-
Τι χρώμα ήταν ο καπνός Μανώλη;
-
Αν είναι άσπρος ο καπνός δε σημαίνει οτι καίει λάδια;
-
Αν είναι κάτασπρος είναι ατμός η έντονη και απότομη εμφάνισή του είναι κακό σημάδι για την ακεραιότητα της φλάντζας και πιθανόν ολόκληρου του κινητήρα. (εγώ με τέτοιο ξαφνικό άσπρο νέφος έφτιαξα 2 τρύπες από πιστόνια στο μπλοκ του κινητήρα.... είπαν ότι δεν είχε λάδι...)
Αν είναι απαλό γαλάζιο ή γκρι τότε μάλλον είναι λάδι. Μπορεί απλά να έβαλε παραπάνω λάδι από όσο πρέπει στο κάρτερ (που είναι κακό) ή μπορεί να είναι δείκτης φθορών είτε γενικά κινητήρα είτε του καπακιού (που επίσης καλό δεν είναι...). -
ασπρος καπνος ειναι Η υγρασια στον καταλυτη μετα απο βροχες και ακινησια Η νερο στην μηχανη.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ε ναι λοιπόν είμαι περίεργος!!! Το ξέρω. Ποιός ξέρει που ωφείλεται η τεράστια ποσότητα καπνού που είδα να βγάζει ένα Smart 4 2? Όλος ο καπνός έβγαινε απο την εξάτμηση και ήταν τόσο πυκνός που εκτός του ότι ο οδηγός προφανώς φοβήθηκε και σταμάτησε αλλά στα 10-15 μέτρα γύρω αποτο αμάξι δεν έβλεπε κανείς τίποτα.
Δεν έμεινα πολύ εκει, μερικά δευτερόλεπτα αλλά πάντως φωτιά/φλόγες δεν είδα πουθενά!!!Smart????? Τουρμπινούλα μήπως????
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μάλλον σοβαρά το λέει. Γενικά κάνει καλό κάθε τόσο με ζεσταμένα φρένα να κάνουμε μερικά διαδοχικά βαρβάτα φρεναρίσματα (χωρίς ABS) από πχ 80χλμ στα 10χλμ που βοηθάνε να επικαθίσει υλικό από το τακάκι στο δίσκο και να φύγει η γυαλάδα του. Τότε φρενάρεις με τακάκι σε δίσκο καλυμένο με υλικό τακακιού και το φρενάρισμα είναι σαφώς καλύτερο. Αν οδηγάς ήσυχα και σε πόλη χρειάζεται να το κάνεις αυτό συχνά.Επίσης και μία γερή όπισθεν για κάποια μέτρα και μετά κοκκάλωμα...(έτσι ρυθμίζαμε παλιά τα αυτορυθμιζόμενα Fiat) Το έκανα μία φορά τον μήνα περίπου, στο Panda και ζωντάνευε το πεντάλ. Τωρα, με 150 χλμ την ημέρα και αρκετή Ε.Ο. και Α.Ο. δεν πολυχρειάζεται, γιατί όλο και κάποιο φρενάρισμα θα γίνει, καθε μέρα 150-50...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ασπρος καπνος ειναι Η υγρασια στον καταλυτη μετα απο βροχες και ακινησια Η νερο στην μηχανη.Μπορεί να είναι υγρά φρένων (σπάνιο).
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Ε ναι λοιπόν είμαι περίεργος!!! Το ξέρω. Ποιός ξέρει που ωφείλεται η τεράστια ποσότητα καπνού που είδα να βγάζει ένα Smart 4 2? Όλος ο καπνός έβγαινε απο την εξάτμηση και ήταν τόσο πυκνός που εκτός του ότι ο οδηγός προφανώς φοβήθηκε και σταμάτησε αλλά στα 10-15 μέτρα γύρω αποτο αμάξι δεν έβλεπε κανείς τίποτα.
Δεν έμεινα πολύ εκει, μερικά δευτερόλεπτα αλλά πάντως φωτιά/φλόγες δεν είδα πουθενά!!!Smart????? Τουρμπινούλα μήπως????
Αυτο καμμια φορα εχει να κανει με την ποσοτητα λαδιου που εχει μεσα αν ειναι γνωστος σου πες του να κοιταξει την σταθμη μηπως εχει υπερβολικα μεγαλη ποσοτητα λαδιου μεσα
Ειχε ερθει καποτε ενας με ενα σμαρτ και πηρε ενα 4λιτρο λαδι μετα απο καμμια ωρα βλεπω ενα συννεφο καπνου να ερχεται ,ηταν αυτος το ειχε ριξει ολο μεσα πιστευοντας πως ηθελε τοσο συμπληρωμα
του αφαιρεσα με την αναροφηση 3 λιτρα λαδι για να ερθει στα ισα του -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Επίσης και μία γερή όπισθεν για κάποια μέτρα και μετά κοκκάλωμα...(έτσι ρυθμίζαμε παλιά τα αυτορυθμιζόμενα Fiat) Το έκανα μία φορά τον μήνα περίπου, στο Panda και ζωντάνευε το πεντάλ. Τωρα, με 150 χλμ την ημέρα και αρκετή Ε.Ο. και Α.Ο. δεν πολυχρειάζεται, γιατί όλο και κάποιο φρενάρισμα θα γίνει, καθε μέρα 150-50...Τα ταμπούρα ρυθμίζονται έτσι, αν δέν έχεις ταμπούρα δέν βοηθάει σε τίποτα.
-
Τα ταμπούρα (αυτο)ρυθμίζονται κάθε φορά που τραβάς χειρόφρενο.
-
ΡΕ παιδια με τι κολλα κολλαμε την ταπετσαρια(ουρανος πορτες κλπ)?
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
ΡΕ παιδια με τι κολλα κολλαμε την ταπετσαρια(ουρανος πορτες κλπ)?Βενζινοκολλα;
-
Οντως και γω αυτο σκεφτηκα,αλλα με ηλιο υγρασιες κλπ μου φαινεται δεν θα αντεξει και πολυ,ρωταω αν υπαρχει καποια ειδικη επεξεργασια,απο κατω εχει το γνωστο λεπτο στωματακι αφρου και απλα εχει 'πεταξει' στις ακρες,δε μου παει η καρδια να παω σε ταπετσερη και να το αλλαξηω ολο το κομματι μονο γιαυτο το λογο
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα ταμπούρα (αυτο)ρυθμίζονται κάθε φορά που τραβάς χειρόφρενο.Όχι όλα, κάποια ρυθμίζονται με φρενάρισμα στην όπισθεν. Μάλιστα νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία είναι έτσι.
Βασικά στα ταμπούρα όταν πατάς φρένο οι σιαγώνες παρασύρονται απο το τύμπανο και περιστρέφονται μαζί του μερικές μοίρες. Όταν πατάς φρένο με την όπισθεν οι σιαγώνες περιστρέφονται απο την άλλη μεριά και τότε ενεργοποιείται ένας μηχανισμος με κάτι δοντάκια που ανοίγει τη βίδα που ρυθμίζει το διάκενο.
Κάπου είχα βρεί ένα flash animation που έδειχνε τη λειτουργία. Δέν μπορώ να το βρώ τώρα
EDIT: http://auto.howstuffworks.com/auto-part ... brake2.htm
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Οντως και γω αυτο σκεφτηκα,αλλα με ηλιο υγρασιες κλπ μου φαινεται δεν θα αντεξει και πολυ,ρωταω αν υπαρχει καποια ειδικη επεξεργασια,απο κατω εχει το γνωστο λεπτο στωματακι αφρου και απλα εχει 'πεταξει' στις ακρες,δε μου παει η καρδια να παω σε ταπετσερη και να το αλλαξηω ολο το κομματι μονο γιαυτο το λογοΥπάρχει μια κόλλα υφασμάτων της Bison σε άσπρο με πράσινο σωληνάριο, τέτοια χρησιμοποίησα εγώ για να κολλήσω ένα κομμάτι ύφασμα στο κάθισμα που ήταν σκισμένο. Στην αρχή βρωμάει και ζέχνει αλλά όταν στεγνώσει τελείως (θέλει ένα 24ωρο) δε μυρίζει τίποτε και φυσικά στην περίπτωσή μου έκανε εξαιρετική δουλειά.
-
Πρόσφατα αντικατέστησα ένα μικρό MP3 player με ένα Ipod το οποίο έχει usb έξοδο. Στα ραδιοcd της αγοράς βλέπω έξοδο συνήθως Aux (ή και στα νέα αυτοκίνητα) ή usb για στικεράκια. Υπάρχει αντάπτορας που μετατρέπει το usb σε βίσμα Aux ή παίζει στην έξοδο usb?
Θέλω να πω το Ipod είναι συμβατό (με κάποιον αντάπτορα ή άλλο καλώδιο ίσως) με όλα τα ηχοσυστήματα (εργοστασιακά ή after market)? -
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βρείς μια πηγή που να είναι συμβατή με ipod. Με αυτές που απλά διαβάζουν στικάκια ναι μέν θα μπορείς να παίξεις τα τραγούδια απο το ipod αλλά επειδή μέσα τα ανακατεύει και τους αλλάζει τα ονόματα σε αλαμπουρνέζικα δέν θα ξέρεις ποιό τραγούδι είναι ποιό.
Εναλλακτικά μπορείς να συνδέσεις ένα απλό καλώδιο απο την έξοδο των ακουστικών του ipod στο AUX της πηγής, αλλά έτσι θα πρέπει να αλλάζεις τα τραγούδια απο τα χειριστήρια του ipod και επιπλέον θα σου τρώει τη μπαταρία του.
-
Ερώτηξις:
Στις πόρτες του Τέμπρα, στο ύψος των παραθύρων, υπάρχουν κάτι μαύρα αυτοκόλλητα, τα οποία είναι τοποθετημένα εργοστασιακά για να δίνουν την εντύπωση συνέχιας των παραθύρων. Η φωτό θα βοηθήσει να καταλάβετε για τι μιλάω:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq_L2Z9
Το θέμα είναι ότι ένα από αυτά μισοξεκόλλησε και αναγκάστηκα να το βγάλω όλο. Ευτυχώς οι Ιταλοί δεν ήταν τσιφούτηδες και είχαν βαμμένο το συγκεκριμένο μέρος από κάτω. Το λεπτό κολλώδες στρώμα που έχει μείνει (και που είναι πολύ ισχυρό μιας και συγκρατούσε την προαναφερθείσα αυτοκόλλητη ταινία) πώς μπορώ να το αφαιρέσω; Να τονίσω ότι δε με ενδιαφέρει αν ξεθαμπώσει το χρώμα (φυσικά αν υπάρχει αποτελεσματική λύση που να γλιτώσω το ξεθάμπωμα θα την προτιμήσω). -
Νομίζω οτι το οινόπνευμα είναι το πιο ακίνδυνο για το χρώμα.
Σωστά; -
Ίσως και καθαρή βενζίνη. Απέφυγε ασετόν. Επειδή δεν βλέπω την φωτό από κάτω τι υλικό είναι?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........