήρια του ipod και επιπλέον θα σου τρώει τη μπαταρία του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kotetsi last edited by

                                        Ερώτηξις:
                                        Στις πόρτες του Τέμπρα, στο ύψος των παραθύρων, υπάρχουν κάτι μαύρα αυτοκόλλητα, τα οποία είναι τοποθετημένα εργοστασιακά για να δίνουν την εντύπωση συνέχιας των παραθύρων. Η φωτό θα βοηθήσει να καταλάβετε για τι μιλάω:
                                        http://www.postimage.org/image.php?v=Pq_L2Z9
                                        Το θέμα είναι ότι ένα από αυτά μισοξεκόλλησε και αναγκάστηκα να το βγάλω όλο. Ευτυχώς οι Ιταλοί δεν ήταν τσιφούτηδες και είχαν βαμμένο το συγκεκριμένο μέρος από κάτω. Το λεπτό κολλώδες στρώμα που έχει μείνει (και που είναι πολύ ισχυρό μιας και συγκρατούσε την προαναφερθείσα αυτοκόλλητη ταινία) πώς μπορώ να το αφαιρέσω; Να τονίσω ότι δε με ενδιαφέρει αν ξεθαμπώσει το χρώμα (φυσικά αν υπάρχει αποτελεσματική λύση που να γλιτώσω το ξεθάμπωμα θα την προτιμήσω).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          festonero last edited by

                                          Νομίζω οτι το οινόπνευμα είναι το πιο ακίνδυνο για το χρώμα.
                                          Σωστά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Ίσως και καθαρή βενζίνη. Απέφυγε ασετόν. Επειδή δεν βλέπω την φωτό από κάτω τι υλικό είναι?

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 30 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr